حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۹
دی ۹۲

میدونید خیلی وقتِ پُستِ خوراکی نذاشتم....اصن یه حسِ بدی دارم....این پُستهای خوشمزه جات از آن پُستهایی است که مخالفان و موافقانِ زیادی دارد....

مثلا یکی مث حاجی که هنوز به خانۀ جدیدِ بنده قدم رنجه نفرمودن..شایدم فرمودن ،خبر ندادن شکلک های یاهو که کُلی با پُستهای معکوس (واژۀ آزیتا در آوردی به معنیِ عکسدار) مخصوصا خوراکی حال میکنن.....یکی هم مث آقای بُنفش....(با ضمه بخوانید) هِی میاد دعوا میکنه هر دفعه چرا عکسِ غذا گذاشتیشکلک های یاهو

حالا بماند که همین خوراکی ، ناموسِ سرهنگ عزیزِ بنده نیز هست...و نطقش با همینجور چیزهاست که باز میشود....شکلک های یاهو


پس بر آن شدم که از شاهکار دیگری پرده برداری بنمایم (آیکونِ خودشیفته فراهانیشکلک های یاهو)



کالزون



خب این غذا مالِ چند روزِ پیش است....و اون ناخونی که مشاهده میفرمایید الان مصدومِ و در بیمارستان بستری میباشدشکلک های یاهو

بعدشم اسمِ این غذا رو نمیدونم ،چون هویجوری الکی از خودم در آوردم اما بعد که بهتر نگاش کردم دیدم،یه چیزی شبیهِ کالزونِ....کالزون هم دیگه خودتون برید ببینید چی هست...من با این دستِ مصدوم که نمیتونم ،مباحث آشنایی با غذاهایِ جدید تدریس کنم....همین بس که از دیدنش لذت ببرید و به غار و غور بیفتید..شکلک های یاهو


+عاغا این آرشیو گذاشتن ،خیـــــــــــــــــــــــــــــــــلی سخته!!!خیـــــــــــــــــلی...الان به قسمتهایِ سختشم رسیدم.....واااااای بچه ها انرژی بدین خوشکلک های یاهو


+بعد میگم برایِ رفع مشکل عدم وجودِ شکلک برای کامنت گذاری، شما میتونید همین شکلکهایی که من در پُست و پاسخِ کامنتها استفاده کردم رو،در کامنتتون کُپی پِیست نمایید...و اجازه دهید که بنده حالش را ببرم....بهــــــــــــــــــــله!!


+گوجه سبز جونم خیلی ناراحتم که نمییتونی کامنت بذاری!! خیلیشکلک های یاهو آب دهان به روزگار....اصن شکلک های یاهو


+یادش بخیر اون موقعهایی که آپ میکردم....گُر گُر عینِ مور و ملخ سرازیر میشدن تو وبلاگم...صدقه سریِ چیزی بنامِ وبلاگِ دوستان...اما موهوم نیس...من هرگز به بلاگفا بر نخواهم گشت.....ازش بدم میاید .... بـــــــــــــــــــــــد!



جایی برای دیده شدن

دو تا فراخوان است...یکی جذبِ نیروی کار یکی هم ایده های ناب برای شغلهای خانگی، ببینید بد نیست :)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۵۵)

اینم انرجی واسه خوشیفته جونم [بوسه]:*

میخوام بیام عیادت ناخونت ، لاک چه رنگی دوس داره واسش بیارم 
پاسخ:
اوخی چه حال داد  شکلک های یاهو

والا همه جور لاکی که خیلی دوس داره....منتها الان ویارِ ارغوانی کرده نه که مُدِ سالِ شکلک های یاهو
سرهنگ تازه از خواب پاشده و چیزی نخورده . آزی این پست واسه تو عواقب اخروی در پی خواهد داشت 

ای جانم لاک !



