حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۲
بهمن ۹۲
حالا هِی بیاید بگید، نوشتن راجع به آن بادِ خارج شونده از ماتحت، کارِ مسخره ایست....اصلا مگر مسألۀ مهمی ست که تو اینقدر در وبلاگت ازش مینوسی...بیا...همین دیروز در خبری گفتند که...همین گازِ به ظاهر بی اهمیت، میتواند، بلایِ خانه مان سوز باشد! همین دوشنبۀ گذشته ،آن هم در یک کشورِ پیشرفته! همین گازِ خارج شونده از ماتحت، که اتفاقا نامِ بسیار سادۀ دیگری هم دارد که از گفتنش معذورم...باعثِ یک آتش سوزیِ مهیب شده!

Super fart animated emoticon

خواستم بهتون هشدار بدم، که وقتی در و پنجره ها کاملا بسته است و ممکن است در فضا تجمع گاز صورت گیرد، خواهشا از خوردنِ حبوبات دورِ همی و انجامِ تفریحاتِ سالم ،زیاده روی نکینید...چون ممکن است الکتریسته ساکن در سقف جمع شده باشد و همۀ تان باهم برید هوا.....باور ندارید لینک و خبرِ موثق را میتوانید در ادامۀ مطلب ببینید :)









در مزرعه ای در راسدورفِ آلمان، 90 گاو در زیر یک سقف به تفریحِ سالمِ گوزیدن مشغول بودند و در عیشِ خود مشعوف که ناگاه، سقفِ منزلگاهشان به هوا رفت و در همین بین پشم و پیلی هایشان کِز خورد..طبق تحقیقاتِ پلیس، عامل انفجار چیزی نبود جز ،تجمع گازِ حاصله از ماتحتِ گاوهای بی ادب و الکتریستۀ ساکن بر روی سقف!






موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۳)

 گفتن صد برابر قرص اکس شادی آور...
خوب حتمان صدبرابر قرص اکس ضررهم داره ک این نامردا نگفتن...
نمیگن ما می ترکیم...خونه و زندگیمون هم...
خانوم آزی زاده اسمشو چرا نمی گی...؟ ی بار بگووووو

یعنی با همین پستت ی آتیشی از عشقت تو قلبم روشن کردی ک نگو...
خانوم آزی زاده در ضمن مخلصیم...
پاسخ:
آره میبینی...روشنگری نمیکنن که مردم خطر نکنن :D

من که قبلا زیاد میگفتم...ترسیدم باز بزنن فیلترم کنن بوخودا...جنبه ندارن که :))))))))

عه؟ من که قبلنا هم زیاد در این یاره پست نوشتم....خوبه خوبه...آتیش عشق دوز دارم:D

بی اعصاب السلطنه چاکریم :-*
گفتم چرا تو وبلاگت بو میاد!
اول فکر کردم بوی رنگ ناشی از رنگ آمیزی وبلاگت هستش ولی انگاری ... .
فایل صوتیش رو هم میدادی آقای همکار واست پر کنه. هم نقش گاو رو در بیاره هم نقش فارتینگ و هم نقش انفجار رو :D
پاسخ:
کصافد.....:)))))))))

فکر کن......خیلی خنده است....فکر کنم جفتمون قبل از اینکه فایل به وبلاگ برسه از خندهٔ مضاعف تلف میشدیم:):):)
دی:
نچ
عی بابا دی:
خوب شد گفتی دی:
پاسخ:
آره دیگه...مواظب باشید :D
Are khooooooow
??..nemidoonesti
Tazasham bazi mavaghe dide shode koshte ham dade 
hata
Valla

Akhhhhhhh
K in GOOZ cheha k nemikone la massab
Jooooooooon
Hagha k dadamesh basi mojebate Aramesh sat
:))))))))))















:-*
پاسخ:
عه؟تو دیدی بمیررررررررن نااااااااااااااااا.......جون مــــــــــــــــــن؟ کجا دیدی؟!؟!؟!؟! :)))))))))

واقعا از ارفع آرامشات است:D
Azi Azi Azi
Webet kheyli khosh mel shode
Kheliiiiiiiiiiiiiiii
:)














:-*
پاسخ:
چشات خوشمل میبینه عزیز دلم :-*:-*:-*
دست بردن تو قالب blog.ir خیلی سخته. چه جوری بین اون همه کد این همه رنگ ها رو تغییر داری و اون عکس رو تو پس زمینش گذاشتی؟
به هنرهایی هم که داری این هنر برنامه نویسی و به قول گوجه کال قجری "خوشکلاسیون" هم اضافه باید کنم.
از هر انگشتت هنر میباره دختر.
دیگه رسما باید بگم: دکتر همایون رو ولش،بیا زنه خودم بشو :D
وکیلم عایا؟
پاسخ:
خخخخخخ....هر روز یک هنر جدید رونمایی میشود ...:P

باز تو خودتو انداختی وسط؟ :D
Are Kho didam
Too khoonamoon

Vaghti Baran migoozad
;;)







