حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۷
اسفند ۹۲

دیروز داداشم داشت تو کمد قدیمیش دنبال یه چیزی میگشت، یهو گفت آزی یه چیزی نشونت بدم کَفِت میبره!!! گفتم چی؟؟؟!! :دی

بعد یهو یه کاغذ داد دستم :)

گفتم عَعَعَعَعَعَعَعَعَـــــــــــــــــــــــــــ .....



قبلا تو این پُست گفته بودم داداشم زیاد درس خوندن رو دوس نداشت، به خاطر همین من حدود هفت سال پیش که اول دبیرستان بود، این رو واسش کشیده بودم...این کُمیک عاقبت کار رو نشون میده!!!  درس خوندن یا نخوندن مسئله این است!! :)))

البته اون موقع داداشم همش دنبال CD بازی بود!!! واسه همین من داستان رو بر مبنای حال و روزش کشیدم! حتی میز کامپیوتر و تلفنمونم همون شکلیه :)خلاصه اینکه واسه خودم خیلی جالب بود :)

بعله من یه همچین روش تربیتی داشتم خخخخخ


برای دیدن نقاشی در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید +

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۲/۱۲/۲۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۸)

خیلی جالب بود :) آفرین به تو مغز ِ خلاقت آزی جونم :) خوشمان آمد :دی
داداشت حتما کلی حال کرده :)
پاسخ:
:پی شرمنده میفرمایید! :)
نمیدونم اون موقع حال کرده یا نه ولی الان میدید خعلی حال میکرد :)
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۱۳ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخخ
من اگه یه خواهر مثل تو داشتم الان یه وزیری سفیری مدیرکلی چیزی بودم خخخخخ
بعدش الان 6 تا زن داشتم همشونم از دوستای خوشکل خواهرم خخخخخ
حالا داداشت جزء کدوم دستهمحسوب میشه؟ خخخخخخخخ
پاسخ:
آره ارواح عمت خخخخ :)))
خسته نباشی واقعا شما :D
الان داداشم جز هیچ کدوم فعلا هفت سال گذشته باید 13 سال دیگه هم بگذره ببینیم چی میشه ;)
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۲۰ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخخ
یعنی اون آرم بنز رو ماشین 20 سال بعد داداشت تو حلقممممممممممم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
مواظب باش خفه نشی همون آرمش کلی پولشه ها :D
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۲۵ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخخ
آزی فکر کنم اون روزی که این نقاشی رو کشیدی و دادی دست داداشت من داشتم بهش ریاضی درس می دادم. هی میگم این نقاشی چرا اینقدر واسم آشناست! درسته؟ یا نه باز توهم زدم؟!!
پاسخ:
یادم نیست... اصلا!!! ولی تو دست به توهمت خوبه...احتمالا زدی :))))
میگم که داداشت فک کنم سنش با من جوره ها! D: 
نه؟ "آیکن سوت بلبلی" :)))
پاسخ:
عاره
آیکونه چشم غره
:))))))))
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۳۴ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخخ
یعنی انگشت اون یارو که از وسط CD زده بیرون تو حلقم خخخخخخخ
+این عکس رو هی نگاه میکنم یادم بیاد اون روز رو هی یادم نمیاد خخخخخ آلزایمر گرفتم خخخخ
پاسخ:
اصن دقت رو حال میای تو کشیدنِ طرح؟؟ :))))) انگشت تو حلقت بره زشته عیبه ;)
آها!
چه نقاشیایی به به از قدیما هم هنرمند بودی انگار :)))
پاسخ:
من از دوران طفولیت اصن گه گداری ازم نبوغ تراووش میشد منتها خیلی به ندرت :))))))
همه دماغارو هم سربالا کشیدیاااااا خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
 نه میخواستی گلابی بکشم مثلا؟؟؟؟؟ :))))

