حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۲
بهمن ۹۲

کله سحر....رینگ رینگ تلفن زنگ زده!!! بدو از تخت پریدم بیرون......


- بله؟

- سلام عزیزم، خوبی؟ (صدای خانومی جوان با لهجه)

- ببخشید شما؟

- حالت خوبه فهیــــــــــمه؟!؟! (یه آقایی هم از دورتر داره میگه بپرس خواب بودی؟)

- اشتباه گرفتید.... :|

- فهیمه خواب بودی؟

- اشتباه گرفتید :/

- ینی شما فهیمه نیستی؟

- نه...

- پَ فهیمه کجاست؟

- خانوم میگم کلا شماره رو اشتباه گرفتیــــــــــــــد!!!!

- هاااااااااااااا خُب از اول میگفتی....ببخشید..... تق!

- suicide emoticon

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۰)

خخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:)
خو اصن فهیمه ام باشه!این موقع باید بزنگی اخه?!?!?!?
پاسخ:
لابد فهیمه سحرخیزه!!!! اونم تو روزه تعطیل!!!!  :)))))))
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۱۳ masi_ bi asabo saltane
کله سحر با فهیمه چیکار داشتن...
خوب شاید کار مهمی داشتن...میگفتی فهیمه ایی...
من اولش می گفتم فهیمه ام...تا بگن چیکار دارن..بعدان میگفتم ببخشید خواب بودم نفهیدم شما...؟ الان پستتو فوضولی چون من بخونه ناراحت میشه...
می بوسمت آزی جونم...معلومه فوضول نیستی...
پاسخ:
صداشون طوری بود که معلوم بود واسه حال و احوال زنگ زدن باووووو

وقتی فهمیه رو نمیشناسم به من چه چکارش دارن وااااااا خخخخخخخ :))))))))

تو فضولی....ینی فضول السلطنه ای؟ خخخخخ
یبار نصف شب تلفن خونه زنگید..... من:کیه?!?!(بجای الو!خواب بودم خو!) یه خانوم باصدای بسبور عشوه ناک!: مغازه فلان واقع در خیابان فلان مورد سرقت قرارگرفته!(دقیقا یادم نیس چی گف).....من:ها?!?!o_Oهوچی دیگه دزدگیر مغازه داییم بود که تلفن خونه ماروهم به سیستمش داده.اخرشم هوچی دیگه سرقت کردن براحتی نزدیک8میلیون:| ایدز بشه تو وجودشون به حق پنش تن!:-P
پاسخ:
خسته نباشن!!!! :| پس دزدگیر به چه دردی خورد این وسط؟!؟!؟!؟ هوم؟


فقط ما رو از خواب پروند و استرس وارد کردبهمون!تاداییم رفت ببینه چه خبره دزدا کارشونو کرده بودن نقش مترسک دارن این دزدگیرا.منتها دزدای الانم پررو شدن دیه:|
پاسخ:
بعله :/
ای بر مردم آزار
پاسخ:
ای تو روح مردم آزار :))

اشتباه گرفته بود حالا بیچاره :)
:)))))
من که اون لحظه دوست دارم طرفو خفه کنم والا
پاسخ:
:)))

من ک دستم به اون نمیرسید مجبور بودم خودمو بکشم :)))
باز خوبه معذرت خواهی کرد یکی زنگ زده بود به من بهش میگم اشتباه گرفتی داشت دعوا میکردم باهام :|
پاسخ:
اینم ببخشیدش از صدتا فحش بدتر بود :)))))))))
فهیمه م.زاده ;))))
پاسخ:
مائده م.زاده اصن :)))))))))
عین بابای من می گفتی رفته ماست بخره:|
پاسخ:
وااااا 8 صبح؟ ماست :)
شاید با پلاک 3، فهیمه خانوم کار داشتن! میگفتس دو تا خونه اونورتر رو بگیره.
پاسخ:
تو فضول همسایه های منم هستی....هنوز یادته؟!؟! خخخخخ 
ها ها ها
پاسخ:
بعله :)
این شکلک ته پستت خیلی باحاله.قشنگ حال اون لحظه تو توصیف میکنه:))))
پاسخ:
خخخخخخ
واسه همین گذاشتمش اصن!
چهار تا بوق بهش میگفتی آدم شه!!! وا!!!! o-O 
کله صبحی!!!!
حرص نخور حالا خخخخ.... :)))
پاسخ:
ای بابا چه بی اعصاب خخخخخ
آره وقتی یکی اشتباه زنگ می زنه بابام اینو میگه:))))
پاسخ:
:)
حالت چطوره فهیمه جون ؟ خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خوبم پلنگه جون :))))))))))))
یکی نیست بزنه تو سرت بگه وقتی یکی بهت اشتباه زنگ میزنه ، غلط میکنی گوشی رو بر میداری
پاسخ:
تلفن خونه بود!!! خوب چه میدونستم کی میتونه باشه!!! واااااااااااااااااااااااا
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:))))))
:)))))))))))))
پاسخ:
خنده داره؟؟؟؟؟؟؟ :))))))))) گریه داره خخخخ
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۴۶ محمدرضا حاجی زاده
خب میگفتی خودمم... مریضم صدام تغییر کرده:)
پاسخ:
مرض داشتم مگه؟ اون وقت میخواست ادامه حرفهاشو بگه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">