پاسخ:
ای جانم....اصن من عاشق گوزوها هستم....سوکس بشم اگه دروغ بگم :)))))))))))
به حق چیزای ندیده و نشنیده!!!!!!!!
پاسخ:
الان که هم دیدی هم شنیدی :D
کامنت سلام خودش ی پست باحال بود خخخ
خعلی با حال گفت 
آزی تفریح سالمو خوب اومدی خخخ 
بزن بزن سابق :)
ینی دیگه همین ی تفریحم از ما گرفتن؟
أی بابا 
پاسخ:
عاره خیلی باحال بود :)))
اره دیگه....چیه مگه؟همه میزنن حتی گاوها :D
نه جوانب احتیاط رو رعایت کنی مشکلی نداره....یه پنجره باز باشه کافیه:))))))
چ باحال، تحقیقات پلیس آلمان خیلی قویه ها
حالا ما بریم هوا هزارجور احتمال میدن جز همین تفریح سالم!
فک نکنم گاوها پسیمون بشن بهتره به فکر ی سقف عایق باشن براشون
پاسخ:
معلومه که قویه فکر کردی مث پلیس اینجاست؟O_O
اره،، مطمئنا اونا دست بردار نیستن، سقف عایق راه حله :)
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای :))))))))))))))))))
این شکله که گذاشتی خیلی خنده دار بود :))))))))

چاکر آزی خانوم :)
پاسخ:
وووووووووووی :)

مخلص یوزی خانوووووم :)
خخخخخخخخخ فککنم بادپارتی داشتن گاوا خخخخخخ دیدی عقشم این فوبیای گازگرفتگی من الکی نبود?!?!دیدی?!?!ازین ببعدهرصبح باید بزنگم سلامتیتو چک کنم D: اگه قبلش خودم منفجرنشده بودم به بوق فنانرفته بودم خخخخخخخخ
پاسخ:
واااااای خدا چقد با این کامنتت خندیدم....خیلی باحال بود...

میگم عجقم نکنه تو هم دست بزنت خوبه ها :))))))))
بعد از مدت ها یه خبر مفرح :دی
دمت گرم ازی جون :)
خیلی باحال بود:دی
پاسخ:
خخخخخخ
دم خودتون گرم :)

باحالی از گاوها بوده:D
                              ___.-"""-.
                             (  (___,/\ \
                              \(  |')' ) )
                               \)  \=_/  (
                         ___   / _,'  \   )
                       .'  \|-(.(_|_   ; (
                      /   //.     (_\, |  )
            /`'---.._/   /.\_ ____..'| |_/
           | /`'-._     /  |         '_|
            `      `;-"`;  |         /,'
                     `'.__/         ( \
                                    '\/
آزی کی رفتی سواحل هاوایی؟ خخخخخخخ
پاسخ:
عه؟ عکسام لو رفت؟ عه وااااا خاک به سرم خخخخخخ
اون عکس بنده خدا که خم شده!مگه لوله گوارشش لوله اگزوزه که دود سیاه میده بیرون?!?!خخخخخخ
پاسخ:
اتفاقا خودمم به همین فکر کردم....بعد به این نتیجه رسیدم که احتمالا سمی میزنه :D
عقشم مگه من دل ندارم?!مگه من لوله گوارش ندارم?!?!?خخخخخخ ولی خب مثه این عکسه لوله اگزوزی نیستم دیگه خخخخخخخ
پاسخ:
الهی قلبون اون لولهٔ گوارشت خخخخخخ :))))))
۱۲ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۲۴ گوجه سبزگوج
خخخخخخخ خدانکشدت Mr helloخخخخخخخ
پاسخ:
:)
یه گــــــــــــوز میدادی ام پی تری میکردی میذاشتی برا دانلود :)))))
پاسخ:
بی تعبیت :) خخخخخ

قالبشو نیگا:)

آزی اگه تو رو نداشتیم،کی بهمون هی هشدار میداد بعد ما هم هی مسائل ایمنیو جدی می گرفتیم؟
پاسخ:
حال کردی...فکر کردی فقط خودت بلدی هی همه رنگی عوض کنی ؟:)

هیشکس! معلوم نبود الان کجا ترکیده بودی... :)
آزی او ن عکسه که تو سواحل هاواییه کُپ خودته.
و اما گوز!
انقدر بیکاری میری سرچ میکنی گوز و این خبرا رو میخونی؟
به کجا داریم میریم ما
پاسخ:
عه؟ گفتم عکسم لو رفته خب :)))))))))

نخیر من سرچ نکردم! یکی از خبرِهای یاهو بود که هر روز میاد تو صفحۀ اولش! اینجور خبرا یگرده منو پیدا میکنه! شما سوات نداری خبر خارجکی بخونی بهله :))
خخخخ.... :)))) بیچاره ها دیگه هیچوقت اینکار رو انجام نمیدن! بادبند شدن :دی
وبلاگت خوشمل شده 
پاسخ:
هه هه ...اگه اونا گاون که عمرا باد بند بشن :)))))))))

ملسی :)
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۵۴ خانم مهندس
دیوونه:)
مردم از خنده!
اینا رو از کجا گیر میاری :))))
پاسخ:
اینارو خودم تولید میکنم اصن :))))))))
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۲۱ سرهنگ تمام
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود
پاسخ:
:)))) :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">