حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۱
اسفند ۸۷

چقدر این روزا بی حوصله شدم، اصلا حس و حال تایپ کردن ندارم. احتمالا از شانس بد شماست که نمیتونید از خاطرات مفید بنده سود مکفی ببرید. از تمامی بد اقبالان عاجزانه درخواست دارم که از اطراف اینجانب پراکنده شوند تا بخت نوشتاری من باز شود(اگه بخت بنده نیز گشاده شود بسی شکرانه بجا آورم) بسی ممنان.

واسه عید امسال بسی خوشحالم نمیدونم چرا؟؟؟ فقط یه چیزی هست بسی شوق خرید دارم اما فلوس لا موجود ، گریه کنم در کارم.

نکته: بسی،بسی گفتم در این پست با بسی بی حوصلگی.

نکته: اگر مکانی تفریحی، گشاد کننده حوصله سراغ دارید من را در جریان قرار داده. ممنان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۱۲/۱۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۱)

خطااااا کردم خطاااا

رفتم درس...

تا فردا بای بای

این پستت چیز خاصی نداشت ک :|

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">