حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۷
اسفند ۹۲

ساعتها پُشتِ شیشه ایستاده بودمُ زُل زده بودم به نیمکتِ آبی ای که گلهای بنفش از سر و کولش بالا میرفتند!!!! البته فکر نکنی مثلِ چوب لباسی برای چند ساعت آنجا خشکم زده بود !!! نه!!! مدام میرفتمُ می آمدم دوباره به تماشایش می ایستادم!!! برای خودم کاپوچینو درست کرده بودم...این مارکی که این بار خریده بودم را خیلی میپسندیدم... مزه مزه اش که میکردم، غلیظ و خامه ای بود!!! حتی وقتی با قاشقِ چای خوری همش میزدی ، یکجور صدای غلظتی میداد که آدم کِیف میکرد!


شهریور 91


کاپوچینوی خوش طعم، میخوردمُ به آن نیمکت آبی نگاه میکردم!!! چقدر احساس خوشبختی در خودش داشت... با آنکه تمامِ بدنه اش پوست پوست شده بود!!! دلم میخواست تو بودی ، باهم میرفتیم رویش می نشستیم!! طوری می نشستیم که رانهایمان بهم بچسبد!! مثلِ این دختر، پسرهایی که خیلی دلشان میخواهد همدیگر را در آغوش بگیرند!!!اما نمیتوانند، نه مثلِ زوجهایی که سالهاست همدیگر را دارندُ عطششان فروکش کرده!!! شاید اگر بودی فلاسک کوچکم هم که اتفاقا رنگش بنفش است، پر از آبِ جوش میکردمُ میرفتیم روی آن نیمکت، کاپوچینو درست میکردیم و می نوشیدیم!!! تو میگفتی من نخورم بهتر است، شب خوابم نمیبرد!!! بعد من موذیانه میگفتم اصلا چه بهتر ، بگذار خوابت نبرد!!! ;)

چقدر خوب بود اگر میرفتیمُ روی آن نیمکت می نشستیم....

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۴۰)

۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۳۸ masi_ bi asabo saltane
کاپوچینو با مارک کلاس نو بوده حتمن...
یاده آهنگ قدیمی کامران و هومن افتادم...یه نیمکت تنهااااااا....:)))


پاسخ:
نه کلاسنو نبود....کلاسنو رو دوست ندارم :) MaC coffee بود :D

خخخخ
چه رویای دونفره ی خوش رنگی:-)ایشالا که روزی میاد تو و اون شخص خوشبخت فنجون به دست روی اون نیمکت خوش رنگ میشینینو عشقولانه گپ میزنین منم میام اون وسط مسطا میگ میگ میکنم میرم:-D
پاسخ:
توپ :)

فنجون نه ماگ از این گنده ها خخخخخ

اون وسط مسطا بیای ماچت موکونم هاااا :D
چقدر خوب میشد ... :)
نگذار ازین پستهای ِ احساسات قلقلک ده ! :دی
لغتنامه م تو حلقم ! خخخخخخ
پاسخ:
خیلییییی عالیییی :)

ترکیبه جمله بندیت تو ملاجم اصن :))))
بعدش باید لباساتونو بشورین .. خاک نشسته روش
پاسخ:
اتفاقا تنها چیزی که اونجا نیست خاکه...رنگش اونطوری شده!!! قبلش سه روز بارون اومده بود جانم
تازه خاکی هم بشیم به درک :))))))
خانم قصد دل ما رو کردی با این عکس و پستی که گذاشتی؟
پاسخ:
نزدیکه بهاره میخام هواییتون کنم :)))))))
منم عشقولانه میخوام :(
پاسخ:
خب شمام مث ما تصور کن، کاری نداره که خخخخ :)))
این نمیکته پایه هاش کو؟ رو هواس؟نشینین روش فانتزیات میره هوا.
پاسخ:
میبینی چه باحاله....
پایه ش پشته شمشادهاست :)
اشتهات تو کَبِدَم عقشم مــــــــاگ خخخخخخ[ایکون نوش جووون:-*] ماچ دوز دارم مخصوصا اون وسط مسطا خخخخ[ایکون مزاحم خلوت عاشقانه اصن یه وضی:-P]
پاسخ:
بعله کاپوچ باید تو ماگ باشه خخخخخخ

