حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۲
ارديبهشت ۹۳

و هویـــــــــــــــــــــــــــج

چیزی که باید آن را زیاد دریابیم که نمی یابیم

خخخخخخخ

تا میتوانید زندگیِ خود را هویجی کنید...(از جملاتِ قصارِ دکتر آزی)

از هویج پِلو بگیر تا آب هویج و مربایِ هویج و

کیکِ هویج

بلــــــــــــــه دوستانِ تنبلِ من آستینهایتان را بالا بزنید وجمعۀ خود را هویجی کنید...حال میده به غورعان :))


من که خیلی کیکِ هویج دوس دارم...خیلی خوبه :)



دستوری که من استفاده میکنم اینه:

تخم مرغ : 2 عدد

روغن مایع: 2/3 پیمونه (دو سوم)

شکر: 1 پیمونه

آرد: 1 پیمونه

دارچین،وانیل و بیکینگ پودر: 1 قاشق چای خوری

نمک: 1/4 قاشق چای خوری

هویج: 2 عدد گُنده :)

بعد من خودم گردو و هل و زعفرونم اضافه میکنم :)

تخم مرغ و شکر رو وانیل و دارچین رو باهم میزنیم بعد روغن رو اضافه میکنیم بعد بیکینگ پودر و نمک رو با آرد مخلوط کرده و مایع قاطی میکنیم...اصلا نگران نشید و هول نکنید مایعِ این کیک نسبت به کیکهای دیگه سفتتره بعد در آخر هویج و گردو رو اضافه میکنیم...تو قالب میریزیم و میذاریم تو فری که نیم ساعت قبل تو دمای 175 سانتی گراد گرم کردیم...تو فرِ من یه ساعت طول میکشه درست شه...حواستون باشه فر با فر فرق داره :)

خلاصه که من از این دستور خعلی راضی ام...


+اون نوشیدنی هم چای سیاه نیست زین رو به رنگش ایراد نگیرید، اون دمنوشِ مخلوطِ چای سبز ، زنجبیل ، دارچین و هِله همراه با یه قاشق عسل ...

روزتون هویجی خخخ :)



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۴۹)

ina chie roye dasmal?!!!

 

man kheili tanbalam,asan halo hoseleo zogh nadaram :(

پاسخ:
اونا زنجبیلِ :) بهش میگن چیپسِ زنجبیل که با شکر شیرین میشه ...واسه زنجبیل خورها خوبه ولی تنده :)

عه وا عه واااااااااااااااااااااااااااااا تنبل نباش دِهَ....راستی کجا بیدی نبیدی؟ :))
وای دهنم آب افتاد دلم به تاپ تاپ افتاد [آیکونِ خواستنِ شدید]
پاسخ:
خخخخ بانو شکموییان :D
خانوم آزی ببخشید آب هویج بخوریم با کیک ساده میشه...

پاسخ:
آره عزیزم میشه...فقط هویج باشه به هر شکل و شمایلی خواس باشه :)
هویج اصلا دوست ندارم  :(

اما اون معجونه فک کنم خوب باشه.. باید یه امتحانی بنمایم...
پاسخ:
سعی کن دوستش بداری چون بمب خاصیته، کیکش رو امتحان کردی؟؟؟؟ عالیه هااااا :)

معجون محشره :)
بکینگ پودر نداریم پی بکنیم؟زود جواب منو بده شاید الان درست کردم.
پاسخ:
عزیزم زنگ زدم مفصل گفتم دیگه واست :)))
                         
                         
فقط آب هویچ و هویج بسدنی 
+
میشه چیزای آسون تر یاد بدی ما هم بگیریم
در حد دم کردن چایی : |
پاسخ:
شما کیک هویج خوردی که میگه فقط اونا؟؟؟ کلا هر چی با هویج باشه خوبه :D

