حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۷
بهمن ۹۲

هر وقت کارها میمونه واسه دقیقۀ 90! که این هر وقت دقیقا مترادفِ با همیشه!!! یه سری کارِ خارج از برنامه هم پیش میاد!!! مثلا همۀ کارهای قبل از سفر از جمله جمع کردن ساک، اونم نه ساکی که فقط توش چهارتا لباس باشه ها! بلکه از خوراکی و وسایل آشپزخونه و مدارک و خرت و پرت بگیـــــــــــــــــر تا شیر مُرغ مثلا!!! نظافت خونه! تخلیه یخچال از موادی که در طولانی مدت خراب میشن! نظافت شخصی و ...و....و.... همۀ اینکارها مونده واسه همین یه روز! همین دقیقه 90 که خدا پدرشُ بیامرزه! اون وقت مثلا باید یخچال خراب شه! یا مثلا لوله آب بترکه! یا از این اتفاقاتِ مزخرفِ رویِ مُخ بیفته خلاصه!!! کلا نمیدونم چه صیغه ای داره!!!!؟


الانم که من اینجا خدمتتون نشستم هنوز هیچ کدوم از کارهای نام برده رو انجام ندادم! و تنها چیزی که پیش میره، درجۀ استرس بنده است!

من واسه دیگران زیاد چمدون بستم! اصن یکی از آرزوهام اینه که یه روز یکی واسه من ساک ببنده! فکر کن یه روز یکی پیدا بشه، که تمومِ چیزهایی که من لازم دارم رو بدونه و بزاره تو ساک! اصن از محالاتِ............

این یک آرزویِ دست نیافتنی است!! پاشم پاشم که ثانیه های دقیقه 90 دارن میگذرند، اون وخ من نشستم دارم از آرزوهای محالم واسه شما میگم!!! پووووووووووووووووووووووووووووووووفــــــــــــــــــــــــــــــ کمــــــــــــــــــــــــــــــــــکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۲/۱۱/۲۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۰)

منم هویجوریم:| چرا واقعا???:| وقتی میخوایم بریم مسافرت من شب تاصبش بیدارم مثه مرغ پر کنده ازینور میدواَم به اونور تازه بازدهیشم خعلی کمه:| بدووو برووو کاراتو بکننننن کاش بودیم کمکت میکردیم:-*:-*
پاسخ:
دقیقا چــــــــــــــــــــــه توصیفِ خوبی کردی....مرغِ پرکنده :|

من که دقیقا تا خود صبح دارم جمع و جور میکنم! همشم دودلم چی با خودم ببرم چی نبرم!!! ساکمم اونقدر سنگین میشه که کمرم به بوق فنا میره تا تحویل بار بدمش :/

فدا مدای تو :*

واااای که نگو ازین دقیقه ی نود یعنی همیشه اصن نشد نداره تو مواقع بحرانی و دقایق نود کارا رو غلتک بیفته عوضش یه دست انداز گنننننننده میفته وسط ....

پاسخ:
دقیـــــــــــــــــــــــــــــــــــقــا! اصن همه چی گره میخوره!!!!! :)))
الان یک ساک جمع کن با هزینه خودم میرفستم برات.
هر چی باشه اسپانسرم :پی
پاسخ:
ببین من الان دو سه ساعتِ منتظرم این ساک جمع کن که فرستادی برسه ها!!!!!!!!!!!!!!!! اما هنوز نیومده :))))))))))) آیکون یک آدمِ فرصت طلب خخخخخخ

کاش می شد خودم برات چمدون ببندم. انقدر چمدونای خواهرم رو بستم و باز کردم که حرفه ای شدم .

پاسخ:
آخــــــــــــــــــــــــــــی چه مهربوووووووون....مرجان دلم واست تنگ شده بود!!! خب یکم زود به زود تر بیا :)
آزی چقدر حرف میزنی!!!! :)))) 
پاشو وسایلتو جمع کن. :)
پاسخ:
والا به غورعان!
والا از وقتی که بنده یادم میاد شما دقیقه 90 ای بودی و همش میگفتی دیر شد دیر شد. ولی خداییش چیزی کم و کسر نمیذاشتی.
پاسخ:
عه؟؟؟؟ چه یاد و حافظه ای داری.....همۀ استرسمم واسه همینه که چیزی جا نمونه:|
فک کنم عمل داری...امیدوارم زود زود بیای و خوب خوب شده باشی
ما هم نیز دعا گووویتان هستیم
من ک حرمی نیستم اما گوجه سبز میره حتمااا دعات میکنه :)
اصن بغض،الکی :)


پاسخ:
درست فکر کردی :|

ممنون از دعای خیرتان!

