حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۹
بهمن ۹۲

پُستِ نوبتِ شما رو که یادتونه؟؟؟؟ اگه یادتون نیست اینجا رو ببینید تا یادتون بیاد :)

 

خُب حالا که خــــــــــــــــــــــوب یادتون اومد باید بگم که طیِ یک تماس تلفنی با آقای همکار، همهٔ سوالهایی رو که تو اون پست، شما ازش پرسیده بودید رو ازش پرسیدم و خودش هم پاسخ گفته....

به علتِ زیاد بودنِ تعداد نظرات و سوالهای شما این فایل صوتی کمی حجمش بیشتر از فایلهای قبلیِ اما توصیه میکنم حتما دانلودش کنید، چون شاملِ یه سورپرایزِ باحاله :))))))

 

 

 

دریافت
حجم: 5.91 مگابایت

 

 

 

 

 

 

+کامنتهای پست اطلاعیه نوبت شما رو هم تایید کردم!!!! میتونید ببینید که کی، چی پرسیده!!!! البته بعضی سوالها به صورت کامنت خصوصی بود !!!!

+ با معرفی صدا پیشهٔ جدید، مِستِر لهجه ;)

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۲/۱۱/۲۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۴۴)

وااااای صدای دل زنده!! محشر بود! عااااشقش شدم!
به آقای همکار بگو 180 چندان هم بلند محسوب نمی شه :))
پاسخ:
خخخخخخخ.....میخای بگم بیاد خواستگاریت با این صداش؟؟؟ :))))))

اینم نگفت بلنده که، گفت داداشم سه برابره منه :) 180 جز بلندها حساب میشه ها، ابتدای بلندی :D
ببین اقای همکار الکی الکی در حد ریش ها ی جو گندمی جورج کلنی برایمان عزیز شدی ^_^
پاسخ:
اوه اوه....آقای همکار محبوبیت خودش رو بازیافت :)
vaaaayyyyyy azi, aaaaaali bud. alan k ba gushiam, farda miam bara edamash 
پاسخ:
ادامه ادامه....اینقد فایده نداره!!!!:))))
مو رفتوم بوگوشوم چوغوک جان
اول ک نرفتوم حیف
پاسخ:
بگوش :) فقط شوکه نشی خخخخخ
واقعا معرکه بود
خیلی قشنگ بود 
واقعااااا کارت درسته 
هم تو هم اقای همکار
این پستت قشنگ ترین پست صوتیت بود
رو برنامه،ضبط شده 
خیلی انرژی داشت
تشکر

پاسخ:
مرسی :)
این پست خداییشم خیلی زحمت داشت :)

خواهش میشه :)
نرمش قهرمانانه خخخخ
از دست شما دوتا 
صدا منووووو خخخخخخ
وای ازی خخخ
لهجمووو خخخخ
وای خدا دیووووونه خخخ

پاسخ:
خخخخخخخخخ
از دست ما سه تا باید بگی :D
لهجتووووووووووووووووووو ...... از بچه های بالا و پایین 18 هم عذرخواهی کردی :)))))))

دیوونه خوبه :D
گوجه جان من دوتا اهنگ درخواستی داشتم تقدیش کرده بودم به تو پخش نشد،فک کنم پارازیت انداخته بودن :دی
پاسخ:
بعله بعله....نخواستیم سطح برنامه پایین بیاد ایشالا در برنامه های بعدی...
این ترکیای تهم دوبله کن فحش  نباشه خخخخ
من یه خر شنید فک کنم :دی
حالا میدم بچه ها دوبله کنن
پاسخ:
والا هیشکی اینجا ترکی بلد نیس دوبله کنه خخخخخخخخخ

بده بچه ها دوبله کنن به ما هم بگو.....

من که خودم عاشق تُرکها و زبان ترکی ام اما کسی پیدا نشد به ما یاد بده :))
من که آذری بلد نیستم ترجمه کن ببینم چی شد آخرش :p
پس کار رو گسترش دادی و همکار اوردی!
مثلا من اسپانسرم نباید قبلش بهم بگی؟:دی
برنامه بعدی رو در مورد اسپانسر برنامه بساز اصلا هم انتقاد قبول نمیکنم :دی
پاسخ:
منم بلد نیستم :)
عه ....یهویی  شد اقای اسپانسر معذرت میخام :D

خوبه :)

چه جالب بود :)) دستتون درد نکنه.

