حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۲
فروردين ۹۳

اینجا آبهای نیلگون خلیج فارس!

سواحل قِشم


همین روزها

هنرنماییِ گوجه سبزِ خوشگلم :)


خیلی باحال بود عخشم....کلی حال کردم!!! :) مرسی


چقدر آب دریاش قشنگه، چقدر خوشرنگه :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۲)

خبر رسیده تو بهشت هم میخوان لینکت کنن
پاسخ:
عه؟ شما از بهشت خبر داری ؟ :D
چه باحال :D
آزی چقد طرفدار داری...از شمال ک خودم باشم تا جنوب....

پاسخ:
از خاور تا باختر.... خخخخخ :-*
نیگا تو رو خدا!
چه باحاله این. :)

+ عیدت مبارک آزیتا خانوم نازنین.
پاسخ:
خعلی باحاله...دوزش دارم :)

عید تو هم مبارک مریم گلی جون :)
دم گوجه سبز گرم.

پاسخ:
به قول خودش دمش بخاری :))
۰۲ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۳۳ خانم هموستات
چه هنرنمایی کرده این دخمل:-*
پاسخ:
اوهوم...هنر ازش تراووشیده  :)
عه گوجه رفته قشم؟؟!
سلام برسون بهش;-)
پاسخ:
اوهوم گوجه رفته قشم :D
سلامت باشی :)
واقعا چه دریای خوشگلی داره! آدم دلش میخواد اونجا باشه :)
پاسخ:
اوهوم خعلی قشنگه :) اوهوم خیلی دلش میخواد :)
هیچوقت روی ساحل با چوب نوشتن تکراری نمیشه.وهمیشه لذت داره
پاسخ:
اوهوم ولی من تا حالا امتحان نکردم :)
:دی عید ت مبارک آزی. عیدت مبارک گوجه سبز بابا یه بلاگ بزن امسال :P
پاسخ:
عید تو هم مبارک!
چکار بلاگ زدنه گوجه داری؟ :پی
سلام سلام سلام!!!
من چند روز نبودم. سال نو مبارک آزی جونم. سال پر از خوشی برات آرزو دارم :*****
پاسخ:
سلام سلام سلام
خوش برگشتی :) سال نوت مبارک! همچنین برای تو :)))

ای بر سر بالینم افسانه سرا دریا
افسانه عمری تو، باری به سرآ دریا...

دریاب مرا دریا... دریاب مرا دریا...

پاسخ:
به به چه شعری :)
دریاب مرا دریا :)
دلمون گوجه سبز خواست یه هوووو
:)
دمشون هیتر
پاسخ:
ویار کردی سهیل جون :D

:)
تبلیغــات کردیا :دی

آورین خوشمان آمد
پاسخ:
تبلیغات!!! بده؟ شمام بکون خو!!!تبلیغات :D
:)
دست گوجه خانم درد نکنه
دوستای خوب همه جا یادم آدم میمونن شما هم دوست خوبی برای گوجه سبز هستین
پاسخ:
:)

اوهوم یاران باوفا هر جا باشن معرفتشون هست :)
خیلی قشنگه
مرسی گوجه سبز :)
ممنون آزیتا  که عکسا گذاشتی  ما هم ببینیم دلمون باز شه:)))
پاسخ:
:)
خواهش میکنم قابل شما رو نداره :)
به هم نزدیکین که تقریبا!
پاسخ:
دخترم گوجه مشهده الان رفته سفر!!!
بعدشم قشم تا خراب آباد ما 14 ساعت راهه!!!! بهله! :)
خخخخخخخخخ این عکسارو گذاشتی:) فدای توبشم من:*Bihefazخونه ی امید ماسD:
پاسخ:
آره هنرنمایی عخشمه خو :)
:* شمام چشم و چراغ این خونه ای :)
ممنونم دوزتان خعلی مم نون نمD=شما بسی لطف دارین:)[ایکون اگه میدونستم ازی عکسارو میذاره خوشگلتر میکشیدم خخخخخ]دوزتدارم عقشم:***
پاسخ:
خخخخخ
من هم از شما مم نو نم :D
آیا شما میدانید یک زرافه چطوره یک گوجه سبز را نمیخورد؟
اصلا این برای من شده یک سوال مهم{آیکون تفکر و تعقل} :دی
پاسخ:
بعله...در حالی که عاشقش شود!!! :))

۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۴۹ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
به به ببین عشق سابقم چه کرده خخخخ
خوب اسم منم مینوشتی با عشق تقدیم میکردی به من :-D

پاسخ:
کی عشقت شد؟ که کِی سابق شد :))
عه؟ دیگه چی میخوای؟

:))
از فریدون مشیری بود. :)
دست گوجه خانوم درد نکنه. :)
شما خوبی؟ :)
پاسخ:
بهله فریدون جون :)

ممنون...خوبم شما خوبی؟
صحیح
پس این جواب سوال من بود.ممنونم ;)
پاسخ:
بعله!
خواهش :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">