حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۸
دی ۸۷

نشسته  بودم اندر کف اسم خودم،که این بابا،مامانِ ما از کجا می دونستند که من قرار این جوری بشم که الان هستم که اسم آزیتا را بر ما نهادند.


شایدم یا اون موقع معنی اسم آزیتا رو نمی دونستند که از محالات است یا اینکه فکر نمیکردند که اسم رو شخصیت ،تاثیر میذاره،یا واقعا میخواستند که من این طوری بشمو الان پشیمونن و به روی خودشون نمیارن که خود کرده را تدبیر نیست یا اینکه واقعا از اون بچگی به قیافه من میخورده که خیلی آزیتا هستم. آها یادم رفت بگم آزیتا یعنی چه؟؟؟؟ همون جوری که مطلع هستید شایدم بعضیهاتون مطلع نیستید آزیتا یعنی آزاده و رها از قید و بند ، که نام دختران بوده در دوران زندیه و نام یکی از پرنسسهای ایرانی که خدا رو شکر گرچه از پرنسس بودنش چیزی به ما نرسیده،لااقل آزیتا بودنش به ما بسی ارث رسیده!! با این اوصاف من بسی از نام آزیتا که بر بنده ی آزیتا نهادینه شد راضی و خشنود هستم.

شایدم واقعا اسم آدما روی سرنوشت اونا تاثیر میذاره،خدا میدونه یکی قراره یه دختر مظلومِ معصومِ بی زبونِ ساده ی حرف گوش کن بشه اما اسمشو میذارن آزیتا میشه یه دختر بی پرده ی بی پروای حرف گوش نده ی زبون دراز به قول مامانم چشم سفید!!

شایدم واقعا اینجوری باشه آخه این آنیتای ما زیادی لطیف شده،شاید به اسمش رفته،آخه آنیتا یعنی پرورش دهنده ی گل،حالا خدا میدونه این گل که قراره آنیتا پرورش بده کی بوده،کی هست،کی خواهد بود،چه گلی بشه،چه گلی به سر منو آنیتا بزنه،چه دست گلایی آب بده،خدا عالمه!!! ولی این آنیتای ما هم بیچاره تحت تاثیر اسمش بدجوری لطیف و نرم و نازک و مظلوم و ساکت شده ها!! شایدم هر چی ارث بوده من حقشو خوردم. خدا میدونه  شایدم این مامان ،بابای ما هم علم غیب داشتن و از اول میدونستند که ما تقدیره که کی بشیم،اما به هر شکلی هست خدا هردوشون رو رحمت کنه که اسمهای خوب و مناسب الحالی واسه ما گزیدند!!

*نکته۱: رحمت خدا شامل همه میشه،چه زندگان چه مردگان!

*نکته۲:از معنی اسمم بسی راضیم اما از اینکه یه اسم اصیل ایرانی هستش راضی ترم.

*نکته۳:خدا بیامرزه هم منو هم شمارو،انشاا...

در پی اظهارات دوستانه ی دوستان بعدا اضافه شد »»ترکیب دختر بی پرده فقط به عنوان منحرف سنج استفاده شده و هیچ گونه معانی ناموسی و سوت سوتی بدنبال ندارد!!!

نظرات  (۱۱)

عجب!
چه باحال،ینی هر چی ازیتا تو دنیاس همینجوریه؟؟
دیگه اجی نداری
ازیتا و انیتا و ارمیتا و آمیرزا :دی

