حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۶
شهریور ۹۳

خب من بالاخره به اینستاگرام پیوستم...واسه منی که همیشه همه جا زود، تند، سریع سرک میکشم کمی دیر بود...ولی خب بالاخره پیوستم :)

 

میتونید Bihefaz رو سرچ کنید و اگه دوست دارید بنده رو follow بنمایید..خخخخخخ هنوز باهاش اُخت نشدم :))) شاید گاهی عکسهای اینجا اونجا تکراری باشه اما مطمئنا اونجا رو عکس بارون میکنم :)) سوء سابقه دارم در این زمینه :)))

 

یکی که بلده یه لطفی در حق من کنه بیاد بگه چطور باید از این hashtag (#) استفاده کرد، هوم؟ :-؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۲)

چقدر عالی مثل همیشه یک ایده خوبه دیگه
من پیرو اینستای بی حفاظ شدم
پاسخ:
مرسی :)
+ عکس این گوشه هم قشنگه
لایک!
پاسخ:
تنک یوووووووووو
به امید توسعه ی بی حفاظ در سطح جهانی:)))))
پاسخ:
خخخخ
Filter shod ke:((((((((((((
پاسخ:
نه بازه که !!! فقط بعضی صفحه هاش فیلتره، البته من با گوشی استفاده میکنم
فالو شدی امیدوارم بشناسی بین فالوهات کدوم منم
پاسخ:
Yadamnemire
:)
واسه من که فسیل هستم همون فیس بوک هم زیادیه پس شرمنده این شارپ رو نمیدونم چجوری یاید استفاده کنی. بعدش عرضم به خدمتتان که وایبر و لاین و واتس اپ و فیس بوک و وبلاگ و .... کم بود حالا اینستاگرام هم پیوستی؟ بایا اجتماعیه فراوووون. جایزه عالیه اجتماعی بودن رو باید به شما بون آزی خانوم.
پاسخ:
فسیل جان من فیس بوک نیستم، محض اطلاعت، الکی اخبار غلط نشر نده، بعدم خودت نه که کم اجتماعی هستی :| بیام بزنم تو کله ات؟؟؟؟ نه بیاااام؟ بیااااااام؟
بعدشم اینستاگرام کاراییش خیلی فرق فوکوله :)
چه عجب
آزی خیلی بدی به ما اصن سرنزدی
من به امید اینکه میای نمیومدم اما تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای نامرد
باید بیایا
تازه کلیپامونو دانلود کن فقط بخند
تازه شعر خواستگاریم تو بلاگه
البته برات میفرسم غصه نخور
پاسخ:
مانیا جان من اومدم منتها با موبایل نمیتونم تو بلاگ اسکای نظر بزارم
میگم این شارپ رو یاد گرفتی به منم بوگو:)))))
پاسخ:
یاد گرفتم ، برای اینکه عکست تو سرچ دیده بشه باید هَش تگ قبل هر کلمه ای که فکر میکنی به عکست مرتبطه بذاری، مث من که گذاشتم برو ببین :)
خخخخ... آقای همچار اون هشتگه فدات شم نه شارپ :)))) 
الان حسودیت شده آقای همچار؟! 
آزی بانو ما که در اینستا عضو نیستیم ولی اگه عکسات خصوصی نباشه من هم میرم نیگا میکنم 
پاسخ:
خب تو هم بیا اینستا چرا هواشکی دید میزنی :))
دیدم! دیدم!!! من عکسای ایسنتا رو دیدم :)))) 
پاسخ:
خخخخ
Are dishab chand saati filter bood...followetoon kardam;)))
پاسخ:
:)
ای بابااا اینستا هم خز شد! :))
من که ریموو میکنم!
پاسخ:
من اگه میدونستم تو اونجایی که اصن پامو نمیداشتم اونجا، زودتر ریموو کن زووووود :))
ای بابااا اینستا هم خز شد! :))
من که ریموو میکنم!
ای بابااا اینستا هم خز شد! :))
من که ریموو میکنم!
من میدونستم اون هشتگه ولی چون میخاستم عاغای همکار ضایع نشه منم گفتم شارپ خخخخخ

پاسخ:
خخخخ
الهی فدات آزی
بوس بوس
من چیگنده می عشقم تورا
راسی اگه شیلتر شکن خوب سلاغ داری به من بگو
بابام رفته رمز وافایو عوض کرده نتونم با گوشی وص شم اگه وافای هکر خوبم بلدی بده
زاسی اندرودا
بوووووووووووووووووووووووووووووس
می عجقمت
پاسخ:
من شیلتر شکن ندارم اندرویدم ندارم خخخخخ از بد کسی پرسیدی :)))
منم فعلا اینستا ندارم 
یه نت ثابت همیشگی بیابم میام اینستا گرام بی حفاظ :)
پاسخ:
ایشالا گیر بیاری منم مشکلم همین نت بود تا حالا :)
فالو شدی عقشم:*
پاسخ:
:*
خوش اومدی
اقا خیلی ببخشیدااااااااااا
روم به دیوارررررررر
با عرض پوزششششششششش
اون (#) شارپه ها :))
به دایی من خرده میگیرین؟؟؟
بزنم شت و پتتون کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حتی برنامه نویسی داریم تو نرم افزار به اسم سی شارپ :|
والاع :|
به همین برکت قسم :| :))
دایی خیالت تخت نمیذارم حقتُ ضایع کنن :))
پاسخ:
بعله اسمش شارپم هس ، هَش تگ مختص اینستاگرامه :)
حالا هرچی
چرا دایی منو خیط میکنین هان؟؟؟؟ [آیکن عصبانی] + [آیکن خودشیرینی] خخخ

پاسخ:
خیط نبود، اموزش بود خخخ
هشتگ کار ما نیس از قدیم گفتن خخخ
اینستا و توئیتر و فیسبوک رو جدیدا بستم بدلایلی و فیسبوکی جدیدی جایگزین شده و اینستا خیلی هم هم حجم میخواد :/
پاسخ:
:|
وای چه خوب😊
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">