حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۷
دی ۹۲

آهای خدا....آهــــــــــــای....بله ،بله با خودِ شما هستم...آقایِ خدا نه ،  نه خانمِ خدا......نـــــــــــــه...هیچ کدوم اصن....میگم خدا خیلی بده که نمیشه با یه عنوانی، چیزی صدات کرد ها!!!! کُلِ کائنات رو نر و ماده آفریدی! بعد خودت نشستی اون بالا به ریشِ این بدبختها میخندی، که چطوری دارند با همین مشکلاتی که نصفشون رو اختلاف جنسیتی بوجود آورده مابقی هم شما واسه شوخی خنده جلو پاشون گذاشتی، دست و پنجه نرم میکنن....هیچی اصن...من خوش دارم بهت بگم آقای خدا!!! واسه شما که خدایی که این چیزها فرقی نداره!حسابی ازبحث منحرف شدم!!!

میگم آقای خدا خان، همین دیشب بنده با تمامِ اطمینان،یقین حاصل کرده بودم که شما عمرا وجود نداری....یادت هست که بلند بلندم وسطِ اشک و گریه ام داد زدم گفتم! اما باز امروز صبح افتادم به شک!!! خیلی مسخره است! اصن چه معنی میده شما هی آدم رو به شک میندازی؟ خب قشنگ یه طور رفتار کن ، یا رومیِ روم، یا زنگیِ زنگ! آدم بفهمه یا هستی یا نیستی...اینجوری وسطِ زمین و هوا اصلا خوب نیست ها!!! از ما گفتن!!! بد میگم دیشب من چند تا فحشم به شما دادم با عرضِ پوزش، ینی به زبون که نیاوردم ولی از ذهنم گذشت! البته میگن واسه شما مهم نیست چیزی به زبون بیاد یا از تو فکرِ آدمها بگذره میگن چه خوب چه بد باشه ،شما نکته رو میگیری!!! حالا تکلیفِ اون فحشِ که از تو کلّۀ من گذشت چی میشه...؟ عایا میره لایِ پرونده ام؟؟ نمیره؟؟؟ کجا میره؟ چه بلایی سرش میاد؟ سر من میاد؟من سوکس میشم عایا ؟نمیشم؟ قبلا شدم،خودم خبر ندارم؟ کلا یه ندایی بده،من روشن شم آق خدا!!!

یه عرض و طولِ دیگه ای هم خدمتتون داشتم اونم این بود که،این قضیۀ سرنوشت و اختیار ما آدمها آخر سر چیه؟ ینی میگم در هر صورتش انگار یه نتیجه میده! میگیری چی میگم؟ یا فکر میکنی دارم هذیون میگم؟؟؟ نه بابا!!! بذار توضیح بدم! میگم ینی اینجوریِ که وقتی ما تو زندگیمون میرسیم سرِ دوراهی و قرارِ انتخاب کنیم و پُر واضحِ که قرارِ اشتباه رو انتخاب کنیم ،قشــــــــــــــــــــــــنگ حق انتخاب و اختیار رو میدی دستِ خودمون!!! خوب این ینی اینکه بعدا به گُه خوردن میفتیم و کاسه چه کنم چه کنم دست میگیریم! که معمولا تو این زمانها هم شما گوشیتو خاموش میکنی یا میزاری رو انسِرینگ و میری تعطیلات! میرسیم به حالت دویّوم که اینه که وقتی هم قرارِ یه انتخابِ تُپُل انجام بدیم که اوضاع بر وفق مراد شه، مه و خورشید و فلکت رو بکار میندازی که به اسمِ سرنوشت باز مارو بندازی به غلط کردن و فلاکت!!!!!



اول بهمن 1390، اطرافِ شوشِ دانیال


حالا بنده خدمتتون عارضم که،با این اوصاف مارا چه میشود؟ شما را چه میشود؟ کلا چه میشود که اینچنین میشود؟ بعضی میگن ما باید از نقطه های افولِ زندگیمون یه درسی رو بگیریم که تا اون درس رو فرا نگیریم همین آش و همین کاسه است و اتفاقی که تحملش برایِ شخصِ ما از همه رنج آور تره بارها و بارها، به صورِ مختلف تکرار میشه تا یا ما بیاموزیم یا اینکه عمرمون سر بیاد و خر اومدیم، گاو از دنیا بریم!!! حالا غرض از مزاحمت ،این که اگه میشه امکانش برایِ شما هست یه راهنمایی کوچیک به بنده بکنید ، که منه خِنگِ کودن بفهمم این درسی که من باید از این زندگیِ که از عنفوانِ کودکی شروع شده و تا بحال به سگی بودنِ خود ادامه داده چیه؟ باشد که بنده نکته رو بگیرم و رستگار شوم !والاع!!

