حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۵
ارديبهشت ۹۳
خوب من امروز یک تغار آش پختم، توی آشش رشته هم ریختم اما بعید میدونم اسمش آش رشته باشد ، چون یک چیزهایی دارد که آش رشته های دیگر ندارند... البته آشِ خوبی شد و خودمم دو کاسه خوردم اما زیاد ازش لذت نبردم!! نه اینکه آشش خوب نشده باشد ها! نه...من خودم، زیادی بدمزه شدم! مشغولیتِ فکری خر است! بعد چند هفته ای بود که آش هوس کرده بودم ، دیشب هم خیلی زور زدم تا بر سندرومِ فراخی که با بی حوصلگی عود کرده فائق آیم و حبوباتش را خیس کردم...اما امروز آش به دهنم مثل زهر مار آمد :| الان من ماندم و یه تغار آش...البته میخواستم یک کاسه هم ببرم بدم به همسایه ام اما از زور بی حوصلگی این کار را هم نکردم... الان من یک آش بر سر هستم، خدایااااااااا من چه گناهی کردم که محکومم تا 4 روز آینده هر روز آش بخورم، الان دیگر به آن افرادی هم که به آشخور معروف هستند بله همان پسرهایِ بخت برگشته ای که مجبورشان میکنند کچل کنند و بروند دو سال از عمرشان را به بطالت بگذرانند،  هم آش نمیدهند بخورند ، آن وقت منه بی گناه چرا باید آش بر سر بشم...خدایا در این شب جمعه مرا عفو بفرما! اصلا من این دیگ آش را خیرات میکنم تو روح امواتم ، باشد که تو راضی باشی...به هر حال یک دیگ، آشِ آزی پز برایِ خیرات موجود است هر کس تمایل به خوردن دارد کاسه بدست بیاید، یه سنگ بزند به شیشۀ بی حفاظ فقط حواستون به سایز سنگ پرتاب شده باشد ، چون از قدیم گفتن جوابِ های، هویه، چیزی هم که عوض داره گله نداره و آش کشکِ خالته بخوری پاته نخوری پاته...کلا ع قدیم چیزایِ زیادی گفتن که الان من حوصله ندارم همه رو بگم، پاشو بیا آشت رو بگیر ...
موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۲/۲۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۶)

وااااااای ازی ینی من اگه الان ب مامانم بگم خراب اباد اش میدن دربستی میگیره میاد سراغت خخخخخخ بس که آش دوسته و همیشه نذریاشم آشه اونم چه آشی کلا معروفه آش مامانم[ایکون کلمه اراییه اش خخخ] من خودمم خعلی دوزمیدارما:)مخصوصا تو این وضعیت وحشتناک مریضی...[ایکون پرتاب سنگی به اندازه ی یک گوجه سبز به پنجره بی حفاظD= اجرت باحضرت زینب خواهرD= +ازونجایی که میدونم چرا عکسشو نذاشدی پ نمیگم چرا نذاشدی الان دقت کردی چقد نگفدم چرا نذاشدی?![ایکون یک عددگوجه قرمزه تب دارِ هذیان گو:|] عاغا من برم به ادامه خوابم بپردازم هی وای من:|
پاسخ:
واقعاااااااااااا چه باحال بهش بگو دست تو رو بگیره بیاد خراب آباد خخخخ
الهی بمیرم که تو مریض شدی :|
چون حال نداشتم عکس بگیرم خخخخ در این حد بی حوصله ام :)))
هذیوناتم شیرینه :*

یه ذره بده به اقای همکار خووووووو!چیز خورش هم میتونی بکنیییا از این روش شاید بعد از این تنبیه متنبه بشه! دی::::::::::::::::

پاسخ:
یه کاسه گنده واسش بردم
الان ینی آش نخاستی عایا؟
کمال همنشین در تو اثر کرده دوست عزیز؟! :)))
الان دنبال دلایل گشادیسم می گردی یا میخوای سرزنش شی یا آشخور باقی بمونی یا چی؟! :)
حالا فعلا به این سوالا جواب بده تا ببینم چی میشه در ادامه... :))
پاسخ:
ای سرباز آش نخور...الان آش نخاستی؟ خخخ
یه کاسه ی بزززززززززززززززززززززرگتر یعنی کل دیگو ببر بده آی همکار :))))
از شر آش خلاص شو :))))))))
پاسخ:
آش خور نی بابا به زور همون کاسه هم بردم براش :|
مطمینا پسرای مجرد زیادی تو در و همسایه منتظر رسیدن یه کاسه آش هستن!