گوجه هم ندیدم تا حالا بگه رفتم حرم !!!! حرم و غیر حرم نداره!!! دعا ، دعاست دیگه :)))))


بیایم فرودگاه بوی گل سوسن و یاسمن آید بخونیم بانو !!!؟؟؟

پاسخ:
عاغا اصن نیکـــــــــــــــــی و پُرســــــــــــــــــــــــــــــش؟؟؟؟
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۰۸ masi_ bi asabo saltane
سفر خوبی داشته باشی...آزی جونم...

پاسخ:
ممنونم مهربونم :*:*
خوشم میاد دقیقه نود هم میدون رو ترک نمیکنی و هم پست میذاری هم نظرا رو جواب میدی :)) خیر پیش... من فقط میتونم یه کاسه آب پشت سرت بریزم چمدون رو دیگه خودت زحمت بکش :دی
پاسخ:
عه منم الان وبلاگ تو بودم خخخخخخخخ......

عاخه بیشتر کارهارو انجام دادم خدارو شکر....یکمش مونده...البته فکر کنم!!!! واسه همین گفتم یه سر بیام اینجا :D
ایشالله عملت به سلامت و بیخطر باشه...
هعیییییىىىى ....این ساک بستن اصن مرگ من:(همیشه هم باید یکى بشینه رو ساکم تا بتونم به زور زیپش رو ببندم و بسته بشه:))
بدو برو وسایلت رو جمع کن... این جورقتا یه لیست قبلش بنویسى خیلى راحتتر میشى و استرست کم میشه
پاسخ:
مرسی گلم :)

خخخخخخ باید بشینی روش من دیگه نه در اون حد البته با کمک وکیوم بگ :D

آره لیست خیلی خوبه :)
من هم همیشه تو وقت اضافه کارام ُ میکنم ! از دقیقه نودی هم گذشته :))
پاسخ:
اصن تو پنالتی بگوووو :)))))
همسایه ها یاری کنین. آزی میخواد بره سفر
پاسخ:
:|

همسایه ها من بمیرمم نمیان یاری کنن جانم
خخخخخخ عقشم مگه هروقت رفتم حرم باید بگم?!?!?!اصن ایندفه به نیت تو میرم عسکم میگیرم میرفستم واست:-*:-*
پاسخ:
عاخه یه بار گفتم رفتی حرم واسم دعا کن ....چیزی نگفتی  :)

آخجــــــــــــون :D
آزی جون یه چمدان بزار گوشه اتاق هر چی به نظرت دقیقه نود یادت میره بزار توش درش همیجور باز باشههههههههههههههههههههه تا دقیقه نود یه کیف هم بزار برای چیزهای دم دستی این ترفند برای مرمر من جواب داده خیلی کار ساز بوده و هیچ چیز جا نمیمونه البته به جز کیسه غذاهای فریز شده که همیشه از قلم میفته :)))))))))))
پاسخ:
آره حیران جون منم کارم همینه ولی همون ساک که دهنش تا دقیقه اخر بازه خیلی به آدم استرس وارد میکنه....فکر میکنه هنوز کارش تموم نشده !!!!! :)
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۰۸ خانم مهندس
من عاشخ ساک بستنم.میخوای بیام کمکت.
البته یکم دیر شده دیگه:-D

آزیییییییییی جوووووووووون,عخشم .میدونی من چقدر دوستت دارم.
حالا سوغاتی اونجا چیا هست؟؟؟:-D
سوغاتی یادت نره فقط:-!:-D
پاسخ:
واقعااااااااااا؟O_0


گفتم تو چرا مهربون شدی....سوغاتی میخاااااای :)))))))) اینجا خرما و ماهی داره:)
عمل شی داری ینی؟
انشالله به سلامت بری و برگردی
پاسخ:
عمل کمر :-3

مرسی عزیزم
:***** نگران نباش.. من یعالم انرژی مثبت برات فرستادم... زود بگیرشون... >D:<
پاسخ:
آخی مرسی:-*
بده بیاد :)
کمرت شی شده ینی؟
خوبی؟
پاسخ:
خوبم :)
عاشق چمدون بستن برای یه مسافرت عالیم...!!!
منتظر اون سفرم...!
پاسخ:
مسافرت عالیشو خوب اومدی :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">