حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۵
فروردين ۹۳




دریافت
حجم: 720 کیلوبایت

صدا پیشگان:

آقای همکار

آزی


آزی: آقای همکار!

آقای همکار: بله!

آزی: کمیته فرهنگی شرکت یه سری سوالات اطلاعات عمومی داده واسه سرگرمی، جایزه هم گذاشتن!!

آقای همکار: اوه اوه جایزه، خب

آزی: میتونی کمک کنی؟

آقای همکار: بابا من خودم منبع اطلاعات عمومی ام عزیزم، بفرما!

آزی: اوه اوه اوه، خب چه زمانی طول میکشد تا نور خورشید به زمین برسد؟

آقای همکار: اینکه تابلوئه بابا، هشت دقیقه و هفده ثانیه !

آزی: آها یادم رفته بود، رودکی شاعر چه قرنی است و اسم کاملش چیست؟

آقای همکار: رودکی؟! ایش! واقعا تو اینو نمیدونی؟ شاعر قرن چهارمه اسم کاملشم هست ابو عبدا... جعفر ابن محمد ابن حکیم ابن عبدالرحمن ابن آدم رودکی سمرقندی عزیزم!!!

آزی: یعنی تو واقعا اینو میدونستی؟

آقای همکار: بله عزیزم! تابلوئه بابا، رودکی رو اصلا کسی هست که نشناسه و اسم کاملشم ندونه؟!

آزی: میدونستی! ها؟!

آقای همکار: بله عزیزم!

آزی: خب، کدام حیوان تصاویر را خاکستری می بیند؟!

آقای همکار: خاکستری؟! خب تابلوئه دیگه! روباه !!!

آژِی: e، جدا؟

آقای همکار: آره عزیزم

آزی: فکر کردم گربست که! خب

آقای همکار: از این فکرا نکن

آزی: دو حیوانی که هنگام خواب یک چشم خود را باز می گذارند؟

آقای همکار: خب تابلوئه دیگه! یکیش گرگه اون یکی هم دلفین! اینطوری میخوابه ، آآآآآآآآ

آزی: e

آقای همکار: بله

آزی: باهاشون مثل اینکه خیلی مراوده هم داری؟!

آقای همکار: اطلاعات عمومیم بالاست! چه ربطی داره؟!

آزی: جنگ صد ساله چند سال طول کشید؟

آقای همکار: جنگ صدساله اسمش صدساله است عزیزم، خودش 116 سال طول کشید از سال 1337 تا 1453 میلادی! بله عزیزم!!

آزی: نه بابا !!!

آقای همکار: بله!

آزی: اسم جزایر قناری را از روی چه حیوانی گرفته اند؟

آقای همکار: ببین عزیزم، جزایر قناری این اصلش هست Canary، canary هم یک واژه لاتینه به معنی توله سگ، اسم جزایر قناری رو از واژه توله سگ گرفتن!

آزی: توله سگ! آها، خب ، آقاااااای همکااااار!!!

آقای همکار: جانم عزیزم؟!!

آزی: اون کاغذه چیه زیر دستت؟!!!!

(صدای خش خش و مچاله کردن کاغذ توسطآقای همکار)

آقای همکار: کدووم !!!!!!

آزی: بده من! e e e e

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۲۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۴)

من آزی کمرنگ دوس ندارم
من آزی پررنگ میخوام
همون که کامنتاش مث چت میمونه 
همون که زود زود تایید میکنه 
منتظر نمیذاره 
من آزی خودمو میخوام
پاسخ:
هی من ریفرش میکنم هی منتظرم هیشکی کامنت نمیذاره هی نمیذاره بعد که خسته میشم میرم گُر گُر کامنت میاد :))
این روزها آزی خیلی خیلی ... قلبش تنها مونده! هق هق
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
یعنی این عاغای همکار خخخخخخخخخخخخخخ
خیلی باحال بود، دمش گرم!!! هممونو سر کار گذاشت:))))))))))
آفرین عییزم:)))))
پاسخ:
دمش گرم سرکارمون گذاشت؟!؟!! خخخخخخخخ:)))

:*
چه بچه ی شیطونیه ها این آقای همکار خخخخ
منو یاد همکلاسیم آقا میثم میندازه :)
خاله خاله خاله پریروز تو طبقه سوم گاز اشک آور زده بود همه فرار کردن حیاط :)))
یه همچین بچه شلوغیه .. :دی
پاسخ:
گاز اشک آور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! یا خدااااا یکی اونو بگیره! :)))
آقای همکار آرومه ولی :)))
"عزیزم" تیکه کلامشونه نه؟ :))))
پاسخ:
اوهوم :)))
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۴۶ خانم هموستات
از دست این آقای همکار
پاسخ:
:))))
man midunam dg, kaqazo az zire dastesh keshide, dastesh dar raf, kalash khord b miz, morrrrd....aziiiiiiiiiii che kardi ba hamkar? :d
پاسخ:
فکر کنم زیاد صفحه حوادث روزنامه ها رو میخونی:)))
:))))))))
آخرش خیلی باحال بود ای کاش تصویری بود :دی
پاسخ:
فیلم کتک کاری دوس داری؟؟؟ :)))
Rima like
:|
پاسخ:
شما هستید که من باشم؟
:|
عجب چیزی گفتم ها !!!!!!!!!!!!
دمش گرم سرکارمون گذاشت!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخ
یعنی ترکیدم از خنده ازین حرفی که خودم زدم ، ان موقع نمی دونم حواسم کجا بوده!!!