+ خوبی را از دیگران دریغ نکنیم
حاجی ره
پاسخ:
متاسفانه پسرهای مجردن اینجا همه تو خوابگا هستن تو این محله همه خانواده اند

حاجی میدونم چقد الان دلت آش خواست شرمنده :)
چرا منت میکشی؟
کسی نمیخوره خب نخوره خودم میام همش رو میخورم
پاسخ:
بیاااااااااااااا خب کوووووووووووو ؟:دی
بده من میخورم 1 کاسه !
رژیم دارم بیشتر نمیشه !خخخ
پاسخ:
بفرما نوش جان :)))))))
یه کاسه بده ای همکار تا جون بگیره یخده
خیلی کار میکنه و لاغر شده
خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
عاغا سهم اوشون رو دادم............کشتین منو :|

خخخ
چشم چشم
آیکون اسلو موشن دویدن من سمت خونه آزیتا
:دی
پاسخ:
1000 کیلومترو میخای بدویی؟ خخخخخ
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۰۹ خانم هموستات
الان آنهایی که گرسنه بوده و در یخچال شامی برای خوردن نداشته و تنبلی شان هم اوردوز کرده ،هوس آش کرده اند چه جوری خود را تا خراب آباد برسانند آیا؟
مگر شما مسئول اینجا نیستی ؟
 پاسخگو باش،کجاس کاربرمداری؟

پاسخ:
بندۀ حقیر شرمسارم
و ای کاش بودندی و یک قاشق از این آش میخوردندی چون شما غذایتان اندازۀ کنجشکی بیش نیس و اگر هم بودید کمکی به تمام شدن این آش نمیکردید خخخ :)))))))))
خب من از کامنت دادنشم در میرم که ییهو گیرم نیاری آش رو به زور بریزی تو جیبم
پاسخ:
خیلی هم دلت بخواد خخخ
عاشق پیاز داغ آشم ... :)
پاسخ:
خوش به حال پیاز داغ مثلا خخ
البته سربازان غذا که چه عرض کنم بیشتر کارد نصیبشان می‌شود
آش آن هم آزی‌پزش آرزوی محالیست.
+راستی چرا برای آقای همکار آش نمیبری؟(آیکون کوچه علی چپ) گناه داره ها
پاسخ:
سربازها رو که گفتم الان دیگه آش بهشون نمیدن :))
آقای همکار میل کردن :)
ازی کی دعوت می کنی بیایم آش بخوریم ؟ دیگه این زیادی اومده خودمو الکی دعوت نکردم :))))))))))
پاسخ:
الاان گفتم کاسه به دست بیاید دیگه :)

من خیلی خوش غذام!

با اینحال اصصصصصصصصصصصلا از آش و سوپ خوشم نمیاد!

اما جهنم و ضرر! یه کمی هم بده اینور!

