حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۸
دی ۹۲

دستم درد میکنه....یعنی بخوام دقیق بگم...هَمَم درد میکنه....یعنی لِه لِه ،داغونم! نتیجه میگیریم که دست و دلمم به نوشتن نمیره!


در نهایت یک ماساژور مهربانم آرزوست! ولا غیر!





+اوضاع دستم و کوفتگیِ بدنم ماجرایِ مفصل و مسخره ای داره...که اینجا نمیگمش تا ثبت نشه....همون بهتر که ندونید...

+دارم یواش یواش آرشیو رو میذارم...با این وضعِ دست دردم،کارِ طاقت فرسایی محسوب میشه...اما من کم نمیارم منو که میشناسید!

+هِی  نیاید بگبد چی شده ها.........به هیژگی نمیگم! حتی شما دوست عزیز :)))

+عنوان هم به سبکِ آقوی همساده بخوانید لطفا :D

+نظرهام بازه :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۹)

آزی !

هی آدرستم می زدم یک و دو و سه جلوش می ذاشتم هیچی به هیچی !!
بعد گفتم خودت میای بم می گی و چشم به در دوخته بودم ..:دی
پاسخ:
ای قربون چشم دوختنت بشمشکلک های یاهو
دستت درد نکنه
پاسخ:
سرت درد نکنهشکلک های یاهو
چی شده؟
تو ن میتونی بشینی استراحت کنی!!دست پنجولتم ک تو اون قضیه چیز شده!
الان اصن عذاب وجدان گرفتما
راستی نگفتی چی شده؟
پاسخ:
کدام قضیه؟؟!!! هوم؟شکلک های یاهو
چرا عذاب وجدا؟
ترکیدم هوچی نشدهشکلک های یاهو
بقول زیور
اااااااایییییییییوااااااااااااااااااااااااااااااااا
دی:

+نه منظورم اون نبود
ینی کسی که مخاطب خاصمه
اونم مفرد مونث
اومدش
امروز اومد ازی
خیلی حلال زادس
خیلی
اینی ک میگم وبم نداره ترکوند وبشو
پاسخ:
شکلک های یاهو

+اوکی...من نرگسو میگفتم!
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۶:۲۸ شخص نویسنده
بیا ماساژت بدم حال بیای
پاسخ:
الکی....اگه اینجا بودی عمرا اینو نمیگفتی شکلک های یاهو
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۷:۰۸ خانومه آقای x
حتی به من آزی عزیز:)))))))))
بیا ماساژت بدم

پاسخ:
حتی شما خانومِ محترم....شکلک های یاهو
ایشالا خوب شی...

پاسخ:
ایشالا...ممنون :)
آزی چی شده؟! 
فقط چون تاکید کردی نپرسیم پرسیدم (نیشخند)
پاسخ:
بچه پر روووووووووووووووووووووووووووووووووووشکلک های یاهو
دوباره پیدات کردم:)کاملا شانسی
پاسخ:
چه خوش شانسم پس :)
امیدوارم همه چیز ختم به خیر بشه....
با کوفتگی تن می شه کنار اومد ولی شکستن ناخن می تونه نگران کننده باشه
پاسخ:
خودوموم امیدوارمشکلک های یاهو

عه؟جدا؟ اِوااااااااااااااااااا خواهر تجربه داری؟شکلک های یاهو

+حالا چرا شیوۀ نوشتنِ اسمتو عوض کردی جانم؟
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۰:۲۹ سرهنگ تمام
آزی آرشیوتو از کجا آوردی؟
پاسخ:
تا آخره آذر رو ازش نسخۀ پشتیبان گرفته بودم.....

حالا دارم دونه دونه به طورِ دستی .ارد میکنم اینجا....

البته 15 روز دی که پریده...و کار بسیور وقتگیر و سختی هم هست شکلک های یاهو
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۵:۰۰ سرهنگ تمام
آخی آخی :(
پاسخ:
هَی وایشکلک های یاهو
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۵:۰۱ سرهنگ تمام
این کد امنیتی هم که میده خیلی تخـ.می ِ
من 3 4 بار میزنم تا درست درآد
کور هم خودتی
پاسخ:
عزیزم خودت دلیلشو گفتی دیگهشکلک های یاهو


+عینکم خوب چیزیه :)
ماساژ چیز خوبیه :دی
پاسخ:
سخنی از مادرِ عروس :دی
ماجرای کوفتگیه دستت چیه؟
آها گفتی نظرات بازه. بابات تیر اندازه(از سری لوس بازی های من)
پاسخ:
حتی شومااااااااااااااا دوستِ عزیزشکلک های یاهو
اینجوری فک نکنم ماساژور پیدا بشه
پاسخ:
چـــــــــــــــــــــــــــــرا؟
ازیتا سلام
چیشده؟
کدوم ماجرا؟؟
+راستی ببخشید کم میاما این امتحانا حالمو گرفته
:|
پاسخ:
سلام

هیچی دیگه الان خوب شدم :)

+میدونم عزیزم ایشالا امتحانات خوب شه
این هم از قابلیتهای وبلاگ جدید شماست که اسم ما رو دو شقه کرده
پاسخ:
قبلا اینجوری بود>>>>> Diapason
وبلاگِ من با z کردتش؟ 0-O
هیچی ک نشد
بگو چیشده بود
پاسخ:
وااااااااااااااااا....
دیگه خوب شدم...
تموم شد

گیر دادی ها :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">