حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۰
مرداد ۹۳

عایا باز هم فایل صوتی طرفدار دارد؟ عایا با استقبال رو به رو میشود؟ عایا ذائقهء شما تغییر نکرده است؟

اینها سوالاتی است که ذهن صداپیشگان بی حفاظ را به خود مشغول کرده!

 کلکسیونی از این فایلها باقی مانده است... که پس از یافتن جواب برای این سوالات ممکن است منتشر شوند :)




صداپیشگان:

آقای همکار 

آزی

دریافت
حجم: 1.04 مگابایت

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۵/۲۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۳)

ازی?!سوال داره?!نه جااان من سوال داره?!نه خدایی!اصن سوال داره?!خو مــــــــــــــــلومه که طرفدار داره و میدوستیم فایل صوتی دیه عزیزمن^_^ اصن دلم لکیده واسه صدات:*
پاسخ:
نظر لطف شما بید :)
سلام آزیتا خانم.وبلاگت بسیاربسیار عالیه مطالبت شعرات و عکسهایی که گذاشتی معرکه.میخاستم از وبت خارج شم حیفم اومد وبه خودم گفتم بدون نظر خارج نشم بهت تبریک میگم با این وبلاگ عالی.درمورد این آقای همکار من درست قضیه رو نفهمیدم.
اگه افتخاردادی ب وب منم بیا درسته مثل وب تو قشنگ و مطالبم جالب نیس ولی بیا برام یادداشت هم بزار
منتظرتممممممممممم
پاسخ:
ممنون :)
این همه هم تعریفی نبود :)

خخخخخخخخخخخخ خیلی باحال بود ولی من گفده باشم ازیمونو به کَس کسونش نمیدم به همه کَسونش نمیدمااااااD=
پاسخ:
هعییییی
پس میخوای ترشی بندازیش؟ :)))
آخـــــــــــــــــی کلیپ صوتی خونم کم شده بود
آقای همکار ببیند چه خبره به من هم در گوشی یگبد :))
پاسخ:
فضول خان :)))
خاله چیزی دم دستت نبود بزنی تو سر داییم؟ :))
لوسسسسسس :)))))
پاسخ:
متاسفانه چیز بدرد نخوری نبود بکوبم تو سرش :)
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۹ دل زنده خان
خوشمان آمد(آیکن ناصرادین شاه) :))
پاسخ:
آیکونت اشتباهه باید آغانحمدخان بود :)))
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۲ دل زنده خان
چقد "وبلاگ"گفتن آقای همچار باحاله،انگار ی عمر اونور بوده :)
قشنگ وبلاگو با w میگه 
+
بیگ لایک بیحفاظ پروداکشن 
پاسخ:
:))))
:))))
پاسخ:
:)
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۸ دل زنده خان
آغانمحمد خان خخخ
+
اون خانوم خوش صداهه چی شد؟؟ها؟؟
+
ی قول دیگم داده بودیا یادم نیس!!!
پاسخ:
اون خانومه گم و گوره
قول دیگه ام یادم نیس:)
وای قسمت "خودت بری زن پسرش بشی" خیییلی باحال بود!!!!!!!

ما همچنان هم طرفدار فایلای صوتی بی حفاظ هستیم

آخخخخخخخ جووووووون!!!! یه عروسی افتادیم!!!! پسر مدیر عامل هم هست ازون عروسی باکلاسا میشه ها!!!! :دی 
پاسخ:
نه بابا از این خبرا نیس دلت رو صابون نزن :)))
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۴ دست و پا چلفتی
 آزی دوباره داری به روزای اوج برمیگردی:))

موفق باشی
پاسخ:
:))))
من مدام در اوج و فرودم :)
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۵ بنای با ثوات

حتما دانلود می کنم..:))

مرسی آزی..

خیلی خوبی...:)

پاسخ:
فدا مدات :)
اقای همکار برو سر اصل مطلب والآ:))))
آزی رو که رو هوا میزنن....:*
پاسخ:
خخخخ :)))
دمت گرم
باز همتون ضد دایی بیچاره من جمع شدین اینجا؟
مظلوم گیر اوردین؟؟ :))
میزنم شت و پت تون میکنما -ـ-
خاله یچی به اینا بگووووووووووووووووووووو :))
خاله اون یکی داییمم میوردی تو فایل صوتی دیگه :(
اوه اوه ببخشید
فایل صوتی نه
بقول بضیا :
کلیپ صوتی
خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
بابا آدم یه خواهرزاده مث تو داشته باشه دیگه هیچی نمیخاد این همه مدافع والا :)))
جالب بود:-)
پاسخ:
:~]
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۲ مهندس بهشت
فعلا وقت نکردم بگوشم بعدا میام نطرمو میگم
پاسخ:
بعله استاد خخخ
من که هی می گفتم دلم واسه عاغای هکار تنگ شده چرا صداشو دوباره نمیذارین؟؟؟؟
عاغاااااا من میخام ادامه بدین، بزارین:))))))
پاسخ:
ایشالا :)))
لوسسسسسسسسس ببین تونست یه شووعری واسه تو پیدا کنه؟؟؟ خخخخخخخخخ
پاسخ:
:)))
چرا لوس حالا؟
منظور و کنایه از لوس همون لوسی بود که خودت تو فایل میکفتی بهش :))))
استعاره بود ازون لحن خخخخخخ
پاسخ:
ببخشید من متن فایل تو ذهنم نبود اخه خخخخخ
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۴ مهندس بهشت
آزی از دست رفت بابا یعنی چی من تو رو واس برادر نداشتم گذاشته بودم کنار
پاسخ:
خسته نباشی :)
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۹ خانم مهندس
منکه همه فایل های صوتیت رو تو گوشی ام دارم
بعضیا وقتا دوباره هم گوش میدم:)

+اوووم دانلودشد برم بگوشم
پاسخ:
مرسی :)
اخ جون
پاسخ:
:)))
پشمک خان بیل زن میخوام :/
پاسخ:
نداریم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">