پاسخ:
تازه پا شده؟ وا مصیبتاااااااااااااااااااشکلک های یاهو
ساعت 1
صبونه نخورده
ناهار 2 میرسه
عکس 
اشک
فحش
نفرىن
ضعف
خخخ
پاسخ:
نفرین؟؟؟!!! عجب از پشت خنجر بزنیهشکلک های یاهو

تا دو صبر کن خو...خودمم هیچی نخوردم هنوز :|
چرا شکلک رو نشون نداد :| 

پاسخ:
نمیدونم :|
درست کُپی کردی؟؟؟ من انجام میدم که نشون میده :|
عاقا ما الانشم گر گر وقتی بیایم نت اول میایم پیش آزی
ایکه گفتی دیوونه خودتی مگه شک داشی !!!
فک کردی چرا ازت خوشم اومد

دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش اید
بعله
ای رو الان سرودم :دی
برو حال کن

ازی من از ای کالزونه میخوام

. خو میگی سوال نکنین چی شده
هی خودت سیخ میکنی
چی شده
کمپوت اینا لازمه بیاریم یا ن
پاسخ:
ایو تو سرودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونجای آدمِ خالی بند شکلک های یاهو

کالزون خبری نی.....فقط یاد و خاطرش مونده جانمشکلک های یاهو

کمپونم دوس دارم خعــــــــــــــــلی...
آخی...مرحوم چه خوشگل بوده....این ناخن دیگه ناخن نمیشه واست
ارغوانی مده؟خداییش؟چه جِلافتا
عزیز جان شما آرشیوتو بذار،ولی نذاری هم خیالی نیس....راستی خواننده های ثابتت میان سر میزنن.حالا چه کامنت بدن چه خسیس بازی درآرن فرقی نمیکنه.
الکی تیریپ افسردگی هم برندار به دماغت نمیاد این لوس بازیا
پاسخ:
کصافط چرا تضعیفِ روحیه میکنی؟؟؟شکلک های یاهو
بعله مُده...خودوم دیروز تو مجله ایده آل خوندم....

واسه توی طرفدار نما خیالی نیس...واسه طرفدارهای واقعی خیالیِ شکلک های یاهو

تیریپ افسردگی کجا بود؟؟؟ چی مصرف کردی توهم زدی؟شکلک های یاهو

یه دونه مو روی مونیتورم بود افتاده بود روی بشقابت بعد خواستم کامنت بدم آزی اون مو رو بردار که دیدم مو از اینجا بوده:)

وای آزی من ناهار ندارم این کارا چیه می کنی را به راه!

پاسخ:
فکر کن مو تو غذا باوووووووووووشه بعد من عکشم بگیرم بزارم اینجا....اینکه ینی خودزنی به معنای واقعی شکلک های یاهو

الهی بمیرم.....کاش بودم واست میوردم :(
آخ که من عاشقِ این غذام
چند وقت پیش هم توی یه مغازه لبنانی یه چیزی خوردم به نام فطایر. اونم مثلِ همین کالتزونه بود. ولی نونش مزه بسیار خوشزمه ای داشتندی
پاسخ:
الهـــــــــــــی....:)

مغازۀ لبنانی....؟؟؟ کوجا؟

من که یه بار فقط تو تَم تَم تجریش خوردم که اونم درشو گِل گرفتن به خاطر مسائل بی عفتی :/
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۴:۰۷ بهزاد صادق
کوجای ادم دروغگو دقیقا !!!!

پاسخ:
هر جا دردش بیشترهشکلک های یاهو
طرفدار نما :-D
ناخن شستت شکسته؟؟
ببین دنیا دار مکافاته،انقد ب.ل.ا.خ دادی ب دشمنا اینجوری شدا :دی
راستی در مورد اون پست فشار و سیلی و پل هواىی و میدون یهو سوال پیش اومد واسم!کجا بپرسم عایا؟
خیلی مغزم تاخیر داره ن؟:'(
پاسخ:
دشمنا که بیلاخشون تا دستــــــــــــــــــه ...............تو ما والا!!! دنیا چه دارِ مکافاتیه؟؟ :/


+اون پست که کلهم اجمعین پرید....چون کپی اش هم ندارم....همنجا بپرس اگه یادته!!!

مغزتم خعـــــــــــــــــــــــــلی دیلِی دارهشکلک های یاهو
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۴:۱۱ بهزاد صادق
الان این 7660 کیه ب اون میگی الهی بمیرم کاش واست میووردم بد ب من میگی خبری نی

پرا تبعیض قایل میشی خو
پاسخ:
شکلک های یاهوشکلک های یاهوشکلک های یاهو

چقــــــــــــــــــــــــــــــــــد حسودی تو!!!!

