حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۰
بهمن ۹۲

حالا من از استرسم بنویسم،شما باید بیاید اینقد فازِ غم بردارید عایا؟؟؟؟؟

اگه از غم بنویسم چه موکونید گویا؟ :)))


برای تغییر فضایِ وبلاگ..بفرمایید کوتاه بشنوید! :)



laughter emoticon



دریافت
حجم: 274 کیلوبایت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۱)

FIRST

:)))

پاسخ:
yes!

یعنی انقد زود حرفمو گوش دادی :پی

بابا من کی بودممممممم خبر نداشتم

+کوتاه شنیدیم خخخ

سخته انصافا گفتنش،چقد تمرین کردی گفتی تو :0

پاسخ:
هوچی تمرین نکردم کلا استعداد دارم تو این گفتن این چیزها از بچگی!

نه باوووووووووووووو داشتم پستِ جدیدم میذاشتم که تو گفتی :دی
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۴۴ masi_ bi asabo saltane

گوز داغ دار...داغ گوز دار...هههه هههه....
مینیمالتم عقشه...آزی جونم...
:)))))))))))) :)*
پاسخ:
خخخخخ....کاری نداره که...دیدی :))))

:* فدات
عاغا من عاشخ این آقای همکار بشدم خخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
این اغای همکار خودشو میکشه با این همه طرفدار....:)))))
من یک سوال از این دل مرده دارم ایشون دست شویی هم میرنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟این که همش این جا داره نگهباتی میدی ج بوخودا
پاسخ:
با شما هستن...دل مرده خان! :)))
ولی این سرجوخه تمام پربیراهم نمیگه ها خخخخخخخ:-P
پاسخ:
ینی سگزیه!؟ :)))))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ*100000[ایکون بیمارستان]
پاسخ:
ینی در این حد؟؟!؟!؟! خخخخخ :)))))))))))))))))
عاغا منم عاشخش شدم اقوی همکارو می گم خخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
عه عه....تو هم؟ عشقم؟ مگه تو عخش من نیستی؟ عرررررررر آیکون عشقم از کفم برفت!
نه حالا اونطورم ولی صداش قشنگه نسبت به مردای دیگه;-)
پاسخ:
:)
منم هزار دفعه باشم می تونم بگم : گاز دوغ دار دوغ گاز دار
همیشه رو داداشمو کم می کنم :))))))
پاسخ:
ای ول :D 
خب خعلی قشنگ گفتین هردوتون:-P
پاسخ:
موتوشکر :D
بله میرم
دم دمای صبح سه تا سه ربع با در نظر گرفتن شرایط امنیتی

پاسخ:
:)))))))))

وای کلی به این کامنتت خندیدم!
دیوونه :)
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۴۴ دست و پا چلفتی
دهن تو و همکار سرویس

خدایی خیلی با حال بود

خخخخخخخ
پاسخ:
:P

الان این جمله تقدیر و سپاس بود عایا؟
وای به قول سرهنگ صدای آقای همکار خیلی سگزیه ها :))))) مخصوصا خنده اش. خخخخخخخخخخ
پاسخ:
آیکونه همکارم از کفم برفت.....

یه مشت دختر هیز ریختن به همکار جیگر من نظر دارن خدااااااااا
آزی امشب ساعت سه و پنج مین پست بذا من بیام یه بار اول بشم عقده ای میشما حیح حیح حیح اصلا من برم پیش آقای همکار مشکلمو به ایشون بگو دی
پاسخ:
اتفاقا امروز اصن دلمرده نبود!!!!! شب اومد!!!! واسه پست قبل گوریل راحت اول شد!!!! خخخخخخ الکی هویجوری....باید فرصت طلب باشی دیگه....عقده ای هم نشو....حسودم نباش اینقده :))))))))