و ممنون از آقای همکار که خواننده وبلاگ من هستند. حالا چرا خاموش؟ خوشحال میشم روشن باشند.

پاسخ:
سر شما درد نکنه!

اقای همکار ما کلا اب زیر کاه و کم حرفه....الانم میبینی نطقش باز شده تاثیر کتکهاییه که میخوره ینی تا نخوره به حرف نمیاد :)))))

خیییییییییییییلی باحال بود آزی خخخخخخ مخصوصا اون آخرش که خندتون گرفته بود ! این مستر لهجه عالیــــــــــــــــــــــــــه ! دمتون گرم

به آقای همکار بوگو منتظر ِ یکی از اون ضربه های ِ مخصوص ِ عسل بانو باشه ! فک کنم خعلی دوس داره کتک خوردنو :))))))) منم که عاشق ِ ضربه زدن خخخخخخ

پاسخ:
 :))))))))))))))
کلا کتکخورش ملسِ...بیکار شدی بیا باهم یه گوشمالیش بدیم اساسی :)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
 :)))))))))))
اصن هیچ چیزی در وصفش ندارم بگم از بس عالی بووووووووووود خسته نباشی عقشممممممم آی لاو یو اصن یه وضی دست اقای همکارم نَدَردِه این مستر لهجه ام که اصن کلا تو حلقم:-P کودِ نمک بودن ایشون اصن یه وضی
پاسخ:
زنگ زدی گفتی دیگه عزیزوووووووووووم!!!! آی لاو یو تووووووووو.....
خخخخخخخخخخ کود نمک خخخخخخخخ یا کوه نمک خخخخخخ
:))))))))))
مستر لهجه که وارد صحنه شد پوکیدم از خنده :))))))))
خیلی خوب بود خیلی. 
اون آخریاشم که خودت ترکوندی آزی، گوجه سبز و اون مشدی رو می گم، یعنی عالیییییییییییییییییی بود این کلیپتون. :)))
پاسخ:
همیشه از خنده بپوکی صلوات :)))))))

ممنون از تعریفات شوووووما :D
آبیک عاشق من شده ها فک نکنی عاشق مستر لهجه شده خخخخ
امروز سر کلاس هی یادش میفتادم خندم میگرفت،احتمالا استاد چقد دلش ب حالم سوخته و از خدا طلب شفا کرده خخخ
+آزی لهجه من شببه افغانیااا بودا نکن عزیز من نکن :))))

پاسخ:
افغانی چشه مگه؟ به این خوبی؟ :)))))
ازیتا خیلی بلایی:))
پاسخ:
 شما خیلی طلایی :)

من میخونم وبلاگتو فقط کامنت نذاشتم گلم حالم خوب شد کامنتم میزارم :)
وای عالی بود من عاشق آقای همکار نشدم عاشق اون نفر سومی شدم 
آخی آخر سر هول شد گفت یاشاسین آذربایجان
ایکاش منم سوال میکردم
بازم باشه خیلی جالب بود:*
پاسخ:
چرا سوال نپرسیدی؟ :)

ایشالا دفعه بعدی بپرس
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۱۶ خانم مهندس
:)))))))
پاسخ:
:)))))
زیر چیزی؟؟خخخخخخ
این قضیه متر و خط کشو سایز و سرهنگ تمام چیه؟؟خخخخخ،بووو داره
آقا نمیشه لهجمو خودت بگی؟اصن من همون ک قبلن میگفتی خودت؟گوجه هم میگفت!من همونننن! فقط لهجمووو عمل کن خودت بوگووو خخخخ
+میبینم ک جدیدا رفتی اون بالا کنار حرف های  شاید بی پردت...هر روز آپدیت تر از دیروز :)))

پاسخ:
این یه قضیه کامنت خصوصی بود که سرهنگ خودش در جریانه :)