ای وروجکه خلوت خراب کن :))))))))
آزی جون این شریک عشقولانه خوشبخت حقیقیه یا مجازیه؟ بگیم مبارکه ؟ بگیم ایشالا به پای هم پیر بشین؟
پاسخ:
حالا شما ایناشو بگوووووو..... تا خودش پیدا بشه ...خخخخ هار هار :D
واقعی میخوام :(((((
پاسخ:
نداریم خو =/
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۳۰ خانم هموستات
انشالله مخاطب خاص حالیش شه.به حق 5 تن:)
پاسخ:
خخخخخ....نمیشه...به حق پنج تن که هیچی ده تن و پنجاه تنم زورشون نمیرسه :D
رویای قشنگیه... پر از احساسِ بودن
پاسخ:
اوهوم :)
خیلی قشنگ بود ... :)
پاسخ:
چاکریم :)
آخی... چه نیمکته باحاله.... الحق و الانصاف هر کی ببینه دلش همچو دونفره بودن وخواد:)

ما هم ازین توهما می زنیم و توی این خیالات به سر می بریم بعضی مواقع منتها در مکانهایی دیگر مثلا یکیش که همیشه اونجا دلم عجیب دونفره بودن رو می خواد کنار ارگ کریمخان زند می باشد:)))
پاسخ:
الحق و والانصافت تو ملاجم :))))

کجا؟ O_0 ارگ کریمخان خخخخخخ

دوست داشتم...آرزویت مجاب:*

پاسخ:
موتوشکر :)
آقا این نیمکتا سردن،یخ میزنه باسن آدم،مخصوصا وقتی شلوارت پارچه ای باشه :دی
حالا جین و کتون خوبه،خلاصه اگه ی روز با خاسدگارا مجازی قرار داشتی حواست باشه :دى
پاسخ:
اولا شهریور کجاش سرده؟ دوم این چوبیه!!! فلزی نی که سرد باشه... سوم بسوزه پدر تجربه که تو داری :)))))
چقدر دوست داشتنی ... :))) 
پاسخ:
خودتی.... :-*:-*:-*
من ی تیکشو دقیق نفهمیدم،چرا موزیانه گفتی بهتر ک شب خوابت نبره؟مگه شب قراره چی بشه؟
این سوال تو ذهن من ایجاد شده لطف کن شفاف و واصح توضیح بده :دی

پاسخ:
شب قرار نیس چیزی بشه!!! خوابشون نمیبره میشنن تا صبح مِنچ بازی میکنن همین :دی
میگم آزی،مگه این متن واس رئیس جمهور نوستی ک گفتی "اتفاقا" رنگ فلاسکت "بنفشه"
ها؟
پاسخ:
هِی میری لز اول میخونی سوال برات پیش میاد؟؟؟؟

چونکه رنگه گلها بنفشه رنگه مورده علاقهٔ منم هست یه نیگا به وبلاگ بنداز میفهمی :D
چه نیمکت توپولیه جون میده بری دو نفری بشینی روش خیلی ناسه
پاسخ:
بهشت جونم باز درسُ کنار نهادی؟؟؟؟ بپریم بریم رو نیمکت؟ خخخخخخخ
آره امروز استراحت دادم اصلا حالم خوب نبود همش تو خودن بودم اتفاقا الان به یه همچین نیمکتی نیاز دارم درست 
پاسخ:
آخی نبینم حالت خوف نباشه هااااااا...... یه کاپوچ میسازم بریم رو نیمکت اصن :D
کاش واقعنی میشد بریم ............ کاش این روزای کذایی تموم بشه خسته شدم بوخودا
پاسخ:
چند ماه دیگه تمومه.... بی طاقتی نکن جانم :-*
کامنت اولی رو چقد دندان شکن ج دادی :دی
منچ؟اولش فکرم رفت سمت مار پله تازه میخاستم بگم چه جالب تعبیر قشنگیه اتفاقا...با انحراف بالاا خخخ 
هاااا بنفش دوس داری،گفتم شایدم واس ...ن اثن هچی
پ benafsh دوس دار :)))
پاسخ:
کلی خرج دندون پزشکی رو دستت موند :دی

