حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۲
ارديبهشت ۹۳

مسابقۀ داستان نویسی بود در سطح منطقه. من هم یک داستان نوشته بودم. طولانی نبود اما کوتاهم نبود! اون روز که خبر دادند که در منطقه اول شدم، از خوشحالی در پوستِ خودم نمی گنجیدم! حالا بماند که جایزه اش چه چیز مزخرفی بود و قبلا راجع بهش نوشتم اما الان هر چه میگردم پیدا نمیشه! خلاصه اون موقع بود که فهمیدم که من درست فکر میکردم ، کفشها خیلی مهم اند!



مطمئنا یه همچین کفشی هیچوقت منو تحت تاثیر قرار نخواهد داد!

از اینجور کفشها چندشم میشه حتی :دی

کفشهای یکی از پسر داییام :))


از نظر من کفشها آدمها را لو میدهند! شخصیت و حتی طبقۀ اجتماعی ، طرز فکر و خیلی چیزهای دیگر آنها را... شاید سلیقه و حس زیبایی شناختیِ آدمها را بشود از رویِ لباسهایشان هم حدس زد اما کفشها جارچیهایِ خوبی هستند! باور کنید من سالهاست این فرضیه رو امتحان کردم و بارها جواب گرفتم!!! کفشها! کفشها...

بله کفشها!! قصۀ من در مورد یک لنگه کفش بود!! قصۀ یک جفت کفش بود از زبانِ خودش! حالا همین زندگینامه اول شده بود و به ارادتِ من نسبت به کفشها افزوده شده بود. از همان بچگی کفشها با من حرف میزدند...خخخخخخخ جدی میگویم شاید از نظر شما مسخره باشد اما کفشهای یک نفر میتوانند رو میزانِ علاقۀ من به آن شخص تاثیر بگذارند! در اولین دیدار با یک شخص همین کفشها میتوانند حسابی مرا تحت تاثیرقرار دهند یا بر عکس. میتوانند خیلی زیاد در ذوقِ من بزنند... میدانید من الان آنقدر حوصلۀ فراخی ندارم که بخواهم روانشناسیِ کفشها را برای شما بشکافم. اما باید بدونید که آزی آنقدر دیوانه است که گاهی عاشق شخصی میشود که کفشهایش حسابی به دلش مینشیند. این یکی از نقاط ضعفِ من است که شما هم اکنون آن را فهمیدید...پس باشد که از آن سوء استفاده کنید :))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۹)

۰۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۴۲ خانم هموستات
البته راجع به نگاه هم این حسو داشتی
پاسخ:
نه نگاه تاثیرش فرق داره :))))
البته که خیلی مهمند :))

ایناهاش
خیلی موافقماااا، خیلی
من 90% کفشام کتونیه، کتونی های طفلکی که اصلا مراقبشون نیستم، له و لورده و کثیف میشن و هر چی له تر برای من عزیزتر :دی
ایدئولوژیمم همیشه همینه، از مراقب بودن بدم میاد، اینکه حواسم جمع باشه
آدم باس ولو باشه!
منم دو بار داستانام جایزه بردن، یه بار توی دبیرستان که خب به به و چه چه ش مهمترین جایزه بود، یکیشم سال پیش تابستون، اما از اونجایی که میدونستم حتما برگزیده میشم حتی نرفتم که ازم تقدیر شه :دی
آیکون میسِ خاکی!
پاسخ:
نوچ نوچ.......اگه دوسشون داری باید مراقبشون باشی :/ بعدم کفش کثیــــــــــــــــــــف....اوخ اوخ.........نــــــــــــــــــــــــه :))))

آفرین بر تو....تو اصن از خاکی گذشتی الان گِلی شدی دیگه :)))
من جدیدا عشق کفش خریدن پیدا کردم پشت ویترین کفش فروشی ها اصن دلم قنج و قوجول میره:))))))))) مخصوصا واسه اون کفش عروسکی ها:)))
ازون پاپیون دارها، عقش کفشیم که جلوش پاپیون داره:)))

