حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۹
مهر ۹۳

شاید دوستدارانش خیلی منتظر این اتفاق بودن، شاید برای خیلیهام مهم نباشه، شاید با این کار دیگه دست از سر وبلاگ من برداره، شاید حال خودشم بهتر شه، شاید کار خوب و درستی باشه ، شایدم هیچ کدوم از اینا....

این شما و این وبلاگ تازه تاسیسِ  آقای همکار


http://aghayehamkar.blog.ir

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۷/۱۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۰)

ی نفس راحت بکش پس:))))))))
پاسخ:
اگه بذاره خخخخ
۱۹ مهر ۹۳ ، ۲۳:۲۴ مهندس جون
بابا این آقای همکار که ادم خوبیه ها آزی بی انصاف نباش :(((((((((

پاسخ:
مگه من گفتم آدم بدیه؟ اتفاقا ما با هم دوستیم منتها زیاد اذیتم میکنه
آزی تازه اول بدبختیاته..
الان هعی دست گلای تازه آب میده بعدش دست ب دامن تو میشه..
خخخخخخ
والاع..
ببین کی گفتم..
*^_^















زیارت قبول دوست جونم..  :-******
پاسخ:
خخخخخ واقعا موتوشکر که دیدمو باز کردی به قضیه :))))



مرسی عزیزم :*
۲۰ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۷ مهندس بهشت
به ایشونم سر زدیم
ایشالا موفق باشن در این زمینه
پاسخ:
ایشالا :)
به قول این شعره هس که تو تولدا می خونن. باز شود دیده شود بلکه پسندیده شود. ما هم رفتیم برا وبلاگ آقوی همکار این کار رو بکنیم. :)
پاسخ:
خخخخخ خیلی باحال گفتی :))))
۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۳ بنای با ثوات
من که خوشحال شدم وبشو دیدم...:))
پاسخ:
از بس که مهلبونی :)
چه جالب
پس بالاخره آقای همکار هم دست به قلم شد 

پاسخ:
اوهوم :) 
البته دستی بر آتش داره :)
۲۰ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۷ niloofar^ـــــــــــ^
alan daghighan chi shude Azita???:D
پاسخ:
یعنی نمیشه یکم دوگوله رو بکار بندازی ؟ خخخخخ هیچی اقای همکار وبلاگ زده
بسی خوشحآل شدیم:)
پاسخ:
:) از بس ک مهلبونی
رفتم مطالبش رو خوندم. خوشم اومد که تعارف نداره با کسی و هرچی تو مخشه میپاشه رو صفحه! 
با ذهن کثیفش حس مشترکی دارم، اما اون به مراحل پراکتیکال (!) نائل شده و من در تئوری وامانده ام! 

پاسخ:
خدا رو شکر شما تو صف خرابها یه قدم عقبتری پ خخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">