حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۹
خرداد ۹۳

باید بگویم این روزها که بعضی از شماها دلتان برای آزی تنگ شده است ، دل خودم هم نیز برایش تنگ شده است... یا اون آزی من نبودم یا من آزی نیستم!!! روزهاست صفحهٔ ارسالِ مطلب جدید روی تبلتم باز است هر بار دستم را روی کیبورد میگذارم، زور میزنم اما کلمه ای از ذهنم خارج نمیشود، ذهنم پر از حروفِ سر درگمه که کلمه نمیشوند...

این روزها که من و خیلیها از سکوتِ بی حفاظ رنج میبریم ، بعضیها هم خوشحالند... آنهایی که در ظاهر دوستند اما در باطن معلوم نیست اسمشان را چه باید گذاشت... آنهایی که با رفتارهای خاله زنکی... بی حفاظ را برای من دردناک کردند... تو آرشیو وبلاگ مرحومم از سال 87 بارها وقفه های طولانی افتاده بود اما دلایل اون وقفه ها کاملا با الان متفاوت بوده... الان همه چیز برای نوشتن در اختیار دارم... دوستانی که دوستانه منو میخونند، مخاطبهای خاموشی که بی توقع میخونن... کسایی که اینجا رو دوس دارن، اینترنت، سوژه و هر چیزی که لازمه...اما ... وای از آن روزی که یک جمله یک رفتار یک آدمِ قاتل روح و انگیزهٔ آدمها را بکُشه...

خیلی دلم میخواست میرفتم جلوی صورت همون چند نفر انگشت شمار می ایستادم، تو صورتشون تف میکردم و بهشون میگفتم کاشتنِ تخم نفرت و دل زدگی خیلی آسونه، آسونتر از اون چیزی که فکرش رو بکنید..به آسونیِ چند تا کامنت گذاشتنُ چند تا اس ام اس زدن... و به همین راحتی میشه قسمتی از روحِ یه آدم رو کشت یا اینکه تا مدتها به کما فرستادش...

این روزها منم دلم برای آزیِ قبل از اون روز کذایی تنگ شده... روزِ کذایی ای که یه آدمِ بی مرام و بی معرفت از حماقتِ یکی دیگه استفاده کرد... و یه آدمِ احمق ناخواسته تخمِ نفرت رو تو دل آزی کاشت... من دوستیِ هیچ کدوم از شماها رو نادیده نمیگیرم، برای تک تکِ کامنتهاتون ارزش قائلم... همتون رو دوس دارم... شاید بگید بی انصافیِ، دلخوری از یه نفر باعث بشه بی حفاظ سوت و کور شه... اما اون تنها یه دلخوری نبوده... یه باور بود که شکسته شد و طول میکشه یه زخم رو بگیره و خوب شه و آدم فراموشش کنه...مخصوصا که نتونی روی زخمت مرحمی هم بذاری...

هیچوقت نخواستم بی حفاظ بشه مرثیه گاه، غمخانه یا پر بشه از آه و شکایت ، ولی باید به همتون میگفتم... به همتون میگفتم که بی انگیزگی، دل زدگی و خشک شدنِ قلمِ من بی دلیل نبوده! باید بهتون میگفتم هیچوقت به آدمهای چیپ محبت نکنید، فراتر از ظرفیتِ آدمها باهاشون پیش نرید... اون وقت یه روزی یه جایی... اتفاقی میفته که ممکنِ در ظاهر ساده باشه اما در باطن عمیقا تاثیری کمتر از مردن نمیذاره...

باید بهتون میگفتم من ویروس وبلاگْ جمع کنی نگرقتم...در من چیزی فرو ریخت...