به هر حال عاغای همکار این چه وضعشه آخه!!!!! هممونو سرکار گذاشته بودین!!![آیکون توکایی که حواسش اومده سرجاش]
پاسخ:
خخخخخ توکایی که حواسش جمع شد مث خانم شیرزاد یهو یادش افتاد :)))))
خخخخخخخخخخ صحنه آخرو اینطور تصور کردم:جوجه ی دوپست قبل کاغذو به نوکش گرفده داره از دست عاغای همکار میکشهD=[ایکون جوجه استعاره از ازی:)]
پاسخ:
خخخخ دقیقا هم همونه:))) با نوکم زدم تو کله اش :)))
ما رو ک نمیدونم اما من خودم ب شخصه هستم،بیشترم اون ورم 
حرف داری اونجا بوگو آزی،اینجا کامنتاى مخصوص پسته :دی
راسدی اون موج وبلاگرا بود ک ی بار گفتی،دوباره افتاده ب جون همه،زهرا حذفیده،دوست مبارک شما کامنتاشو بسته!!از قول من بهش بگو ... اصن ولش،حیف اون کش معروف بخدا،آخرش میگیرمش ازش
ی پیشنهاد،بیا قالبتو عوض کن،قشنگه ها فقد واس تنوع


پاسخ:
الان وقت ندارم! وقت کنم شاید عوض کردم! ما را که موج نمیگیرد ! در هر شرایطی افتان و خیزان میرویم :)))
tanha chizi k nemikhunam havadese :d      azi juni morakhebe khodet bash. boooooooooos
پاسخ:
پس کلا ذهن جنایی ای داری!:))))

:**
خوب کردی[ایکون گوجه بی رحم!]D=
پاسخ:
اوه اوه خخخخخخ
آره خیلی :دی
----------------------
از اونجایی که من هر فیلمی رو بخوام پیدا می کنم فیلم مبارزه تن به تن شما رو بعد از کلی گشت زنی تو اینترنت و صد البته به محوریت هارد دیسک خودم پیدا کردم :))))
این فیلم اشاره ای داره به وقایع بعد از کلیپ صوتی که بسیار بسیار هیجان بالایی داره لذا از افراد زیر 18 سال و افرادی که مشکلات قلبی و تنفسی دارند خواهشمندم از دیدن این کلیپ خشن جدا خودداری کنند :دی
لینک کلیپ مبارزه آزی(آزیتا)و اقای همکار : (پی:)

پاسخ:
خخخخخ نه این نبود این یجورایی هم سطح بود باید یه فیلمی میذاشتی که آقای همکار خردِ خاکشیر میشد :))))
نه خب دیدم بعدا لازمشون داری برای مابقی کلیپ ها گفتم یک طوری نشون دادم مثلا بهشون رحم کردی :دی
پاسخ:
آها.... رحم کردم بهش پس:))))
بله دیگه دل مهربونتون ! نذاشت خشونت به خرج بدین :دی
پاسخ:
بعله 100%:))))
اقای همکار خب همکاره بیچاره اسپانسر :(
پاسخ:
ای بابا... غصه نخور :)
غصه! غصه کجا بود؟
میترسم ازت :دی
چک شما آمادست خانم ام زاده :))))))
پاسخ:
نترس نترس با تو کاری ندارم:))
خیلی باحال بود آزی.....
پاسخ:
فدای تو :-*

ای واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من الان ذوقققققققققققققققققققم شدیددددد :))))))))))))))

آزیتاااا خیلی باحال بود :))))))))))

وای صدات اصصصصصصصصصصصلا فک نمیکردم اینجوری باشههههه خیلی خانومانستتتتتت فک میکردم جیغ باشه :))))

آقای همکار چه صداش خوبه :))))

پاسخ:
:))))))))) آخی ....
خخخخخخ فکر میکردی آزی یک دختر جیغ جیغوووو است ;)

:)
:))))))))))
خیلی خوب بود...
من همچنان فایل صوتی خیلی دوس دارم...
صدای هر دوتون دلنشینه...
پاسخ:
تو لطف مزید داری جانم :-*:-*:-*
آزی جونم هی میام میبینم فایل صوتی گذاشتی هی حرص میخورم که چرا وقت ندارم گوش کنم...دنبال یه فراغت گل و گشادم فقط و فقط و قفط واسه این کار...پیگیر پستات هستم اما فایلا نه :(
پاسخ:
ای بابا...چقدر مشغولی :) ایشالا که مشغول چیزهای خوب خوب باشی :)

چنگش گرفتی؟!

این تابلوئه اون تابلوئه...اینقدر لجم میگیره یکی بهم اینجور بگه!

پاسخ:
اوهوم با ناخنام :D
بعد فکر کن داشته باشه از رو هم بخونه :))))))
هه چه باحال:)
پاسخ:
:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">