:D آپدیت خوبه دیگه :P
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۳۵ خانم مهندس
آزی!
من پشیمان گشتم!!
دفعه بعدی از آقای همکار!تقلب میگرم!
آزی آدم فروششششش:))))))))
پاسخ:
من کلا تقلب دوس ندارم.... :)
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۰۹ masi_ bi asabo saltane
چقد خوب بود مخصوصان آخرش گوجه و دل زنده...
مرسی آزی جونم با آقای همکار...
آهان مدل بی اعصاب مازندرانی هم هر چی آهنگ تند تر باشه رقصشون تند تر میشه اینو میگن مازندرانی بی اعصاب...
خیلی خوب بود...
کاش هر روز نوبت شما با آزی و آقای همکار داشتیم...
پاسخ:
هر روووووووز؟؟؟ خخخخخخ :)
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۱۱ masi_ bi asabo saltane
بازم بگم سپاس...سپاس...سپاس...
هم برای آزی هم آقای همکار...
واقعن زحمت می کشین...و واقعنم خوشحالمون می کنید...
همیشه زنده وپاینده و سالم و مهربون باشید...

پاسخ:
مرسی عزیزم ممنونم :)
همین که که شما خوشتون میاد و خوشحال میشید واسه ما خیلی خرسندی داره:)
صدای دل زنده و گوجه سبز خیلیییییییییییییییییییییی خنده دار بود :)))))))))))))))))))))))))))))))
خیلی خندیدم. ممنانم :))))
پاسخ:
خواهشانم :)
سلام سلام سلام خخخخخخخخخ طوری منو دل زنده رو وارد معرکه کردی انگار مجری برنامه کودکیم خخخخخخخخخخ من بازم عاشق صدام شدم:-P همچنان دستت طلا عزیزکم:-*:-*:-*:-*
پاسخ:
خخخخخخخ   چرا مجری برنامه کودک :D
ممنونات دل زنده خان اکشال نداره مهم نیته خخخخخ:-P
پاسخ:
:)
:))))))))))))))
((((((((((:
:)))))))))))))))))))))
((((((((((((((:

Moje mekzikio hal kardi..??i
Azi
Azi
Aziiiii
Namiro to
:))))))))))))))
Oooof




پاسخ:
وااااااای ینی موج مکزیکیت تو حلقم :D
آزیتا به یادتم... ایشالله بعد عملت اذیت نشى و درد نداشته باشى
زود خوب شو:***
پاسخ:
ممنون عجیجم!!!!!!:-*
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۱۱ سرهنگ تمام
:)))))))))
پاسخ:
:)
مثه اینکه قسمت نبود ما سوالمونو بپرسیم دسترسی به نت نداشتم بالاخره کامپیوترم امروز درست شد:((((
حالا بزار برم دانلود کنم بیبینم چی کار کردین!!!
فیلن...

پاسخ:
حیف شد =/
خیلی قشششششششششنگ بود خیلی قششششششنگ بود دوس می داشتیم ولی دوس تر می داشتیم اگه خودمون هم سوال می پرسیدیم،هعـــــی!!
پاسخ:
:)
ایشالا دفعه بعد میپرسی
می گم توی فایل صوتی بعدی اقای همکار نظرشو راجع به کسایی که میان اینجا و وبلاگتو می خونن و کامنت میدن بگه ، راجع به وبلاگاشون، خودشون....

این بود پیشنهاد من در راستای اون که گفته بودی یه پیشنهاد بدیم:)))
پاسخ:
پیشنهاد خوبی دادی...ممنون بررسی میشه
این مستر لهجه تهشه:))))
کلیپ باحالی بود.خسته نباشین سه تاییتون:)

