حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۷
اسفند ۹۲

خودم دلم واسه پستهای غذاییم تنگ شده، عررررررررر....ینی دلم واسه آشپزیِ با حال و حوصله تنگ شده... وقتی میام تهران دلم واسه غذایِ خونگی تنگ میشه...البته اینجام آشپزی میکنم اما نه مثلِ موقعی که خونۀ خودم هستم هر روز و هر شب :) 

آخی گفتم غذایِ خونگی یادِ آقایِ همکار افتادم بیچاره ...چه روزها که حسرت میکشه این بدبخت :)))) حالا باور ندارید خودتون گوش کنید اصن :)



دریافت
حجم: 346 کیلوبایت

ادامه مطلب یادت نره :)

ینی خدایی آخرتِ غذاست، خوشمزه و باحال!

بخور 

و

بزَن

و

بخند!!!


smelly fart emoticon


اگر کوتاه بشنویدِ بودار رو گوش نکردید و دوست دارید بشنوید (کلیک)


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۴)

۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۰۱ masi_biasabosaltane
اسم این فایل صوتی هست لوبیای سحر آمیز...
ببینیم بعدش آقای همکار می ترکونه یا نه...
:))))))))))))))))))))))))))
می بوسمت آزی...
فایل صوتی مینیمالم دوس دارم...اندازه آزی دوس دارم...:) :)*
پاسخ:
خخخخخخخ فکر کن لوبیای سحر آمیز رو بخوری.....واویلا :))))))))))

منم تو رو دوست دارم :*
من تنها غذایِ خونگی ای که به نحو احسن میتونم بپزمش کوکو سیب زمین

هس..!

تخمِ مرغ رو هم واسه نیمرو انقد میزارم رو گاز بمونه تبدیل میشه به سیمان 

:|
پاسخ:
یه شغل دارم واست!!!! سر آشپز هتل پنج ستاره میشی عایا شما :)))))))
تو به گوز این آقای همکارم گیر میدی؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
نه پس فکر کردی تو فقط گیر میدی؟؟؟ :))))))
این چه کاریه آخیه
انواع صداها رو میشه ایجاد کرد(مثل تی ان تی) اما صدای لوبیا!!!!!
پاسخ:
در صدای لوبیا صفایی هست که در بقیهٔ چیزها نمیباشد :D
آزیییییییییییی منم پیپزااااااا ! آزی ی ی ی ی کشک ِ بادمجوووووووووون ! خخخخخخخخ
خو بنده ی خدا حق داره دیگه ! دلش غذا خوشمزه های آزی جونو میخواد :)
پاسخ:
خخخخخخخخخخ....... شیکمووووووووو :D

خودمم اونقد هوس کشک بادمجون کردم مث چی اصن :دی
آخی! آقای همکار گنا داره خب!!! یکم بهش رحم کن یه غذای بی خطر براش درست کن :))
پاسخ:
بی خطر حال نمیده.... باید هیجان داشته باشه...میتونم نخودپلو هم درست کنم :))))
:)))))))))))))))))))

