حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۴
آبان ۹۳

هیچوقت گشنه به بازار نرید و اگر رفتید بدانید و آگاه باشید که حتما پول یک غذا در پاچۀ تان خواهد رفت! و اگر نه به دیدِ تفریح به قضیه نگاه کنید و یک غذای خوب و به صرفه را انتخاب کنید و بزنید بر بدن...

گشنه که به بازار بروی همش تجسم یک هات داگ خوشمزه را در سر میپروانی! ذهن آدم خُل است وقتی گشنه هستی مدام دلش آت و آشغال میخواهد ، لطفا به ذهنتان توجه نفرمایید...  :)

راستی اون کتونی ای بود که گفته بودم تو سالن ورزشیِ خراب آباد جاش گذاشته بودم، خوشبختانه همانجا سر جاش بود و دوستم شنبه اول وقت رفت و گرفتش ، فردایش هم داد اتوبوس بیاره تهران... دوشنبه بود که برای گرفتنش باید میرفتم ترمینال جنوب تا از قسمت انبار تحویلش بگیرم...چون این روزها بی کتونی و بی باشگاه روزِ من شب نمیشود... فکر نکنید سفر وقفه ای در رژیم و برنامۀ ورزشی ام انداخته! نخیر !! کم کار که نشدم هیچ ، پرکارترم شدم! خلاصه میگفتم رفتم تا ترمینالِ جنوب، حالا بماند که آنجا برای خودش تگزاسی بود... که جنگی از انبوهِ مزاحمان گذشتم و سه سوته برگشتم سوار مترو شدم... برگشتنی به سرم زد حالا که تا این پایین مایینا اومدم یه سر برم بازار تهران... خلاصه کتونی به دست از ایستگاه 15 خرداد اومدم بالا...

گفته بودم هیچوقت گشنه به بازار نرید :))) سر ظهر بود و منم حسابی گشنه... تصمیم گرفتم وعدۀ تقلب رو همون روز بخورم! (در رژیم غذایی در هفته یک وعده میتوان هر آنچه دوست داشت خورد تا به متابولیسمِ بدن شُک وارد بشه و بخاطر عادت به رژیم کند نشه)

همیشه اسمی از رستورانهایِ مَشتیه بازار تهران شنیده بودم اما هیچوقت پیش نیومده بود که برم... رستورانهای شلوغی که نه بهتره بگم خیلی شلوغی که غذاهای محبوبشون زود تموم میشه و مردم واسه خوردنِ غذاشون صف میکشن...


همینجا تو صف :)

دم در بیرون بر هم سفارش میگرفتن که اونم خودش واسه خودش محشر کبرایی بود



رستوران مُسلم در خیابان پانزده خرداد یکی از اون رستورانهاست... از همون دم درش واسه تو رفتن صف بود..


اگر از غذا خوردن در جاهای شلوغ بیزارید هیچوقت نمیتونید طعمِ غذاهای خیلی خوشمزۀ همچین رستورانهایی رو بچشید! رو در و دیوار نوشته بود "مشتریانِ گرامی نگرانِ شلوغی نباشید بالغ بر 100 پرسنل مجرب در حال خدمت رسانی به شما میباشند" یه جای دیگه نوشته بود " کمتر از 10 دقیقه غذای موردِ نظرتان روی میزتان خواهد بود " خلاصه که یه ده دقیقه ای طول کشید تا با صف از پله ها بالا بریم تازه برسیم به سالن رستوران ... واقعا اونقد شلوغ بود که یه نفر مث این ملوانها که میرن بالای دکل کشتی و داد میزنن خُشکــــــــــــی خُشکـــــــی... بالا پله ها ایستاده بود و جای صندلیهای خالی رو بلند بلند اعلام میکرد :)


یک صندلیِ خالی یا یک غنیمت :)))


خلاصه که مکانیزم سفارش گرفتن و صندوق هم خیلی جالب و حساب شده بود... من غذای تیپیکال یا همون غذایی که ابتدا این رستوران باهاش معروف شده یعنی ته چین مرغ رو سفارش دادم... باید اضافه کنم که نسبت به حجم و کیفیتِ غذایِ ارائه شده ، قیمت غذا واقعا معرکه بود...


