حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۰
خرداد ۹۳

دو سیخ دِق

با

یه پلویِ اضافه!

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۳/۳۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۸)

دو سیخ دق!
مهمون نمیخوای؟
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۳ خانم هموستات
نمی خوای حرف بزنی؟ما دق کردیم ها
آزی مامانت برگشته باید اقلا یکم خوشحال باشی 
چرا اینقد غصه میخوری اخه! :(
پس کجا رف اون همه انرژی!:(
خدا نکنه
چرا آزی جان ؟جیگرشو بخور هر کی دق داده تو رو !با یک، دو تا نون سنگک تازه،همچین می چسبه :-)))))))))))))))))))))))))))
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۳۵ masi_biasabososaltane
بابا اومدی لطفن یک فایل صوتی بذار واسمون هم واس تو خوبه هم واس ما...
تو هم که معلوم نیس کجایی آزی؟
چه شام تراژدیکی
سلام
اتفاقی اومدم اینجا.
حرفهای بی پرده، اینکه از قهوه و بوی قهوه خوشتون میاد، و رفتنتون به تئاتر باعث شد که اینجا براتون کامنت بگذارم.
چنین شخصی حتما دارای قلب روحی است که اگر آنچنان وسیع و فراخ نباشد (که احتمالا هست....نمیدانم البته) نمیتواند تنگ و تار و تاریک باشد.

چرا آخه چی شده؟؟ من این چن روزه اینقده سرگرم چیزای خوب بودم :)) یعنی به خاطر تو سرگرم بودم ها!! تلاشمو میکنم زودتر خوشحالت کنم :) یعنی امیدوارم اون کار من باعث بشه خوشحال بشی باعث بشه یه وعده هم نشد به عنوان یه میان وعده هم که شده دیگه دق نخوری با پلوی اضافه، خیلی دوستت دارم :)********* 
۰۱ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۷ مریــــــــــــــــــم
من دوسیخ همه چی حله میخوام
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۳:۳۲ مریم سادات
آزی :(((((
چی شدی این چند وقت؟:(((((
چند وقته دپرسی:(((((((((
عروسیم دعوتت کنم خوشحال میشی؟:((
پاسخ:
عروسی دعوتم کنی خیلی مزه میده ؛)
ازی تو توی وب لانتوری از دخترخالت گفتی؟!!!!حالش خوبه الان؟!!
پاسخ:
اره عزیزم خوبه
آزیتااااااااااااا من برگشتمممممممممممممم :))))) دیگه تموم شد :)) دیگه تا مهر به صورت مستمر توی بی حفاظ چرخ خواهم زد :دی
:(
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۳ masi_biasabososaltane
از بس نبودی که سیخ دق که ما خوردیم بیشتر بوده ها...
کجایی دختر؟
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۵ آقای بنفش
دست رفیقاتو بگیر بیار اونور که امشب شب درخشش آزیتاس :)
۰۳ تیر ۹۳ ، ۲۰:۱۷ مریم زلزلهههههههههههههههههههههههه
الهی فدات قربون خنده هات
فدات بشم مرسی ازحضورت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">