من از بیگانگان هرگز ننالم           که با من هر چه کرد ،آن آشنا کرد


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۵۶)

یواشکی در گوش من میتونی بگی کی بوده؟ واقعا متاسفم همیشه آدم ها از نزدیکترین دوستان خود ضربه میخورند! فراموشش کن.
پاسخ:
نزدیک که نبوده ولی کسی بود که در حقش خیلی خوبی کرده بودددددم خیلیییییی
میدونی آزی تازه عمق فاجعه وقتی خودشو نشون میده که طرف آشنا باشه و تو روش یه حساب دیگه باز کرده باشی:(...
نمیخوام نمک بپاشم رو زخمت پس ادامه نمیدم√
فقط آرزو میکنم زودتر لبخند رو لبات بیاد...دوباره برگردی مثل آزی قبل:)
زمان...فرصت....فکر...تنهایی....شاید بهترین راه حل واسه حل این مشکل باشه√
گاهی وقتام صحبت با یک نفر که آرومت میکنه:)
دوستم زود خوب شو ...:*
پاسخ:
یا مثلا فکر کرده باشی دوستته غافل باشی =/

:-*
azi juni... baqal azizam, migzare, khub  mishe hame chiiz dobare azize delam
پاسخ:
مووووچ بغل
این نیز بگذرد :)
گر حسودی سخنی گفت و رفیقی رنجید
گو تو خوش باش، که ما گوش به احمق نکنیم!

ببین حافظ هم همین مضمون رو میگه... تا بوده همین بوده... نسل "احمق" هرگز منقرض نمیشه رفیق...
پاسخ:
متاسفانه :|

ازی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!درسته واقعا شب قبل کنکور ادم رو با همیچین چیزی رو به رو کنی؟!نه درسته اخه؟!!

نبینم غمت رو!نبینم فرو ریختن چیزی رو!!!ادم بدجورییییی دلش میگیره وختی اینقد دلگیری.....

ازیییییی!

به قول خودت عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

پاسخ:
عه واااا ببخشیییییید
عررررررررر ببخشیییید :D
چون متوجه منظورت از "فرو ریختن" شدم،اینو میدونم که دلداری و این چیزا تسکین نیست برای حالت؛دست کم تا وقتی زخم روحت تازست،تسکین نیست.
پس منتظر دوباره پررنگ شدن بی حفاظ هستم.یعنی هستیم.
از اون مهمتر منتظرم تا دوباره آزیتا حالش خوب شه.
لبخند لطفا:)
پاسخ:
مرسی... انتظار کامنت هر کی رو داشتم جز تو :)

ممنون میادی :-*
کـ .. ون لق همشون .. ( پوزش از بددهنیم )
اَه .. حال آدمو بهم میزنن این موجودات عقده ایه مخضخرف ..

همیشه ورد زبونم همین بوده .. همین که به این مدل آدمای چیپ مضخرف نباس هیچوقت توجه کرد .. بیشتر از ظرفیت آدما نباس بهشون بها داد ..
میفهمم که آدم هرچقد عاقل و فهمیم اینجور مواقع زخمی میشه و امپر میچسبونه و فرومیریزه .. اما از آزی که میشناسم انتظار دارم حواله بده همشونو به بی ارزش ترین نقطه ی وجود و پرانرژی تر از قبل ادامه بده .. :)
پاسخ:
در حال دایورت کردنم اما انگار کمی بطول انجامیده:)))
آزی جالبه بدونی وقتایی که دپ مینویسی من تو رو یه دراکولای غمگین تصور میکنم :)) نمیدونم چرا .. همش این تو مخمه ..
پاسخ:
خون میجهد از گردنت با عشق و بی رحمی
در من دراکولای غمگینی ست ، میفهمی؟
خاله آزی دوستت دارم :)
غصه نخور .. باش؟ :-*
بوس بوس بوس
پاسخ:
قلبون دخملم بررررم :-*
:| آزی میدونی من رو تایید شدن کامنتام خیلی حساسم :// یعنی دوس دارم زود تایید شه .. لیک سعی کن از مود ِ دراکولا بودن بیای بیرون این کامنتای منو زودی تایید کنی :|
پاسخ:
اوه اوه... هفت تیرت رو بگیییر اون ور بابا :)
ما صبر می کنیم تا زخمی که اون آدم زده التیام پیدا کنه و آزی پر شر و شور دوباره برگرده
پاسخ:
مرسی که صبر میکنی :)
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۰۵ دل زنده خان
دهنِ آن آشنا سرویس...
پاسخ:
تکبییییر :))))
کامنت با ربطت منو کشت :)
حالا هر اتفاقی که افتاده تا وقتی بی حفاظ هست امید هم هست.
صبر که خب لازمه هر روند التیامیه این رو من که یک هفته صبور بودم خوب میدونم ;)اما دارو هم لازمه :)
میگم میخوای برات دارو تجویز کنم روند درمانیت سرعت پیدا کنه؟ :دی
پاسخ:
همش یه هفته؟؟؟ مث اینکه خیلی طاقتت کمه:)
مسلما اون آزی قبلی خودت بودی و کمی طول میکشه تا دوباره پیداش کنی. ولی هرچقد طول بکشه ما اینجاییم و منتظر... 