بعد آق خدا شنیدم، شما روی همین کُرۀ زمین،حالا جاهای دیگه رو خبر موصَق ندارم...دستیار، زیاد داری...میگم ببین کدومشون یکم سرش خلوت تره....یه طوری ،حالا پارتی بازی،هرچی، هولش بده بیاد دَم پره ما قرار بگیره ! بنده به شخصه قول میدم حداقلِ آزار و اذیت و مزاحمت رو برایِ ایشان درست کنم! فقط در حدِ رفع رجوع از اوضاعِ وخیمِ بنده!! والسّلام...



با تچکر

امضا یک عدد آزیِ مفلوک،مصدوم،مغشوش،مخدوش و معدوم

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۲/۱۰/۱۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۵)

۱۷ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۷ یه گوریل
بانو جان نماینده شون اومد یه لطفی کنین یه خبری هم به ما بدین ...خدا خیرتون بده
پاسخ:
عمراااااااااااااااا به تو یکی خبر بدم :))) [شیطونک]

گوریل چکار داره به دستیار خدا اصن ؟؟!!! :)
آیا آزی بانو کمک میخواد ؟؟؟
پاسخ:
کمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک!! نه کمک! :)))
ااااااااااااااااااا هول نده خدا
هول نده خودم میرم خب.
چیه کی با من کار داشت؟
پاسخ:
خدا کرمتو قربــــــــــــــــــــون... حتما باید عدل همین کرمعلی سرش خلوت باشه.... :))
زیاد هولش نده بزار فاصلۀ شرعی رعایت شه!!!
اصن کاری هم از دستش میاد یا نه محضِ سرگرمی هولش دادی دم پره من؟؟ :p
من میگم خدا هست از خود آدمم به خودش مهربون تره چون بعضی وقتا خدا به بعضی آدما زندگی میشه ولی خود اون آدما زندگیشون رو از خودشون میگیرن:|
پاسخ:
زندگی میده که پدرشونو در آره باووووووووووووووو....خوش بین نباش ;))
دستت درد نکنه .خدا همچین شخصیتی که کرامتش تو اسمشم هست فرستاده اونوقت اینجوری ج میدی؟این بود ارمان های ما؟
همین کارارو میکنین خدا سر به سرتون میذاره دیگه
پاسخ:
عاغا ما غلـــــــــــــــــــــــــــــــــــط کردیم....کرمعلی برگرد....

بعد تازه من که چیزی نگفتم!!!! :)

خدا چرا هر چی نازنازیِ قهر قهروعه میفرستی سمتِ ما....عایا بنده باید نکته ای بیاموزم؟؟؟ راهنمایی لدفن :)))
وقتی داشته هاتو بزاری کنار نداشته های دیگران میبینی خیلی چیزا داری که اگر نداشتی بد بخت بود ما خودمون پدر خودمونو از همه بیشتر در میاریم 
گاهی خدا عاشق شنیدن اسمش از زبونمونه برا همین خواسته هامونو راحت نمیده :)
خدا خوبه این دنیاست که بده جیزه آخه حال بهم زنه 
پاسخ:
دع خدا....دنیارو اینجوری درست کرده دیگه....دنیا بازیِ خداست...اون قوانینشو نوشته!!!! چرا سفسته میکنــــــــــــــــی خانـــــــوم؟؟:))


+راستی ژوزفین اینارو چکار کنم؟؟؟ خخخ
باشه برگشتم.
یه همچین ادم متواضعی هستم من...
چه کاری از من ساخته است؟
بله بله در هر اتفاقی نکته ای نهفته است
پاسخ:
برای اولیم خواسته باید عرض کنم که که:
عاغا بنده یه شوهرِ پـــــــــــــــــــــــــــــــولدارِ مهربان لازم دارم ، لدفن راهو برایِ من روشن بنما تا به این نتیجه نائل گردم....خخخخخخخ :))

