حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۱
ارديبهشت ۹۳

حالا هِی بیاید خاطرخواهِ این آقای همکار و مستر لهجه بشید...

آع...

:)))


دریافت
حجم: 1.87 مگابایت

صداپیشگان:

آقای همکار

مستر لهجه

آزی

متنِ کلیپ در ادامهٔ مطلب ؛ که خواندنش قبل از گوش دادن ممنوع میباشد :)


مستر لهجه (با لهجه): WaoOoOoOw ، سلاملکم آقای همکار! حالت چطوره؟
آقای همکار: اِه، مستر لهجه! تو چرا لهجت اینجوری شد پس؟!!
مستر لهجه (با لهجه): خانواده خاره؟! لهجه من چجوری اینجوری بره!!!
آقای همکار: e، تو تا دیروز با یه لهجه دیگه صحبت میکیردی!
مستر لهجه (با لهجه): مو لهجم جور دیگه نشده! اصن دبه نکن! ما از این صوبتا نداریم با همدیگه!
آقای همکار: عجبا! بیخود نیست که اسمش مستر لهجه است! خب باشه، چیه؟! چگار داری حالا؟!
مستر لهجه (با لهجه): آی همکار!
آقای همکار: جانم؟
مستر لهجه (با لهجه): شنیدم تو خوب بلدی مخ این دخترا رو بگیری به کار!!
آقای همکار: شنیدی من خوب بلدم مخ دخترا رو بگیرم به کار؟
مستر لهجه (با لهجه): Woee
آقای همکار: خب که چی؟ به تو چه ربطی داره؟؟
مستر لهجه (با لهجه): خب من میگم بیا با همدیگه بریم مراوده ای بکنیم!
آقای همکار: خب؟!
مستر لهجه (با لهجه): یه کاری راه یندازیم که استغال زایی بشه! مخ دخترا رو بگیریم به کار!!!!
آقای همکار: جان؟!!!! مخ دخترا رو بگیریم تو کار؟!! تو مگه نامزد نداری؟
مستر لهجه (با لهجه): خب نامزد دارم، والا دوره خب نامزدم!
آقای همکار: آهااااا، دوره، اینجوریاست پس! پیشت نیست! ها؟!!
مستر لهجه (با لهجه): خب پیشم نیست دیگه، ،e e e، سوالای مورد دار می کنی ها؟!!!!
آقای همکار: عجبا، سوال مورد دار ... خب باشه آقا بریم، بریم دختر بازی چه کارت کنیم، یه جا باید به درد تو هم بخوریم دیگه!
مستر لهجه (با لهجه): خب بریم دیگه! الان با الغ مش تقی بریم یا با درشکه بریم؟!
آقای همکار: مرد حسابی، الاغ و درشکه چیه، بیا با ماشین خودم میریم دیگه!
مستر لهجه (با لهجه): خوووو، ماشینت چی هَ حالا؟!
آقای همکار همین زیانتیا سفیده که هر روز باش میام سر کار دیگه، کوری؟؟
مستر لهجه (با لهجه): aho0o0o0، زانتیا سفید داری؟
آقای همکار: آره عزیزم!
مستر لهجه (با لهجه): هَ هَ هَ بفروشش بابا، نیسان گاوی آبی بخر، بیا با Z4 من بریم!
آقای همکار: Z4 ؟!!!!!!!!
مستر لهجه (با لهجه): Woow
آقای همکار: تو BMW Z4 داری؟!!!!
مستر لهجه (با لهجه): WoW پس چی دارم؟
آقای همکار: نـــَــــه!!!!!!!!!!
مستر لهجه (با لهجه): والا، فکر کردی مازراتی دارم؟ خب یه BMW Z4 ساده دارم، دو در ِ، تازه دو نفر هم بیشتر جا نمیشه دختره باید به زور صندوق جا کنیم دیگه!!!
آقای همکار: آها! خب عجبا. خب بریم، حالا من با اون BMW اَت مخ همرو میزنم! فقط یه چیزی!
مستر لهجه (با لهجه): هاااااااااااا؟!
آقای همکار: اون لهجتو، اینجوری صحبت نکنی ها؟!!!
مستر لهجه (با لهجه): wooW، لهجه من موشکل نداره کِ !!!
آقای همکار: عزیز من! اون دفعه بود با نامزدت صحبت می کردی با کلاس! اونطوری!
مستر لهجه (با لهجه): wo، تو فالگوش نامزد من واستادی؟!!!
آقای همکار: حالا اون و ول کن بابا!!!
مستر لهجه (با کلاس): من خودم بلدم با چه لهجه ای صحبت کنم!
آقای همکار: آها، بلدی! خب باشه بریم! اوه اوه ماشینشو! ماشینشو! خب باشه آقا بریم بریم، برو برو، بابا برو از اون اتوبان ...
مستر لهجه (با لهجه): Wo0W بشین درست بشین اون کمربندتم ببند جیک جیک می کنه این ماشین دیگه ها!
آقای همکار: اوه مستر لهجه اون دختره رو!
مستر لهجه (با کلاس): اوه اوه اوه اوه پسر رنگ مِش ِ موهاش منو مجذوب کرد!
آقای همکار: بابا بزن کنار دیگه، ردش کردی!
مستر لهجه (با کلاس): وایستا این اصغر رو رد کنم!!!
آقای همکار: وایستا بزن کنار بزن کنار. اِهِم اِهِم. سلام علیکم خانوم! ببخشید مزاحمتون شدما!
دختره (با عشوه): سلااااااااام!
آقای همکار: خوب هستید شما؟ واقعا ببخشید از اینکه وقتتون رو گرفتیم! یه سوالی واسم خیلی مهم بود، گفتم بپرسم، شما این کیفتون رو از کجا خریدید؟ چون، e، میخواستم عین همینو یکی بخرم!