زودی خوب شو :* :* :*
پاسخ:
شاید کوچ کنه بره دیگه پیداش نشه :)
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۲۵ هَشت حَرفی
من در این مواقع به فکر تلافی میفتم ...
نه انتقام :| فقط تلافی همون بلایی که با حرفش یا کارش سرم آورده . چنان میچزونمش که به چیز خوری بیفته .

+ آزی بانو خوشت نیومد از عکسه ؟ :(
پاسخ:
کاش میتونستم تلافی کنم... ولی مطمئنا تو تلافی کردنم اونی که آسیب خواهد دید خودمم پس هیچی....


+ امیر عکسه خیلی خوب بود به جز اون خطهای سیاه شده روی لب و بینیم :)
مرسیییی دستت طلا
آزیییییی کی بوده پاشو از گلیمش دراز تر کرده؟؟؟ گفتم  حتمی مسافرتی جایی هستی که نیستی. نگو یکی زر زر کرده!

بگو ببینم همچین گفتی "آن آشنا کرد" یلحظه فکر کردم آقای همکاره! اگه آره که بگووو جفت پا با همون کفشهای پست قبلمون بیایم توو چشمش :P :P


پاسخ:
شکوفه بدیش اینه که شهامت نداشته و نداره که بیاد تو روم بگه :| وگرنه من کامنت فحش و توهین کم دریافت نمیکنم... پشت سر و زیر زیرکی خیلی دردناک تره

