حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۱
بهمن ۹۲

اینجا هوا بس جوانمردانه بهاری است :)


اونقدر بهاریِ که انواع بسیـــــــــــــــــــــــــــــــار متنوع پشه های اینجا نیز کُرور کُرور از تخم در اومدن و به شغلِ شریفِ سرویس کردنِ چشم و چالِ انسانها مشغولند :)


 یک پیاده روی در بعد از ظهر را ببینید!


:)



ساعت 4:30 بعدازظهر

خانوم ماهِ بیداره :)




جزء معدود گربه های خوشگلِ اینجا :)




گیاهی به اسمِ "توله" که وقتی اینجا هوا خوبه به صورتِ خودرو، همه جا سر و کله اش پیدا میشه! اهالی خوزستان با این گیاه غذا درست میکنند که من تا حالا نخوردم!

هرکی توله پلو خورده، زود بیاد تعریف کنه، بینم چه مزه ایه؟ :)





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۱)

۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۴۶ masi_ bi asabo saltane
عکس اولی و آخری عقشه...آزی توشم عقشه...
می بوسمت...

پاسخ:
الهی قلبون تو مهربون :) :*
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۱۵ خانومه آقای x
خداوکیلی انگار بهاره!
عجبا!
تو تلوزیون که گفت اونجا برف اومده!
پاسخ:
بعله :)

اینجا؟؟!!!!!0-O اینجا محاله برف بیاد! شاید شمالِ خوزستانو گفته باشه که با ایلامو لرستان هم مرزه...
توله پلو؟ :)) تـــــــــــوله؟ 
پاسخ:
توله سگ نه ها....توله پلو :)))))))))

منم اولین بار شنیدم واسم جالب بود :)
اولا خوش تیپی
دوما امضات تو حلقم
سوما توله !توله پلو!یعنی مردم از خنده
پاسخ:
اولا مرسی
دوما خدا نکنه حلقت حیفه :)
سوما...بعله توله....این اسمِ دیگه چه میشه کرد؟ :)))))))))))
-شام چی داریم؟
*توله پلو
- :|
پاسخ:
تازه توله ماست هم میخورند :)))))))))))

قیافشو..... خخخخخخخ
هوای الان خوزستان بهاری نیست بهشتی دلم تنگ شد آزیتا:((
پاسخ:
بهشتم اینقد پشه هست؟؟؟؟ :)))))

واسه اینجا دلت تنگ شد؟
پشه چیه گودزیلا هم داشته باشه به هوای دم صبحش می ارزه مگه نه؟
آره دلم تنگ اون خنکی ملس بعد طلوع آفتابشه
تنگ مردم بی ریاش 
پاسخ:
ینی یه روز دل منم واسه اینجا تنگ میشه؟

من که میگم عمرااااااااااااا... گودزیلا ندیدی که میگی...باید قصۀ موشِ خونمو بنویسم تا بفهمی :)))
سلام  آی
توله ما رو مسخره نکنید من جنوبی ام ما توله رو باپلو نمیخوریم ولی این گیاه روبا سیرو پیاز فراوون و فلفل تفت میدیم و بسی خوشمزه است امتحان کنی حتما خوشت میاد 
پاسخ:
سلام...من که مسخره نکردم!گفتم چه مزه ایه فقط :)))

شنیده بودم تفتشم میدن :) مرسی
حتما خورشید هم شده آقا تغییرجنسیت دادن ;)
فک کنم نابود کردی رفت همون ی دونه گربه رو هم. روحش شاد!
پاسخ:
نخیر خورشیدم با اجازت خانومه!

چرا نابودش کنم؟؟؟ خیلی خوشگل واسم ژست گرفت ازش عکس بندازم هوچم از من نمیترسید! واااااااا
این گربه هنوز خوشگلشونه؟!
ی شب شام همه بچه ها خونه تو ب صرف توله :)
پاسخ:
گربه های اینجا همه خیلی زشتن...کله هاشون کوچیکه...پوزه دارن! این الان خوشکلشونه باووووو

دیگه فصلش گذشت ایشالا سال دیگه :)))))))))))))
توله پلو...؟؟؟؟؟؟؟؟نشنیده بودم....
پاسخ:
حالا شنیدی دیگه :)
من گربه میبینم رنگ از رخسارم می پره ..اینقدر که از گربه می ترسم از سگ نمی ترسم :دی

اونجا بهاری عوضش اینجا شوز و سرما....
امروز دم دانشگا وایساده بودم بابام بیاد دنبالم از شددت سرما شالمو سفت پیچونده بودم دور صورتم فقط 2تا چشام پیدا بود ماشینمونم قربونش برم انگار می خواد بره جبهه سر اندر پا گل کاریه و پلاکشم حتی دیگه معلوم نیست بعد بابام که اومده یه 5دقیقه اون از تو ماشین داره می گرده دنبال من و دو دله که آیا اونی که می بینه منم یا نه ؟؟ منم یه 5دقیقه هنگم ایا این ماشینه بابامه یا نه؟؟ خخخخخخ