الکی پای همکارو نکش وسط....دنبال بهونه است دختره :)))))))))
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۰۲:۳۸ خانم مهندس
یه دفعه یه مراسم تو دبیرستان گرفته بودیم,من مسولش بودم!!!!B-)
بعد یه بچه ای گیر داده داده بود که من بیام شیرین کاری کنم بگم:دوغ گاز دار,گاز دوغ دار:-)
حالا جالبش اینجابود که مثل عاغای همکار:-))همون یه بارهم نمیتونست بگه,چه برسه به ده بار:-D
اینقدرگریه کرد بیچاره,دلم سوخت واسش:-(
ولی نذاشتم بگم:-(
پاسخ:
ای بابا....خوب میزاشتی بیاد اشتباه بگه ملتم کلی میخندیدن بهتر بود که تا اینقد بچه رو دق بدی :D

تجربه شد واست دیگه :)
این آقای همکار اسم هم داره؟
ماشالا به سرعت شما (دست)
فردا پیاده روی یادتون نره :دی
پاسخ:
پ نه پ اسم نداره....یه چی میگی هااااااا :))))))

الان پیاده روی چه ربطی به اینجا داشت؟!؟!؟! =/هوم؟ دوستان به جای ما..... ^o^

واااااای چقد خندیدم ! خخخخخخخخخ از دسّ شماها ! این بهترین مینیمالت بود آزی :) خعلی خوب بود ! :)

پاسخ:
:))) مرسی.... خب همش سومی بود :)
حب پس منتظر هستین صبد کالامون رو بدم بهتون تا اسمشون رو بگین :P
به اینجا که ربط نداره به فردا داره محض یاد آوری گفتم :D نزنید دیگه نمیگم :پی
پاسخ:
سبد  کالا ارزونیِ خودتان :))))))

دیگه از این یادآوری ها نکنی ممنان میشم :)
سلوووم آزی دلم برات تنگ رفته بود چطوری دخمل خانوم
چه خبرا
باووو این قالبت تو حلقم چقد خوشگله کیف کردم
آزی چرا ع بلاگفا رفتی بخودا بد کردی به ما
اینطوری ازت غافل میمونم رفیق
مرامتو شکر ک همیشه برام همون آزی هستی که خاطرشو خعلی موخوام
آزی مراقبت ع خود فراموش نشه 
دخمل تو تکی( آیکون یه عالمه محبت سهیل)
پاسخ:
ینی تو از وقتی قالبم یکم تغییر دادم نیومدی اینجا؟؟؟0-O بی مرام :))))
غافل میمونی مگه تو وبلاگ داری؟؟؟ که وبلاگ دوستان داشته باشی؟ بعدم من که هر روز آپم! اونی که بی معرفته همون به که غافل بمونه والا! :)))

مرسی:)
خدا سایه ی اقای همکارو از این وبلاگ کم نکنه ;))))
پاسخ:
آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن :))))
:))))))))))))))))
سلوم ننه خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کو ماچ بده ببینم
پاسخ:
سلوم به دخمل گلوم:)

مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ...دیدی؟ :)))
ایول خیلی تند بگفتی! خوشمان آمد دوباره همکار را ضایع نمودی ;) من هم سعی کردم ولی مثل آقای همکار شد D:
پاسخ:
تبحر دارم اصن :)))

خخخخخخخخخخخخ......تِلاش....راه موفقیت فقط تِلاشه خخخخخخخخخخخ
:)))
پاسخ:
(((((:
:))))))
از دست شما، با تشکر از دست شما :دی
پاسخ:
خواهش میکنم از دست ما :)))))))))
یکی آدرس سرهنگ بعد از فیلتر رو به من بده
پاسخ:
اینه

از اون موقع هم آپ نکرده! :/
خنده ی فراوان
پاسخ:
باووووشه...
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۲۷ خانومه آقای x
مگه گوزم داغدار میشه!؟؟؟؟؟؟
میشه ؟
لابد شده دیگه
از عاغایون هرچی بگی برمیاد
پاسخ:
میشه ...یحتملا میشه :))))

بهله بعید نمیباشد :))))
چشم (;
پاسخ:
بی بلا :)
صدای گوز همکارتم بشنویم کلکسیونش تکمیل میشه! 
پاسخ:
کوتاه بشنوید 1 را گوش کنید :))))))))))
این پست کار دستم داد :)
اصن ی وضییییی 

پاسخ:
چه کاری دستت داد ؟؟ :)))) نشنیده بودیش مگه؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">