نه آقای همکار نبیده :)
آزی جووووونم. نبینم غمت رو . من که نمیدونم کی بوده و چه کار کرده یا چی گفته اما همینو بگم موقع خوندن مطلبت کاملا داشت تو ذهنم میگذشت که هر چی بوده از رو حسادت بوده. یه وقتایی یه چیزای ریزی یه چیزایی که حتی به فکرمون نمیرسه و اصلا حواسمون نیست که داریمش برای بعضی ها خیلی پررنگ میشه. حسادتشون رو قلقلک میده. همین که هر کسی کامنت میذاره و تو این همه وقت میذاری و جواب میدی به همشون همین مردم داری حتی تو دنیای مجازی میدونی میتونه برا کسی که نمیتونه ارتباط برقرار کنه حسادت برانگیز باشه؟ منظورم اینه که لازم نیست حتما حسادت به سطح زندگی و مالی افراد باشه. این ننوشتن و ابراز ناراحتی دو جنبه برد براش داشته هر کسی که بوده. هم تو رو ناراحت کرده هم تو رو از یکی از چیزایی که دوست داشتی دور کرده. ادامه دادن و به روال سابق برگشتن از هر جوابی کوبنده تره . بوووووووووس
پاسخ:
خب شاید حسادت باشه شاید آخرین تیر ... از این چیزها من کم ندیدم... اما گاهی یکیشون به بد جایی اصابت میکنه :|
این نیز بگذرد ماهک جونم
آزی جون....
امروز به امید اینکه پست جدیدی گذاشته باشی وبت باز کردم اما توی ذهنم تصور میکردم یه پست باحال گذاشتی ولی خب اینجوری نبود..مثه یه خواهر کوچولو که دوس داره از آبجی بزرگش فقط لبخند ببینه منم دوس دارم تموم لحظه های زندگیت پر از لبخندهای واقعی و خوب باشه..تا اونروز که لبخندات ببینیم هممون صبر میکنیم...
دوست میدارم آزی بانو (آیکون عشق فراوون با بوووووس های تپل واسه آجی بزرگم)
پاسخ:
آخی... اونقد دلم آبجی میخوااااد ... بچه که بودم میگفتم نع فقط داداش عشقه خواهر دوس ندارم اما الان میفهمم که چقد آبجی دلم میخوااااد :) اینم لبخند
چیز جدیدی نیس ک آدم از یکی بخوره ک کلییییییییییییییی لطف درحقش کرده باشه....!!!!:(
من خودم چن نمونه اشو تجربه کردم....هربارم از دوستایی ک خیلی دوسشون داشتم...
خیلی درد داره ک طرفت اصلا محل نده....باز باهات دعوا کنه اصلا بزنه تو گوشت....ولی وقتی اصلا محل نده ....اونموقعس ک عقلم میگف گور بابای هرچی دوسته ولی دلم....!!!!
آزیتا جون شمام غصه نخور....حداقل ی عده هستن ک بی هیچ چشمداشتی دوست دارن....ولی من و خیلیای دیگه ک دوستاشو وقتی نیازی دارن میان سراغشون چی باید بگیم....
امیدت ب خدا باشه....حداقل همه ی ما اونو داریم....
پاسخ:
از این آدمها زیاد دورم بودن و هستن... اما پشت سر حرف زدن... عیبتو پیش کسی که نباید بردن اینا دردناکه واسم... مخصوصا گاهی آدم مستعده از هم پاشیدنه و با یه تلنگر میشکنه شاید ضربه محکم نباشه ولی آدم شکننده است
آزی جوووون هر چند که من تو رو خاموش میخونم و فقط یه بار دیگه کامنت دادم ولی با همه نوشته هات همه حساتو درک کردم و میتونم بگم که تو روزای سختی که داشتم واسه کنکور ارشد میخوندم فقط پستای تو بود که تفریح من بود و میتونست خنده رو لبام بیاره... به خاطره همه اینا من از ته دلم دوست دارم و کاملا حال الانتو درک میکنم و امیدوارم که زود زود خوب شی حتی اگه دیگه اینجا نخوای که بنویسیم حال خودت خوب باشه ... :-*
پاسخ:
آخیییی... چقد باحال که آدم ناخواسته دل کسی رو شاد کنه برعکسه بعضیها که ناخواسته دل یه نفر رو میترکونن :D

مرسی صحرا جوووون
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۲ عالیجناب کنتور
درسته کم کامنت میذاریم اما میخونیمت...و اینکه بیخیال حرفها و حدیثها...گوربابای ادمهای مغرض....املاش چطوری بود؟
پاسخ:
املاش درسته 8-)

بهله گور باباشون
درکت میکنم....فروریختن تصورات ...و باز بودن صفحه و کلید بودن ذهن و شکستن در خود و .....

امیدوارم زودتر خوب بشی.....
پاسخ:
واقعا درکم میکنی؟؟؟

امیدوارم :)
احیانا من که نبودم آزی؟ آیکون نگرانی و تشویش

آزیتا ببین .... تو نذار اون ادم به هدفش برسه....... یه زن عمویی دارم میگه من لذت میبرم مردم پشت سرم حرف میزنن چون این خودش یعنی اینکه اونا دارن میسوزن چرا دیگه من بسوزم این یعنی من موفقم.....تو هم اهمیت نده کی چیکار کرده یا چی گفته... اگر کسی هدفش بی انگیزه کردن تو لوده...باهاش همکاری نکن لطفا...وقتی میای بنویسی یاد حرفش نیفت..فقط به این فکر کن که نمیزارم به هدفش برسه.... نو رو خشمگین کردن؟ چ خوب خشم موتور حرکت بعضی ادمها به سمت موفقیت اتفاقا
پاسخ:
خخخ دیوونه...