خب چاییشم گفتم دیگه :))))
آزی بیا و مردانگی کن منو یه شبانه روز دعوت کن خونه تون :دی
پاسخ:
عزیزم شما دعوتی هر وقت خواستی بیا :D
این درسته الان؟اخه این چه کاریه با این تزیین خوشگل عکس میزاری اینجا؟
:|
پاسخ:
درست نیس یهنی؟؟ :دی
وااااااای من عاشق هویجم ینی اصن یه وضی دوران مدرسه باخودم هویج میبردم زنگ تفریح خرت خرت هویج میخوردم خخخخخ بعد اوایل دوستام تعجب میکردن یجوری نیگا میکردن بعدش خودشونم می اوردن :))) اینقد مزه میداد:)[ایکون خرگوش درونD: ]
پاسخ:
آخی قلبونش برم خرگوش من :-*
منم میبردم مدرسه خیلی هم حال میداد خوردنش تو مدرسه :)
نوش جون
بـــــــــَــــــــه بَه بَ بَ بَه به:))))) چه رنگی :) چه شکلی طعمشم صد درصد خوبه:)[ایکون رنگ رخساره خبر می دهد از سِرِ درون بــــــــــعلهD=] ایشالا فرصت بشه منم درست کنم باتچکر از اموزش لحظه به لحظه شما:***
پاسخ:
:)
آره اتفاقا خوشمزه شده جات خالی :)
خواهش میشه.. درست کن حتما ضرر نمیکنی :)
بــــــَـــــــه به! بَ بَ به به چه رنگی چه شکلی بسیوووور اشتها اور :)) صددرصد طعمشم خوبه[ایکون رنگ رخساره کیک!خبر می دهد از سر درونD=] +ایشالا سر فرصت درستش میکنم:) +باتچکر از عقش اشپزمان:***
پاسخ:
عزیزم کامنت قبلیتم دوبار اومده بود اما ممنون که با همان محتوی دوباره یه کامنت گذاشتی خخخخخخ :D
:| خخخخخخخخخخخخ اون اولی ام اومده که!عاخه میدونی نوشدم ارسال زدم نتم قط شد!گفدم حتما نرسیده دوباره نوشدم!حالا اگه یه طومار نوشده بودم عمرا اگه ثبت میشد:| خخخخ
پاسخ:
تازه دو تا هم اومده بود :))))

:|
بپا تو مار نخوری :)) گرفتاری شدیما

آزی خدا پیرت کنه .. چرا آخه عکسِ این کیکِ اینقد با کیفیته ..
 انگار رو میزمه اما دستم بش نمیرسه بخورم :((
پاسخ:
نه ما مارهامون رو خوردیم خخخخخخخ

لابد کیکش خیلی با کیفیت بوده :))))
آخی...الهی.... ببخشید که دلت خواس... خب درست کن :)
من هم پنجشنبه جمعه هویجی داشتم. البته آب هویج درست کردم! میخواستم بپرسم رو دستمال چیه که باخوندن نظر دوستان و جواب شما رفع ابهام شد :)
پاسخ:
آفرین...هورااااااااااااااااااااااااا زنده باد هویج..... آیکونِ ایجادِ نضهتِ هویج :)))

خب خدا رو شکر رفع ابهام شد :)
آزی..؟؟
من خواستم بیام پیشت چند روز بمونم خوبه که سرم بی کلاه نمونه..؟؟
هوم..؟؟
فکر کنم یه ماه هم کمه..
والاع..














این ماچ آبدارم برا دوست کدبانوئه خودم..
اووووووووووم مااااااااااااااااچ..

