حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۳
آبان ۹۳

خیلی بد اخلاقه ... خیلی هم ترسوئه... بی خاصیت ترین موجودیه که من تا حالا دیدم... یه سه سالی هست که گاهی واسه یه هفته ای مهمون من میشه... بیشتر از اونی که دوسش داشته باشم دلم براش میسوزه... تا اندازه ای حرص در بیاره... کلا موجوده کسل کننده و بی مصرفیه... انگار خونوادش فقط از سر وظیفه و عادت نگه داریش میکنن... به نظر میاد کلا منتظر مرگشن... به هر حال که پیش من مهمونه... مهمونم حبیب خداست. منم وظیفمه ازش پذیرایی کنم! :O)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


این شما و این شایان


حتی این عکسم به سختی ازش گرفتم نزدیکش که میشی دیوونه میشه از ترس :|


حرف که هیچی ، حتی از خودش صدا هم در نمیاره... هیچ حرکت جالبی انجام نمیده ، بعد از 10/12 سال خونگی بودن حتی رو دستم نمیاد از کنار قفسش که رد میشی سکته میکنه... اصلا قابل مقایسه با طلایِ من نمیباشد... حالا مامان باباش رفتن ترکیه، این گنده دماغم یه هفته ای مهمون من کردن :) 

تو زندگیش فقط

میخوره، میپیه و میترسه خخخخ


* میپیه = پی پی میکنه

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۰۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۹)

اوخیییییییییییی :)
چ خنگ ِ
پاسخ:
خنگ واسه یه دقیقه شه :)
12 سالشه؟! چه خوب مونده:-)
پاسخ:
اره ، اخه فقط بخور بخواب داره :)))
دلمان برایت تنگ شد چند وقتی نبودیم
پاسخ:
می توووو :)
من کلا از جک جونور و پرنده و اینچیزا بدم میاد و خیلی هم میترسم ازشون:)) دیگه چه برسه به اینکه بخوان یه هفته هم کنارم باشن:((
پاسخ:
ای بابا :)
طلا خیلی خووووب بود. قابل مقایسه با این عن آقا نیست! :))
پاسخ:
خخخخخ
خیلی به کامنتت خندیدم اون صفتی که بکار بردی واقعا درخوره این شایان هست :)))))))
رنگ زیبای داره
پاسخ:
اره خیلی
عمم یه طوطی داشت دقیقا همین رنگ با این تفاوت که قشنگ حرف میزد...قندخورشم خوب بود
پاسخ:
اتفاقا عمه همین دوستم که صاحبه این شایانه هم یه طوطی داره مثل همین اما بلبل زبونو باحال نه مث این بی خاصیت خخخ
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۷:۰۶ زیبای نابینا
سلاااااااااااااااااااام آزی .من از دوستایِ مجید هستم /...مصاحبتون خعععععععععععععلی خنده دار بود.مطالبتم خععععععععلی باحالن.
پاسخ:
سلام :)
ممنون خوبه که خوشت اومده  :) خوش اومدی
من اینقدر دوس دارم یه طوطی یا یه فنچ داشته باشم!!
واسشون اسمم انتخاب کردم:)
اسم طوطیمو میذارم جیگر 
اسم فنچمم فنچول 
یه روز بالخره من یکدومشو خواهم داشت, من میدونم:))))))
پاسخ:
بین طوطی و فنچ حتما طوطی بخر، فنچ خُله با انسان ارتباط بر قرار نمیکنه :)
چه اسمیم ننه باباش واسش گذاشتن!
شایان!!!
پاسخ:
خخخخ باباش گذاشته:)))) حالا بده؟
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۸:۳۴ حسین ت.نیا
چقدر هم مثل میر غضب! نگاه میکنه
:))
پاسخ:
دقیقا:|||| خخخخخ
این از نوادگان اسکول یا شنقوله
باور کن
پاسخ:
بیچاره اونا این خیلی خرتره :))))
عجیجم
دوز میدارمش!
تهناست...تهنایی بد دردیه...بد.....
پاسخ:
والا کلا تنهایی حال میکنه جفت مفت نمیپذیره :))
۰۳ آبان ۹۳ ، ۲۰:۵۱ خانم هموستات
عزیزززززززززززززم این چه خوشمله.من کاسکو دوست دارم اونم طوسی دم صورتی
پاسخ:
اووووووخ منم ازونا میخواااااااام اونم جوجه که خودم بزرگش کنم :)
آزیتا این یه رگ از آقای همکار تو وجودشه ها کلا جفت مفت نمیپذیره تنهایی حال میکنه و مغرور :)))
پاسخ:
اره خود خودشه منتها ورژنه طوطیش... بسیار گنده دماغو غیر قابل تحمل خخخخ
۰۳ آبان ۹۳ ، ۲۱:۵۰ niloofar^ـــــــــــ^
toam az ghose hamash boro kenaresh bezar srkte kone=))))))
پاسخ:
دقیقااااااا همینکارم میکنم اخه دلم میخواد از تنهایی درم بیار که نمیاره
اندیشه من این است که این مسئله ریشه در دوران کودکی ایشون دارد. شاید گربه ای کوچه ای در کودکی او را مورد آزار و اذیت خود قرار داده باشد. پیشنهاد اینجانب چند جلسه روان درمانی همراه با استفاده از داروهای مناسب است :)
پاسخ:
بعله بعله.... تو این مملکت واسه ادمهاش اینقد ارج و قرب قائل نیستن این که جای خود داره :)
۰۵ آبان ۹۳ ، ۰۷:۵۰ مهندس بهشت
اه اه بچه ترسو
پاسخ:
:)
# نمُردیم و چشممون به جمال آقا شایان هم روشن شد خخخخ
# قبل از اینکه بیام ادامه مطلب ، کلی حدس زدم که همه ش غلط از آب دراومد :)
# نمیدونم چرا از اسمش خنده ام میگیره :)))
# اینکه گفتی « منتظر مرگشن » ، جیگرم آتیش گرفت 
# ماشالا سن و سالی هم ازش گذشته ! پیرمردیه واسه خودش :))
# گنده دماغ !! خخخخخ
# من که از بچگی کلاً هر چی حیوون خونگی می‌خریدم ، می‌مُردن و کلی غصه می‌خوردم . واسه همین نمیذارم کسی حیوون بیاره خونه‌مون . حتی نمی‌ذارم واسه هفت سین ماهی بخرن. بعله :)
# میپیپه خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
کلی به جملهء اولت خندیدم :)))))
همه با اسمش مشکل دارن خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">