حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۲
بهمن ۹۲


صورتی یادت هست، ما چقدر با هم خوش بودیم!؟ هر جا تو بودی من سرشار از احساسات رنگی میشدم! صورتی یادت هست ما با هم آواز میخواندیم! چه اهمیت داشت اگر کسی پُشت سرمان متلک می انداخت ، هوی پلنگِ صورتی را ببین! صورتی تو میدانی ، داشتنِ یک زندگی مثلِ پلنگ صورتی آرزوی من است! اصلا کاش من پلنگِ صورتی بودم! آنقدر راحت یک سطل رنگ دستم میگرفتم و همه جا را صورتی میکردم! همۀ چیزهایِ زشت را میکَندم و جایش گلهای صورتی میکاشتم! صورتی تو قشنگ میخندی...اما من این روزها در گریه میخندم! باز نیایی به من بگویی، پاشو کاسه و کوزه ات را جمع کن! خوشی زده زیر دلت! خودت خــــــــوب میدانی از زمانی که من ،مثل تو صورتی بودم کمی گذشته! تو رفتی یا من رفتم؟ یادم نمیاید! یادم میاید من در خیالات با تو شریک میشدم! یک مهِ صورتیِ شیرین مرا احاطه میکرد! مثل یک پشمکِ صورتی! تو به من میخندیدی و من برایت میرقصیدم! اینها اوهام نیست ، اینها تاثیراتِ یک جور دخانیات نیست! اینها واقعیت است!



صورتی تو خودت بهشان بگو..تو شاهد بودی...تو بهشان بگو! صورتی چرا رفتی؟

برگرد...اینجا کسی برایِ تو دلتنگ است! خودت را لوس کردی دیگر! شاید هم از اولش لوس بودی...خیلیها معتقدند تو خیلی لوسی! اما اگر لوس بودن اینقدر خوشرنگ است ، همان بهتر که لوس باشی! اصلا منم لوسم! صورتی میگویم بیا با هم لوس بازی در آوریم! بگذار مردم هر چه میخواهند، بگویند! آنها چه میفهمند صورتی بودن چه حــــــــــــــــــالی میدهد!؟ مردم رنگهایِ چِرک تاب را دوست دارند! دوست ندارند با یک لکه کثیف به نظر برسند! صورتی، میدانی که، صورتی که باشی با یک نقطۀ تیره هم کِدِر میشوی! ولش کن صورتی، دستت را به من بده، بیا لبهایت را غنچه کن! بگذار من صورتی وار لبهایت را ببوسم! آنها که نمیدانند یک بوسۀ صورتی چقدر شیرین است...آنها نمیدانند!


+قابل توجه بعضی از دوستان، این عکس همون عکسه!!!! نوچ نوچ (آیکون سر تکان دادن از رویِ تاسف) خخخخخخ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۱)

صورتیییییییییییییییی دوز دارم
پاسخ:
الهی...منم تو رو دوس دارم چون به نظرم خیلی صورتی هستی :)))
صورتی دِ پاشو بیا دیگه لعنتی، آزی رو اذیت نکن. :|
پاسخ:
صورتی گوش بده به محسن دیگه! داری کفر همه رو در میاری  :))
صورتی..من بی احساسو یاد ست لوازم تحریر اول دبستانم میندازه...پس منم صورتی رو دوست دار :)
پاسخ:
تو بی احساس بیدی عایا؟؟ من ستِ صورتی نداشتم تا حالا!!! خخخخ :))
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۳۹ masi_ bi asabo saltane
صورتی رنگ فرشته هاست...واسه همین مهربونه...
من هر موقع مهربونم لاک صورتی میزنم...
گوشی موبایلمم با عروسک کنارش صورتیه...
دوستت دارم آزی...موهاتو مث اون عکس صورتی کن اگ دلت تنگ شده...
خوشگلی بهت میاد...
آزی می بوسمت با رژ پر رنگ صورتی....[قلب صورتی]
پستت دخترونه بود...مرسی...
پاسخ:
آخی....
تو همیشه مهربونی :)
منم گوشیم صورتیه :)
منم دوست دارم....... خیلی دلم میخاد اما میترسم موهام داغون شه...تازه یه ذره جون گرفته بیچاره :P
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس
دخملونه دوز دارم اصن :D
به نظرت باید راجع به "رنگ صورتی" نظر بذارم؟
+کی میای تهران؟ روز قبل از عملت بریم کوه؟ مریم هم میاد.
+شاید دکتر هم باشه البته. اگه نخواست بیاد بهت میگم که بیای.
پاسخ:
نع!!!! نباید راجع به رنگ صورتی نظر بدی....راجع به حس صورتی باید نظر بدی ^_^