:-*
پاسخ:
ع ببین کی اینجاس :))))
شما که خودت  اصـــــــــــــــــــــــن یه وضی کدبانویی....شکسته نفسی میفرمایی :)
شما بیا صد روز بمون جات رو تخم چشم ما :))





:*:*:*:*:*:*
نه که نیست الان دلم خواست
:|
پاسخ:
شرمسارم :|
هویــــــــــــــــــــــــــــــــج


دوست دارم:))))
پاسخ:
چه خـــــــــــــــــــــــــــــــــــوب :)
اون چیز کوچولوها چی هستن رو دستمال؟؟؟
پاسخ:
زنجبیله :)
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۲۹ خانم هموستات
نوش جونت
منم خیلی کیک هویج دوست میدارم
پاسخ:
مرسی عزیزم
چه خوب...درستم میکنی؟ :))
سلام
الان تو این مرکز خرید غرفه ی کیک هویج فروشی کجاست عایا؟
قلّکمو شکوندم با پولاش اومدم دو تا تیکه کیک هویج بگیرم، میشه؟
آیکون یه عالمه پول مچاله شده تو دست یه بچه:)
یعنی غدد بزاقیم از کار افتادن امشب:(((
دست مریزاد
به واقع نمره سلیقه تون تو آشپزی بیسته، بیــــــــــــست.



+آزیتا جان دوستتون توکا خانوم من هیچ آدرسی ازشون ندارم و فقط اینجا اسمشون رو دیدم، تو خواب من میان و ناراحت و گریونن، می شه ازشون بپرسین کار حقوقی دارن عایا؟کاری از من بر میاد؟یا فخط خواب بوده؟

پاسخ:
سلام
خخخخخخخخخخخخخخ
ینی یه خانوم وکیل باید برای خرید یه کیک قلک بشکونه عایا؟؟ :)))))))) این بود آرمانهای ما؟؟؟ :دی

ممنون....نظر لطف شماست :)


+هر چند فکر نکنم توکا جان کار حقوقی داشته باشه ولی این آدرسشه :) http://toka-parande.blogfa.com/
احیانا شما خوابِ مرا نمیبینید؟؟؟؟خخخخخخخخخ
نباش! هر موردی راه کاری داره :دی
آدرس بدم؟ :پی
پاسخ:
تا اونجا لاشه اش هم نمیرسه قربان :|
به به عجب کیک خوش آبو رنگی،نوش جونت دخملم
پاسخ:
مرسی مامان خوفم :*
خداییش منم می خوام....ما آزی نداریم چی کنیم تو خونمون....:|
پاسخ:
شما خودت چی هستی؟ یه عدد تنبل عایا؟؟؟؟ پاشو پاشو :))
۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۱۸ خانم هموستات
بله درست هم میکنم
پاسخ:
آفرین...دست شما درست :)
:|
:|
:|
:|
:|
:|
:|
:|
:|
:|
:|
:|
:|
:|
:|
:|
:|
:|
:|
:|
:|