میگم چطوره هر کدوممون از کفشامون عکس بگیریم بفرستیم تو مارو تحلیل شخصیتی بکنی خخخخخخخخخخ

بعدم در مورد اون شارژ!!!مثل اینکه این شارژژژ سر دراااااااااااااااااااز داره!!!
هعی آزی !!!
من فک کنم تو این شارژو اصن مصرف نکنی و هی تا تقی به توقی بخوره بیای و بگی این شارزه هست .... :)))))))))))
اصن واسه نشون دادن به اون پوارو یه شارزم واسه مرضیه میخرم، تو هم شارژتو نگه دار!!!! تو خیلی هم حقت بوده ببری !! اصن مگه جام جهانیه که حالا بیایم و بگیم تقلب شده و حق نبوده و بوده !!!
پاسخ:
واااااااااااای من همیشه عشق کفش خریدن بودم....بعد از کفشهای بنجل و ناراحت هم اصلا خوشم نمیاد بعد الان کفشهای اعلا خیلی گرون شدن بعد من الان دچار یاس فلسفی شدم :))) عرررررررررررررر وای منم از کفشهایپاپیون دار خوشم میاد :)

اتفاقا پستِ کفشی هم بد ایده ای نیس :)))) حالا ببینیم چی میشه :)

+به هر حال من هنوز مصرفش نکردم خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
وااااااای ازی دست گذاشدی رونقطه ضعف من!تو که میـــــــــــــــدونی خخخخخخD=من فقد کفش اسپرت میپوشم اونم نه ازین معمولیا ها ازین گنده فوق العاده راحتا اصن عشق میکنم بااین بُردِزلا!اصن یه وضیD= خب بوگو ببینم وقدی کفشای منو دیدی چند درجه خورد تو ذوقت عقشم?!;-)
پاسخ:
خخخخخخخخخخ منم هم سنه تو بودم بیشتر همون بولدوزر پام بود عزیزم :)))) دلم میخواست مهمونی هم ایینا بپوشم :)))

اصلا هم نخورد تو ذوقم.... هیچ درجه... چون کفشه اعلا دوس میدارم :))
واسه داستانتم من اون پستشو یادمه:) بعدشم گفدی واستون کلاس گذاشدن معلمش زده تو ذوقت و عده ای هم مربای معلمه بودن لج درار بودنD= من بهت افتخار میکنم عقشم قلمت بسیوووووور بسیووووور شیوا و دلنشینه ینی یه چی میگم یچی میشنویا:*
پاسخ:
عخ آره...اون وبلاگ بود یا اینجا گوجه؟؟؟ هر چی گشتم پیداش نکردم :)
چه خوب یادت مونده :)))

فدای تو :**
خخخخ عاره منم دلم میخواد خخخخ فککـــــــن مثلا تو مهمونی یاعروسی لباس عروسکی صورتی بپوشی بعد ازین کفشام پات کنی خخخخخخخ خعلی حال میده بعد میتونی حتی رو هوا هم برقصی خخخخخخ الته من کفشای مجلسیمم خعلی دوزمیدارم ولی این گنده ها یچیز دیگن لامصصصبD=[ایکون الان خعلی تابلواِ من این پستو خعلی دوزدارم?!:I خخخ]+خداروشکر نخورده تو ذوقت:*
پاسخ:
نه بابا........من کفش مجلسیه راحت دوس میدارم ازووووون گرون گرونا عررررررررررررررر
وااااااااااااااااااااااای من خودمم عاشق ویترین کفش فروشی و جیب پر پولم :))))))))))

خخخخخخخخ
asan vajeb shod bgam man asheqe kafshat tu oun poste mahia shodam qerti junam :D
پاسخ:
خخخخخخخخخخخ قرتی بود ینی کفشم :دی