دماغ داداشم سر بالاست خو... اون خانومه هم مسلما عملیه :D
خیلى باحال.. عاشقتم:)
ولى خودمونیما( داداش آزى گوشاتو بگیر اینجاشو تو گوش نکن) خیلى هم عاقبت درس خوندن اون بنز نشدا..به نظرم جاى عکس آخرى سمت چپى و راستى رو باید عوض کنى:)))
پاسخ:
:) قربون تو فدا مدات :D
نع!!! مطمئنا درس خوندن خوبه منتها اگه درست بخونی..اونی که باید و مناسبت هست رو بخونی خوبه!!! هیچ کس یه آدم بی سواد رو از تهِ قلبش قبول نخواهد داشت حتی اگه کرور کرور پول داشته باشه..همه به خاطر پولش بهش احترام میزارن نه چیز دیگه!!! احترام قلبی نخواهد بود ترنج جونم :)
چه روش خوبی نادر نمونه ای هستین آزیتا خانم خوش به حال بچه های شما
پاسخ:
نادرم؟؟؟؟ نه بابا آزی ام :)))))
بچه هاااااا خخخخ... فعلا که تو حسرت یکیشم موندیم ;)
خخخ
آزی چه قد آینده درخشانی داره درس خوندن :دی
من رفتم درس :دی
اما اگه اون خانم خوشگل نارنجی پوشه جلومو نگیره ایشالا خدا سوسکت کنه :پی
پاسخ:
آره والا.... این به درد تو هم میخوره.... نیگا!!!!!! اگه هی لفت بدی عاقبتت همون سمت راستیه :D

تو درست رو بخون ... چند تا خانوم نارنجی جلوتو میگیره!!!! :)))))
به به حسِ هنریت گل انداخته بود .. اما مگه میشه یه پسرِ دبیرستانیو با نقاشی تربیت کرد!؟ داداشِ منو به رگبارم ببندی حرف حرفه خودشه :))
پاسخ:
من همیشه حس هنریم در حال گل دادنه جانم
بعله رو پسر دبیرستانی مطمئنا رگبار روش هیچ تاثیری نداره که هیچ اصن بدترم هست!!!!
من با این نقاشیم که نخواستم تربیتش کنم فقط خواستم به صورتِ فان حرفی که تو دلم بود رو بهش بزنم جوری که بهشم بر نخوره!!!
روش ترتیبی بسیار متبحرانه ای داری! :)
پاسخ:
خخخخخ
ما اینیم دیگه  هار هار... :)))))) آیکونه خیلی الان خودمُ گنده فرض کردم ;)))))
سر اون خانومه چقد گندست:))
پاسخ:
خانم سر بزرگیانه :D
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۱۹ سرهنگ تمام
روش تربیتیت توو حلق ِ من اصن :)
پاسخ:
تو حلق تو یکی روائه اگه بره و گیر کنه!!! آیکونه خیلی بی معرفتی :)
بابا بچه تربیت کن ولی انصافا عالی بود افرین ازی
پاسخ:
پ چی فکر کردی؟؟؟؟ هاااا هاااا هاااا :)))))
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۴۵ masi_biasabosaltane
از اولش خلاق بودی...
چقد بامزه..
قبل ما پس تو دختر استاد داغون کردن روان داداشت بودی ...:))))))))
پاسخ:
خخخخخ
داغون؟؟؟ یا ساخت!!! روانشادش میکردم همش :))))))

تو فوق العاده ایییییییییییی آزیتا :) :***** عزیزم کارت عاااالییییی بوده! واقعا فکر قشنگی داری :**

 

حالا جواب داد روش همون موقع یا کاغذو نگا کرد پرت کرد یه طرف؟؟

پاسخ:
ممنوووووووووونم عزیزم :) مرسی تو لطف داری :)

نه نیگا کرد زد تو کمدش نقاشی رو تا دیروزم رو در کمدش بود :)
نابغه ای آخه
پاسخ:
نه از تو بیشتر!
آوورین به تو خواهر خوب که نشق مادر نمونه رو خوب بازی می کردی:)))
پاسخ:
خخخ اصن بوگو مادرِ فداکار :)))))
شوما حیفی بپا سازمان آموزش پرورش ندزدتت:))یه چیزی تو مایه های عاقبت نسیه فروشی و نقد فروشی زدی:))
پاسخ:
عاره والا هرچی اعلامیه زدم یکی بیاد منو بدزده هیژکی نیومد :D