پاسخ:
خخخخخ
خخخ
خخخ
خخخخ
خخخخ
خخخخ
خخخ
خخخخ
کوفتـــــــــــــــه :)))))
اوق به هرچی هویجه!!
پاسخ:
عه
بی تعبیت :)
خوبه منم بگم اوق به هرچی تمشکه اصن :))))))))))
به به . هوس کردم.
آزی جان من بیا برو ببین این پایپ من مشکلش چیه؟!
متنا همه سفیدن لعنتی
پاسخ:
بدو بدو برو درست کن :)
نیدونم بزار ببینم :|
بله بله حق با شماست میخوای کارت به کارت کن
:دی
پاسخ:
میشه بحث کیک تمام شود عایا؟؟؟ :)
کیک هویج عاااااااااااااااالیه
خیلی خوبه
هویج پلو رو بگو!
پاسخ:
تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوپه :)
من عاشق هویجم...بجز هویج پلو که کلا هیچگونه پلو شیرین نمیخورم!
مرسی بابت دستور پخت
سیوش کردم وقت کردم حتما درستش میکنم
مرسی:*
پاسخ:
هویج پلو میتونه شیرین نباشه خب :)
خواهش میکنم
چه خوب...
ایشالا که خوب در میاد آبروم نمیره :))
به به چه کیکی دلم خواست!
پاسخ:
آخی........:)
اصلا" هم که ما نفمیدین نصف کیکه به کربن خالص تبدیل شده و آثارشو یواشکی منهدم کردی. ;)...شما که انقدر کدبانویی عروس من میشی ؟ اسمش همایونه سربازیشم رفته فقط بچم یه ذره کچله که اونم فدای سرش 
پاسخ:
نوچ...تا حالا پیش نیومده کیک من کربن بشه...شده نپخته باشه ولی کربن نوچ نوچ.....:)
ها عروست میشم...خخخخ
هویج دوست دارم ولی کیک شکلاتیو به هویجی ترجیح می دم
پاسخ:
شکلات دوس دارم ولی کیکش رو نه زیاد همیشه بعد از خوردنش حالم بد میشه =/
0_o
جل الخالق من چیجوری رفتم تو خواب  نوشین خانم!!!!
ع کجا فهمیده منم!!!
گریونم بودم مثه اینکه!!!
کار حقوقی هم داشته ام!!!
جل الخالق0_o
پاسخ:
نیدونم ع خودش بپرس خخخخخ
خیلیی دلم خواست!!ولی اردشو نداریم;-)
مامانمم دور آشپزخونه خط قرمز کشیده گفته حق نداری بیای این سمت!!!!:|
میگه شلخته ای هر وقت چیزی درست میکنی اشپزخونه موکثیف  میکنی:||||
راستی اوناچیه رو دستمال کاغذی گذاشتی؟؟؟:)
پاسخ:
ای بابا تحریم آشپزخونه ای پ؟ :)
اونا زنجبیله :)
بله
پاسخ:
خب خداروشکر :)
نووووش جونت.  منم کیک هویجی دوست دارم. هفته ی پیش درست کردم و اشتباه بزرگی کرده و به آقای ناد گفتم کیک هویج درست کردم ! گفت وااا مگه سالاد درست کردی ؟ کاهو و خیار و گوجه هم میریختی دیگه !!  گفتم تو بخور بعد ایراد بگیر. خورد ..همه ش رو خورد ولی هی گفت کاااااش بهم نمیگفتی توش هویج ریختی چون اصلا بهم نمیچسبه !
پاسخ:
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!
حالا چون توش هویجه بد بود...حتما همه چی باید اون چیزی باشه که ما به گوشمون آشناست! :|
من کیکِ کدو سبز هم درست کردم خوشمزه میشه! فرانسویها درست میکنن :)) به آقای ناد بگووووو خخخخ
چقد ما سلیقه هامون هماهنگه(آیکون الکی) :)))
پاسخ:
آیکونه عمرا!
خوش به حالت!نوشته هاتو که میخونم خیلی خوشم میاد ازت!کاش منم اینجوری بودم مثه تو.چقدر زندگی جالب میشه اینجوری.البته به اطرافیان آدم و شرایط زندگیشم ربط داره.
آشپزی و کیک پزی و گردش و تفریح و ...:)
راستی این دم نوشا رو چجوری درس کنیم؟تو لیوان بریزیم روش آب جوش درشم بزاریم ده دقیقه بمونه کافیه؟:)گل گاوزبونم همینجوری؟