خب اصلا شاید اون هدفش این نبوده ... مطمئنم این نبوده... چون اصلا حرفی بوده پشت سر... ولی متاسفانه :|

ممنون از حرفهای پر انرژیت
اما همیشه عزیزی آزی :-*
من که اینجا و نوشته هاتو خودتو خیلی می دوستم :)
پاسخ:
عزیزززززززم مرسییییی ;P
یه وقتایی دلت میخواد جمع کنی دلتو و دیگه به کسی اعتماد نکنی...یه وقتایی همه مدعی همون یه لبخندت میشن...یه وقتایی باید بگذره تا شاید خاطره اش کم رنگ شه... 
پاسخ:
اوهوم... زمان درمان نیس ولی التیامه :|
خب زخم فیزیکی که یک هفته بیشتر نمیخواد!
در مورد صبر هم من صبرم زیاده پس:
ما منتظر آزیتا هستیم اگه تا صبح نیاد اینجا نشستیم :دی
پاسخ:
زخم فیزیکی فرق فوکوله :)
با عمل دایورتینگ آشنایی داری؟دایورتش کن ب کون خر،فوری جواب میده
پاسخ:
:| سیستم دایورتم بر اثر استفادهٔ زیاد مستهلک شده کمی :)
بله درمانش راحت تره
متوجه شده بودم مشکل شما فیزیکی نیست
پاسخ:
:)
سلام خوشحالم که بازم یه پست جدید تو بی حفاظ می بینم با هر موضوعی که میخواد باشه ، این سبک و سیاق یه ذره همه رو به فکر وا میداره که من نبودم ؟ :) و هرکس به خودش مشکوک میشه ! تو باید بخاطر ماهایی که هی هر روز روزی چن بار میایم رفرش می کنیم  حتی و قتی مطلب جدید نیست ، تالار میریم که پرچمت بالا باشه ناراحتی از اون یک یا چن نفر رو فراموش کنی یا مستقیم بهشون بگی ، من چندین بار بهت گفتم و بازم میگم تو عاملی بودی که من بعد از مدتها یه جای خوب و دوس داشتنی توی نت پیدا کردم تو عاملی بودی که من بعد از سالها که از دوران تین ایجری و وبلاگ و یاهو و این حرفا میگذشت دوباره سعی کنم به حرف زدن ، دوباره شروع کنم به نوشتن تو عامل انگیزش همه ی ماها بوده و ما وامدار توییم خیلی از اتفاقات خوب اینترنتی رو ، تو رو خدا زودتر بشو همونی که بودی ، همونی که ما و خودت از تو میخواستیم و توقع داشتیم :) دوستت داریم :*
پاسخ:
خب خوشحالم که انگیزه بودم واست :)
البته توقع اصلا چیز خوبی نیس... ما نباید از هم داشته باشیم... مثلا نباید از من توقع داشته باشی زیادی مودب باشم... :)))))
در ضمن تحمل این حال بر ما هم خیلی راحت نگذشته 
پاسخ:
:) لطف داری
مثلا نباید از من توقع داشته باشی زیادی مودب باشم... :)))))

برگرفته از bihefaz.blog.ir

هنوزم اون بحث کذاییمون تو ذهنته خخخ
پاسخ:
خب گفتم واسه بعدا ها :)))
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۰ مریم سادات
آزییییییی:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
غصه نخور دوستم:-*:-*:-*:-*
پاسخ:
:-*:-*:-*
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۳ عروس کوشولو
آزی جون خدا ادمای بی خاصیت ُ هم |آفریده که وقتی به موفقیت رسیدیم این ادما رو بذاره سر راه ما که بفهمیم انقد موفق بودیم که این ادما حسادت بکنن

این آدما دقیقا مث ِ یه ویروسن ممکنه ضرر برسونن یه مدت به شدت درگیر درمان و ضد عفونیشون باشیم ولی بعدا بدنمون نسبت بهشون ایمن میشه هزار بارم که بیان پادتنش هس نابودش میکنه از این اتفاف باید تجربه گرفت

دلمون واسه ازی ِ بی حفاظ تنگ شده و میشه ولی ما منتظر میمونیم که آزی قبل برگزده :*
پاسخ:
از صبر و شکیبایی شما کمال و جمال تشکر را داریم :))))
avalesh kheiliiiiiiiii khoshhal shodam poste jadid gozashti vali mibinam ke ye adame az khoda bi khabar avazi bazi daravorde pas ghamgin shoda

dark mikonam vaghti injori dele adamo mishkonan yadete be khater oon bazi veblogi asabe mano oon bishoor chetori be ham rikht o man vaghan ta chan vaght yadam mioftad kheili be ham mirikhtam vali vaghti oonjori kobondamesh o akharesham be ghalat kardan oftad delam yekami khonak shod
didi  khodet be man migofti be khatere adami ke arzesh nadare asabeto khord nakon o behesh fek nakon

