حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۲
اسفند ۹۲

این شما و این هم "نوبت شما" قسمت دوم.

البته فعلا موضوع میدم، شما کامنت بذارید.

موضوع: لینک بهترین پستی که تا حالا تو وبلاگتون نوشتید رو همراه با نظر خودتون راجع به اون پست بذارید تا "آقای همکار" بیاد اون پست رو بخونه، و بر اساس پست شما و نظر آقای همکار در ارتباط با اون پست، نوبت شما (2) رو ضبط کنیم.




بچه هایی هم که وبلاگ ندارن هوووچ نگران نباشن چون میتونن یه متنی که خیلی دوسش دارن و یا جمله ای که واسشون ارزشمند هستش رو تحت یه پست تو کامنت بذارن.

مزایای انتخاب این موضوع اینه که بعد از تایید کامنت ها خیلی ها میان اون پست محبوب شما رو میخونن و علاوه بر اون، راجع به پست محبوبتون آقای همکار صحبت میکنه و دیگه در جریانید که شنوندگان فایل های صوتی ما میلیونی هستند و چقدر مشهور میشید :دی





+این موضوع از میان پیشنهادهای خود شما انتخاب گَشته :)

+در جریان هستید دیگه، که نظرات این پست پس از ساخت فایل صوتی تایید میشن!


مهلت ارسال نظر برای این پُست به پایان رسید... نظرهایی که از این لحظه به بعد ارسال بشه تو فایل صوتی قرار داده نمیشه!! اما مطمئنا پُستتون از طرف ما و پس از تایید، توسط دیگران خونده میشه! با تچکر از همکاری شما :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۸)

http://he3man.blogfa.com/post/51
من خودم عاشق این پستم.چون برام این اتفاق افتاد و خیلی خندیدم دوسش دارم....
البته من بازم پست دارم که تو آرشیو این وب نیس....فعلن به همین بسنده میکنیم.خخخخخ
من پست سکانس 123 از وبلاگمو پیشنهاد میدم...
بعدم اینکه میشه از آقای همکار بخوای اینم بگه : "لره رو لوله راه می رفت"
در راستای اون دوغ گاز دار گاز دوغ دار فهمیدم در این موراد مهارت زیادی داره:)))))
بقیه ی پست هامم دوس دارم همون حکایت اینکه همشون مثه بچه هامم و آدم بین بچه هاشم که فرق نمی ذاره ... ولی خوب از همه سرو ته دار ترشون و اینکه آقای همکارم یه چی سر در بیاره همون پست سکانس123فکر می کنم می باشد!!!
اول سلام لینک صفحه مشکل داشت خود پست رو قرار میدم

نظر خواستی ندارم مچکریم آقای همکار
خانوم پ می ترسد

قاعدتا این از معایب دختر بودنه که جرأت نمیکنی رو کلیپ های ترسناک آپارات کیلیک کنی ویا نتونی  نگاه کردن به فیلم های وحشت ناک رو با خیال راحت و شکوندن تخمه و خوردن تنقلات تو لیست تفریحاتت قرار بدی

اگر به قول معروف مردونگی کنی و نگاش کنی یا مثل من تا پنج صبح با چشمای باز مجبوری بخوابی

یا بازم مثل من پناه ببری به اتاق پدر و مادرت 

ویا باز هم مثل من مجبور بشی تا صبح با چراغ اضطراری بخوابی

+نگاه کردن به فیلم های ترسناک رفت تو لیست دلایلم برا شوهر کردن


از اونجایی که "من وبلاگ نویس نیستم ولی وبلاگ نویسان را دوز میدارم[گوجه سبز(ره)]" یه پست از وبلاگ خودت انتخاب نمودم باعنوان: {همکار داریم?(2)}خخخخخ:-D
اون شکلکای پست"همکار داریم(2) روهم لدفن بصورت صوتی اجرا بنموین ایشون.باتچکر:-D
پاسخ:
منظور گوجه جون این پست هستش.
لینک پست مورد نظرم
از بخش زیر عکس آتیش
نظرم:
وبم رو دوندونه پس تهاش رو از اول خودنم و با ایننکه بین چند تا مردد بودم اما اخرش به این رسیدم.
از نثر ساده خودم تو این پست خوشم اومم
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۵۹ masi_ bi asabo saltane
سلام آزی جونم...
من این نوشته خودمو دوس دارم که تقدیمش می کنم به آزی...
مغرورم به داشتنت چون ایران به انرژی هسته ای...
چون آمریکا به آزادی...
فایل صوتی دوس دارم...

۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۳۵ خانم هموستات
این تیزر تبلیغاتیتون خیلی دله
من فکر نمیکنم نوشته هام در این حد و اندازه باشه، آقا ما تازه کاریم، سال بعد شرکت میکنیم ;)
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۵۰ خانومه آقای x
والا ما اون دفعه نظر گذاشتیم اقای همکار اسممون نیاورد
دلسرد شدیم اصن!
خب آزی جون پست ِ منو باید یه دخدر بخونه آخه ! خودت نمیشه بخونی ؟
http://rozaneyebaste.blogfa.com/post-86.aspx
آن موقع وقتی سر به بالش میذاشتم فکرها شروع می شد و اذیتم می کرد...در واقع هیچ اتفاقی هم نیفتاده بود... اما نیروئی از درون میخواست متلاشی ام کنه. اگه دقت کنی بیشتر پست های آن روزهایم حوالی 5 یا 6 صبح نوشته شده اند!! واقعا روزهای سختی بود. هزار فکر از هزار سو حمله ور می شدند و من، تنها. 
http://rozaneyebaste.blogfa.com/post-83.aspx
این رو هم دوست داشتم! :)