فقط زود جواب بده دل تو دلم نیس ها :)))))))
حیف که وبلاگ ندارم وگرنه یه بحث فلسفی خفن میرفتم در جهت این داستان که تو کامنتا جاش نیست
پاسخ:
تو کامنتم همینجا هم عارض شوید سرفراز مینمایی کرمعلی جان...دستیاره خدا... صاحب منسب :)
همییییییین؟
من گفتم حالا چی میخوای
خدا کار اینو جعفرقلی هم میتونست انجام بده چرا منو فرستادی
دیگه اومدیم دیگه
مشخصات کاملشو بذار بفرستم خواستگاری طرفو
پاسخ:
کرمعلی جان گفتم...خواستۀ اول ها....... :))
بعد یه سوال: عایا شما وبلاگ مفلوکِ قبلیِ بنده را که دیروز به درجۀ والای فیترازیسیون درآمد مطالعه کرده بودندی؟؟؟؟
پیرو این پاسخ عرض موکونوم مشخصات را..  :)
به قول تو اگر بازی خدا هم باشه مثله مسابقست باید بازی کنی که تا به اون نتیجه دلخواه بری
خو ادامه بده دیگه ژوزفین رو ادامه بده
پاسخ:
خب ما هی گِیم اووِر میشیم.... از خدا خواستیم رمزو بگه بریم مرحلۀ بعدی ::))

باژه! :)
نه دیگه همین الان گابریل اومد پایین گفت سریع برو به این ادرس به عنوان نماینده بی اختیار الهی ( چون اصولا کسی تو این خراب شده مختار نیست ) منم اومدم
البته اینا هیچی از علاقه من به خوندن وبلاگ تازه مرحوم شده ات کم نمیکنه.
خدایش بیامرزد...
رحم ا... من قرا الفاتحه مع الصلوات
پاسخ:
بی اختیار فایده نررررررررررره که :))
واقعا خدا بیامرزتش....دلتنگشم نافُرم!

خوب البته بنده اونجا اعلامیه زده بودم و مشخصات خواستگار مورد نظر رو قید کرده بودم....

الان ینی دوبار قید کنم!!! شما ذهن خوانی بلد نیستی کرم جــــــــــــــــــــون؟؟؟ :)))
گوشتو بیار ( ادم به نماینده خدا نمیگه عارض شی میگه فرمایش کنید زشته خب حالا من هیچی نگم فردا خدا ناراحت شه مسئ.لین پسخگو ان؟ نیستن که)
اهان عارضم به خدمتتون که طبق نظریه خواجه نصیر الدین طوسی ، شیخ اشراق (همون سهروردی خودمون) و ملا صدرا و چند نفر دیگه که الان خیلی مهم نیستن کلا داستان از همون اول سر کاری بوده.یعنی اگر حضرت ادم اون سیب رو میل نمیکردن که طبق شرایط و قوانین الهی مجبور به میلش بودن هم کسی قرار نبود بهشت بمونه.فقط تف و نفرینش موند واسه اون بنده خدا.
خدا سیستم رو جوری خلق کرد که اونها این میوه رو بخورن و بیان اینجا و تقدیر بر این بوده.
اما فلسفه غرب یکم روشن فکر تره.نیست مشکلاتشون کمتره کلا لیات تر فکر میکنن که اون جدی جدی در این مقال نمیگنجه
خلاصه اش که دخترم تا بوده همین بوده و تا هست همین هست...
پاسخ:
کرمعلی جون ...ممنون بابتِ فرمایشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــات....بنده هم کهاینو میدونستم...زین رو نامه سرگشاده دادم خدمت آق خدا....هرچند امیدی به پاسخگویی ندارم...ولی بالاخره وظیفه است باید انجام میشد...که فردا نگن شما نپرسیدی زین رو پاسخ نیومد و اینا :)
نه متاسفانه
عباسعلی مون فول اپشنه که جایی درگیر بود شرمنده.
البته کیس شمام همچین فرس نیست 4 خط مشخصات دیگه انقدر ناز نداره که 
والله با این نوناشون
پاسخ:
کیسِ بنده فُرسِ....اینجا جاش نیس باقی رو بگم...باید خصوصی خدمتون عرض کنم....:))

به طور خلاصه اگه بخوام بگم اینه دیگه...
آقایی خوش برخود با طبعی لطیف،هنر مند یا دوستداره هنر...اهلِ موسیقی یا دوستدارِ موسیقی ...پولدار یا روبه پولدار شدن....ترجیحا با یه تحصیلات معقول...همچنین تفاهم فرهنگی و ایدئولوژیک با بنده خانواده دوست....ترجیحا سیتی زن یکی از کشورهای پیشرفته...در آخر هم تیپ و قیافه ای معقول و قابل تحمل! :))

