حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۱
اسفند ۹۲

اعتراف میکنم دلم برای خراب آباد تنگ نشده اما برای خونهٔ خودم چرا... دلم برایِ آقای همکار تنگ نشده اما الان حسِ این مادرهایی رو دارم که از بچهٔ خودشون راضی نیستن اما وقتی بچه شون میفته زیرِ دستِ زن بابا ، خیلی دلشون میسوزه....

نه اینکه دلم تنگ شده باشه هااااا ، نع! فقط با وجود این خانوم جدیده دلم به حالش میسوزه :) از بعضی خشونتهای رفتاریِ خودم، کمی فقط کمی نادم و پشیمانم...یه ذره ها نه بیشتر :)))))



Cute Sad Smiley emoticon


دریافت
حجم: 174 کیلوبایت


+احساس میکردم دارم زیر کامنتهای تایید نشده ، دفن میشم :) ببخشید که با تاخیر تایید شدن :)

+دیروز به خاطر حمل ساک کمی سنگین کتفم گرفته الان تا تکون میخورم آخ و اوخم میره بالا... کامنتهام که خودشون اندازه دمبِل زدن انرژی بردن تا تایید شدن خخخخخ

+این چند روز وقت نکردم به وبلاگهای مورد علاقم سر بزنم یا اگه زدم فقط خوندمُ کامنت نذاشتم... سر فرصت میام میخونمتون :)

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۲/۱۲/۲۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۴)

آقای همکار سکتش اومد خب آزی، کشتیش :)))))))))
آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیD:
پاسخ:
خب سریع پر رو میشه دیگه :D
الان نادمم به طور موقتی البته :پی
خیلی کیف میده بی اعصاب بودن... من که خیلی دوس دارم  :دی
خودتو خسته نکن لازم نیست همه کامنتا رو تایید کنی! بازم برات کامنت میذاریم اونا رو تایید کن ;)
پاسخ:
چرا دوس داری؟؟؟ نه بابا من دوس ندارم...فقط فیلمشو بلدم...موقعهایی که واقعا بی اعصابم خودم از همه حالم بدتره =/
دیگه تایید شد خانوووووم :-*
شما خانم ها کلا مراقب سلامتتیون نیستین
پاسخ:
الان فایل صوتی بوق؟ :))))))
خانمها جان بر کف اند :D
خخخخخخخخخخخخخخخ لعبــــــــت!!![ایکون الفرارD=]
پاسخ:
تو بگی اکشال نداره عخشم :)
:))))))))))
پاسخ:
(((((((((:
راس میگی پرو می شه! آقـــــــــــــــــــای همکاااااااااااااااااااار لعبت نه لعبت خانم!D: افتااااااااااااد؟P:
پاسخ:
خسته نباشی خخخخخخ :))))))))

آخی نبینم دلت بگیره:))

پس عید را همانجا ماندگاری خواهر:))

میگم حیف که آقای همکار یه کوچولو به دل ما نشسته وگرنه میگفتیم که با قاطعیت بیشتری باهاش برخورد بفرمایید!

پاسخ:
بعله بنده تا پانزدهم در خدمتم ;)
از این قاطع تر عایا؟؟؟؟؟ ;)
آجی کوچیکه من با این فایلای صوتی شما خیلی حال می کنه....مرسی به خاطر زحمتی که می کشی....
پاسخ:
عه چه باحااااال آخی :)
خواهش میکنم قابل نداره :-x
ای جونم لعبتم:***
پاسخ:
جونم محبوبم خخخخخ آیکونه لوس بازی بعد گاز ;)
به توصیه شما اینو دانلود کردم گوش دادم :)))))))))))))))))
به آقای همکار اون لحن اول گفتگو خیلی بیشتر میاد تا این لحن آخر که متنبه شده :))))))))))))
یعنی آزی آفریده شدی که خارشوور باشی ها :)))))
عروس رو با دسته جارو تو محل دنبال میکنی :))))) اون فرار، تو پشت سرش :)))))))))))))))
خیلی خوش صدایی 
خیلی خوب بود
ایول ایول

ضمنا خانم خانما اون ساک به کتف محترم آسیب وارد کرده یحتمل واسه کمر مبارک تازه از زیر تیغ رهانیده شده هم چندان مناسب نبوده 
رعایت کن دخترم ! مراقب باش :*
پاسخ:
عه؟؟ کاش یه باحالترشو دانلود میکرد :D خدایی خوشت نیومد؟؟؟ :)))))
نن بابا من اونقده که ما خانومها مهربونم با آقایون نیستم...احتمالا با زن داداشمم رفیق جینگ بشم اگه اون با من خوب باشه :)
مرسی :)
بعله میدونم کار بدی کردم نباید سنگین بلند میکردم :|
منم بیشتر وقتا با داداشم بی اعصاب گون رفتار می کنم ولی بعدش واقعا پشیمون میشم....
آخه واقعا بعضی وقتا میرن رو اعصاب و دیگه چاره ای جز بالا بردن آمپراژ نمی مونه!! حالا این دیگه همکار تونه که دیگه جای خود
پاسخ:
نه نه با داداش نه :) من با داداشم خعلی خوفم...با آقای همکارم وقتی کار بد کنه عصبانی میشم :)
خخخخ خوبه همینطور قاطع برخورد کن ! :) طفلی آقای همکار ! :) ( آیکونه عسلی که هوای همه رو داره ! )