اون دخملِ من کلا دخملا رو بیشتر دوز میدارم دستِ خودم نییییییییییییییییییییییییشکلک های یاهو

دعوتنامه داشتی از بلاگ؟؟؟ بلاگ خیلی جای خوبیه اگه عادت کنی :)

عکسشو نگا تو رو خداشکلک های یاهو
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۴:۱۲ آقای بنفش
ظلمی که تو در حق ما میکنی ارتش سرخ چین نکرد :(
پاسخ:
عـــــــــــــــــــــــــــــه دیدی......آقای بُنفش اومد باز گله شکایت کرد!!!

اینقد غذا ندیده نباش محسن خان شکلک های یاهو خخخخخ
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۴:۱۳ بهزاد صادق
عه
اسمم چرا فارسی شد !!!
رفتیم بیان ثبت نامیدیم ایجوری شد

behzad.s باحالتر بود ک
پاسخ:
آره والا باحالتر بود شکلک های یاهو

خب از بیان خارج شو تا بتونی با همون اسمِ قبلیت کامنت بزاری یا برو اسمتو تو بیان ویرایش کن کاری نداره که :)
ن اینجا زشته 
میرم اون پایین مایینا 
واقعا وسط خوندن نوشته هات یهو ی جرقه زد ذهنم!منتها خلاء بود اکسیژن نبود خاموش شد خخخ
خندم میگیره از اینکه گفته بودی اوایل احساساتی بودی تو اون مورد الان انقد تجربه کردی عادی شده...خخخ
پاسخ:
خنده نداره.... :/
الان پوستم کلفتر شده خو............


خلاءشکلک های یاهو
ها بیتر شد باز

خو من الان از او موخوام
حالا نیشه منم یکم دوس داشته باشی
پاسخ:
تو هم یکم دوز دارم خو شکلک های یاهوl
منتها یکم فقط شکلک های یاهو
ایجوری بیشتر حال مینماییم

پاسخ:
دیواااااااااااااااااااااااااااانه!شکلک های یاهو
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۴:۳۳ دل مرده خانم
سلام علیکم 
خوبی؟
میگم خو باو عکستو نگا کن 
اون ته ته موهات،اون فر اخر!خب دیده میشه برادرای شیلتری پلمب میکنن دیگة
ماژیک بدم سیاهش کى؟:d
پاسخ:
عه واااااااااااااااا خاک بر سرم شکلک های یاهو
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۴:۳۸ دل مرده خانم
باو ازی تا خو اولا یاد بده چ جوری a e o بذازیم؟بعدشم اون شکل خنده رو بشکاف!اجزاشو با فاصله بذار یاد بگیریم دیگه!!!!

پاسخ:
شیفت + ی = ــــِـــ
شیفت + س= ـــــــُـــ
شیفت + ش= ـــــَــــ

اون شکلکهام فقط کپی پیسته...از عکس کپی پیست بفرما
آزی !!!
ی سوال فنی
حرفهای بی پرده آزیتا
چرا عکسه رقته زیر پرده پ
پاسخ:
از ترس برادرها رفته دیگه....

شده شاید بی پرده! شکلک های یاهو
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۵ دل مرده خانم
بلد رفتوم 
پیسته ماشین یا موتور؟؟خخخخ
مرسی زیا
مچکریم آزی تا 
پاسخ:
خواهووووووووووووووووووش :)
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۷ سرهنگ تمام
چه قیافه ای هم دارم لامصب
از وختی عکس ِ کلم پلو گذاشتی چنان هوس کردم که توو یه هفته 4 بار پزیدم دهنه همو رو صاف کردم توو خونه

پاسخ:
کلم پلو دونِ ملتو در آوردی کهشکلک های یاهو
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۵:۰۵ دل مرده خانم
دست شما درد نکنه واقعا!
ازت اصلا انتظار نداشتم 
اصن بغض داره خفم میکنه
بشکنه این دست بی نمک
خدایا مرگ لطفا!
ینی الان من جز ملخا نیستم؟جز مورا چی؟
اصن اب دهان بر این دنیا 
خخخ
تو عمر با شرافت و با عزتم تا ب حال نشده بود بهم بگن ملخ نیستی و ناراحت بشم خخخ
ینی من با183سانت قد!از مورچه کمترم؟!
بزاغ!بزاغ!بزاق!بزاق!ب روزگار
پاسخ:
تو که کلا همیشه اینجایی....اصن مگه پیشم میاد از اینجا بری؟!!!!!!!!!!شکلک های یاهوشکلک های یاهو