ممنون نظر لطفته :))) :**
تو اون وب بود عقشم:) +قشنگ نوشده بودی یادم مونده:)))
پاسخ:
آره ...فکر کنم تو همون 15 روزی که ازش کپی ندارم بوده چون هر چی تو آرشیوم گشتم نبید :/
چه جالب!
از نوع نگاهت به دنیا و ادم هاش خوشم میاد زاویه دیدش کلا فرق داره
پاسخ:
واقعا!!!! کـــــــــــــــــــــــلا فرق داره؟؟؟؟؟ :))))
وا! من فکر می کردم فقط خودمم زل زل به کفش مردم نگاه می کنم و شخصیت شناسی میکنم!!!!!!!!! نگو تنها نیستم!!!!!:))
پاسخ:
البته من زل زل نیگا نمیکنم....یه نگاه کافیه که تاثیرش رو بذاره :))
چه شباهتی با هم داریم باور کنید
پاسخ:
باور کردم :))

دقیقاااااااااااا!!!!!!

یعنی 200 درصد باهات موافقم...اونقدر که کفشا برای من هم مهم هستند و از روی کفشای آدما روانشناسیشون میکنم!

 

پاسخ:
بعله بعله!
الان کفشهای بنده رو در چند پست قبل دیدید، چه برداشتی داشتید عایا؟؟؟؟؟ :))
آزی منم به کفش و ساعت خیلی حساسم
اصن یکی از ملاکهای انتخاب همسرم این بود :)))))))))
پاسخ:
خخخخخ
خوبه باز موقع انتخاب یادت مونده بود که بتوجهی به این چیزهایی که برات مهمه :)

برداشتهای خوب خوب:)

منم عکس بذارم از کفشم الان بیا روانشناسیم کن.باشه؟

پاسخ:
باشه!!!
بذار بیام :)
عاقا من قبلن آل استار میپوشیدم الان پاشنه دار ، شخصیتم چحوری میشه!؟ :D
پاسخ:
دو گانگیِ شخصیت گرفتی :دی
منم همیشه به کفشها دقت میکنم اصلن اعتقاد دارم اینا که کفشاشونو با دقت خرید نمی کنن یه جای زندگی و روابطشون میلنگه...,  و همیشه هم از اینن میترسم که گیر یه آدمی مثل تو بیفتم که از روی کفشام شخصیتمو حدس بزنه...چه کاریه خوب...وقتی منو میبینی به چشام نگا کن :)))
پاسخ:
اوهوم!!!اصن کفش خیلی مهمه!!! انگار کسی که به کفشهاش اهمیت نمیده  به شخصیت خودش اهمیت نمیده!!
خخخخخ

تو بیااااا من قول میدم کفشهاتو نیگا نکنم :D
من که 3/4 کفشام پاشنه 10 سانتی اند .. ولی مدیونی اگه فک کنی قدم کوتاهه ! -_-
پاسخ:
اوه اوه ..... من که کمر ندارم کفش پاشنه بلند بپوشم :D

خخخخخ
از روی کفش می شه علاوه بر سن، خیلی ویژگی ها مثه خصوصیات روحی و روانی و... رو تشخیص داد:)
پاسخ:
بعله!!!
سخنی از استاد آویزون :D
به شدت با نظرت در مورد کفش و اینکه نشانگر ویژگی های شخصیته فرده، موافقم و صحه می گذارم!!! نه تنها کفش بلکه این موضوع رو به لباس هم میتونی تعمیم بدی. تعمیم بده ببینم....! :)
من تو همین روزا میخوام کفش بخرم. عکسش رو برات میفرستم تا برق از سرت بپره! :))
پاسخ:
لباس هم هس اما کفش بیشتر جواب میده :))
شما که یه بار یه کفش دو زاری گذاشته بودی عکسشم دیدیم :))))))))))))))))) ببینم این بار چکار میکنی :)))))))))
همون دوزاری رو کلی پول بابتش دادما! :(
این بار هرچند کلی قرض و وام و عن و گه دارم، اما با این حال کار خودم رو میکنم! :|