به این همکارت بوگو تو اگه کامنت گذار بودی تو همین وب آزی کامنت میذاشتی.واس من قیف نیا الکی:))
پاسخ:
والاع!!!!! الکی بهونه میاری....:)
آزی آزی آزی.
واقعا هنرمندی.
آفرین دختر.
میبینم که انصاف به خرج دادی و همه کامنت هارو هم کاور کردی.
پیشنهاد بابت موضوع قسمت بعدی برنامه نوبت شما: سوگلی آقای همکار
پاسخ:
اخه تو به سوگلی اقای همکار چکار داری من نمیدونم :D
البته "خاطره" و "خانومه آقای المجهول" و "آقای بونفش" رو از قلم انداختی که!!! چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من شدیدا طرفدار سواله خاطره هستم. اصلا باید یه کلیپ صوتی با موضوع سواله خاطره درست کنید در اسرع وقت.
تیکه خانوم اقای ایکس هم خیلی باحال بود، بایستس با لهجه میگفتیش. حیف شد.
پاسخ:
متاسفم این سه تا کامنت بطور کاملا سهوا از قلم افتاده .... و خودمم خیلی ناراحت شدم!!!! امیدوارم که این سه نفر اشتباه مارو ببخشند :/
واااااای آزی عالـــــــــــــــــــــــــــــی بود!!! انقد خندیدم نابود شدم! :)))
آقای همکار هم خیلی قشنگ جواب میداد (بازم خسته نباشی)

پاسخ:
:))))))))))

سلامت باشی عزیزووووووم
معذرت وارد نیست 5 درصد قراردمون کسر شد :p
پاسخ:
 کدوم قرارداد؟ من که قردادی ندیدم:)
اگه میشی بعدی رو در مورد خودتون بسازید
بعدیش هم اون اقای به قول دوستان لهجه
پاسخ:
رو پیشنهاد شما کار میشود :)
صدا منُ .خخخخخخخخخخخ
موضوع بعدی : برادر آقای همکار...[آیکن قلب و بوسه که داره تو هوا موج مکزیکی میره].خخخخخخخخ
راسی ، داداشش با این قد[ اسپند دود کردن و صلوات فرستادن] ته ریشم داره؟خخخخخخخخخ
پاسخ:
صدا تورووووو :D

ای بابا....تا خودش هست شوما چرا گیر دادی به برادرش؟ :D
آزیتا?????????


امیدوارم زودخوب بشی.
پاسخ:
‌جوووووووونم.....چشم

خودمم امیدوارم....فعلا که قمر در عقربم :)))))
دی:
پاسخ:
 :پی
I love you bpc
پاسخ:
bpc loves you :)))))
:))
دست شما درد نکنه.
آقا دفعه بعد صدای ما مشهدی ها رو با لهجه ی خودمون بگو باحال تر میشه :دی 
اون اخرش اون آقاهه فکر کنم به ترک فوش داد ها ، من یه خر و اینا توش فهمیدم :)))
یه جمله ای بود یه جا شنیدم :
"خرا زاییدن فامیلا زیاد شدن "
حالا نمیدونم اینم همون بود یا نه :)))

پاسخ:
شما لطف کن هربار نظر میدید با لهجه مشهدی نظر بده تا ما بیشتر با لهجه مشهدی آشنا بشیم.
+والا ما هیچکدوممون ترکی بلد نیستیم، اون حرفایی هم که زده جایی گذری شنیده دیگه نمیدونیم فحشه یا نه.
میگم ی سوال مجدد :
صداتون رو با چی ضبط می کنی انقد صاف و بدون هوا؟
اون سری فک کنم گفتی با تبلت! اما مگه میشه اصن اصن هوا نگیره یا صداهای اطراف!
بعد تازه ی سری افکتا هم داره انگار روش کار کردی
بیزحمت نرم افزار اونم بوگو :)
این ادای مجری شبکه بی بی سی رو باحال درآوردی. لحنشو و اینا
پاسخ:
با ام پی تری پلیر ضبط میکنیم...افکت هام واقعی هست از هیچ نرم افزاری هم استفاده نمیکنم...

عاغا جریانِ این صداها چیه؟
اونا کی اند؟
عاغااااا
پاسخ:
جریانی نداره که. کلیپ صوتیه که من با همکارم پر می کنم. هر بار همیه ماجرایی داره، اون اسمهایی هم که میگم مخاطبای وبلاگم هستند که بیشتر کامنت میدن و تو کلیپ های صوتی مشارکت میکنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">