حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۵
خرداد ۹۳

یه وقتهایی هم من آرزوی دیدنِ بعضی از مخاطبینِ وبلاگم رو دارم...

دیروز من به یکی از آرزوهام رسیدم :)

بعضیهام پیدا میشن که هنوز فرشته اند...

سانس اول

دوستِ فرشته گون...چای و موخیتو و کیک شکلاتی

و

حرفهای لذتبخش :)


سانس بعدی هم به صرف تئاتر

ه

هفتهٔ پایانیِ اجراشه ، از اون تئاترهای متفاوته..از اونایی که باید تئاتر دوست باشید تا خوشتون بیاد

دیدنش واقعا خالی از لطف نیست...مخصوصا که راضیه برومند و بهرام شاه محمد لو یا بهتر بگم آقای حکایتی هم هستن :)

اینم آدرسش


موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۰۳/۲۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۳)

۲۵ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۰۷ زهرا بانو و مسترش
چ خوشمزه :پی

خوبی ازی جونم؟فدامداااااااااااااا

چقد خوف ک اپ کردی
پاسخ:
مرسی زری جونم...تو خوبی؟ مسترت خوبه ؟ :)

:)
چه خواننده خوشبختى که دوستى به نازنینى تو پیدا کرد:)
پاسخ:
:))))
الهی الهی
این پست های خوشمزه رو میزاری قبلش بگو
نمیگی من میام اینجا شاید هم دلم کیک بخواد(شکمو خودتی :پی)هم
تییی آتر(همون تئاتر :دی)
پاسخ:
خب برو کیک بر بدن بزن حالا تئاترم یه کاریش میکنیم

به به ازی خانومممم بیسیار بیسیار دلمان خواست!

کلا با خوردنیجات . عکساشون خیلیییییی حال میکنیاااااااااا

پاسخ:
کسی هست با خوردنیجات حال نکنه؟
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۶ masi_biasabososaltane
آزی همیشه خوش باشی...
پاسخ:
ممنون عزیزم
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۵۲ زهرا بانو و مسترش
فدات عزیزم..ایشونم خوفن...شکر... :)


پاسخ:
:)
نمیگی با کی رفتی دور دور تا ریا نشه؟ :دی
پاسخ:
دقیقا :)
میترسم فرشته م چشم بخوره :)
:)
شکمو! (ها چیه الان میخوای بزنیم؟؟)

پاسخ:
من شکمو باشه :)
سلام آزی جون:*
همیشه به خوشی:)
 راستی این دوست فرشته گون کیه؟ 
پاسخ:
ممنون
یکی هست دیگه؛)

کی بودن اون فرشته گون :)))))))
پاسخ:
الان لزومی دیدی بپرسی؟ خخخ
دقت کردی بعد شاهگوش حمید رضا آذرنگ و شهرام حقیقت دوست چ خهوب شدن اینجا که تو کاور دقت شه معلومه تو ماه رمضان هم یه سریال شبکه سه ازشون میده با هم
پاسخ:
نه دقت نکردم چون شاهگوش رو اصلا ندیدم :)
خوش حالم که بهت خوش گذشته
خوش به حالت ما که نمیتونیم ببینیم:'( 
پاسخ:
چه بد :(
وااااااای چه عاااااالیییییی^_^ بودن با دوستا خیلییییی خوبه بودن با ازی که اصن حرف نداره^_^ +دم دوست فرشته گونم گرم :*
پاسخ:
بودن با تو هم محشره :)))

آخی ... کاکشی یه روزی ما هم همدیگه رو میدیدم :)))

یعنی میاد یه همچین روزی؟؟



پاسخ:
آخیییی 
کاش بیاد یه همچین روزی :)
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۷ خانم هموستات
خوش بحال فرشته.یاد دیدار خودمون افتادم دلم تنگ شد:(((((((
پاسخ:
وای شب دیدار با تو هم یه شب عالی بود 
شب تولدمم که بوووود :))
مووووچ
سلام، یا باید چپ دست باشی یا عکسارو قرینه میکنی. که مورد اول محتمل تره.
پاسخ:
نه عزیز بنده راست دستم ، دیوونه هم نیستم که عکسارو قرینه کنم که :)))
میتونم با هر دو دستم به راحتی کار کنم :)

اینجا کدوم کافه هس؟...

ادرس جدید من....

پاسخ:
کافه فرهنگسرا نیاوران
کو آدرست؟؟؟
دقیقا دیدم که پرسیدم خخخ
پس شانسی کار آذرنگ رو اتنخاب کردی :)))) نگو قبلا از بازی تئاترش دیدم که باور نمی کنم :/ چون کسی تقریبا میشه گفت نیس جز یه طیف خاصی که حمید آذرنگ ، علی سرابی و ... بچه های تئاترو بشناسن اگه منم میگم تئاتر ارجینال خریدم و دیدم که میگم :)))))))
پاسخ:
یکم اون باد نخوتت رو کم کن علی جان
من کم پیش میاد شانسی برم تئاتر:)
کم کم داری یه پا سلبریتی میشی واسه بچه ها :)))))))))))
پاسخ:
خخخخ
ما نخوت این بار بزرگ منشی تعبیر میکنیم باشد غرور نباشد خخخ
۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۳:۴۹ مریــــــــــــــــــم
ووییـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی اینا چیه؟
منم میخوام
۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۰ مریــــــــــــــــــم
ووییـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی اینا چیه؟
منم میخوام
آخخخخخ که چقد گشنمه :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">