پاسخ:
کلی پول ینی چقد ؟؟؟ :|
الان که اونقد کفش گرون شده...من تهران بودم کلی گشتم یه رنگ خاص کفش میخواستم تو یه مدلِ خاص آخرم پیدا کردم!
قبل اینکه بپوشمش یادم رفت بپرسم چند، پوشیدم عاشقش شدم اونقد خوب و راحت بود عااااااااااااااااااااااالی بود دقیقا همونی بود که من میخواستم! بد یارو گفت 210 هزار تومن :|
منم دست از پا دراز تر در حالی که دلم پیش اون کفش گیر کرده بود از مغازه اومدم بیرووووووووووووووووووووووون!
عععععععععععععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررر من کفش خوشگلمو میخواااااااااااااام :((((
الهی عقشم چه شکست کفشی بدی خوردی:( +یادته مشهدبودی رفتیم التون پشت ویترین این کفش فروشیا زل میزدیم به کفشای طلایی?!خخخخخ چقدم جنساشون بد بود:/
پاسخ:
آره من کفشموووووووووووووووو میخام...گوجه سرخابی بود چرم راحــــــــــــــــــــــــــــــــت ! نمیدونی چی بود اما فلوس لا موجود :|

کفشهای طلاییهای قشنگِ ناراحتِ بُنجُل :))
نسبت به افرادی که تا الان دیدم بله کلا فرق داره
پاسخ:
:)
چه خوب پ
خب من منتظر می مونم که یک روز که حوصله داشتی قضیه روان شناسی کفش ها رو بشکافی و حتی با عکس توضیح بدی
پاسخ:
به شرط اینکه یاد آوری کنی :)
استعداد دیگر از دکتر ازی ام زاده:) :دی
من کلا کفشای راحت و بدون طرح و ساده میپوشم.بیشترم جیر.اما تو رنگای مختلف...کتونی یا سفید یا مشکی.
دکتر آزی,شخصیت من را چگونه میبینی,حال؟؟! :دی
پاسخ:
خخخخخخخخ کفش جیر میپوشی ینی انسان سخت کوش و خوشتیپی میباشی :))

+میگم شما نمیخوای تو نوبت شما 3 شرکت بنمایی و عکسی از برای دکتر آزی ارسال کنی؟؟؟؟؟ :))
کفشی که دوست داری رو بخرم برات پست کنم؟! تعارف نکنا، بعد حساب می کنی حالا! :))))


پاسخ:
اگه قرار بود بعدا بپردازم که خودم میخریدمش، کلا با بودجهٔ من جور نبود :|
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۱۲ استاد آویزون
از روی دست خط هم می شه این چیزا رو تشخیص داد...
پاسخ:
استاد بفرمیو :)))
حقیقتش آزی جان بنده به عنوان یه کنکوری که چندی نمانده با کنکورش خیلی بیرون نمیرم.اینجام که میبینی یه وقتی هستم یه وقتی نیستم واسه بابت همونه!
الان یکم گشتم به طور اتفاقی یه عکسی تو مایه های انچه مد نظره دارم.دیگه ببخشید تو کادر نیستم و ازین صوبتا.ناخواسته گرفته شده!
توضیحات:
1)اینکه دستام معلوم نیست به علت سردی هوا بوده.نه اینکه دست ندارما! :دی .... 
2)جیپ مورد نظر مال یه بنده خدایی دیگر است
3)استتار صورتمان به وسیله موهاو شال مشکی,هیچ,تاکید میکنم هیچ از قصد نبوده:دی
http://www.uplooder.net/img/image/33/94f17b3f302bfb3a6b0eab4151d1a875/DSC_0427.jpg

من همیشه از این کفش های کالج خوشم می امده.از اون کالج های چرم که رنگش قهوه ای سوخته است و یک مدلی هم رنگش آبی نفتی است دارم.یکی هم دارم که رنگش نارنجیِ!همشون هم ساده واما راحت هستن و کلی خاطره های خوب باهاشون دارم.

کفش خیلی مهمِ.خیلی خیلی موافقم با این پستت.

پاسخ:
ایشالا همیشه کفشهات تو رو جاهای خوب خوب ببرن :D

کفش خیلی مهمه ، کفشای خوب آدم و به جاهای خوب میبرن [آیکون مونیکا فلسفی]
پاسخ:
سخنی از مونیکایِ بزرگ :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">