دختره (با عشوه): e، من کیفمو از پاساژ فرخیس، سر کوچمون خریدم!
آقای همکار: بَه بَه! آفرین به این سلیقه، چه جالب! سَر ِ کوچتون پس ست همین پاساژ فرخیس ِ هستش دیگه؟!
دختره (با عشوه): بله!
آقای همکار: خب میشه لطف کنید! e، ما مسیرمون تقریبا همون سمته، شما رو هم برسونیم این پاساژ،این مغازه که این کیفرو خریدید به ما نشون بدید! بفرمائید سوار شید اگه زحمتی نیست! شما رو هم میرسونیم دیگه!!
دختره (با عشوه): eee، باشه!
مستر لهجه (با لهجه): woW Wow wO0W aoooo00 aooOO00  خانوم خانوما، شما که داری سوار می شی راضی شدی (آقای همکار پچ پچ کنان: e e، درست صحبت کن!) بیا بریم خونه خالی بشماری گل قالی!!!!
دختره (با عصبانیت و کتک کاری): کثافتِ آشغالِ بیشعور ِ ایکبیری
آقای همکار(در حال کتک خوردنِ شدید): بابا مستر لهجه گازش رو بگیر، برو
دختره (همچنان در حال کتک کاری): برید گمشید!
آقای همکار(کماکان در حال کتک خوردنِ شدیدی): بابا ریدی بابا، با اون مخ زدنت
مستر لهجه (با لهجه): وایستا خانوم وایستا، من تازه نگفتم می خوام برات چایی دم کنم من میخوام برات کلی پذیرایی کنم
آقای همکار(در حال کتک خوردنِ شدید و تو سری خوردن با همون کیفه!): بابا گازش رو بگیر
دختره (همچنان در حال کتک کاری و لِه کردنِ آقای همکار): تو غلط کردی!
آقای همکار: آخ آخ آخ
مستر لهجه (با لهجه): خب چایی نمیخوری شربت میارم!
آقای همکار (در حال بوقِ فنا شدن): دیوونه گازشو بگیر پوستمو کند، برو، آخ آآآآآآآآییییییییییییی
مستر لهجه (با لهجه): wo wow چشه همکار رو چرا در آوردی wow wow!!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۰)