این پست من D: 

http://khosoosi.blog.ir/post/206

بگوو ببینم! نظرت راجبه پستم، کامنت ها... و خاطرات خودت D:
سلام خوشحالم که اومدی وب گروهیمون
http://doombooli.blogfa.com/
نتونستم لینک پست تکی رو جدا کنم! کل صفحه رو گذاشتم ولی منظورم فقط اون کوکی پاستیلی بود :)
http://loove-is.blogfa.com/1392/07
از اونجایی که نمیخوام کسی این روی جلف منو با شعرام مقایسه کنه پس سکوت اختیار میکنم :دی
اما میخواستم پیشنهاد بدم، بیایم سوال بپرسیم از مخاطبای پایه وبت، یه چیزی مث صندلی داغ که مخاطب مورد نظر سوال رو بخونه، جواب رو بده شما، شما با هنر خودت بیارایی، بدی به ما. ماشالا شما خواننده پر و پاقرص هم که کم نداری.
ایجالا مورد قبول درگاهتون بیوفته این پیشنهاد :)
پست های من مثل فرزندان من هستن. نمی تونم بینشون فرق بگذارم!
http://doobina.blogfa.com/post/132

خیلی از پستامو دوست دارم .. انتخاب کردن سخت بود .. 

نظر خودم:
واقعا راست گفتما .. بعضی از وبلاگارو اصلا درک نمیکنم .. نمیدونم برای کی مینویسن .. نظراتشونم که میخونم بیشترشون هیچ ربطی به موضوع نداره!
یا مثلا یه کلمه رو که فهمیدن راجعبش نظر میدن یا خاطره ی خودشونو میگن .. بنظرم اینایی که متن ادبی مینویسن، "فکر" میکنن که دارن متن ادبی مینویسن!
فدای تو مهربونم :)
خب من همین پست ِ آخریمو در نظر داشتم اما باید بازم فکر کنم ! نمیدونم پست ِ جدی بهتر از آب در میاد یا طنز مث ِ آخری ؟! یذره این ایده ای که دادی سخته ! درواقع انتخاب یه پست به عنوان پست ِ محبوب کمی سخته ! نیاز به همفکری دارم
درمورد نظر هم خودت صاب اختیاری ! :*
من از بس تعداد پستام زیاده مکافاتی داشتم برا پیدا کردن بهترین پست !! :)))))
پست شب جمعه ای زیاد نوشتم تو وبلاگم :))
ولی از بین سیل عظیمی از پستها نشد پیداشون کنم!

این پست:
http://yuzibanoo.blogfa.com/post/320

در مورد این پستم باید بگم : از بس تو کوچه خیابون صحنه های +18 دیدم نتیجش شد این پست :دی

من این پستمو معرفی میکنم

http://tabletam.blogfa.com/post/20

دلیل خاصی هم نداره،دوس دارم اصن :پی

۰۳ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۰۵ خانم مهندس
من که پستی که خیلی خوب شده باشه ندارم،که بگم:(
اصن همینطوری توااااااااااضعِ که ازم میچکه :))))

+ولی یکی ازبهترین مطلب هایی که تا الان تو وبلاگ های مختلفی خوندم
این پست تو بوده آزی"اسطو خودوس"خیلی خوشم اومد از این پستت
پاسخ:
ممنون :)

لینک اسطوخودوس اینجا

نمیدونم کدوم پست رو بذارم... یه دونه پست کوتاه انتخاب میکنم که سخت نشه برای آقای همکار محترم:

http://soot.blogfa.com/post/660

 

 

۰۳ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۱۶ خانومه آقای x
ای عاغای همکارت از چشمام افتید از بالا مو بزن پس کلش که ایجور نکنه اندفعه !
بوگو ای متنه باخانه !
به نام خدا
اینجانب یک عدد خانوم ایکسه بسیااااااااار مهربان
خیلی بامعرفت وخانه دار هستم که یک عدد دوست بسیاااار خوش دست پخت دارم به نام ازیتا
که خیلی بسیاااااااااار مایلم خود وخانواد خودرا در خانه ایشان چتر انداخته و دوسه روزی از دست پخت ایشان
میل بنموییم!مخصوصا از او فلافلاش
باشد تا ازیتا مارا دعوت کند وماهم به این دعوت لبیک گوییم

با تچکر!

هویجوری قلاب انداختم  این دوتارو کشیدم بیرون.

http://nabneveshte.blogfa.com/post/674/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%DB%8C%DA%A9-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%B4

http://nabneveshte.blogfa.com/post/666/%DA%A9%D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%B3-%DB%8C%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D9%88%D9%88%D8%B3-%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%84%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-


دوتا پست هست میزارم هر کدومو دوست داشتین بخونید
http://ticktock.blogsky.com/1392/11/11/post-27/%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%B4-%D8%B3%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%DA%86%D9%86%D8%AF%D8%9F


http://ticktock.blogsky.com/1392/10/18/post-9/%D8%AA%D9%85%D9%88%D9%85-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%DB%8C

از وب قدیمم هم بود دیگه گفتم از همین یکی بزارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">