حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۴
مهر ۹۵

چند وقت پیش که رفته بودم کویر مصر ، درست موقعی که وسط دریاچه نمک بودیم و چند تا بطری آب معدنی خالی پرت شده تو طبیعت رو دیدیم، دوستم گفت جایی نیست که آدم ملحق بشه و طبیعت رو از آشغال پاکسازی کنه؟! بعد از اون من اومدم و کلی تو این صفحات اینترنت دنبال تور پاکسازی طبیعت گشتم که هیچ خبری نبود و هر چی پیدا کردم مربوط به قبل بود و تعدادشون هم خیلی کم بود ، تا اینکه بالاخره یه گروه بنام "رفتگران طبیعت " رو پیدا کردم... 

حالا در راستای پست قبل که از ریختن زباله و بی فرهنگی ملت نالیدم گفتم بد نیست که این گروه رو اینجا معرفی کنم ، شاید کسانی هم باشن که مثل ما دلشون بخواد این کار رو انجام بدن ولی ندونن که چجوری؟

این گروه با همین عنوان تو تهران و خیلی از شهرستانها فعالیت داره و معمولا هر جمعه و روزهای تعطیل برنامه پاکسازی دارن که از قبل جا و ساعتش رو مشخص میکنن و توی کانال تلگرامشون اعلام میکنن. البته یه سایت به همین نام هم وجود داره که من امروز که چکش کردم دیدم خیلی آپدیت نیست در حالی کانال تلگرامشون هر هفته به روزرسانی میشه و برنامه ها توش قرار میگیره ... متاسفانه من هنوز خودم قسمت نشده با این گروه جایی برم ، یا از تنبلی خودم یا از اینکه هر بار جور نمیشه ... اما بالاخره این کار رو انجام میدم... چون بنظرم عمل کردن خیلی ارجحیت  داره به حرف زدن و غر زدن ... این گروه اعتقاد داره که با پاکسازی طبیعت علاوه بر اینکه  اون منطقه تا حد بسیار زیادی تمیز میشه بقیه افراد هم با دیدن کار گروه متاثر میشن و به نوعی در دراز مدت فرهنگ سازی میشه... به امید روزی که همۀ ما خودمون به قدری به محیط زیستمون اهمیت بدیم که نه گروهی نه ارگانی برای پاکسازی و جمع آوری زباله از طبیعت و محیطمون لازم نباشه...

 

 

 

 

کانال تلگرام رفتگران طبیعت تهران

https://telegram.me/RTtehran

اینستاگرام :

https://www.instagram.com/rttehran

کانال تلگرام رفتگران طبیعت ایران:

https://telegram.me/RTiran

 

میتونید باهاشون تماس بگیرید و آدرس کانال شهر خودتون رو ازشون بگیرید البته توی کانال ایران برنامۀ اکثر شهرها رو قرار میدن ولی برای اطمینان میتونید سوال کنید.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۰)

کارخیلی خوبیه, البته براافرادی مثل شما ک هم طبیعت گردی میکنن وهم مسافرت زیادمیرن...
ما که جای خاصی نمیریم براتفریح ک حالا دغدغه تمیزی طبیعت رو داشته باشیم
ولی مرافقم کلا بااین کار شما برید بجای ماهم...
پاسخ:
دغدغه محیط زیست داشتن فقط مال کسانی نیست که تفریح میرن... شاید خیلیها واسه اینکه بچه هاشون و نسلهای اینده هم سهمی از طبیعت براشون بمونه این دغدغه رو دارن ... در ضمن هر کسی هم جای خودش رو داره ... متاسفم که موقعیتتون حتما ناامید کننده است ولی امیدوارم معجزه ای براتون رخ بده
خواستی بری منم ببر به دو دلیل اول اینکه عاشق کمپین هستم و دوم اینکه با ویلچیر من می تونی آشغال بیشتری حمل کنی:)
پاسخ:
یعنی اگه بدونی چقد به این کامنتت خندیدم که نگو... هر بارم میخونم نیشم باز میشه دیوونه :))
۰۲ آبان ۹۵ ، ۰۰:۵۷ ندای فاطمه
سلام بانو
گفتم حاضریمو در لیست خوانندگان وبلاگتون ثبت کنم!
استفاده می بریم، و لذت...
پاسخ:
سلام
ممنون از همراهیتون 
هر چند من کم کاری دارم
اراک که نداشت!! تازه اگه داشتم که مگه میشد و میذانتن :/
تو برو جای ما هم برو :دی
پاسخ:
چرا نذارن کی نمیذاره؟ 
سلام
تسلیت
خدا رحمتش کنه
پاسخ:
ممنون
رفتگان شما هم
۱۶ آبان ۹۵ ، ۲۲:۰۰ آقای سر به هوا ...
چه حرکت قشنگ و جالبی !
خیلی خوشم اومد ...
پاسخ:
بله عالیه هر کی میره دمش گرم
سلام آزی جان خوبی؟
داره یک ماه میشه که نیستی :(
پاسخ:
سلام
با عرض پوزش ... معذورم
سلام دختر خوب. خوبی؟؟ چرا آدرس اینستاگرامت یکی دیگست انگار؟؟ اپدیت بنما..
پاسخ:
چون عوضش کردم 
آپدیتم واسم مقدور نیس
نیستی خواهر؟ انشاءالله سلامت و خوش هستی که خبری نیست ازت:)
پاسخ:
مرسی که بیادم بودی خواهر :)
سلام
من شما رو توو تلگرام نمی تونم پیدا کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">