خب گاهی هم از مِنچ خسته میشن ورقُ بر میگردونن میرن تو کارِ مار پله آیکونه لعنت بر ذهنه منحرف :))))

بعله بعد از صورتی بُنفش دوس میدارم ;)
ارگ کریمخان اینجوری کردن داره 0_O آخه؟؟؟
انگار که گفته باشم سر اتش فشان فیجی!!! والاااا
پاسخ:
عه ببخشید اینجوری داره ^_^ فکر کردم یه لحظه کوهه قافه :P
پپپپخخخخخخخ گوجه کوزت وارد میشوووووود!![ایکون گوجه خسته ازسبزی پاکیدنو لوبیاونخودواینا!+ایکون آش نذری فردا]:-D
پاسخ:
عه....گفتم یه جا سرت گرمه ها نگو در حاله کوزتی بودی :)))

نذری به چه مناسبته اون وخ؟
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۴۵ تختخواب خدا
دیدم اسرار میکنی ، گفتم دلت رو نشکنم
باشه بابا....باشه
پاشو برو فلاسکتو بیار .... 
:)
منم که بی خوااااااب
پاسخ:
اصرار یا اسرار مهندس؟؟؟؟؟ :))))))

آیکونه امام چه مهربون شده :D

تو هم که بی خواب منم که بی خواب...هیچی دیگه تا صبح چار برگ بازی میکنیم خخخخخخ
می دونی من وقتی تو نت بیکار میشم چی کا می کنم؟؟ یعنی یکی از سرگرمی هام در این جور مواقع چیه؟؟
میام 60هزار دفعه اینجارو رفرش می کنم ببینم کامنتمو چی جواب دادی:)))))
پاسخ:
ای جونم ای جونم....من مخلصم اصن...چی جواب بدم بیشتر حال موکونی بوگو همونو بگوم (آیکونه لبهای لوله) خخخخ

60 هزار باااااااااااارررررررر !!!!!! بابا این دیگه لافه آبودانی بود کاکو :))))))))))
همون تو از اولشم ی فلاااااسک کاپوچ زده بودی واس مار پلش خخ
دیشب چه خبر بوده؟۱۳۷۹ نفر؟خب لااقل ده تا کمتر بود قشنگ تر بود ک :(
اگه میشه فردا انقد بیاین دوستان
با تشکر
ستاد درخواست های دوستانه 
پاسخ:
حالا میخوای بگی شصتُ نهی هستی؟؟؟؟ چه ماهی؟ چه روزی ؟؟؟؟

خیلی باید احترام بزاری ها من سه سال ازت بزرگترم بلکم چار سال خخخخخ

با تشکر ستادِ تره خرد نکردن برای درخواستهای دوستانه :))))))
عاره دیه نامردا منو از وبت دور کردن![ایکون هجران اصن یه وضی:-D]چه میدونم والا نذر مال یکی دیگس کوزتیش واسه من:|[ایکون گوجه مظلووووم!:-P]
پاسخ:
عب نداره عوضش فردا آش موخوری؟؟؟ شُله عایا؟؟؟؟ یا رشته عایا؟؟؟؟؟ آیکونه بوس بر دستانه زحمتکشه گوجه
گوجه دقت کن پس فرداستااااا
بالا من راضی باین همه زحمتت نیستم بخدا :دی
(ایکون خودشیفتگی فراوان)
پاسخ:
خوشم میاد به همه نقاط ضعفتم آشنایی داری؟ خودشیفتگیه فراوان، بُنجلی خخخخخ