پاسخ:
به شرایط چیش؟؟؟ فکر میکنم من کلا همش دارم تو خوشی و گردش و حال و حول قلت میخورم عایا؟؟؟ خخخخخ منتها من سعی میکنم بیشتر خوشیامو با شماها قسمت کنم :)
آره عزیزم دم کردن واسه همه چیز یه جوره مثل همون چایی دم میشه یا تو قوری یا تو لیوان...گل گاوزبون هم با یه تیکه لیمو عمانی عالی و خوشرنگ میشه :)
با سلام خدمت سرآشپز محبوب برنامه خوشمزه‌جات برای همه
میخواستم ببینم میشه طرز پخت کیک لیمو هم آموزش بدین؟ ویار کردم
+ اونایی که روی دستماله چیه؟(آیکون کوچه علی چپ)
++ گفتی زعفرون یاد یه خاطره افتادم. یه بار بعد از اِن سال بابام برا تولدم کیک پخت و اتفاقا توی کیک زعفرونم ریخت، منم بی خبر از همه جا بعد از کلی ذوق مرگی، دیدن کیک همانا و به جای کیک ضد حال خوردنم همانا :/ آخه جالبه زعفرون رو فقط و فقط توی کیک بدم میاد(البته مقدار خیلی کمش رو نه)، نمیدونم چرا. بستنی، چای، شربت، برنج مشکلی ندارما، خیلیم دوس میدارم ولی کیک... در کل سلیقه ام خر است
پاسخ:
سلام
خخخ
فدات.
من خودم تا حالا کیک لیمو ندرستیدم :) ولی تو نت دستورش زیاد هس :)
اونا زنجبیله :)))
من کم تو کیک هویج میریزم اصلا معلوم نیس... ولی خوش عطر ترش میکنه :) اینم یجور سلیقست دیگه :)
میگما این دستور کیکت کامله دیگه؟شیر یا ماست اصن توش نیس؟یه باز بینی بکن.منم تصمیم گرفتم درس کنم:)) کاش خوب شه:(
هرجا نوشتی هم بزنین باید با هم زن باشه حتما؟
پاسخ:
نه عزیزم چیز دیگه نداره، کامله :)
فرقی نداره میشه با دست هم قاطی کنی ولی خوب قاطی کن :)
ایشالا خوب میشه ، نوش جون :)
شرایط زندگیش دیگه و اطرافیانش.این که چجوری و تو چه شرایطی بزرگ شده و اینا.این که از چه زمانی روی پای خودش وایستاده و اینا.
نه.منظورم این نبود که همش داری خوش میگذرونی و تو خوشی غلت میخوری.به نظرم بلدی زندگی کنی. حداقل بیشتر از من! بلدی!....
پاسخ:
آها خب ... شرایط خانوادگیه من ایجاب کرده که من خیلی زود مجبور باشم رو پای خودم وایستم و این درسته که من همیشه سعی دارم در هر حالتی از زندگی لذت ببرم
ولی میشه که آدم بخواد :)
من کم تو کیک هویج میریزم اصلا معلوم نیس
!!!
برگرفته از bihefaz.blog.ir کامنت سه تا بالاتر :)
منظورت زعفرونه دیگه.