ته چین و مرغ و یه عالمه چلویی که خورده نشد :|

الانم نیگاش میکنم دلم میخواد خخخ


باید بگم که این غذا یکی از بهترین غذاهایی بود که تا همین الان تو رستورانی خورده بودم... عطر کره و زعفرونش آدمِ شکمویی مثلِ منو دیوونه میکرد و حجمش واقعا بی اغراق دو نفره بود .... در ضمن کمتر از 5 دقیقه سر میز ، جلوی من حاضر شد و سرویس دهیِ پرسنل با اون همه شلوغی فوق العاده بود... آدم باور نمیکرد که تو اون همه ازدحام بازم پرسنل هر ده دقیقه بیان بپرسن چیزی لازم ندارید ؟؟؟ 0_O خخخخ به نظر من موفقیت تو هر کسب و کاری هیچ رازی نداره جز کیفیت :)


با این سالاد که توش پره کلم بروکلیِ محبوبِ من بود وکیلویی 7 تومن من امروز خریدم کل غذا شد 19500 تومن

خداییش دو نفر رو مث بنز سیر میکرد خخخ


خب همۀ اینا رو نوشتم که بگم واسه من فرق نمیکنه که تو شهرِ خودم باشم یا به شهر یا کشورِ دیگه ای سفر کرده باشم ، غذا قسمتی از فرهنگِ هر جاییه.. این نظرِ منه و غذای خوب خوردن یکی از لذتبخش ترین و در عین حال در دسترس ترین لذتهای زندگیه... حتی اگه تنهایید حتی اگه هیچ دوستِ پایه ای واسه بیرون رفتن ندارید ... میتونین خودتون و شکمتون رو به یه ضیافت دعوت کنید :)

اگه خواستین تور رستوران گردی بذارید ، رستوران مسلم توصیه میشه :)


+ راستی خاطر نشان کنم که با خوردنِ یک همچین ناهار پرملاتی بنده تا فردا ساعت 11 صبح قشنگ سیــــــــــــر بودم :))) یعنی تا این حد به صرفه بود..خخخ

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۲۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۸)

آی گفتی(آیکون دهن آب افتاده)اصن آدم حال میاد وقتی این همه آدم تو صف میبینه خخخخ:))
آغا یه فست فودی هم شیراز هس من به شخصه سالی یه بار حتما سری بهش میزنم.یه برگرشُ که میخورم تا 48ساعت کامل سیرِ سیرم.. 
پاسخ:
خخخخخخخخخخ من که کلا وقتی برگر میخورم تا یه هفته دستگاه گوارشم مشقت و دشواری داره :)))))))))) فک کن اونو بخورم :)))
۲۴ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۸ خانم هموستات
نرفتم اینجارو اما تعریفشو زیاد شنیدم مخصوصا ته چین و ماهیچه شو و اینکه هر پرس غذا واسه دو نفرِ جواب میده.
حالا که از این جور جاها خوشت میاد یه کافه دل و مشتی هم دروازه دولت هست بنام کافه "اوریانت" .صاحبش یه خانم و آقای ارمنی هستند.جای معمولی محسوب میشه و هیچ دکور خاصی نداره ولی میتونم بگم تکه.من عاشق رویال و شکلات های پوست پرتقالی شم.
پاسخ:
ای شیطون تو اینقد خوب تهران رو بلد بودی و رو نمیکردی؟؟؟ :)))))))) دوس دارم برم این اوریانتم :)
۲۴ آبان ۹۳ ، ۲۳:۰۲ خانم هموستات
تهران قرار است وطن دوم من باشد بس که میگ میگ کنان آمدم تهران و برگشتم.در جریانی که:))
پاسخ:
بهله بهله در جریانم :)))
خو من گشنم شد عازی :|

+من دخدر خوبیم یالا ماچم کنننننننننن
پرهیز غذایی خوبی دارما
آزییییییییی؟ منم کرفس خور شدم :)))
^_^سالادمو دیدی تو اینستا؟؟ :))
پاسخ:
الان بدلیل کرفس خور شدنت ماچت میکنم :****