پاسخ:
ای بابا گربه که ترس نداره....هرچند منم ازشون خوشم نمیاد ینی از مَنِششون خوشم نمیاد :D

چه وضی بوده :)))))))) خیلی باحال بود!!!!! خخخخخخ
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۳۲ خانم مهندس
در عکس اولی که یه خانم خوش تیپ دیدم:-)
عکس دومی,خیلی جالب بود,این وقت روز,ماه؟؟؟(شکارلحظه ها)
عکس سومی رو هم که میدونی,من میونه خوبی با حیوانات ندارم:-(
چهارمی هم چه اسم ذاقارتی داره:-D
توله پلو.خخخخخ:-D
پاسخ:
:) ممنون
آره ماه اونم به این وضوح :P
ینی حتی با عکساشونم میونه خوبی نداری !!!!!! :)))))
به گوشت آشنا نیست به نظر زاقارت میاد :)
:D


خانوم ماهه بیداره!یاد اقا پلیسه افتادم:-P یه ماهه دیگم تو اولین عکس هس:-*
پاسخ:
ماه در بیاد که چی بشه؟
میخاد عزیز کی بشه؟
ماه در بیاد چکار کنه؟
باز آسمونو تار کنـــــــه؟
نمیدونه تو هستی، به جایِ اون نشستی!
نمیدونه تو ماهی، تو که عزیزِ مایی!
:-*

فقط عکسای اول و آخر :*

آزیتا خوب یه کم سرتو بر میگردوندی صورتت رو هم ببینیم دیگه

پاسخ:
مرسی:)

شما یه عکس از زاویهٔ پشت هم بزاری ما ببینیم ،قبول داریم خخخخخخخ
چه وبلاگ جالبی دارید:)

دوست داشتم نوشته ها رو :)

عالی:)
پاسخ:
ممنون :)

به به یه خانم دکتر اومدن اینجا :)))))

نظر لطف شماست :D
کجا زندگی میکنی آزی خانوم خوشتیپ ؟ :)
پاسخ:
در یکی از شهرهای جنوبی خوزستان کار میکنم بنده :)
من خوردم خیلی خوشمزست تو مایه های اسفناجه
پاسخ:
عه؟ چه جالب اگه مزه اسفناج بده که عالیه....من عاشق اسفناجم و اینجا خیلی کم و گرونه....چون گنجشکا هر چی بکاری حمله میکنن میخورن ولی به توله کسی کار نداره :D
سلووم سلووم
صب بخیر آزی مهربون آزی شاکی ع دست سهیل
ولی آزی سهیل مهربون سهیل ته معرفته برا تموم آدمای باحال
نه باوو کلا ادرسای بلاگفا فخط تو مخم حک شده همش تو این دو هفته هعی میگفتم آزی تو کدوم وبلاگا بود باور میکنی ادرست یادم رفته بود تو کامنتای وبلاگای رفقا دنبال کامنت و آدرست بودم تو باور نمیکنی که چی بگم چقد دنبالت گشتم الانم باز یادم رفته بود از تو کامنتدونی خانم ایکس اومدم دیدارت( آیکون یه عالمه گوله های مهربونی برا آزی)
خلاصه دست آخر ادرس وبتو گونده نوشتم زدم بالا سیستم زیرش نوشتم خعلی خاطرتو موخوام مامانم میگه چشم و دلم روشن ایشون کی باشن مام گوفتیم یه رفیقه فابریک 
آزی مراقبت ع خود فراموش نشه
در ضمن مامان ما ع خانومای خعلی روشنفکره بیخطره نترس دخمل
هار هار!
چاککککراتیم عزت زیاد
پاسخ:
سلام بر سهیل بی حافظه!!!! :)

من که اصل آدرسم عوض نشده!!!! بی حفاظ....یه سرچ میکردی یافت میشد!!!! بعدشم من تو وبلاگ خانوم اقای ایکس لینک هستم اون بغل نوشته آزیمان!

