حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۰
مهر ۹۳

میدونید امروز یه تصمیمی گرفتم، که هر جا که سفر میرم شده یه چیز کوچیک واسه دوستام بیارم، البته قبلا هم معمولا اینکارو میکردم ولی گاهی بخاطر وقتِ تنگ یا تنبلیِ خودم یا حتی فراموشکاری  یادم میرفت ، اما امروز فهمیدم که چقد سوغاتی با خودش انرژی مثبت بهمراه داره ، چقد آدم رو سر حال میاره و چقد دو تا آدم رو به هم نزدیکتر میکنه...


همین امروز ظهر 

من در حال شستن و ناخنک زدن به انگورا :))


به به ، چه انگوری چه انگوری مثل چراغ زنبوری !!! :) این انگور خوشگل سوغاتی ای که امروز منو بفکر وا داشت ! از انگورانِ اراک اومده خراب آباد :) و خیلی هم خوشمزه است... از امروز با خودم عهد میبندم هر جا میرم سوغاتی رو فراموش نکنم ... چون یه عالمه عشق همراهش داره هر چند کوچیک باشه ... 

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۷/۲۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۷)

۲۰ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۷ خانم هموستات
چه انگور و چه عکاسی:*
پاسخ:
چاکریم :***
۲۰ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۱ حسین ت.نیا
از اینی هم که هستیم نزدیکتر؟خخ
اما اگه دوست داری بیار حرفی نیست
پاسخ:
چه توهم نزدیکی زدی خخخخ
:)))
آره خیلی خوبه سوغاتی ولی زیاد نباید ارزش مادی  زیادی داشته باشه که طرف مقابل هم مجبور نشه کلی فکر کنه تا معادلش رو واست سوغات بیاره . مثلا همین انگور خیلی عالیه :))
بچه که بودم از این مدل انگورها خونه مادربزرگم میچیدم و میخوردم . خیلی خوشمزه ست :))
احسنت به عکاس :))
تیتر هم باحال بود :))
پاسخ:
من خودم که عمرا وسعم به گنده گنده سوغات نمیرسه اما همون کوچولوش هم خیلی حال میده

احسنت به شیکمویی چون شما :)
۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۹:۳۰ مهندس بهشت
بله دقیقا همین طوره به خاطر همین سوغاتی آوردن سفارش شده
پاسخ:
بعله حَج خانووووم :))))
سوغاتی هایی که تو واسم اوردی هم پر از انرژیههههههههههههه^_^ نوش جووونت گلم:* عجب عکسی گرفدیاااا;))
پاسخ:
خدا کنه باشه :* مرسی عزیزم 
فکر انگوریت خیلی خوشمزست :))
سوغاتی  به هر دو طرف انرژی میده ..
حتی فکر اینکه به یادش بودی حس خوبی میگیره 

عکس قشنگ شده ..من همیشه اینستاگرامت رو هم چک میکنم آزی :)
حیف نمیتونم کامنت بذارم .


پاسخ:
عه وایی چرا نمیتونی کامنت بذاری؟؟؟ با پی سی چک میکنی؟؟؟
۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۶ حسین ت.نیا
خخخخخخخخخخ
پاسخ:
بعله :)
۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۲ ماجراهای خواستگاری
وبلاگت جالبه از این به بعد میخونمت.فقط یه سوال داشتم.شما از بلاگفا به بلاگ تغییر آدرس دادی؟بلاگفا عیبش چی بود؟من اول بلاگ اسکای بودم مشکل نظر دهی داشت اومدم بلاگفا.اینجا هم انگار مشکل داره شبا سرعت نت کم میشه نمیدونم یا سایتش مشکل داره به سختی باز میکنه اصلا نمیتونم کاری کنم .
پاسخ:
من بلاگفام فیلتر شد اومدم اینجا.... بلاگفا یه ایراد نداره هزارتا ایراد داره... از قط و وصل شدنهای هر روزش بگیر تا الکی و بی خبر فیلتر کردناش.... شما هم احتمالا سرعتت خیلی مشکل داره :)
۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۳ ماجراهای خواستگاری
عکسی که تو این پست گذاشتی هم نیومده
پاسخ:
عکس رو همه دیدن شما لابد سرعتت خرابه عزیزم :)
ی تاعرف (طارف طاعرف تارف) بکن ^_^
پاسخ:
بفرماااااااااااااااااااااا از فرسنگها اون ور تر خخخخخ
اونو من از اراک با عششششششششششششششق واست فرستادمممممممم جووووووووووونم :********
خیلی دوست دارم خیلییییییییییی:*****
اینقدر که نمی تووووووونم بگممممممم[آیکون چشم قلبی]
پاسخ:
کدومو؟؟؟ :) اون جعبهٔ تو که مملوء از عشق بود این انگورم دوستم سر راش از اراک خریده :)
منم دوست دارم :-*
اخیییییی
به به دلم آب افتاد آزیتا!
راستش منم هرجا میرم برا افراد احتمالی حتا هدیه میبرم
این دفه نصف چمدونم هدیه بود ک فقط دوتاش ب سر رسید
راستش هدیه توهم باهام بود ک اگر تهران بودی بهت بدم
ک متاسفانه نبودی :)
این ی عادت خوبه
علاوه بر عادت پراز حس خوبه
حس ِ عجیب
پراز لبخند
پر از عشق


دوستم تهران بهم دوشاخه گل رز ِ آبی هدیه داد و من اونو تا اصفهانو کاشانو قم و جمکرانو تا هرجا ک رفتم و دوباره برگشتم تهرانو رفتمو شمالو بعد شهرمون حتا باخودم اوردم
اوردم اونم با سختی فقط چون حس خوب داشت :)

پاسخ:
وای که چقد تو مهلبونییییی... سعادت نداشتم ببینمت و سوغاتیمو بگیرم :(

اخی این همه دو تا شاخه گل و این ور اون ور کردی ^_^
انقده ناراحت شدم
 بادوستان انقد برنامه ریختیم تو 15 روزی ک تهران بودم بلکم ببینمشون :|
مگه شد؟؟
:|
ینی اعصاب نموند ک!

اره روپامم گذاشته بودم اون دوتا شاخه گلو شما فک کن ما ی هفته میرفتیم اینور اونور
چمدون کشی ازینور  ب اونور این پاکتم رو پام گذاشته بودم تمام مسیرو...
پاسخ:
خخخخخ عجب پشتکاره راسخی داشتی تو حمل گلها خخخخ
انگور رو من دادم به دوستت بیاره :))))))))
[آیکون خود را به زوور در صف سوغاتی دهندگان جا کردن] خخخ
پاسخ:
خخخخخ دیووونه :*
هرچ از دوست رسد نیکوست
منم عاشق دوستامم
پس هدیه هاشون واسم خیلی ارزش داره :)
پاسخ:
:) از بس که خوبی 
:*
پاسخ:
:) :*
۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۳:۱۰ ماجراهای خواستگاری
دیدم بلاخره هم انگورو هم ناخنای قشنگتو
پاسخ:
مرسی که تلاش برای دیدن کردی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">