هفته دیگه میام تهران!!!!
واااااای چه خوب که منو صورتی میبینی عقشم:-*
پاسخ:
تو صورتی هستی....مخصوصا لپهات :-*
صورتی!
پاسخ:
هوم؟ 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عاغا *** *** ** ****** ** * *** ** **** میندازه!!!
پاسخ:
شکوفـــــــــــــــــــــه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!O_0

مشکل از سیسنم فرستندهٔ توئه........همش بوق میزنه :)))))))))))))))
جریان صورتی رو متوجه نشدم!
پاسخ:
عب نداره! :)
در همین زمینه یک آهنگ شنگول هست که میگه:
" پیرهن صورتی دل منو بردی ... "
(نیشخند)
پاسخ:
البته دقیقا در این زمینه نیست ولی خب :)
خخخخخخخخخخخ لپام خخخخخخخ
پاسخ:
:*
خنده های صورتی :)
پاسخ:
بهله :)
به افتخار این پست صورتی گونه!گشتم یه عکس صورتی یافتم!یه سر به ایمیلت بزن عقشم:-*:-*
پاسخ:
عزیزم زدم هنوز نیومده :)
نخیر! تو از اون زاویه دارهای پشمک و گذاشتی :P
پاسخ:
گیرنده هاتو دستکاری کن خانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم :)))))))))))))
اول که بگویم با اینکه نظر شکوفه کامل نیست ولی من کاملا موافقم! قشنگ شبیه شه!
حالا نظر خودم
من صورتی اصلا دوس ندارم. فقط چند وقت پیش برای اولین بار حس صورتی بهم دست داد. حس فوق العاده ای بود! 
ایشالا صورتی زودتر برگرده پیجت 
پاسخ:
شماها منحرفید بسی.....
:))))))
البته منم بیشتر منظورم حس صورتی بوده تا خود خود رنگش....هر چند عاشق رنگشم
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۲۴ دیااکو ایزدی
به نظرم مخاطب 2 نفرِ
یکی موهای صورتی
اون یکی دیگه؟
پاسخ:
منظورتو نفهمیدم 8-)

شفافتر بگو....مخاطب کسی نیس جز خود صورتی...
خخخخخخخخخخخ از دست این شکوفه خانوم:-P
پاسخ:
:)
ببخشید دیگه آخر سال که میشه ذهن ها هنگ میکنه خودتون که میدونید :|
پاسخ:
مال ما همیشه هنگه :))) به آخر سال آلرژی نداره :))))
این عکس رو درست کردی دستت درد نکنه P: 
پاسخ:
از دست شماها دیگه!!!! یکم ذهنتون رو شست و شوی دهید :)))
خب با خودت نمیگی ی 18- از اینجا رد میشه؟
میگم کامنت شکوفه رو سانسور نمیکردی سنگین تر بودا،خوشم میاد همه برگه کامنتشو رو ب خورشید گرفتن زیر خط خطی کردنتو خوندن :)
منم باش موافقم 

پاسخ:
الان با چیش موافقی؟!؟! کلا عکسو عوض کردم با چیش موافقی نه بگووووووووووو.......
الکی میگه منم موافقم! :))))))
من هم صورتی رو دوست دارم. درست از زمانی که فهمیدم خودم "صورتی" دارم بس زیبا و خندان . مرگ آزی راست میگم
پاسخ:
اعتماد بنفستو از کجا خریدی داداش؟؟؟ جنسش مرغوبه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">