بعدم من از هیچ نوع مامانی نمیترسم:))))) ولی شاید اونا از من بترسن....البته واسه خودشون که نه واسه پسرشون بترسن خخخخخخخ

زَت زیاد :D
ولی خداییش عجب بهاریه اونجا حالشو میبریا
جا ما خعلی خالی
پاسخ:
چند روز دیگه دارم میام تو هوای سرد و مزخرف تهران!!!! با اون آلودیگیش هق هق

احتمالا اونجا دیگه جاتون خالی نی خخخخخخخ
چقدر شبیه برگ گیاه پنیرک هست این توله 
 گربه فهمیده قراره تو وبلاگ آزی الدوله خوشتیپ باشه :))
پاسخ:
پنیرک؟ نکنه خودشه؟ اونم خوراکیه؟ چه کاربردی داره ؟ :)چقد سوال پرسیدم خخخخخخ

آره میخاسته معروف بشه ^_^
ب عنوان غذا نمیدونم میخورن یا نه ،اما استفاده دارویی زیادی داره تو طب سنتی .
اینم خیلی شبیه پنیرکی هست که تو دامنه های رشته کوه زاگرس تو فصل بهار خودرو رشد میکنه :)
پاسخ:
اسم پنیرکو شنیده بودم!!! البته گیاه مشابه اما با طعم متفاوت زیاد داریم.... میدونی اون چه خاصیتی داره؟ یا چجوری مصرف میشه به عنوان دارو....
ببخشید هی میپرسم، به اینجور چیزها خیلی علاقه مندم:P

میگم شاید خودش باشه که گویش خوزستانیش شده توله :)
وووویییی چه پاسخ قشنگیییی ^_^ تچکر تچکر:-*:-*
پاسخ:
ای جونم....عاخه تو ماه منی دیگه :-*:-*:-*
خوتتیD:
پاسخ:
:*:*:*:*:*:*:*:*
خواهش میکنم 
اره خوب صرف شباهت نمیشه گفت این همون گیاهه 
اینی که من میگم گلهای سفید میده که یه رگه های رنگی ارغوانی یا قرمزی توش هست ..پنیرک با گل ختمی از یه خانواده هستن به اون میگن پنیرک کبیر به این میگن پنیرک صغیر...ترکیبش با چند تا گیاه به عنوان یه نوع انتی بیوتیک هست ...برگ و گلش هم مورد مصرف خاص خودش رو داره 

توضیحاتش رو با منبع مینویسم برات :)



پاسخ:
من ندیدم توله گل بده!!!!! هی بزرگ بزرگ میشه بضی وقتها برگهاش میرسه به جایی که مثلا قطر دایره شون 20 سانته یا بیشتر حتی...اما گلشو ندیدم!

ممنون عزیزم :)
منم کنجکاو شدم ببینم همونه یا نه 
ببین چی پیدا کردم 
http://www.ayeha.net/forum/thread36746.html

پاسخ:
عــــــــه....... چه جالبناک :)))) آفرین بر تو ........

کارت درسته خانوم......آ باریک الله :-*

خیلی حال داد....خودم تا حالا سرچ نکرده بودم..... shame on me خخخخخ
من این گیاه رو توی کوهای اطراف تهران هم دیده بودم ولی نمیدونستم خوردنیه! 
پیشیه چه بامزه است! :)
پاسخ:
:)) حالا فهمیدی ...تازه کلی هم خاصیت داره که من امروز فهمیدم :)

تو کلا پیشی دوس داری :))
توله؟؟؟؟ :)))))))
تو خوابگامون تعداد گربه ها از آدما بیشتر بود. همزیستی مسالمت آمیز داشتیم. اما تف تو روحشون! دیگه از هر چی گربه است حالم بهم میخوره. تتتتتتتتتتتت تُف!
پاسخ:
بعله توله :)

منم بعد از سه روز زندگی در یک خانه با یک گربه بنامِ پنگول که بسیار پررو خودخواه و بیشعور بود از همۀ گربه ها متفر گشتم! تُف :)))))))
ای وای! معلوم شد پیشی دوز دارم؟! :دی
پاسخ:
تابلو شد :دی
الو سلام .
من توله خوردم و خیلی هم بد مزس ما بهش میگیم تولیه
که یه وقت با توله !! اشتباه نشه .
خوزستانیم نیسدم .
:)
پاسخ:
الو سلام صدا میاد :D

عه؟ بد مزه است؟؟؟؟ بعضیها گفتن خوشمزه است که!!!!! ذائقه ها فرق داره :D

منم نیسدم خو :P شما کجا خوردی پس؟ :)
سلام بر آزی جان
با توکل بر خدا شروع کردم به خوندن آرشیو:)
آخه یه مرضی دارم تا پستای یه وبو کامل نخونم
کامنت دادنم نمیاد:(
تا همین بهمن 92 خوندم:)

+توله پلو دوست ندارم
اما تفت دادشو دوست میدارم
البته با حضور یه عدد نارنج ترش در کنارش
فک کنم اسم باکلاسشم "پنیرک" باشه
پاسخ:
خخخخ اره پنیرکه :)
ای ارشیو خوانه قهار :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">