نخیر بنده نمیتونم عکسهای شمارو ببینم چون فالو کردم و صد ساله که ریکوعستد مونده و شما تایید نکردی که پیج پرایوت شمارو ببینم :|
سلام مشتی.یه سوال دارم ازت
یادته تو وبلاگ قبلیت یه مطلب راجع به حجامت گذاشته بودی؟
میشه بگی اونجایی که معرفی کردی کجا بود و کلا اگه نکته ای هست بگی؟
متچکرم:)
پاسخ:
والا هوچ اون پستم رو یادم نیست اما آدرس مرکز تحقیقات حجامت ایران اینه: باغ فیض جنب امامزاده جعفر و حمیده خاتون! پاساژ تیراژه تو اشرفی رو بلدی؟ خیابون بغلش رو تا ته بری میرسی باغ فیض :) شمارشم تو نت سرچ کن من ندارم
راستی الان اصلا وقت مناسبی برای حجامت نیست مگر اینکه خود پزشکای اونجا تجویز کرده باشن خاموش جان
برای تکمیل ظرفیت مزاحم شدم.البته اگه هنوز نفر دوم ثبت نام نکرده!!!
من حاضرم به اندازه ی پراید سیر بشم و شما به اندازه ی بنز منهای پراید!
خلاصه اینکه تعارف نکنید.بحث ، بحثِ غذاست و بنده بی نهایت شکمو! :)

+این اینستاگرامتون آدم خوف میکنه سر بزنه!پره از غذاهای خوشمزه! هی اشتها تحریک میشه و هی نمیشه مانیتورو خورد! دستِ یه ملّت میمونه تو پوست گردو!!! :)
پاسخ:
اقا من با یه پراید هاچ بک هم سیر میشم حیف که دیر رسیدی :))))
بابت پیچ اینستا هم بنده رویم سیاه جهت دستِ تو پوستِ گردوی شما خخخخ
وااااایییییی رستوران مسللللمممم!!!!! 
باقالی پلو ماهیچه اش هم حرف نداره!!!!  لقعمه زعفرونیش هم خیلی خوبه! یعنی آدم کیف میکنه با خوردنش!!!! 
بازار اون کالباس تنوری دم مترو هم خیلی دوز میدارم البته برای میان وعده :دی 
پاسخ:
میان وعده؟ کالباس تنوری؟؟؟ نترکی یهو خخخخخ 
من ده ساله کالباس نخوردم :))) و نخواهم خورد

واستی باقالی پلو ماهیچسو رو میزهای دیگه دیدم ، کولاک بوووود ! اما کوبیده کلا دوز ندارم :) والا همه غذاهاش محشر بود بغل دستیه من شیرین پلو میخورد اصن یه وضی :)))
۲۵ آبان ۹۳ ، ۰۷:۵۵ حسین ت.نیا
نوش جان
خیلی اشتها برانگیز و خوش رنگ و لعاب بود ته چینش
پاسخ:
ممنون ، بلی همینگونه بودندی :)))
وایی یاد پسران کریم افتادم که قبلز خوردن عکس میگرفدیم خخخخخD= نوش جوووونت عزیزم خیلیم خوش رنگ و لعابهههه باشد که بشود یه روز به این مسلم جان رفده و ازین خوشمزه جات بخووووریم^_^ راسدی عقش جان الان یاد اوری کنم که اون دستور پختو بهم بدییییییییی^_^
پاسخ:
اره ولی این مث پسران کریم منو ناامید نکرد خخخخ تازه اونا خیلی گرون فروش بودن :)))
ایشالا یه روز میری
من از همین الان عاشق رژیم شدم واسه خاطر این وعده ی تقلبش!!! عجب مشتیه:)))))))
نوش جوونت این تقلبت;))
یه روز بشه دوتایی با هم تقلب کنییم!! من تو تقلب رسوندن اصن حرف ندارم خخخخخخخ
پاسخ:
وقتی ادم رژیمه غذاهای خوشمزه رو با ولع بیشتری میخوره خخخخ
خخخ دمت گرم
خودت تک و تنها میری رستورا غذا میخوری بهت میچسبه ؟!):
پاسخ:
از نرفتنش بهتره :)
کسی بیشتر اوقات تنهاس هم باید از زندگیش لذت ببره بعله میچسبه اصن :)
خودت تک و تنها میری رستوران غذا میخوری بت میچسبه ؟! ازی شوهر کن دیگه ترشیدی ...والا ..خخخخ
پاسخ:
ترشیدن من جای انباریه شما رو تنگ کرده؟ والاع خخخ
عه ! امکان نداره من اکسپتت کردم :|
تازه خودمم فالوت کردم عررررررررر
نمیتونستی زودتر بگی عایا؟؟ :|
میرم درست میکنم حالا :|
من باخودم میگفتم این ازی چرا هیچی نمیگه :|