بی تعبیتشکلک های یاهو وبلاگ به این نویی رو تُف تُف کردی اه اه اخخخخخ پیـــــــــــــــــــفشکلک های یاهو
پستات مث قبلن نیس...
پاسخ:
عه؟؟؟ نخیر جاش عوض شده تو غریبی میکنی اینطوری فکر موکونی....
بعدا حق بده هنوز رو روال نیفتاد خوشکلک های یاهو
آزی آزی آزی !!!
اون پستای تیمارستانتو  اول بزار

جون تو دلم واس البرت و ساز بادیاشو ژوزفین تنگیده :دی
پاسخ:
باشه! میزارم!

اونا روحیشون نه که حساس بود الان خیلی ناراحتن میگن ما اینجا نمیایم....حالا تا راضیشون کنمشکلک های یاهو
خو اون عکس ِ ک گذاشتی ی تیکه از موهات معلومه
برادرا گیر نیدن !!!!
پاسخ:
دیگه چه مودونوم!شکلک های یاهو
دادانم دادن، به درکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خوشمزه به نظر میرسه..نوش جان @
پاسخ:
خوشمزه بودشکلک های یاهو نوش جانم شدشکلک های یاهو
لعنتی چقدر نا شکری سه روزه اومدی بازدیدت به هزار نزدیک شده. دیگه چُی میخوای؟ 
پاسخ:
من کِی ناشکری کردم :/ هوم؟

حســـــــــــــــــــــــــــــــــــود :)
اوه اوه ما هم شما رو یافتیم. چند میدی آدرستو به همایون ندم؟
زیاد هم حوصلت رو ندارم بعدا میام جوابتو میخونم.
لطفا مبلغ درشت باشه.
پاسخ:
جونِ هر کی دوس داری آدرسو به اون نده!!! بزار آرامش داشته باشم...:|

فلوسم لا موجوده به غورعان...
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۷:۵۹ دل مرده خانم
پیشم میاد بری؟؟منظورت دلم میاده؟:|
باز تو حضور من زیر سوال بردی؟؟
پاسخ:
دل مرده خانوم قدمِ شما رو چشمِ فقط لدفن اینـــــــــــــــــــــــــــــــــــقد لوس نباش :)

آزی یکم خشن است کلا :)

+نخیر منظورم اینه آیا پیش آمده است که از اینجا بروی اصلا :D
امضاتم که پای عکس زدی خوبهنه اصلا گرسنم نیست الان تا خرخره خوردم خخخخخخخخ دلمم نخواستحالا برای چی فلفل شدیتو میتونی من میدونم
پاسخ:
آره تو از بس شیکمویی همیشه تا خر خره خوردی میای اینجا :دی

فلفل شدنم که چه میدونم خودشون میدونن :)
من اگه غلط املایی و تاپی دارم نمبنم مینویسم ببخشید دیه تو صفحه کوشی نشون نمیده چی مینویسم
پاسخ:
اوووووووووووووووووووووووووووکی :)
آزی اصن دوست ندارم
میدونی چند روزه هی سرچ میکنمت؟
دوستاتم که هیچ کدوم نگفتن آدرس جدیدتو، حداقل تو بلاگفا میگفتی، به او آدرست 1 اضافه میکردی میگفتی، اصن من قرم :(
پاسخ:
بابا خیلی از دوستام گفتن که! :(

اونایی هم که نگفتن از بی معرفتیشونه :|

خب ایمیل میزدی azitamz@yahoo.com

چـــــــــــــــــــــــــــه کار کنم؟؟؟

نمیخواستم دشمنان هم زِرت منو بیابن عاخه :|

من چاکرتم :*
خو من تازه 1 هفته بود یافته بودمت، بعد دیگه یه خانوم پ یادم بود، بعد با نا امیدی رو لینکت کلیک کردم که بره تو صفه ی پیوندا دوباره دلم خون شه که دیدم اه!
ســـــــلام :)
بعد یه عمر وبلاگ بازی چیشمون عجیب شما رو گرفته، باشیاااااا
:*
پاسخ:
:دییییییییییییییی