پاسخ:
خخخخخخخ ;)
آزی تو نمیدونی من چقدر مفلوکم آزی ! من عاشق ِ بادمجان و هر آنچه داخلش بادمجان است میباشیم اما جفای ِ روزگار را ببین تو ! به بادمجان حساسیت دارممممممممممم ! عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
پاسخ:
وااای چه بد چه حساسیته مزخرفی مخصوصا اینکه خودتم دوس داری بادمجون رو :|
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۰ زاوشات یک مغزه علیل
heh
are rast migiiiii :D
پاسخ:
هه... میدانم میدانم خخخخخ
آزیییییییییی
بیا ببین کی اول شدههههههههههه!!!!
پاسخ:
آزی قهرمان گشت یه وضی :P
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۵۳ خانم مهندس
غذا همراه با تفریح:-D
پاسخ:
اونم تفریحات سالم :D
عقشم یه خوراک لوبیای توپ درست کن بده بخوره بعدچنساعت خود به خود شَرطی که واسش گذاشتی رو به نحو احسنت اجرا میکنه اصن سمفونی اجرا میکنه براتD=
پاسخ:
منم همینو گفتم دیگه... :)))))) گفتم یا لوبیا یا هیچی!!! خخخخخخخ ;)
واقعا قدر نمیدونیم...کدوم غذارو میشه پیدا کرد که انقدر آبشن های مهیج داشته باشه...آزی فقط خودت قدرشو میدونی
پاسخ:
در خواب غفلت به سر میبرید دیگه...این همه اسباب لهو و لعب مفت دور و برمون ریخته ،نمی بینیم  :)))))
راستی ازی به این اقای همکار یاداوری کن قرار بود واسه من جبران کنه :))
بهش بوگو توکا منتظره ها!!!
پاسخ:
حالا اونم رای نمیداد و تو هم به خیالت پارتی بازی نمیکردی بازم دونفری میرفتیم سکوی اول می ایستادیم!!! حالا اینقد شلوغش نکن!!! آیکونه یک قهرمانه از خودراضی :))))))
آزی ی ی ی ی ی ی ی ی ی  ! عرررررررررررررررررررررررررررررررررر ! بادمجووووووووووووووووووووووووووون !
اوهوم میبینی ؟ یبار جات خالی میرزا قاسمی درست کرد مامانم ! بعد من نتونستم ازش بگذرم و خوردم ! بعد شبش رفدم بیمارستان سرم زدم ! :|
پاسخ:
هعی وای من!!!!! در حدِ سرم!!!! یا خداااااا....الهی بمیرم =/ عب پداره عب نداره :(
ای ازی قهرمان از خود راضی!!!
به همین زودی ها مارو فراموش کردی!!!
بعدم کی پارتی بازی کرده!!!من؟؟؟؟ خوب اقای همکارم رای داد دیگه!!! این کوجاش پارتی بازیه؟؟؟؟
پاسخ:
خودت گفتی باید جبران کنه....این ینی چی؟؟؟؟ ینی باج خواهی :)))))))
خو این مستر همکار دست بکنه تو جیبش بره یه پیتزا برا خودش بخره :دی
بعد میگن اصفانیا خسیسن :دی
پاسخ:
پیتزا بیرون رو دوس نداره...خونگی میخاد بچه :)

بعله اصفهونی ها خسیسن بد خسیسن :D
بله بله !
:دی
پاسخ:
:)
من لوبیا دووووووووووووووووووووس داررررررررم D:
این مینیمال رو هم قبلا گوش کردم خعلی باحاله:))
پاسخ:
منم لوبیا دوس دارم....خخخخخ اما بعدش باحالتره...بعد خوردن :D

آزی جان از طرف من  از آقای همکار تشکر کن
کلی سورپرایز شدیم ایشون قدم رنجه فرمودن به وبلاگ ما سر زدن
بگو یه وبلاگ بسازن بریم خونه خودشون تشکر کنیم ;)



راستی آزی خانم جون 
روم سیاه
شرمنده
اصن روم به دیوار 
من این پستهای صوتی ات رو گوش نمیدم. سر کار که امکانات نیست تو خونه هم سرپایی با گوشی میام :))))
گفتم شفاف سازی کنم اگه یه موقع چیز مهمی اونجا گفتی و من نمیدونستم سوتی دادم، بدون که بی اطلاعم :))))
پاسخ:
باشه عزیزوم :)
عه؟؟؟ چه جلافتا :دی
اینجام خونه اونام هس فرق نداره خخخخخ

چه بد کاش گوش میدادی باحاله :)

آخی بیچاره آقای همکار:((

 

پاسخ:
وااااا.... چه دلش سوخت :D
۱۸ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۰۴ masi_biasabosaltane
چرا امروز آپ نکردی؟
حالت خوبه؟
آزی کجا رفتی؟
پاسخ:
واااای دیدم نگرانم شدی....ذوق مرگ شدم :D
:)))))
دی:
خیلی باحال بود
غصه نخور دی: من قراره پست غذا بزارم فعلا منم مث تو حوصله ندارم خیلی شیکو کجلسی تزئینش بکنم اما خب....عمم فوش میخوره :))))
پاسخ:
عه.... از بس تنبلوکی تو :D فحش عمه خوبه عب نداره خخخخخ :))))
باوووو بچچه زرنگ آشپز :))))
فایل صوتیتم خوشزس
آزی با معرفت کرررتم نوککککرتم
با همون لحن هموشگی :))
پاسخ:
هااا چیه امری داری؟؟؟؟ :)))))
;)
موتوشکر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">