پاسخ:
آیکونه عسلی که نخ میده خخخخخخخخخخخ :)))))))))))))))
:-*
آزی من واس تولدت یه لینکی فرستاده بودم برات رسید ؟ درواقع کامنت گذاشته بودم ! بعد دیدم ری اکشنی نشون ندادی الان با خودم دارم میگم نکنه اصن اون کامنتم تایید نشده !!! :/ هوم ؟ نظر تو چیه ؟! :|
پاسخ:
مرسیعزیزم رسید منتها خصوصی گذاشته بودی....میزارم اینجا که همه ببینن کادوی با مزه ات رو :)


(کلیک)
درستش کردمممممممم!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
آفرین!
این چیه؟
اون پست تو وبلاگت چیه؟؟؟؟
کلا چی به چیه؟ نفهمیدم :)
نخ ؟؟؟؟؟ من ؟!!!!! نه بوخودا ! ( با صدای آقای همکار بخوانید  خخخ ! )
پاسخ:
نخ نه!!! طنــــــــــــــــــــاب :))))))))))) اصن زنجیر..... خخخخخخخ عسل بیا به منم نخ بده دیگه حالا حتما باید پسر باشم چیز داشته باشم؟؟؟ چیز همون چیه اسمش....اه یادم رفته ;))))))
خخخخخ ! همون چیز دیگه ! عه اسمش چی بوووووووووووود ! خخخخخخ
من که نخ نداده عاششششقت شدم آخه ه ه ه ه ه ! نخ بدم چی بشه ه ه ه ه ه ه ! خخخخخ
بیا دلبرکم این طنابو بیگیر ببینم بلدی یا نه ! :))))))))
پاسخ:
بده من بده من اووووووووووووف چه کلفته :)))) طنابو میگم ها ;)
خخخخخخخخخ گاز گاز خخخخخخ[ایکون یادش بخیر الان اداتو در اوردم واسه خودمD=]
پاسخ:
گاز گاز به مماخ خوشملت ;)
اصن من چیز دوس ندارم آزی ! همون که اسمش یادم نیس ! همون ... با تو بیشتر فک کنم به نتیجه برسم ! خخخخخخ گرفتی طنابو ؟! :دی
پاسخ:
ای جونم...ای چونم...چه بهتر ......عجب طناب خوبی.... بیا بریم به نتیجه برسیم اووووووووووووف......

بیا حرفی داری اینجا بگو به نتیجه برسیم اصن خخخخخ
آورین...بزنش بچه پررو رو... :))
پاسخ:
چند ضربه بزنم حال میکنی؟؟؟ :D
منظورتو نفهمیدم ؟چی به چیه کدوم پستو میگی؟
پاسخ:
همون پستِ کوچ از بلاگفا!!!! نه این کوچت نه اون پستت :)
واااااااااااای چقد خوب میگیری ی ی ی ی ی  ! خخخخخخ ! ببین من که الان دیگه به نتیجه رسیدم ! شما چطور ؟! قربون دستت یذره شل بیگیر خخخخخ :)))))))))))))))
پاسخ:
بابا هنوز که به نتیجه ای نرسیدیم بیا اون بالا تو "حرفی داری اینجا بگو" به نتیجه برسیم....حال میده هاااااا :))))
راست میگین فایل صوتی :دی اعصاب برای آدم نمیزارید که :))))))
الان آقای همکار شهید شدن؟ :پی
پاسخ:
نه زنده است هنوز :D
بنده خدا دی:
پاسخ:
خخخخخ :))))))) 
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۴۰ خانومه آقای x
بابا اومدم رای بدم نوشت باید ثبت نام کنین منم الکی الکی ثبت نام کردم ببینم چیه!
بعد دیدم خیلی خونوک بود اصن!
دروووود بر بلاگفا!:))))))))))))))))
پاسخ:
کجاش خنکه به این خوبی.... بعدشم تا دعوتنامه نداشته باشی نمیتونی وبلاگش رو بسازی... فقط میتونی ثبت نام کنی... حالا شماره دعوت نامه داری عایا؟

نمردیمُ یکی پیدا شد به بلاگفا درود فرستاد..... نوچ نوچ

:)))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">