خخخ
نیسان گاوی آبی :))
اسب آبی :))
+
مستر لهجه ب معنای واقعی ر....د که  :دی
+
بیگ لایک
=
آی لاو یو بی حفاظ 
پاسخ:
خخخخخخخ
مستر لهجه صادقه داره چوب همین صداقتشو میخوره :)))))))

:))))

چایی نمیخوری شربت میارم.......
;)
دوباره به نقطهٔ اوجت ینی اول بودنت داری بر میگردی هاااا :D

خخخخخخخخخخخ

 

BMW Z4             0_o

 

خخخ

 

باحال بود ازی جونننی

پاسخ:
پ ن پ فکر کردی مازراتی :D

:) فدات
خاک تو سرت یه دو دیقه دووم میاوردی حل بودا! :)))
پاسخ:
از هول حلیم افتاد تو دیگ :D
خخخخخخخخخخخخخخخخ دیووونه هااااااا خخخخخخخ رنگ مش موهاش منو مجذوب کرد خخخخخخخخخ سسسلللاام[ایکون عشوه خخخخ] خعلی باحال بود خخخخخخ مرسی عقشم خخخخخ نیسان گاوی خخخخخخخ خونه خالی بشماریم گل قالی خخخخخخخ عاغای همکار که بازم کتک خوردخخخخ[ایکون کتک خوره ملس اصن یه وضیD=] خخخ دمتون شوفاژ:)))
پاسخ:
تو عالییییییی ای که اینقدر خوب گوش میدی :)))))) همیشه به نکات ظریف دقت وافر داری عجقم :-*

تازه آخرش چشمشم در اومد :)))))
خودت خیلی باحال بودی چه فحش هایی هم میدادی :))))))))))))
البته مستر لهجه هم یک بود و همینطور اقای همکار
پاسخ:
کتکم میزدم تازه :D
:)
:)))))))))))))))))))))))))))))
مسترلهجه خیلی باحاله....
پاسخ:
;)
قربان تو :D
خیـــلی باحال بود شما سه تا به اندازه یه لشکر آدم سرو صدا دارین :))))
Wow wow چش آقای همکارو باش :))))
عالی بود آزی جوووووووون. :*
پاسخ:
خخخخخ یه گُردان :D
وووو ووووو چش عاقای همکارو چرا در آوردی؟؟؟؟
خوب کردم :)))))
فدای تو :-*
من از اول میدونستم دست بزن داری :دی
پاسخ:
عه!؟
خب خدا رو شکر پس مواظب خودت هستی :)
هر چند خودم از تبریک گفتن و اینجور کارا خوشم نمیاد ولی چون شما خانوما دوست دارین:   آزی روزت مبارککککککککککککک
پاسخ:
نوچ خانوما تبریک خشک و خالی میخوان چکار؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه اونم با یه روز تاخیر... نوچ اصلا به درد نمیخوره :)))
چه هولم شد!!! لهجشم قاطی کرد
آق همکار چه وارد بود:-D 
پاسخ:
میخواستی هول نشه؟؟؟؟
خخخخ

"رنگ موهاش منو مجذوب کردش" اصلا خدا بود!...نیسان آبی گاوی!!:)))خدا نکشدت دختر بلا.

من زیاد ماشین اینا نمیشناسم!فقط ماشین خودم میدونم چیه و ماشین بابام و دوست و اشنا!اونام که از این جنگولک بازیها ندارن!حالا این   z4که میگین خیلی ماشین خوبیه؟!!