hala to  ham motmaen bash ba gozashte zaman halet behtar mishe shaiad hich vaght faramosh nakoni vali dg az yad avarish delet ghose dar nemishe o ba khodet hey nemiga mage man che badi dar haghesh karde bodam

inam yadet nare man kheili doset daram o in modat ham age nabodam ya khamosh bodam bazam doset dashtam  maaaaaaaaaach:*****
پاسخ:
توکا جون اره یادمه... اما مسئله ای که برای من پیش اومد فقط محدود به وبلاگ نبود متاسفانه کمی وارد زندگیه حقیقیم شد و این رنجش رو چند برابر کرد اما من خوب میشم :)
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۸ دل زنده خان
 انقد دوس دارم ی پست بذاری قشنگ تعریف کنی بگی چیشده،فقط تا اینجا فهمیدم یکی پشت سرت حرف زده و خیلی هم حرفش سنگین بوده،ظاهرا طرف عزیز هم بوده
اقا میخای تو دایورت کمکت کنم؟مخلصانه میگما خخ
حدااقل بذار یکم فحشش بدم طرفو :\


پاسخ:
در فحش آزادی... اونقد دلم میخواد فحشش بدی....
نه عزیز نبوده اصلا هم نبوده ولی در حقشون خوبی کرده بودم انتظار نداشتم اینجوری گند بزنن :|
عجبا !  مگه بعداقراره دیو بشی خخخ
قربونت برم رفتار رحیمانه انیت اخلاقی سردار رادان ... هان ... چیزه ینی برخورد رحیمانه با من داشته باش :) 
پاسخ:
نه... گفتم ینی تا یک کلمه تو پستام یا کامنتهام از دهنم در میاد نیای بگی در شان تو نییییس... همین
حالا باز بیا گیر بده باشههههه ؟ :)))))
باشه چون خودت میگیا خخخ
حتما شان بالایی برات متصورم که اینجوری بهت میگم دیگه
پاسخ:
من شان نخواستم ، والاع... شانی که باعث بشه من تو وبلاگ خودمم راحت نباشم به چه دردم میخوره علی جان؟:)))
اوه اوه اون امنیت اخلاقی بودا شده انیت ! یا حضرت خخخ شرمنده :)
پاسخ:
خخخ همون اصن
هر جور راحتی همونطور باش عزیزم ! 
خودت باش :)
پاسخ:
:)
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۷ دل زنده خان
ترکی:ایشَک
کردی:شیته
انگلیسی:فا...
عربی:حمار
فرانسوی:coin
فارسی:کصافط دلت خنک شد ی ازی داشتیم ازمون گرفتیش؟خب سیب چه نباید قدر شناس باشی؟این بود جواب خوبیای ازی؟
حیف زشته اینجا وگرنه بهت میگفتم نکبت 
بوغیهٍ بوغ خورِ بوغ زاده 


پاسخ:
:)))))
ادامه ادامه... اینا فایده نداره
اووووووووه چرا این داستانی که پیش اومده رو در قالب یه پست نمیزاری؟
خوبه که کامنت فحش هم دریافت میکنی این چیزا علامت آدم های خیلی موفقه........ ما ندیدیم یه آدم خیلی گنده تو این دنیا باشه و بهش گوجه و تخم مرغ پرت نکنن...این نشون دهنده درجه شما بین خیلی هاست...
پاسخ:
چون نمیخوام بگمش :|

بعله بعله... لنگ کفش حتی خخخ
خورشید در حال غروب است...
گویا نور به من خیانت میکند
پاسخ:
:|
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۱ دل زتده خان
بحثو ژنتیکی کنم عب نداره؟خخخ

پاسخ:
خخخ نه
من حرفامو قبلا زدم دیه حرفی ندارم عقشم:*
پاسخ:
بعله :)
پس نامرد تا تو زندگی حقیقی هم پاش باز شده!!!!! بیشعوووووووور گوزمنگولی!!!
باشه به هر حال منظورم این بود که این جور وقتا که یکی دل آدمو میشکنه به مرور زمان آدم بهتر با قضیه کنار میاد ،هر چند که یادش همیشه می مونه!!و این روزای اوله که حال آدم خیلی بده !!!

