حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۱
فروردين ۹۳

دیدید وقتی عید میشه تلویزیون همش عکس گل و بستان میزاره آدم رو هوایی میکنه؟ :)))

حالا منم گفتم یکم واستون هنر نمایی کنم!!! بالاخره اینجام یه جور رسانهٔ ملیِ!!! خخخخخخخ


اردیبهشت 90 محمود آباد

خطم که از خودم :دی

شعرم که از فریدون جونِ مشیری ;)


امروز دلم عجیب هوای بیرون رو کرده، هوا چقدر بهاریه لامصب :)))

میگم دو تا ماهیمون مُرد!!! ماهی هم ماهیهای قدیم آخه این چه وضیه؟؟؟ ماهیهای قدیم لااقل یه چند روزی دووم میوردن!!! به من بود که اصن نمیخریدم!!!! عرررررر به احترام دو ماهیِ متوفی 2 ثانیه سکوت اصن :دی

دوستان عزیز توصیه های ایمنی ، نه چیز بهداشتی رو جدی بگیرید و از خوردنِ بیش از حدِ آجیل و شیرینی و شکلات جدا خودداری نمایید... جدا خود را بدارید ها!!! از من گفتن بود ;)

و در آخر باید یه نکته ای خدمتتون عرض کنم اونم اینه که ، تمامِ سعی خود را بکنید که در این ایام از خوشی پاره شوید!!! پارگی بدین وسیله اصلا مستحب است!!!

دیگه هم نمیگم سال نو مبارک!! بسه دیگه اه !!! زبونم مو در آورد خو ..... خودتون دیفالت تا آخر عید این جمله رو آخر هر پستی فرض کنید!:)

والسلام :)))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۶)

1001
1002
خب دو ثانیه تموم شد :دی
هوا اینجا هم خیلی خوب شده برید بیرون ایشالا بهتون خوش بگذره
پس تا پایان سیزده به در پیش فرض تبریک عید رو انتهای پستتون میزارم :پی
پاسخ:
ممنون بابت سکوتتون :)
امیدوارم ولی فکر نکنم!!! چون هنوز نرفتیم داداشمم داره با دوست دخترش دعوا میکنه :|
اوهوم :)
مثه خودم خوش خطی:)
پاسخ:
عه؟ بفرما نوشابه :)))
حقیقته دیگه:)
پاسخ:
بعله! :)
ما که تا 9 فروردین در خانه هستیم ، بعد هم خانواده احتمالا تشریف میبرن سفر .
ما هم در پای وب با خشحالی های شما شریک میشیم .

خط آزی ام آرزوست 
پاسخ:
تا 9 خونه ای؟ بعد میرن سفر؟ تو چیکار میکنی پس؟ تو نمیری؟ :|

آخی....خط شما چطوره؟؟؟ ;)
سال نو مبارک
من همیشه ساعتای اخر ماهی میخرم بس که زود میمیرن و به سال تحویل نمیرسن.چه وضعشه اخه
تعطیلات خوش بگذره
پاسخ:
سال نو شما هم مبارک
ما هم یه روز مونده بود خریدیم :|
همچنین برای شما
:)
پاسخ:
:)
سایت خوبی دارید به ما هم سربزنید ونظر بدهید عیدتان مبارک باد
پاسخ:
ها....
وای با اون وبلاگهای بروز شده اینجام شروع شد از این کامنتها :|
۰۱ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۵۳ خانم هموستات
باز خوبه تو هوای بیرون کردی من که هر وقت تلویزیون رو روشن میکنم در حال بزن و بکوب و اهنگ و نواست من دلم هوس عروسی و دست و رقص میکنه.اصن وضیه:))
پاسخ:
منم هروقت اینجوری میشم همونجا پای تلویزین میرقصم :D
۰۱ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۲۸ نانا (همکاردکترمظاهری...!)
عیدت مبارک آزی جون بهت یه عالمه خوش بگذره:*
پاسخ:
ممنون نانا جون.... عید شما هم مبارک... :-*
ماهی ما هم نفس های آخرشه
ولی آدم مهمونی که میره تا جایی که جا داره باید استفاده کنه وگرنه حیف میشه خب
 D:
پاسخ:
چه بد ... :|
خب اگه چاق نشه اره اما اگه چاق بشی چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی :D
سلام
جشن آریایتان مبارک
 :))
هوا بس جوانمردانه خوووب است...جای ماروهم حسابی خالی کنید..

پاسخ:
سلام
ممنون...جشن شما هم مبارک
:)
دقیقا!!! :)



سکوت کردیم:))
آی گفتی بهاری ،واقعا امروز ازون هواهای مشت بود که جون میداد بری تو کوه و دشت و دمن:)))))
اونوقت فردا که ما راهی مشهد می باشیم بالاخره و گوش شیطون کر هواشناسی اعلام کرد هوا قرار بد بشه عرررررررر


پاسخ:
آفرین :D
خراب نمیشه یکم بارونه بهاری میاد عب نداره...به سلامتی مشهد خوش بگذره :)
دوستت داریم...سال نوت بازم مبارک...
پاسخ:
منم عاشختونم ....سال نو برای چندین چند بار مبارک :)
۰۲ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۳۱ دست و پاچلفتی
میگم آزی تو قصد نداری یه کلیپ صوتی درست کنی ؟
عید دیدنی اقای همکار و مستر لهجه و خانم خوشگله و صد البته خودت
به قول خودت اصن عررررر
پاسخ:
عجب ایدهٔ خوبی بود :)
الان قصد کردم!!! اما فعلا صداپیشگان پخش و پلان ایشالا برگردن سر صحنه به روی چشم :)
کُلُر میدونی چیه؟
قدیما تو آب ها کُلُر نمسزدن. یا اگه میزدن اینجوری نمیزدن. الان تا تُنگ رو پر میکنی ............ افتاد؟
پاسخ:
من شیش ساعت گذاشته بودم که کلرش بپره!!!! اولشم حالشون خوب بود :|
خب چرا؟
شاید ابشون مناسب نبوده؟
اوخی.

تا اخر تعطیلات بهتون خوش بگذره و ایضا عیدتون مبارک.
:))
پاسخ:
چرا آبشون خوب بود... یعنی گذاشتم که کلرشم بپره :|


شما هم همینطور...حسابی خوش بگذرونید 
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">