چشم اگه بزارن ما محکم هستیم :)
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۸:۴۵ دل مرده اقا
خودم میدونم یکم خشنی یکم!اونروزخودم دیدم!بله
لوسم عمته
کاش امتحانا از وب تو بود 
همه رو max میشدم 
پاسخ:
باید بیان بدن کتابهای آموزشی رو بنده بنویسم که واسه دانشجوها جذاب باشه :دی


+پس هوا خودتو داشته باش که اون روی خشنم بالا نیاد :p

بوگو دل مرده خانوم بیاد :))
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۸:۵۴ دل مرده دلشکسته
ها پیش هم میاد برم؟!:|
بله ک پیش میاد،درسته نادره اما پیش میاد
اقا زوره؟نوموخام بورم(ایکون دلشکسته)
حالا ارشیوتو دارم میخونم!تمومش نکردم ک!
پس هشتم اما خعلی خستم

پاسخ:
گفتم لوس نباش دیگه :) دلشکستگی یکی از شاخه های لوسیِ :D

عزیزم گفتم باش شوما....بنده کاری ندارم که :) بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاش!
خوبه که اتفاقا آدم اشتهاش باز میشه اصن!
حیف که دهنم آفت زده ناکردار
می بینم که پای شکلکلا باز شد ...مبارکه
پاسخ:
تو کِی دهنت آفت نزده؟؟!! 0-o

بعله تشریف آوردن شکلکها :)
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۹:۰۸ دل مرده خانم
مخصوصا تنظیم خوراک خودته :-D
وای اندیشه و ایین و دفاع . . . . 
چی میشدا 
پاسخ:
شکلک های یاهوشکلک های یاهو

خنگه اینام شد درس عاخه تو نموخونی :))))))))))))))

بچه برو درستو بوخووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون :دی
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۴ دل مرده پوست کلفت و زمخت
اینا رو ب سبک فیلمای فارسی(زمان شاهی)بخون
باش لوتی
هثطیم تا تهشم هستیم ابجی
شوما جون بخا
عکس بده عمودی تحویل بیگیر 
ضعیفه رو سریتو بکش جلو خوش ندارم نامحرم زلفاتو بیبینه
اصن بلاگ ملاگ تعطیل
مفهوم؟نشنیدم؟
پاسخ:
عکس بده افقی تحویل بگیر *
عمودی که فایده نداره............





+ عمراناااااااااااااااااااااااااااااااااااااات..............بیشین بینیم باوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو..شکلک های یاهو

+خدافظ تا فردا!
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۵ خانومه آقای x
کصاااااافت الهی عاقبت بخیر نشی ننه!
الهی اون ناخونای دیگتم بشکنه بحگ پنج تن[نیشخند]


+نوش جان شوما خوردی انگار ماخوردیم!

پاسخ:
ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن همه ناله و نفرین 0-O?


موتوشکرشکلک های یاهو
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۶ دل مرده اقا
اینا ک باو با نمره خوب پاسه!
بیا فولاد یادم بده
نخوندم امتحان دارم
فولاد 2

پاسخ:
فولاد که شب امتحانی نیس....


باید کل ترم بخونی :|


الانم برو درستو بخون..... حیا کن...این وبلاگو  رها کنشکلک های یاهو
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۹:۲۳ دل مرده کرک و پر ریخته
چشم :دی
هر چی شما بگی خخخ
خب ما ن اینکه خاص تشیف داریم محور xوy مون فرق داره،بله
باشه
تا فورا خدافظ لوتی!إه ینی بانو
پاسخ:
:)
فیلتر میشی
خودتو به زحمت نینداز
مطمئن باش!

پاسخ:
چرا؟
۱۹ دی ۹۲ ، ۲۱:۱۷ خانم مهندس
پیتزاست؟؟!!

