حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۸
آذر ۹۵

اومدم یه تشکر ویژه از قارچها و بروکلی داخل یخچالم بکنم که طی ده روز گذشته سالم موندن و از اونجایی که من سه بار اوردمشون بیرون تا باهاشون غذا درست کنم ولی در کمال بی حوصلگی دوباره به طرف یخچال برگشته ، و با گفتن کلمهء فررررردا راهی مکان اولیه نمودمشون.. ایشان به امید رسیدن فردا و غذا شدن مانده بودند ( نتیجه اخلاقی : امید خوب است ) بالاخره بار چهارم ، فردای موعود رسید، و من کمال و جمال تشکر رو از سبزیجات نامبرده دارم که  سالم ماندن و با خراب شدنشان منو دچار یاس فلسفی نکردن.. 

 

 

در ادامه خدمتتون عارضم که این عادت که اکثریت قریب به اتفاق ما داریمش و در هنگام تنهایی ، خودمون رو تحویل نمیگیریم ، گشنه میمونیم یا غذای درست حسابی واسه خودمون درست نمیکنیم بسیار عادت ناپسندیه که بنده گرچه در گذشته ( زمان دانشجویی) به آن مبتلا نبودم اما در این روزها بسیار مبتلا شدم، و به قول دوستی که هر بار بهش میگم به خودت و سلامتیت برس ، بلند میگه : آزیتا، انگیزه، انگیزه، انگیزه، منم در جواب بهش میگم: میفهمم، میفهمم، میفهمم ... همه چیز به انگیزه بر میگرده اما از اونجایی که زیبایی باید در نگاه ما باشد نه در آن چیزی که بدان مینگریم( سخنی از بزرگان) انگیزه هم باید از ما باشد نه از طرف نیرویی خارجی.. بنده با آگاهی بدین موضوع بسیار از خود ناراضی ام که وقتی تنهام حتی حوصلهء پختن یک غذای حاضری در قامت نودل هم ندارم، همانا شرم بر من، شما مث من نباشید .
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۹)

۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۷:۰۳ گمـــــــشده :)
منم مثل توام
:|
پاسخ:
تقریبا همه اینجوری اند :/
چیز دیگه ای توو یخچال نمونده بود؟![درگیری شدید ذهنی]
پاسخ:
نچ...
متاسفانه من اینجوریم 😫😫😒😒
پاسخ:
:||
می تونم از میزان علاقم به این غذا بگم عایا؟
پاسخ:
نخیر نمیتونید 
قبلا گفتید کافیه :~|
غذای خوشمزه ای. بنظر میاد, منم امروز اینو درست کنم براخودم
من سالهاست تنهای غذامیخورم ودرست میکنم حس بدیه ولی بقول یکی از دوستان مجبوریم تا زنده بمونیم...
پاسخ:
شاید اگه آدم بدونه این تنهایی همیشگیه دست بکار شه، مث دوران دانشجویی من... کار خوبی میکنی که درست میکنی برای خودت
نوش
پاسخ:
مَم ( مخفف همون ممنون) خخخ
نوووووووووووووووووووووووووووووودل دلبر *_*
پاسخ:
این نودل با تو چه کرد :))))
من که اینجوری نیستم. از هر چه بگذرم از شکمم هرگز نه. به شرافتم قسم (عین این فیلم باستانیا :) )
پاسخ:
:))
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۱۷ بچه پولدار ..*
نوش جان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">