حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۵
آبان ۹۳
من چند سال پیش یه دورۀ فشرده و مقدماتی از طب سنتی رو گدروندم... اون موقع هزار مشکل داشتم که بعد از یه عالمه این دکتر اون دکتر رفتن و خوب نشدن...خودم شروع کردم کتابها و گفته های ابو علی سینا رو مطالعه کردن... بعد از اون هم خیلی از مواردی که برای مشکلات من گفته شده بود شروع کردم انجام دادن و وقتی تاثیرش رو دیدم مشتاق شدم که برم و یه دوره ای چیزی ببینم تا لااقل واسه بدن خودمم که شده بدونم چی خوبه و چی بد... اینکه آدم طبع بدن خودش رو بشناسه برای تغذیۀ درست خیلی حیاتی و ضروریه... چون ممکنه گاهی وقتها یه مادۀ غذایی که برای کسی داروئه برای دیگری سم باشه و بر عکس.. ما اول باید طبع قالب در بدنِ خودمون رو بشناسیم بعد هم طبع انواع مواد غذایی ای که مصرف میکنیم یا میخوایم بکنیم... در تغذیه رعایت تعادل بسیور مهمه...اینکه ما نذاریم مزاجمون به سمت سردی و یا گرمیه بیش از اندازه بره.. خیلی از بیماریهایی که به نظر پیچیده میان با همین متد اولیۀ طب سنتی درمان میشن.. خیلیها اگه مزاجشون به تعادل برگرده اضافه وزنشون کم میشه و خیلیها لاغریه زیادیشون خوب میشه... و بهترین چیز در طب سنتی اینه که آدم درمان میشه ، سال میشه با رعایت کردن در خوردنِ همین ماد غذاییِ رایج خودمون و از قرص و دعوا هیچ خبری نیست البته خیلی باید حواستون به این دکون بازارهایی که به اسم طب سنتی این روزها باب شده باشه...
این دو تا کلیپ صوتی  50 دقیقه ای از سر کلاس ضبط شده و گوش دادنشون نه تنها خالی از لطف نیست که میتونه خیلی کمک کنه به این که با طبعها آشناییِ بیشتری پیدا کنید ...





اینم از این :) حالا هی بیاید بگید کرفس اَخه کرفس تُفه :))))))))


دریافت فایل در ادامۀ مطلب



1

دریافت
حجم: 11.8 مگابایت



2

دریافت
حجم: 11.7 مگابایت




موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۰۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۹)

عالیه آزی عالی!
مرسی:)
من هم حدیثو یادداشت کردم برا مامان اینا بگم
هم دان کردم کلیپارو گوش بدم :)
پاسخ:
چه خوب:) 
آورین آورین مرحبا بر تو :* اینم ماچ خخخخ
داره دان میشه مرسی عقش^_^
پاسخ:
:)
منم مخشول گوش دادن ب این کلیپ ها میباشم
نکات جالبی گفته ها
پاسخ:
نوش گوشِت خخخ
عجیبه :) به این پزشکای مملکت چی یاد میدن که باید مجبور شی بری کتابای بوعلی رو بخونی؟! نه واقعن درستش این نیست که قبل از آموزش داروهای ژنریک بیان اینارو آموزش بدن ؟ بوعلی بیچاره شده اینارو یافته و کشورای دیگه میان ازش الگو میگیرن، اونوقت منشا خودش اینارو به پزشکاش یاد نداده. نه واقعن آدم از تحصیل دل سرد میشه :| شیطونه میگه ترک تحصیل کن بشین خودت تحقیق کن اصلن :|
پاسخ:
پزشکی تو این همه سال هیچ پیشرفتی نکرده که پسرفت کرده :| تنها چیزی که پیشرفت کرده مهندسی در پزشکیه یعنی کلی دم و دستگاه اختراع شده که اخرشم هیچی به هیچی 
شما هم یه روز میفهمی درس خوندن هنش کشکه و افسوس عمر تلف شدت رو میخوری، مخصوصا درس خوندن تو ایران :|
http://www.tabaye.ir/exam

