حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۷
شهریور ۹۳

شبه، زمزمه ای نیست، عاشقانه ای نیست، شایدم کم کم به زور باید باور کنم که عشقبازی هم جز کودکانه هاست، مثل لِی لِی و قایم باشک، از همون بازیها که طعم خوشمزهء شاتوت میدادن! شبه، صدایی از آنِ گوشهایِ من نیست، حُرمِ نفسی از آنِ تنم نیست،شبها باید عشقی باشه وگرنه تنهایی پررنگ تر میشه، تنهایی از اون رنگهایی نیس که تو سیاهیِ شب گم بشن، تنهایی مث نور افکنه هرچی تاریکتر هرچی خلوتتر نورافشانیش بیشتر، شبها باید یکی در گوشت بگه دوست دارم، خوب بخوابی، شب ، خوبه، شب همه چیز رو با سکوت و آرامشش غلیظ و سنگین و عمیق میکنه از دردِ مفاصل بگیر تا خواب پر آرامش آدمها... شب عمیقه وقتی دچار فقدان باشی ، شبها واست واضح تر میشه، ، از کابوس تا رویا همه تو شب جالبترن! شبه ، زمزمه ای نیس ، کولر زوزه میکشه .... وُووووووووووووووو..........

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۶/۱۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۴)

۱۷ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۰۶ مهندس جووون
حرف دل منو زدی آزی.........
این روزا مانع تو زندگیمه نمیذارن به اونی که میخوام برسم....
هعیییییییی خدا
برا هم دعا کنیم
پاسخ:
دعا میکنم اونی که بهترینه واست اتفاق بیفته نه اونی که فکر میکنیم بهترینه :)))
iهمه تو شب جالب ترن. اینو خوب اومدی  . وووووووووو........
پاسخ:
جدا؟ من همیشه خوب میام خخخ
هوففففف میفهمم چی میگی شب های منم همینطوریه...
پاسخ:
الهی :(
harfe dele ma ro zadi :/ sag to rooh shab vaghti tanha bashe dam az 2 raftam bekhabam koo khab :/ inja hava sarde enghad sard k pamjere baze vali age parde ro kenar bezanam yakh mikonam .
ye jooraei tooye in sen o sala az 23 - 24 sen bande begir ta hodood 30 sal ya adam bayad tanha bashe ya ba kasike chemesh be adame o fekresh jaye dg ya hamoon eshgh hame afsane ei k ma ham doos darim molaghatesh konim . taze khosh be halet zooze kooler az zooze sag o gorg kheili behtare k alan inja sedash miad 
پاسخ:
علی حسابی دلت پر بود ها :/
منم تهران شبها همش صدای سگ میادو بابام :| باز کولرو ترجیح میدم :))
قشنگ نوشتی
پاسخ:
ممنون
تنهایی وقتی عمیق تر میشه که همه دوروبرت هستن وبازم شبا توی تختت یه چیزی ته گلوت فشارمیده و بازم حس میکنی تنهای تنهایی:(((((
پاسخ:
دقیقا، همه هستن ولی یه چیزی کمه :/

چقدر خوب نوشتی آزی!

شب رو من برای مین چیزاش دوست دارم :)

پاسخ:
مرسی
منم شب رو دوس دارم اما گاهی آزار دهنده میشه گاهی هم فوق العاده
من از شب یاد دل دردای بچگی میفتم
نمیدونم چرا تموم روز خوب بودم اما شب که میشد دلم درد میگرفت خخخخخخخخ

پاسخ:
دردها تو شب زیاد میشه :)
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۱۷ زهرا بانو و مسترش و ..
اصن شبا باید یکی باشه هی سرش غر بزنی و اخرش محکم بغلت کنه بگه توو بغلم غر بزن....
پاسخ:
ازینا هم پیدا میشه عایا؟
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۳۰ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu

خوابیدن بدون بوس و شب بخیر گفتن به هم، کپه ی مرگه...

به سلامتی همه ی مجردایی که امشب باید کپه ی مرگشونو بذارن!!

 

:((

 

پاسخ:
خیلی بیشتر از متاهلها هم کپ مرگ میذارن عزیزم زهی خیال باطل
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۳۰ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu

خوابیدن بدون بوس و شب بخیر گفتن به هم، کپه ی مرگه...

به سلامتی همه ی مجردایی که امشب باید کپه ی مرگشونو بذارن!!