و چه خوب که زود خوب میشی:********* و روی اون نامرد رو کم می کنی:)))
پاسخ:
اوهوم حق با توئه :)
من میخوام بی حفاظ رو هک کنم
عایا اجازه هست ؟
پاسخ:
برو خوش باش عزیزم... کاش بانک مرکزی رو هک میکردی

از مزاحم وبلاگم که بهت گفته بودم یادته؟؟ اونم کسی بود که من همون اوایل که وبلاگمو راه انداخته بودم  آی دی یاهومو برداشته بود از توی پروفایلم و چت میکردیم یه مدتی و بعدش دیگه چون چرت میگفت و دید نمیتونه به هدفش برسه شروع کرد به اذیت. اذیتااااا! یعنی توی این سه سال از هییییییییییچ اذیتی دریغ نکرده و هنوزم که هنوزه هرروز یه بامبول واسم درست میکنه. من دیگه پریروز زدم آرشیو وبلاگمو و کامنتینگشو ترکوندم که هیچ جوره نتونه واسم چرت بذاره! بعدش من روزی 10 بار آپ میکردم این یارو واقعا ذوق نوشتنمو گرفت من خیلی پررو بودم که موندم اینهمه مدت

حالا این هیچی. یه بار عکس خودم و بی افم رو گذاشته بودم رمزشو فقط به چندتا از کسایی که خیلی مشناختمشون داده بودم! بین همونا یکی با اسم ناشناس باز چرت گفته بود! فک کن!!! یعنی معتمدترینای من رمز اون پست رو داشتن! من دیگه تا یه مدت اصصصصصصلا نوشتنم نمی یومد که! میگفتم خب الان من دیگه به کی اعتماد کنم واقعا؟؟

ولی این بین کسایی هستن که دوستشون دارم/دوسم دارن... بخاطر اونا هم که شده هفته ای دو سه بار آپ میکنم..

آدما خیلی کثیفن آزیتا. نمیدونم چرا انقد میتونن بدذات و بدجنس باشن. مثلا این که اگه به کسی محبت کنیم یا خوب باشیم چی میشه آخه؟؟؟ میدونی من که میگم هرکی بد باشه خودش ضرر میکنه. آدم فقط یه بار فرصت زندگی کردن داره. میتونه لذت ببره یا میتونه احمق باشه زندگیشو با خباثت به ف الف کاف بده!

پاسخ:
الهی بمیرم برات که چه آدم مریضی افتاده به جونت تو دنیای مجازی :|

آره حق با توئه...منم به خاطر همین مخاطبهای خوب بود که وبلاگم رو کلا جمع نکردم :)
هفته قبل یک اتفاق مشابه هم برای من افتاد و تصمیم گرفتم وبلاگمو ببندم حتی 3 روز بستمش ولی نتونستم طاقت بیارم و دوباره کرکرشو دادم بالا.
بگذریم...   اومدم چیز دیگه ای بهت بگم. الان یکی از تهران بهم زنگ زده بود نمیشناختمش بابت یک آگهی تماس گرفته بود عاغا صداش و لهجش عینهو مستر لهجه شما بود. به جان خودم داشتم باهاش صحبت میکردم خندم گرفته بود و به فکر تو بودممممممم!
پاسخ:
خخخخ چه باحال :))))) خخخخ

آزیتای عزیزم

واقعا ناراحت شدم از ناراحتیت

چرا که خودم بارها و بارها از ادم های اطرافم  ضربه خوردم.