+ این دمنوشا دستور ساخت نداره؟

پاسخ:
بعله منظورم زعفرونه....
دمنوش ینی هر چیزی که دمش کنی من اون اقلام رو قاطی کردم و دم کردمشون :)
به به، به نظر خوشمزه میاداین اثر سر آشپزبزرگ آزی الدوله
ما هم دلمان کیک هویج خواست حتما درست میکنم استاد
با تچکر از برنامه خوبتون :*
پاسخ:
خخخخخخ سر آشپز آزی الدوله خخخخخخخ
امتحان کن خیلی خوبه نوش جان :)
درستش کردم الان!شیرین شد ولی:(خیلیم پف نکرد!درواقع میشه گفت اصلن پف نکرد:دی
پاسخ:
خب شیرینی سلیقه است و به مارک شکر بستگی داره اما اینکه پف نکرد :| شاید فر خوب داغ نبود :( شاید بیکینگ پودرت قدیمی بود نیدونم شایدم زیاد همش زدی یا تخم مرغش رو خوب نزدی...خلاصهباید دستت بیاد خودت :)
عزمم رو جذب نمودم که اگه سندرم از هم گسستگی سلول‌های تحتانی اجازه بده فردا یا پس فردا این کیک رو بپزم :)) یه چند سالی از آخرین باری که کیک پختم میگذره، خدا خودش به خیر کنه :))
راستی سرآشپز کاریزماتیک برنامه، شوما که در مناطق خراب آباد جنوب هستین از غذاها جنوب هم میپزین مثلا خورشت بامیه؟ همین دو سه روز پیش بود که خوردم و این سوال بر من ییهو تداعی شد که بپرسم، چون واقعا خوشمزه و لذیذه
پاسخ:
امیدوارم خوب در بیاد لااقل بعدا نندازی گردن من که تو دستورت خراب بود خخخخخخ
بعله البته من خودم عاشق بامیه ام البته هیچ ربطی به جنوب اومدنم نداره از بچگی مامانم درست میکرد تهران و ما حض ، حظ ، هض ، هظ ، هز وافر میبردیم :)))))
اینجا اومدم میگو پلو و فلافل به سبد غذاییم افزوده شد :)
آغا ما این کیک رو چند بار پختیم حتی در دستورش هم دخل و تصور نمودیم و البته همیشه هم خوب از آب(فر) در اومده اما تکراری شده دیگه. حالا هم به مناسبت تولدم که در راهه قصد دارم خودم کیک بپزم. اکنون سوالاتی به شرح زیر پیش می آید:
آیا سرآشپز کاریزماتیک ما نمیخواهد کیکی جدید رو بُنماید؟؟؟؟!!!!!
آیا تنها درخواست های مرتبط با لاک مورد استجابت قرار میگیرند؟
آیا درخواست ما روشن ها درخواست به حساب نمی‌آید؟
آیا توپ تانک فشفشه دیگر اثر ندارد... خ‌خ‌خ جو دهه فجر دیگه :)))

+حض ، حظ ، هض ، هظ ، هز

برگرفته از bihefaz.blog.ir
حظ کردن گزینه صحیح می‌باشد.
پاسخ:
عه واقعا!؟ افرین چقد خوب که درست کردی و حظ وافر بردی :)))) خب میدونی لاک زدن خیلی کار اسونتر و کم وقت بگیر تریه :))))) ولی حتما حتما سعی میکنم تا تولدت که نمیدونم چقدم وقت دارم یه کیک بپزم ! خیلی وقته تو بی حفاظ بوی کیک نپیچیده:))))
اتفاقا من ارازت بیشتری به مخاطبین روشن دارم :)
جمعه تولدمه، اگه لطف کنی تا پنج شنبه ترتیبش رو بدی ممنوندارتان میشوم :)
پاسخ:
میگم این همه دستور کیک تو نت هست چرا حتما من باید درست کنم...؟ :) تمام سعی ام را میکنم که درست کنم اما چون کمی مشغول درس خوندنم وقتم کمی زیقه... اما سعی مینمایم درست کنم :)
هیچی همش زیر سر اون مخاطب خاموشته
دیدم گفته بود چه لاکی برا عروسیت میزنی بعدشم جو تولد داداشت بود و تولد خودم و... همه اینا باعث شد منم یهو این به ذهنم برسه که وقتی اون خاموشه میتونه بپرسه چه لاکی برا عروسیت میزنی پس منم بپرسم چه کیکی برا تولدت میپزی و از اونجایی که این کیک هم خیلی خوب از آب(فر) در اومد بود زین رو این حرف رو گفتم که یه کیک جدید رو بنمایی. فقط درخواستم رو صادقانه گفتم و نپیچوندمش خخخ . ولی خب نمیدونستم با ضیق وقت مواجهی. حالا که اینطوره میتونی خودت نپزی فقط یک دستور کیک خوشمزه و ترجیحا متفاوت در اختیارم بزاری. اینجوری هم قبوله :))
من همچین آدم قانعی هستم خخخ
پاسخ:
دو تاا کیک تو ذهنم هست که بپزم...اگه وقت کنم میپزم اگه نه دستورشوون رو میذارم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">