+آزی بیا وبلاگفا رو ببخشش
و بازگرد

پاسخ:
نخیر گفتم که کالزونه! از نوادگانِ پیتزاست :)



+گیر دادی مهنّس هااااااااااااااا....اینجا مگه چشه....چسبیدی به اون وامونده؟
هیچ خودتو ناراحت نکن....مهم منم که نظر میدم :D
پاسخ:
بهله موهوم تونییییییییییی :دی
آزیتا ملک زاده؟ مومن زاده؟ مرام زاده؟ مهرزاده؟ معمارزاده؟ مشهدی زاده؟ مست زاده؟ مستر زاده؟ مارال زاده؟ آخه چی چی زاده؟؟؟؟
پاسخ را بگو و مرا از کنجکاوی رهانیده کن
پاسخ:
گزینۀ هیچکدام:)
 مارال زاده؟شکلک های یاهو


حالا یه کوفتی زاده هستم دیگه...چه اهمیتی داره؟ :)
آزی اینجارو شبیه وبلاگ قبلیت کن....قالبش کوچیکه دیگه نمیتونیم جولون بدیم و جفتک پراکنی کنیم....مثل خانوما باید بیایم نظر بدیم بریم.
پاسخ:
ینی چی قالبت کوچیکه؟؟؟:|


خب بیابد جفتک پراکنی کنید من چه کارتون دارم مگه؟؟؟شکلک های یاهو

نه که خیلی هم تو شیطونی میکردی....
یعنی دارم از فضولی هلاک میشم که بفهمم چی سر دستت اومده
پاسخ:
فک کن رفتم زیر تانکشکلک های یاهو در این حد

مشکلت حل شد عایا؟
۱۹ دی ۹۲ ، ۲۳:۵۳ خانم مهندس
چش نیست؟؟:/
گوشه:)))))))


+آزی نامرد!!!
جوابت به مهندسو دیدم!!همین؟؟؟؟!!!!!


پاسخ:
:/
اینم شد جوابِ منطقی؟!!!


+الهی فدات مرسیی که این همه از دست پختِ نخوردۀ ممن تعریف کردی....حوصلم نبود اونجااااا ازت تچکر کنم مهربونم :*
آزی جوووون نبینم کم پست بذاری خواهر :دی
شما هی عسکای خوجل از ناخونات گذاشتی، چشت کردن خواهر!

میبینم که شکلک هم نداره، شما از قوه ی تخیل خودت بهره بگیر
پاسخ:
دیگه روزی یه پست....انگیزه رو اینجوری از آدم میگیرن دیگه! :/


چش خوردم در حد لالیگا خواهر :|

قوۀ تخیلم عین بنز کار میکنه نگران نباش :)
تازهههههه

طی این سرچایی که کردمت هی یه بخشایی از آرشیوت میومد هی من خودزنی میکردم، آرشیوم بکوچون که من دوس دارم بخونمشون
میسی:)
پاسخ:
خودمم همینطور...عرررررررررررررررررررررررررررررر :(


فعلا همینایی که گذاشتم بخون...الان حسش نیس یکم بیشتر بذارم....ترس تو جونمه :|
تو لاغری آزیتا بانو ولی مطمئنم اگر من کنارت بودم چاق میشدیD:
پاسخ:
پ بانو....بنده احتیاجی به تشویق ندارم.....استعدادِ چاقی دارم در حد المپیک....اصن یه وضی...

عاشق غذام که هستم....کافیِ یه هفته به حرفِ شکمم گوش بدم میرم بالای 70 کیلو :)

قربونت بنده رو  تشویق نکن :)
آزیتا بانو قبلا پر حرف تر بودی. خُ دم به دقه میام اینجا میبینم هیچ خبری نیست دست از پا درازتر برمیگردم
نمیگی من فردا امتحان دارم خدای نکرده مجبور میشم بشینم بخونم؟! پس فردا نمره ام خوب شه شما جوابگویی آیا؟!
پاسخ:
شکلک های یاهوشکلک های یاهوشکلک های یاهوشکلک های یاهو

من به خاطرِ امتحانهای دوستان رعایت میکنم خوووووووووووووووووووووشکلک های یاهو

+ولی جدی نه...یکم از اون قضیه به بعد ذوقم کور شده :(

الان یه پُست میزارم :)
امیدوارم یه روز دستپختتو بخورم!
آره فعلا دست پختتو!
پاسخ:
امیدوار باش...بر جوانان عیب نیستشکلک های یاهو
واقعا ناخونات این شکلیه؟!
جان من؟
پاسخ:
آره به جونِ خودتو خودم شکلک های یاهو

البته الان دیگه رنگ رخسارش فرق میکنه....چطور مگه؟
ایششش این چه غداییه  گشتمون شد :دیییی
پاسخ:
اییییییش؟؟ 0-O این الان تعریف بود عایا؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">