 

:((

 

۱۸ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۴۳ زهرا بانو و مسترش و ..
aye.... peyda mishe!!!!
پاسخ:
خب خوش به حالت، البته باید بذاری چند سالی بگذره اون موقع دید :)
همه خفتند و من دلشده را خواب نبرد
همه شب دیده ی من بر فلک استاره شمرد...
پاسخ:
اوهوم
shadidan :/ vei vei vei hamshahrie asbagh miras bemane hemedan enghad sarde :/ in neveshte to va neveshte jadid banoo n hamoon nasim kheili khoob boodan jofteshoon 
پاسخ:
سرما که بد نیس خوبه از گرما نتونی بیرون بری مث اینجا؟
وقتی مشکلی برای خودم یا دوستی پیش میاد وقتی که خوب در موردش باهاش درد دل کردم یا باهام درد دل کرد یه هو میزنم تو فاز طنز. دست خودم نیست . یه هو مسئله رو به صورت طنز میبینم. اونقدر چپ و راست روش مانور میدم که از خنده اشک از چشامون میاد و دل درد میگیریم. غلو نیستا. اخر سر من یا دوستم به این نتیجه میرسیم که حالا شد که شد چه کارش کنیم. یا هست که هست . همینه دیگه. چرا خودمونو بیشتر از این ناراحت کنیم. اکثر اوقات هم بین همون جوک و خنده و طنزی که دارم از مسئله میسازم راه حل یا حداقل یه پانسمان موقت براش پیدا میکنم. این به طنز گرفتن مشکلات را فقط در مورد دوستام به کار میبرم. کسانی که واقعا برام وارد دایره دوستی هام شدن. الان که دقت کردم دیدم برای تو هم یه چند باری به کارش بردم. متنت رو که خوندم اصلا نتونستم به مسئله به صورت جدی فکر کنم. همش جوابهای طنز می اومد تو ذهنم. که البت چون این جا غیر از اناث افراد ذکور هم در رفت و امد هستند و موضوع مربوط به شب و تنهایی و این چیزا بود و اینا هی لبم و گاز میگرفتم و میگفتم نووووووچ ماهک. یه کامنت بزار شیک و گوگولی. از این بچه مثبتی ها . عقلم میگفتا. پس مینویسم که آره آزی جون راست میگی. چقدر درست گفتی :))))). اما دلم یه سقلمه زد بیخ عقلم هلش داد که هوووووی (بقیه در کامنت خصوصی :)))
پاسخ:
کار خوبی میکنی خوش بحال دوستهای تو...
با کامنت خصوصیتم موافقم بنده هم منظورم سر خر نبود :)))
:(
پاسخ:
:|
دنبال دردسر میگردیا آزی. حوصله داری دم گوشت وقتی خماری یکی پچ پچ کنه؟ بگیر بخواب خب! آدم شب رو میگیره میخوابه.
پاسخ:
بی احساستر از تو فقط یه نفر دیدم اونم بابامه، نمیخواد نظر پراکنی کنی واسه من والاع
خخ آقای همکار ...
گروه سنی ک بهش میاد 45الی60 ساله
اوج احساس خخ
پاسخ:
همون 60 ! 45 واسش کمه :))
:-( 
پاسخ:
:|
کلا عشق بازیت با مامرمولک تو حلقم..بشمر
پاسخ:
0_o
شب
پاسخ:
خب؟
خب آزی ما نفهمیدیم می خوای عاشق بشی یا نه؟
آزی والا ناشکری نمی کنم اما ادم وقتی یه چیزیو نداره خیلی دربارش رویا پراکنی میکنه......ایا همه کسانی که کسی درکنارشان هست همین چیزها رو کسب می کنند که تو میگی؟
بیاد اون پستت باش که میگفتی پدری که نبود
لج بازی نکن آزی...اگر فکر میکنی عشق خوبه به دنبال عشق برو و مطمئن باش در جهان گر تشنگان جویند آب را ، آب جوید مر تشنگان را
پس بجوی عشقت را
و دیگر مگو گوشه ی دلت تارعنکبوت بسته و لاشه افتاده جایی که خالیه یچزیو طلب میکنه اگر گوشه ی دلت لاشه بود این پست و نمیزاشتی...
یخچالی که خالیه داد میزنه منو پر کنید نه یخچالی که پر ه!
پس تو عشق میجویی؟خوب یا علی بگو ...تا عشقت آغاز بشه
پاسخ:
نخیر اتفاقا مشکل اینه که آدم گاهی کسایی رو داره که نباید داشته باشه ینی کسی کنارشه که نه تنها به تو عشق نمیده بلکه شانس مورد عشق دیگری هم قرار گرفتن رو از تو میگیره! مسئله این است فرزانه جون! وجودِ فیزیکیِ یه نفر آدم به چه دردی میخوره!؟

لج بازی ای وجود نداره...کاش یه جایی بود که قشنگ واست توضیح میدادم که انقد منو به انتقاد نگیری :)
be manam sar bezan ama ashekar sazi nakon mifahmi k chi migam azita....shafaf sazi nakon...khodet begir dg
پاسخ:
امیدوارم گرفته باشم... کاش لااقل تو شفافسازی میکردی :)
آزی این عکس که گذاشتی سمت چپ وبلاگت دوس ندارم
یه عکس خوشگل تر بذار لطفن
مثه اون عکسه که شومال بودیا
پاسخ:
چرا دوسش نداری؟ من از اون یکی خسته شده بودم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">