تبصره: تا حدی قابلِ اغماض و تغییر است!
درخواست شما ثبت و نتیجه از همین تریبون به اطلاعتان خواهد رسید.
باقی بقایتان(چقدر این تکیه کلام کوفتی کلاس داره)
یه لحظه یاد سکانس انجیل خوندن برادرمون ساموئل ال جکسون تو پالپ فیکشن افتادم
روحش شاد و یادش گرامی
پاسخ:
میبخشید کرمعلی جان....بنده تا کِی باید یه لنگه پا وایسم که شما از همین تریبون اعلام بنومایی جانم؟؟؟

ها راستی یه سوال شما با نمایندۀ دوست و همسایه برجعلی نسبتی دارید؟؟؟

+اوشون هم روحش شاد و گرامی باد :)
۱۷ دی ۹۲ ، ۱۸:۲۱ سرهنگ تمام
میتونی از همون اژدرجان کمک بخای D:
اسمایلی نداره اینجا؟
پاسخ:
والا اژدر خان یا به عبارتی جان....خودشون رو به بنده نرسوندن :))
نه اسمایلی نداره :| باید از خلاقیتت استفاده کنی تا تقویت بشه جانم :D
نظر یوخده
پاسخ:
نیه؟؟؟  :D
خو خدا که خودتم بکشی به حرف نمیاد...باید بری دنبالش که به حرف بیاد..نمیخوام بگم رفتی یا نه..ولی منطق میگه اگه بری به شناخت میرسی..به شناختم که رسیدی جواب تمام سوالات داده میشه..بعله :دی
پاسخ:
اوه اوه.... پیمان عارف میشود.....اوه اوه :))
می بینم که فیلتر شدی دیگه زدی سیم آخر ی راس رفتی پیش خدا
حالا سوسک که خوبه ی وق نزنه فیلترت کنه نامرئی بشی(نیشخند)
میگن خدا به دل شکسته زودتر گوش میکنه، بعد فک کن دیشب خدا گوششو تیز کرده بوده ببینه الان چی میگی که..... آخه وقت فحش بود ;-) ی حاجتی سانتافه ای چیزی!
ااا راستی اونروز تو ترافیک ی هیوندای دیدم از پشت ی لحظه دیدم نوشته سانتافه تازه فهمیدم سانتافه چیه!!
از قدیم گفتن جوینده یابنده بود. معمولا هم جوینده نیستیم ماها! الان جوینده شدی حتما یابنده میشی... ولش نکن
ایشالو

پاسخ:
آره دیگه :)
نامرئی که خیلی خوبه...حال میده :D
تو اون وضعیت دعا کردنم نمیومد خو ........
چشمت روووووووووووووووشن به جمالِ سانتافه :))
نه بابا اش رشته نیس
اسمشو یادم نیس
با ی چیز ترش باید بخوری من ک  کارخودمو کردم با گردو خوردم خخخ
والا!
نه بابا عزیزم قبل خوردنش ما برنامه داشتتیم دیه شب ک بماندخ خ
پاسخ:
اوه اوه......عجب آشیه پس...هم پیش لرزه داره هم پس لرزه :))
چرا من فکر میکردم اسم این یارو Kerm Alie ؟؟؟؟
:))))
نگو طرف Karam Alie :)))
کـَـرَمعلی سلام :))
پاسخ:
سلام.....
شما کاملا بی دلیل این فکر رو میکردی...
حالا اسم خودت چیــــــــــــــــــــــــــــه؟ :)
آزی بهت تبریک میگم. خوش اومدی به بلاگ/ میام میخونمت. الان وب درست و درمون ندارم. قالبت هم تو حلقت
پاسخ:
وب یا نت؟؟؟؟ :))

ینی دوسش نداری یا داری؟ ...

تو حلق دشمنان :)
همون نت بابا! قاط زده بود منم قاطونید :))
نه خوبه. به رنگ لاک هات میاد
پاسخ:
خخخخ :)
سلام...چی شد...الان من واقعان برای هممون متاسفم...
که چرا فیلتر شدی...؟
ما رو در غم خودتون شریک بدونید...
عاقا واقعن آدم اشکش در میاد...اون وبلاگه رو بیشتر دوس داشتم آخه...
نوستالژیمونو خراب کردن...

پاسخ:
منم متاسفم!

نیدونم!

