حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۹
آبان ۹۳

دیروز یکی از دوستهای دوران دبیرستانم قرار بود بیاد دنبالم که برم خونشون، یه چهارسالی میشد که ندیده بودمش ، خونشون به خونمون خیلی نزدیکه، بعد از ظهری اومد دنبالم تا سوار ماشینش شدم میگه از پرنده که نمیتوسی؟ منم با شور و ذوق داشتم تو ماشین دنبال پرنده میگشتمُ میگفتم کو ؟ کجاست؟ خخخخ بعد یهو دیدم سر شونهء دوستم نشسته !!! اوخی کلی قربون صدقش رفتم اونم زرت اومد رو دست من :) خلاصه که تا آخر شب این شازده پسر از سر و کوله خاله آزی بالا پایین میرفت :) 


ملوس :) اسمش ملوس بود

نخند خخخخ میخند؟ اسمش بود خب :))))



کلا یه سری توش هست که انواع و اقسام خزندگان ، پرندگان ، چرندگان و باقیِ ماجرا با من بسیور ارتباط خوبی برقرار میکنن :)))))






موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۱۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۱)

۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۴۲ هَشت حَرفی
:))))))
عجب بچه باحالیه :) عین کارتوناست!
دِکی :| رژ گونه م که زده :)) موهاشم که رنگیده :)) خوبه رژ منقار نزده :)) امکانات کم بوده احتمالن!
پاسخ:
تازه مامانش ناخنهاشو لاک زده بود :))) میگم این پسله نباید واسش لاک بزنی :))
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۹:۰۶ حسین ت.نیا
لپ گلی هم هست :))))
پاسخ:
اره :)
اوخی چه نازم هست....برعکس شایان اخمخو این خیلی خوشگل و دوست داشتنیه
خوبه با این موجودات میتونی کنار بیای البته پرنده خوبه ولی تو  اینستاگرامت دیدم سوسمار داشتی:///فکم افتاد پایین :///
پاسخ:
اره شایان خر بود :)
اون سوسنار نبود :| اون یه مارمولک کوشولوی ناس ناسی بود اندازه یه بنده انگشت الهیییییی خخخخ
خوب مارمولک هم نوعی سوسمار است دیگر:دی
پاسخ:
بی خیال باوووو خخخ
آزی آخه این مارمولکا سمی ان ها خطر ناکن. اگه از روی مواد غذایی رد بشن خطر مسمومیت داره عزیزم
پاسخ:
رد نمیشن بعدم اینا شایعه ای بیش نیس ، عمر دست خداست خخخخ
 خب همه اون پرندگان خزندگان و چرندگانی که گفتی حتما یه چیزی توی آزی میبینن که زودی میان سمتش و باهاش دوست میشن:)
انقد که خوبه آزی:* حتی حیوونا هم اینو میفهمن
پاسخ:
ای جونم خودت خوبی ک منو خوب میبینی وگرنه اینجوریام نیس :) حیوونام نمیفهمن اگه میفهمیدن خخخخخخخخخ نمیومدن :)))))
دوسش دارم..جیگریه مثه تو
پاسخ:
قلبونت :) :*
آزی رو با تغییر عکس شاهدیم:))))))

بس گل منگولی و جالب :))
پاسخ:
خخخخ بعله از گوجه سبز به گل رضایت دادم :)))
:) 
پاسخ:
(:
آزی ؟
پستانداران حتا :))))

خو از بس خوبی:)
پاسخ:
خخخخخ ای جونم پستانداران که عشقن :))))))
خوبی از خودته عجیجم :***
ملوس موهای خاله رو بکش ببینم بلدی:-)
پاسخ:
اتفاقا بلد بود و حسابی هم کشید از مو بگیر تا گوشواره و گردنبند خخخخ
ای خدا,ای خداااااا یعنی من قلبون کدومتون برم!!!
قلبون تو با اون خنده خشنگت یا قلبون اون لپ گلی که چه خجالتیم هست سرشو انداخته زیر:))))

خیلی باحاله:)))
منم یه عروسک داشتم اسمش ملوس بود:)))
پاسخ:
خخخخخخ
خدا نکنه فداتشم :))))
اتفاقا خجالتی نبود یه تُخسی بود که :) 
اسم خر قُلمرادم ملوس بود خخخخخخخخخخخخخخخ
هه.... خیلییییییی ناز بود پرندهه.... ! :)
پاسخ:
:) عااااره
زیباست...
پاسخ:
اوهوم

ساعت ٥:٣٠ صبح؟!!!!! خخخ •_•
۲۰ آبان ۹۳ ، ۰۹:۱۰ مهندس بهشت
زندگی آزی و پرندگان
فیلم امشب سینماهای تهران و شهرستان ها
نیگا چی هر دوتاشونم گفتن سیب
پاسخ:
خخخخخخ آزی و حیوانات بهتره :)))
خخخخخخخخ
جان من خر قل مرادم ملوس بود????
خخخخخخ
پاسخ:
اره دیگه ملوس بود :))))
سلام خوبید؟؟


امروز سر کلاس با دوستان کلی به کسانی که





اسمشون آزی بود خندیدم جاتون خالی.


خدا ما رو ببخشه ولی

 اسم یه یون رو استاد

دارویی گفت که باعث شد مخسره کنیم

البته آزی ها رو نه بلکه یون (آزی ریدینیوم)رو!!!!!


خخخخخخخ.@_@

o_O


نچ نچ آزی از شما بعیده خجالت بکش:)))
پاسخ:
یه عنصرم هست زیر کونیوم ما همسن شما بودیم به اون میخندیدیم :)))
در ضمن من آزیتام نه آزی ؛)
ملوسه
پاسخ:
:)
ای جووووووووونم چه خوشمله
منم عاچق حیواناتم...البت مامانم مخالف سرخت شون :)
حالام داییم دوتا مرغ عشق داره زن دایی م گفت هروقت تخم گذاشتن دوتاشونو بده به من ....ذوق مررررررررررگم : )
پاسخ:
مرغ عشق دوس ندارم :)))) خیلی خره خخخخ حالا ایشالا که بگیری صفا کنی 
چقــــــــــــد ملوووووووووسین جفتتوووون^_^ منم میخوااااااام ازیناااا چه نازه[ ایکون چشم قلبی[
پاسخ:
خخخخخ
به به بسیار هم خوب...حس میکنم من یک جایی دیدمتون آزی خانوم و البته ملوس رو که...من از خوانندگان وبلاگ آقای همکار هستم...
پاسخ:
کجا چی کِی ؟ حس میکنی :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">