پاسخ:
همه رو که ندیدم...اما اون معدودی که دیدم هویجوریهشکلک های یاهو

نخیر نداروم شکلک های یاهو
سلام  من وتو هم اسم هستیم من از استان خوزستانم  یه وقت فکر نکنی که عربم لر هم نیستم...  داخل شهرمون سه تا ازیتا بیشتر نیست ...تعریف از خود نباشه ولی  همه از من تعریف میکنن و میگن تو واقعا شبیه پرنسس هایی .. با نوشته های تو میفهمم که تو هم عین خودمی   دوست دارم
پاسخ:
:) 
چه جالب 
منم الان خوزستان زندگی میکنم
سلامت باشی :)
سلام...آزیتا.
گاها دنبال اسم ازیتامیگشتم که معناش چیه اکثرا به جواب نمی رسیدمً!!!فقط  رسیدم به ازاده..
جالب همه ی این صفاتی که نوشته بودی!برای من هم صادق.....
بوس بوس بای
پاسخ:
عه... چه جالب :) یعنی در این حد مراجع اینترنت ضعیف بودندی.... خرسندیم بوس بای
بسیار عالییییی
سلام به همه آزیتا ها ،من رشت زندگی میکنم وبا همین خصوصیات اخلاقی که دوستان عزیز گفتند تا الان فکر میکردم رها بودن ومستقل بودنم برمیگرده به ماه تولدم یعنی آذر حالا فهمیدم که اسمم هم این معنی رو میده 
پاسخ:
خوشحالم ک این حس رو داری
سلام میخواستم بگم آزیتا یه معنی یه دیگه ای هم داره اینم ستاره ی درخشان
پاسخ:
سلام من که تا حالا این معنیشو نشنیده بودم
سلام . من تا حالا معنی اش را نمی دونستم .من چالوس زندگی می کنم . واقعا که عجب معنای زیبایی . منم کاملا آزاد و رهایم و زیر بار هیچ احدالناسی نرفتم برا همینه با 44 سن هنوز مجردم آغا . . .
پاسخ:
سلام
چه جالب که این همه مدت معنی اسمتون رو نمیدونستین ولی معنی اسمتون در شما حضور داشته ؛) از آشناییتون خوشوقتم 

درود بر شما

اسم منم آزیتا ست..

منم دقیقا آزاد و رها هستم...هر کاری رو که اراده بکنم انجام میدم و کسی نمی تونم جلوم رو بگیره...(البته مگر اینکه حرفش منطقی باشه :)  )

شاید باید بگم حرف گوش نکن...

امروز  دوباره بعد از مدتها به یه دلیلی دنبال معنی اسمم می گشتم که این پیام رو بعد  سالها دوباره خوندم...و حیف که اطلاعات زیادی درباره اسممون وجود نداره...

من از بچه گی عاشق اسمم بودم...وقتی صدام میکنن..احساس خیلی خوبی بهم دست میده و شاد میشم...:)

پاسخ:
درود بر همۀ آزیتاهای آزاد :)
ا چه جالب اسم منم آزیتاس! منم آزاد و رها هستم :))) چقدر همه مثل همیم! :)))
ولی خارج از شوخی آزیتا معنی دقیقش ستاره درخشان نیست طبق کتاب فرهنگ نام و نام گزینی معنیش آفتاب روشن هست چون در اساطیر الهه آتش بوده
راستی این آنیتا برادر گرام بودن یا خواهری خیالی؟

پاسخ:
برادر من کی گفته ستاره درخشان گفتم ازاد و رها ... البت زهی خیال باطل

برادری که خواهر نوشته بودمش 
حق میدم جا خورده باشی از نظرم و منظورم رو نگرفته باشی چون مثل من یکهو این همه نظر تقریبا یکسان از ازیتا نامها رو پشت هم نخوندی :)).اون جمله اولم هم بخاطر خوندن نظرات تقریبا یکسان آزیتاها بود :))
اون ستاره درخشان هم یکی از اشخاص آزیتا نام بالاتر توی همین پست گفته بود خواستم یه توضیح دقیقتر بدم
پاسخ:
اونو متوجه شدم منظورت رو
بقیه اش رو یادم نبود که کس دیگه ای گفته، میدونی اون پست چقد قدیمیه :؛))
سلام خانم حاجیان من خیلی دوستون دارم و دوست دارم بازیگر شوم اما چون توی یک شهر کوچیکزندگی می کنم دسترسی به هیچی ندارم تور خدا یه کاری کنید که ما بچه های توی شهرستان های کوچک داریم زندگی می کنیم به خدا ماهم آدمیم دلمون همه چی می خواد آگه بدونین چند تا از ازاین بچه های که فقیر اند حسرت چه چیزهای مانده تو دلشون تورخدا کمکمون کمید خواهش
پاسخ:
ببخشید که من آزیتا حاجیان نیستم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">