اما ایا کسی پیدا میشه که همه ی اطرافیانش فرشته های زمینی باشن؟که بدی رو به عینه ندیده باشه؟میشه انسان بود و روی این کره خاکی زندگی کرد اما زخمی نشد؟

فکر نکنم

استاد ی داشتم که همیشه میگفت وقتی درد داری یعنی هنوز انسانی و سالم.فقط یه مرده هست که درد رو حس نمیکنه

همه ی ادما به خاطر احساس و روحشون بیشتر از جسمشون درد میکشن.درست.اما انسان زنده بغیر این هم مگه میشه؟

شاید توضیحش مسخره بیاد اما حتما میدونی ما برای چی واکسن میزنیم؟درسته.برای اینکه  به بیماری سخت دچار نشیم.اما برای  همین هدف عامل خود بیماری رو به بدنمون هدیه میدیم.عاملی که اِن برابر ضعیف تره.تا دفعات بعدی اگه اون عامل خاک بر سر خِرمونو گرفت سیم ثانیه پادتنش ساخته بشه وخلاص.تو زندگی حقیقیمونم همینه.اونایی که زود با مشکلات روبرو میشن,اونایی که با مسائل زندگیشون جدی جدی روبرو میشن(تاکید روی واژه روبرو) اونایی که سختی کشیده ترن قوی ترم هستن.چون یه لشگرِپادتن ساز تو وجودشون هست.تو هم یکی از همون ادمایی.یه ادم قوی که چون خودش پر از انرژی های خوبه به بقیه انرژی های خوب میده.مطمئن باش خیلی زود همه ی اون انرژی های قشنگی که به ما دادی,همه ی اون لبخند ایی که روی لب ما نشوندی,همه ی زمان هایی که برای اهالی بیحفاظ شادش کردی به خودت برمیگرده.خدا عادل تر از این حرفاست.به بد دل های اطرافم درس خوبی میده.فقط نگو من دیگه اون آزی نیستم و از این حرفا,خوب؟تو همونی.یکم دِشارژ تر.اما همون.همونقدر خوب و مهربون.اوکی؟:)

ببخش که طولانی شد.و اینکه نشد زودتر کامنت بذارم.

بابت پست کفش های پرتابی هم خیلی ممنون.خسته نباشی حسابی.وقتی گفتی واسه اون پست 4 ساعت زمان گذاشتی دلم کباب شد جدی جدی

مواظب خودت خیلی باش

به قول یکی رابطه لبخند و مشکل مثل پوست خیار و سوختگیه.درمونش نمیکنه اما ارومش چرا:)

آزی عزیزم دعا میکنم همیشه لبخند بزنی و زود زودم حال و حوصلت برگرده

:*

پاسخ:
میدونی نمیتونم جواب درخوری واسه این همه کامنت پر محبتت بدم فقط میگم ممنون :-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*

کلی انرژی گرفتم از کامنتت
آزی من اعصاب ندارماااا:-D بگو کی بوده نه که من خلی میام اینجا همه رو میشناسم:-D 
میدونم منو دوز نداری :'( تو رو خدا خوب شوووو پلیز :-* 
یه چیز بگم بین خودمون باشه من به همه دوس دخترای وبلاگیت حسودیم میشه در راس شون هم گوجه سبز:-D :O 
آزی جونم فقط منو دوس داشته باش خوب شو زودی بیا :-* 
هر کی هم بوده به درک بره بوووووق شه
کافی به کلمه بیخیال باباااا ایمان بیاری:-) 
پاسخ:
کی گفته من تو رو دوز ندارم؟؟؟!!!!!!! من خیلی هم دوست دارم
آخییییی حسودی چرا؟؟؟؟ تو هم دوست دارم
خخخخ
اه اه اه الان که نظر دیگران رو خودم فهمیدم نظرم چه قدر خز بود خخخ
عزیزم فدات شم بوس بوس 
الان فک کنم این خوب باشه:-D 
پاسخ:
چرااااااا؟؟؟ خخخخ نه خیلی هم باحال بود...
هییییی زخمِ عمیقِ لعنتی!امان از این آدم دو پا.
پاسخ:
:|
آدمهای بد بد بد :)
آزیییییییی پاشو بیا دلمون واست تنگ شده این هوا :*
کی بوده با لنگه کفشای پست قبلیه کبودش کنم؟ :)

پاسخ:
:D
آخی ... من که اومدم
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۲ masi_biasabososaltane
آزی کی بهت چی گفته بگو...خودم نفلش می کنم...
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۳ masi_biasabososaltane
به من می گن بی اعصاب...به اون کسی که اذیتت کرده بگو...

:(
پاسخ:
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">