خخخخخ
اوخی چه ناز کشیدی ننه
پاسخ:
ننه بیا واسه تونوم بکشم :)
اصن روش تریبتی رو ببر آموزش پرورش ببرن تو کتابا :))
پاسخ:
والا به خدا قدر نمیدونن دیگه!!!! :D
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۰۲ خانم هموستات
از همون اول هنرمند بودیا
پاسخ:
آیکونه خجالت :)
روش تربیتی ات جواب داد ؟ داداشت درس خون شد یا نه ؟ :))
پاسخ:
تو اون مقطع یکم عاره اما خب وقتی کسی با درس حال نمیکنه، نمیکنه دیگه!!!! سختشه درس خوندن!!!!
رفتی ترقه بازی نیومدی کامنتا رو تایید کنی؟؟:))))))))))
پاسخ:
آفرین درست حدس زدی ;)
میز کامپیوترتون مثل مال ماست :)))))))

خیلی جالب بودش :))
پاسخ:
عه چه باحال!!!
میز ما که الان زِوارش در رفته... داره متلاشی میشه ولی هنوز داریمش:)

:)
آزی؟! کجایی؟!!!
پاسخ:
آزی همینجاست در همین حوالی :)
آزی جووووووووووون خوبی؟ نظرا رو تایید نکردی حس میکنم کتفت درد میکنه:|
:(
پاسخ:
کتفتم تا دیشب وحشتناک درد میکرد اما دیشب تا صبح چسبوندمش به رادیاتور الان خیلی بهتره :)

قربونش برم که نگران شده!!!
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۳۰ تختخواب خدا
آخرش نتیجه چی شد ..؟
:)
جواب داد این روش تربیتی ..؟
پاسخ:
خب صد در صد که نه اما تا حدودی :)
دی:
دی:
پاسخ:
:)
:)
حال و احوالتان انشالله که خوب می باشد دیگه!! انشالله [آیکون  این حرفا چیه می زنی دختر زبونتو گاز بگیر معلومه حالش خوبه سرش شلوغه حتما نیومده 2روزه اینجا]
یک عدد خبر از خودت به ما بده:)
پاسخ:
بعله خوب میباشیم .... چوبکاری میفرمایید اینقد جویای احوال بنده هستین :)
دو روووووووز؟؟؟؟؟ O_0 کلا 24 ساعت شده!!!! :)
بفرما خبر :D

آزیتا واقعا این کارت حرف نداشت دختر...آفرین:))

بقول مامان من چه کیفی بکنه بچه ی خودت:)))...بگو آمین بگو ایشالا...مرغ امین در راهه.

می بوسمت وبهترین ها رو در سال جدید برات و در کنار خانواده ات از خداوند میخوام.شاد باشی و سلامت پر از ارامش روحی وکلی خوشحالی:))

به آقای همکار هم سلام برسون و تبریک سال نو  رو بگو از طرف من و تشکر کن بابت زحماتی این چند وقت اخیر کشید برای کلیپ های صوتی.خدا بهش عوض خیر بده:))

پاسخ:
مرسی :)))) تو تعریف کنی خعلی خوشحال میشم :دی
ایشالا .... بچهٔ تو هم مامان خوفی خواهد داشت :)
منم میبوسمت :-* همینطور برای تو... ایشالا یه سال پر از چیزهای خوب داشته باشی :)
سلامت باشی ممنون :)
من 20 سال دیگه بچه مو میارم میدم دستت تربیتش کن .
پاسخ:
20 سال دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخ
من اون موقع دیگه حوصله خودمُ ندارم چ برسه بچه :D
میخوای کِی بچه دار شی دقیقا اون وخ ؟؟؟ ^o^
سلوم ننه جونم
عیدت پیش پیش مبارک باشه
ماااااااااااهچ
پاسخ:
سلوم دخملم عید تو هم مبارک پیشاپیش صد سال بِه از این سالها :)
پاسخ:
بعله :D
وااااااااای نقاشیشو نیـــــــــــگا!!واااااای چقد قیشنگ کشیدی عقشم دمت گرم ینی اصن بیا بزنمت زیر بغلم ببرمت اموزش پرورش بگم بیا!اینم عقشم اینم مغز!اینم هنر!استفاده کنین اینقد نر...ن تو سیستم اموزشی:|:-D
پاسخ:
خخخخخخ بزنم زیر بغلت :D
اینقد پی پی نکنن تو سیستم :)))))
چـه خلـاق!
آوریـن!
پاسخ:
تچکر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">