آش رشته عقشم:-) واااااای عزیزمممم ماچ لُپات گلم[ایکون شرمندم نگن دیه عقشم:-*]
پاسخ:
خسته نباشی نوشه جونت :)
حافظت در حد ماهیه ها،فک کردی دفه اول ک اودم وبت هی میگفتم اسفندیا ماهن تو رو میگفتم؟نه انصافا ی فک میکردی راجب خودت؟خخخ
بابا مامانبزرگ!!!! :دی
پاسخ:
اصن یادم نبود اون تویی عاخه چون اون موقع روت یه جور دیگه حساب میکردم... نه که فکر میکردم دختری... خیلی باهات حال میکردم!!!!! خخخخ

روزشم نگفتی؟
دلزنده راضی بودن یا نبودن مسعله این نیس اصن خخخخخ:-P
پاسخ:
بهله!

بچه ها بریم تو حرفی داری اینجا بگو...

اینجا باز داره به چیز کشیده میشه خخخخخ
بزودی به همه آرزوهات میرسی عزیزم،کیک شکلاتی پیک نیک رو من میپزم،میفرستم براى زوج عاشق،چون مامی 
ملوس خانوم هستم،باید هنرامو جلو داماد رو کنم
پاسخ:
وایییییییییییی مامی تو ماهی تو گلی تو گلابی تو خیلی خوشملی.... داماد باید چشاشو بدرویشه اصن مامیه منو نبینه :پی

وایییییی کیکه شوکولاتی با کاپوچ چه شود :))))
ن خب درسته حدا منو به شما رسونده گوجه جان
درسته یه هدیه الهی بودم اما خود خدام راضی نیس ب خاطر سپاس گذاری روز قبل تولدم کل مشهدو آش بدی :دی
(آزی رحم کن جواب ثقیلی نده گنا دارم ب مولا)
خخخخ
پاسخ:
الان میخواستی بگی پس فردا تولدته؟؟؟؟
روز قبل از تولدت نذری میدن که خدا شفات بده... که ایشالا بعد شونصد سال بالاخره مُهنفِس عه ببخشید مهندس بشی که.... هزارتا چیز دیگه که از گفتنش معذورم اصن!!!! خخخخخخ

گفتم حرفی داری اینجا بگوووووو عهههههههه خشم آزی>"<
ااااولا این ی چیزی ک گفتی اون هزار تا رو پوشش میده
صد بار گفتم راز دار باش
دوماااا بعد کامنتم گفتیی بریم حرفی داری و اینااا
سوماااا باید جواب میدادم خب
پنجما خیلییییی حسودی :پی
شیشما فرار :))
پاسخ:
الان دقیقا باید به چی حسوودیم بشه؟؟؟ جوابشو اونجا بگو لطفا..... این صد بار :D
امشبم شیفت شب دارین؟؟؟ خخخخ
پاسخ:
بعله عزیزم :) تو "حرفی داری اینجا بگو " دور همی داریم :D
:)
پاسخ:
(:
نیمکت رو فراموش کنید کاپوچینوش خوشمزست؟(آیکون اب دهن قورت دادن)
:))))
--------------------------------------------------------
تصویر قشنگیه سایز بزرگتر دارید ازش یا این حداگثر سایزشه؟
+لطفا فکر نکنید من از نظر اخساس با خیار برابری می کنم ;)
پاسخ:
عاره کاپوچش واقعا عالیییییییی :D


روش کلیک کنید بزرگتر نمایش میده اما فول کیفیتشم دارم :)

+ خوب شد اشاره کردی و گرنه داشتم دقیقا به همین فکر میکردم خخخخخخخ :دی
چقد رومانتیک و ناناز
جای باباییم خالی بوده ننه
نه خالی نبوده اگه اون بود که اصن همه چی کوفتت میشد کع دنیا بی مرد زیباتر است
همیشه پر از حس خوب باشی ننه
پاسخ:
خودتی ناناز مادر :-*

خخخخخ دنیا بی مرد زیبا تر است.... تو اون دانشگاه چ میکنی تو ژنِ این مردهارو اصلاح کنید دیگه خخخخ

تو هم همینطور عزیزوم :-x

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">