تست مزاج شناسی. اصولا طب سنی یجور ارامش و نجابت داره که طب جدید فاقد اونه.
پاسخ:
اره این تستم خوبه
ممنون 
ممنون بابت کلیپا
من اولی رودان کردم نمیدونم چرادومی دان نمیشه...
پاسخ:
عه ؟ بقیه دان کردن که :| همه چیزشون مث همه قائدتا باید دان شه
# ترغیب شدم برم پیش یه پزشک طب سنتی تا مزاجم رو تشخیص بده 
# راستش من تا قبل از این اصلا به طب سنتی اعتماد نداشتم . همه ش ته ذهنم این بود که اینا سواد درست و حسابی ندارن و توصیه های اونا مال وقتیه که علم اینقدر پیشرفت نکرده بود . ولی یکی دو هفته ای که راجع بهش می‌نویسی خیلی سرچ کردم و تایید گرفتم از آدمهای مختلف که با خوندن این مطلب و تاثیری که خودت دیدی ، اعتمادم قویتر شد. ولی هنوز نیاز دارم که بیشتر بخونم و بدونم 
# اون روایت از پیامبر در مورد کرفس هم خیلی جالب بود . سبزی پیامبران ، خوراک حضرت خضر و الیاس ، درمان گرفتگی رگها ، طراوت دل ، زیاد کردن حافظه ، از بین بردن ترس و دیوانگی و پیسی و جذام ! واقعا عجیبه :)
# فایلهای صوتی هم دانلود کردم و یه مقداریش رو گوش دادم که در مورد مزاجها و ظروف و گوشتها میگفت . جالبه واقعا . ایشالا سر فرصت بقیه اش رو هم میشنوم 
# مرسی آزی ... اگه اینا رو نمی‌نوشتی شاید به این زودیها ، اینا رو یاد نمی‌گرفتم :))
پاسخ:
از نظر من طب هیچ پیشرفتی نکرده طب مدرن فقط دم و دستگاه اختراع کرده و ازمایشگاه تجهیز کرده ولی هیچ توجهی به بدن انسان نکرده! همهء حرفهاییی که قدیمیها زدن یه منشاء درست داره که الان فراموش شده طب سنتی ممکن ١٠٠ جواب نده ولی تا ٨٠٪ جواب میده اما طب مدرن جز از این ور به اون ور دوییدن و اخر بجایی نرسیدن نیست :)
سلام
خیلی خوبه که افرادی مثل شما و من 
می توانیم تمام قد جلوی زیاده خواهی های بعضی از ناآگاهان رو بگیریم 


پاسخ:
عایا این کامنت مرتبط است؟ با پسته من؟
سلام!میگما البته من نتونستم اون فایلو دانلود کنم و گوش بدم.نمیدونم اینی که میپرسم توش بود یانه!ولی تو طب سنتی از دردای پریودی و اینکه چکار کنیم چیزی نگفتن؟نمیدونی؟من بدون ژلوفن نمیتونم تحمل کنم و همه ش ژلوفن میخوردم ولی نمیخوام دیگه بخورم میگن خوب نیست!خودت چکار میکنی؟
پاسخ:
تو این فایل نگفته اما دردهای پریودی بیشتر بدلیل حال و طبع عمومی بدنه ، اگر در راستای صحیح شدنش از نظر طب سنتی عمل کنیم دردهام به مرور کمتر میشن ، یه سری دمنوش آرامبخش هم هستن که به کاهش درد کمک میکنن مثلا گل گاوزبون و سنبل طیب همچنین گیاه ٥ انگشت که البته دم کرده اش خیلی بدمزه است، قرصش هست ! اما بهتره که بری دکتر سنتی و اون بهت دارو بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">