پاسخ:
آرزو جون با این دوست نداشتنت معلومه چقد خوش غذایی خخخخ
نمیخاد فداکاری کنی عزیزم :)))
پس چرا عکس آش تو از نمای پرتره با ناخنهات نذاشتی :::: DD:D:
????
پاسخ:
واسه تنوع:))
این آش مشکوکه...و گرنه عکسشو می زدی؟
پاسخ:
وقتی حوصله نداشته باشی تا دم خونه همسایه بری ینی حوصله هم نداری عکس بگیری سایز کنی و اینجا بذاری بعله :))
اعتراف میکنم که آش خوشمزه ای بود. دستتون درد نکنه.
پاسخ:
نوش جان...کاش بیشتر آش دوس داشتید بیشتر میخوردید :)
آش خالمه دیگه باید همشو من بخورم ..
اصن من عاشق آشَم ..
بده همشو خودم میخورم : )
پاسخ:
چه بخوری چه نخوری پاته عزیزم :)))))))
ای جونم
هه
آش
زدی شل
...
یادش بخیر 
یکی بود برامون از این چیزا زیاد می آورد و خداییشم دست پختشون هم عالی بود .
دست پخت شما رو که نمیدونم ولی نوش جون اونایی که میخورن.
پاسخ:
حیف که دیگه نمیاره واستووووون آخییییییییی
خخخ
این حاجی ما  هم خیلی شیطونه. ولی خوب اگه برنج باشه بهتره
پاسخ:
ای فداییه حاجی ایشالا به پای هم پیر شید خخخ :)))
سلوم ننه
من از مسافرت برگشتیدم اصن خودوم آش خورتم
نازنین=جور کش
خودوم میام همه شو برات میکوفتم
پاسخ:
رسیدن بخیر... چه عجب ننه دلوم برت تنگ رفت خو :))
یعنی میشه روزی انقد تکنولوژی پیشرفت کنه که آزی برای ما با اونترنت یه کاسه آش بفرسته؟! :)) 
منم به جاش هر هفته یه ظرف شیرینی الی پز برات میفرستم ;)
پاسخ:
خخخخخ چقد باحال میشد خدایی :))))
وای شیرینی واااااااای
راستی یه کاسه هم بده پسر خاله ام خب! 
[آیکون الی که کامنت ها رو خونده و فقط صرف حرص دادن آزی اینو گفته] خخخخ...


:))
پاسخ:
پسرخاله ات اومده تشکر کرده که شبهات برطرف بشه :))
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۴۰ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
حیف که نمیشه به پای هم پیر بشیم
پاسخ:
خودشم میدونه اینقد خاطرشو میخوای خخخ
آزی ناهار چی داری ؟ ( الان میگه آش ) خخخخخ
پاسخ:
نخیر ساندوییییییییچ اصن خخخ
من قهرمان دو مارتونم
آیکون دروغ سیزده
:دی
+یک چیزی میخواستم بگم منصرف شدم
پاسخ:
خخخخخخخخ دروغ سیزدهت با حال بود:))
ساندویچ اسم منو از زبان گوجه میگی یا ناهار واقعیت رو میگی خخخخ 
پاسخ:
واقعی :)
خب شکر خدا که ناهار داری :)
پاسخ:
:)
آی آی آی این اقا همکار تشکرم بلده؟!:))ازی این اشت اثر کردع فک کنم:))
اخ ازی منم اش میخوام ....اش میچسبه تو هوای سرد بخوری اونم بیرون شهر:))
بابا کدبانو:*
پاسخ:
خخخخخخخخ عاره الهه جون دعا ریختم توش داره تاثیر میکنه خخخخخخ
البته اینجا هوا اتیشه ولی ما زیر کولر میخوریم :))
آغا این چه وضعشه! همه آش ها رو  خوردین به ما هم که ندادین، حالا اون به کنار، ولی خب الان کامنت من کجاس؟! نکنه اونم خوردین :(( عررررر
پاسخ:
کامنتتون هست...:)
آش هم هنوز یه عالمه هست بفرماااااااااااا خخ
یه قابلمه آش هم به من بده آزی . برا کل فامیلمونم میخوام. خخخخخخخ
پاسخ:
یه قابلمه؟؟؟ خخخ
بیا آش با جاش مال تو اصن :)
شرمنده ازی جون ما دیشب مامان بؤرکمون اش جو درست کرد اندازه یه هیئت و هی داد ما خوردیم :| این کلیه خامون به اندازه 18سالی که از خدا عمر کرفتیم دیشب فعالیت کرد :دی اینه که خودتون و مستر لهجه ز افای همکار و خانزم خوشجله زحمتشو بکشید;دی
پاسخ:
خب شما سهمیه آشتو حسابی خوردی نمیخاد پ خخخخخ

آخیییی 18 سالته :))) کوشولویی واقعنی چقد :-*
چه خووووووب.
من دیر رسیدم؟
عَ آشت می خواستم.
خخخخخخخ

پاسخ:
نه اتفاقا همچنان یه تغار دارم :D
:| جقد غلط غلوط من کامنت میذارم

خداروشک معاف شدیم^_^

اوهوم من خعلی کوشولوئم:دی :*
پاسخ:
:)

.
.
.
:-*
دو سه تا کاسم بده واسه مامان من که عاشق آشه :))
پاسخ:
بفرما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">