پاسخ:
خخخخخخ
بعضی چیزهاشو مستر لهجه فی البداهه میاد هاااااا :))))
عزیزم  است z4 BMW
دیگه!
بی ام و :D خیلی ماشین خوفیه مهسا خانوم جان :)
۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۳۷ خانم هموستات
قشنگ بود:))
پاسخ:
چاکریم ;)
باشه آزی ناز نکن حالا....   الان از خشک و خالی دقیقا منظورت چی بود اونوقت؟!
پاسخ:
تبریک با تاخیر بی کادو... به چه درد میخوره اصن؟
نگن بهتره :))))
کادو؟  باشه. منو از کادو میترسونی؟!  بگو ببینم چی دوست داری؟
پاسخ:
خیلی چیزها دوس دارم!!! حالا میخوای کادو واسم بخری عایا؟؟؟؟ :)))
چه سخاوتمند شدی ;)
سخاوتمند بودم!  بعععععله.  حالا بگو ببینم در وسعمون هست یا نه!
پاسخ:
خخخخخ
هر چه از دوست رسد نکوست... بنده سخت گیر نیستم :D
شما وسعت چقدره؟ :)))
اصن فیلمش انقد صفا نداره ک فایل صوتیت داره :))
کاش رادیو 24ساعته بودین 
پاسخ:
خخخخخ
دیگه چی ؟ رادیو 24 ساعته؟ چه خبره! برنامه های طنز رادیو هم نهایت یه ساعت در روز پخش میشن شایدم هفته ای یه ساعت والاع :)))
قدی یا طولی؟   وزنی یا حجمی؟
پاسخ:
وسع جهتِ تهیه کادو =/
به طول و حجم و وزن چیکار دارم من؟!؟!!!
وسعم در حد دانشجوییه دیگه...
پاسخ:
عاغا اصن هر چی خودت خواستی.... گفتم که هر چه از دوست رسد نیکوست... گفتم یا نگفتم؟؟؟؟ ها؟:)
[آیکون یه توکایی که حقیقت رو فهمیده و به شخصیت اصلی عاغای همکارو  مستر لهجه پی برده]
پاسخ:
خخخخ
آیکون بچه ای که سر خورده شده :))))
حالا چرا میزنی!  باشه. خودم ی چیزی واست میگیرم. آدرس؟
پاسخ:
من کِی زدم؟ :D
شما بخر هر وقت خریدی بیا من آدرس میدم خدمتت :)
میگما واقعا واقعا واقعا تصمیمت اینه که شارژ رو نگیری؟؟؟من هنوز رو حرفم هسدم:))))
پاسخ:
داری وسوسم میکنی هاااااااا ، میگی بیام بگیرم اخه دلم نمیاد :)

اخ اخ اخ اینجاس که دختره تو دلش گفته حیف این ماشین وکلی به شانس خودش حتی بد و بیراه گفته.:)))))))))))))))))))))

پاسخ:
خخخخخخ حیف این ماشین که زیر پای این اسکولهاست :)))

آزیتا اینجا صداتو شبیه دختر دماغ عملی ها کردی :))))))

مستر لهجه مش مواش منو مجذوب کرد :))))))))))))) ای وای :))))

آقای همکار :|

پاسخ:
آره دیگه! مثلا دماغ عملیه خو :))))
خخخخخخخ مش ببین چقدر تاثیر داره ;)
خخخ
خو چرا دلت نمیاد من که خودم گفتم هرکی اول شد بهش جایزه میدم بیا قبول کن دیگه !!!:))))))))
من رفتم که شارژ بخرم پس:)))
پاسخ:
آخه دلم نمیاد از تو جایزه بگیرم تو جای بچهٔ منی ننه :D
عه!!! نخر نخر :D
اوخی مرسی عقشم![ایکون نگاه دلبرانه+پلک زدن پشت سرهم!]خخخ +بازم خوب کردیD=
پاسخ:
نگاهتو بخورم :-*
من همش اولندش 7سال از تو کوچیک ترم!! بعدم دارم میخرم در حال تراکنشه!!!
پاسخ:
اووووووووو ععععععع خخخخخخ
خب اندازه هفت سال دلم نمیاد :)
:)))))))


پاسخ:
چه هِی میاد میخنده :))))
مقدم شما را خوشامد میگوییم ، باز گشت دوبارهٔ شما را به بی حفاظ...والاع!
پسر رنگ مش موهاش منو مجذوب کرد ... عالی بود
 =)
پاسخ:
خخخخ

اهان بی ام و است.خب بی ام و میدونم چیه!!!

 

پاسخ:
اها :D
ههههه خیلی باحال بود :)))))
پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">