منم اونو دوس داشتم...خیلییییییی با این هنوز غریبه ام....
اما عادت میکنیم هممون :))  :*
ببخشید من رفتم دنبال کارت دیگه نشد جواب بدم گفتم اجابن درخواستت مهمتر از پاسخته.نسبت که نه ولی خب ما از طریق وبلاگ اوشون شما رو شناختیم.
ضمنا خدمت دوست خندانم عرض کنم که سلام و اینکه ادم به نماینده بی اختیار خدا نمیگه یارو.عبارت kermali هم فکر نمیکنم جایی استفاده بشه.در هر صورت سپاس گرازم
پاسخ:
خب نتیجه چی شد؟؟؟ :)

بفیشم که به من مربوطی نیس :))))
هرکی یه جور مفلوکیم دیگه! خدا رو دیدی بهش سلام برسون از جانب من. 
پاسخ:
باووووووووووووووووووووووشه....چَشِم! :)
من تو مسایل خونوادگی دخالت نمیکنم :دی
خوبه یافتمت آزی :)
پاسخ:
سلاملیکم :)
آورین...
جوینده یابنده است!!!
ینی قبلا خاموش بودی؟؟  بلا...
الان خوندمش
. میگم با خدا هم حرف میزنی حدود سی تا صاحب نظر داری. بعد فکر میکنی خدا فرصت کرده اصن جوابتو بده؟ یا داده نشنیدی و تو این شلوغ پلوغی دور شده و رفته؟
پاسخ:
والا....میگن حرف راستو از میرزا بشنو :))
سلام.چه خوب که دوباره یافتیمدت:)
ناراحت شدم از اتفاقی که افتاد:( اون وبت واسه ماها هم سر راست تر و آشنا تر بود
ولی هوچ مشکلی نداره...به اینجا هم همه عادت میکنیم حتما:)
پاسخ:
فدای تووووووووو :)

شما ها مخاطبهای باهوشی هستید....زود عادت میکنین به چیهای جدید من میدوووووووونم :D
۱۸ دی ۹۲ ، ۰۹:۱۷ خانومه آقای x
سلام مفلوک مصدومه مغشوش ...
فهمیدی به ماهم بوگو!
پاسخ:
چَشِم!  :))
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۰:۲۶ :) ------------ (گرگعلی)
چه جور برجعلی استفاده میشه ،کــِرمعلی استفاده نمیشه؟
کلا هر چیزی با هرچیزی استفاده میشه و لاغیر!
در ضمن با تشکر از برنامه خوبتون،من گرگعلی هستم زین پس
پاسخ:
ها ایییییییییییی به من مربوط نی..... کرمعلی با توعه :)

سلام

این مناجات نامه بود عایا یا طنز نامه؟ گزینه اول؟ گزینه دوم؟ هر دو؟ هیچکدام؟

پاسخ:
هردو و هیچکدام :) این چیزهارو فقط خدا میفهمه :)
با اجازتون :)
پاسخ:
:)

چرا خاومش بودی پـــــــــــــــــــس؟!:))
راستی این یارو رو فرستادم خواستگاری میسپارم به جا دسته گل و این قرتی بازی ها بره مولوی چند متر پرده بخره وبلاگت بشه حرفای شاید پرده دار آزیتا.فقط بگو از این والان دارا میخوای یا ساده.طیف رنگیشم اعلام کن.
پیشاپیش از کمال شما تشکر هستم ;-)
پاسخ:
نمیخاد....چون شاید استفاده بشه شاید نشه، خواستگارمو ننداز تو زحمت الکی :)
خدا راه راست و ب سمت ای کج کن

اصلا با ایجا حال نمیکنم
نیشد تو همو بلاگفا دوباره بیای عایا ؟
پاسخ:
اولا سلام......دیوونه خودتــــــــــــــــــــــــــــــــی....

دوما

خدااااااااااااااااااااایااااااااااااااااااا آمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین!شکلک های یاهو

سوما

واسه چی حال نمیکنی به این خوبی؟؟؟؟؟

منم با اون بلاگفای در به درِ مفت خوره بی صاحاب مونده حال نمیکنم که رِفاهِ کاربَر به هیچ جاش نیست!والا شکلک های یاهو

نمیدونم چه خیری از اون بلاگفا دیدید شما که هِِ بلاگفا بلاگفا میکنــــــــــــــــــــــــــــــــــــید................................شکلک های یاهو
خدایا من انصراف دادم.نوبت قبضم مال آزیتا.هرچی جواب دادی به درد منم میخوره
پاسخ:
وااااااااااااااااااااای چه مهلبووووووووووووووووووووووووووووونشکلک های یاهو


تو اصن فرشته اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوخودا :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">