+ی ماچ دیگه م میخوام
چون باباممم وسوسه کردم ازین سالاد ِ کرفس و سنزیجاتو اینا بخوره خوششم اومد قول داده برنشو نخوره دیگه اخه قند داره :)
پاسخ:
هنوزم درست نشده که :/

افرین ترویج سلامتی کن باریکلا :))
وای آزی 
من تا حالا نرفتم
اما تو اولین وبلاگی نیستی که تعریفش رو میکنی 
وسوسه شدم امتحان کنم
عاغا با من شیکموی در رژیم اینقد از غذاهای خوشمزه نگین ;)

پاسخ:
وعده تقلب برو بخور عب نداره :)

۲۵ آبان ۹۳ ، ۱۵:۵۶ مثلث برمودا
به غذاهه نمیاد زیاد خوشمزه باشه . البته دیدن کی بود مانند خوردن

ولی معلومه خوش اشتهایی ، 19500 همچین هم کم نیست برای یه پرس با یه سالاد . شاید برای تهران کم باشه
پاسخ:
بهش نمیاد ؟ o_0

خیلی قیمت مناسبیه واسه این کیفیته فذا حداقل تو تهران البته مشهدم رفته بود گرون بود غذا
من نفهمیدم اگر اینجا چلوکباب مسلم هست..پس چرا چیزای دیگه هم دارن؟!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه نباید چلوکبابی فقط چلوکباب بده؟عازی
پاسخ:
شما ببخشید... حالا میخوای بریم دارشون بزنیم چون چیزای دیگه هم دارن؟ ها؟
باقالى پلو ماهیچش یهههه چیز دیگه ست ! :)
پاسخ:
اره دیدم چ رُخیییییی داشت :)))
از همچی بیشتر منو سالادش گرفت خیلی آدمو تحریک میکنه من سالاد میخوام میفهمی سالاد میخوام خخخخخخخ
پاسخ:
میفهمیییییییی سالاااااااااااد خخخخخ
درست کن بخور عزیزم
کلم بروکلیو که دیدم دهنم آب افتاد .. من چند باری رفتم 15 خرداد اما رستورانِ مسلمو ندیدم! عجیبه واقعا
پاسخ:
همون اولشه ، :)
۲۵ آبان ۹۳ ، ۲۳:۴۷ مسیح رهنما
دلم خواست
یادم باشه این دفعه که رفدم تهرون حتما بهش سربزنم
البته چند روزه هوس کباب شابدالعظیم کردم
از اون کبابایی که همش چربیه و مزه همه چی میده الا کباب
همچین با پیاز و گوجه و ریحون با دستایی که از صپ نشستی میچسبه
پاسخ:
من احتمالا اگه از اون کبابها بخورم حتما شبش باید برم بیمارستان بستری شم خخخخ
ما اشتهایمان ازبین رفته!به گمونم معدم باهام قهرکرده :)خخخخخخ
میریم باشگاه وبرمیگردیم توی راه هله هوله نمیخریم واسه این شکم صاب مرده اونم بام قهرکرده :)
پاسخ:
البته کم اشتهایی زیادم بد نیس همچنین هله هوله نخریدن عالی است ولی لطفا چیزهای مفید را به زورم که شده بخورید :)))
دلمان خواااااااست : )
نوش جونت گوشت بشه به رونت :)
پاسخ:
خخخخخخ ایشالا میخوری

پستات رو خاموش میخونم مهندس
عجب جایی نوش جونت رفتم تهران باید برم اینجا
پاسخ:
بعله لطف میکنی میکنی میخونی و کم لطفی میکنی ک خاموشی خخخخ
آزی من اینجا کامنت گذاشته بودم! نزاشته بودم؟!
پاسخ:
تازه تایید کردم ، هنوز کامنتها رو تایید نکرده بودم
غازی دارم بهت هشدار میدم که بامن خشن برخورد نکن...وگرنه باهات خشن برخورد میکنم(آیکون اولدورم بولدورم)  من گفتم دارشون بزنی...چیش

اخلاقت شیرینه...ها

در ضمن...دیروز زنگ زدم یه فست فودی میگفت لازانیای تک نفره رو میدیم پانزده هزارتومان حالا مقایسه کن با این غذایی که تو پولشو دادی نمیدونم حالا سالادش چقدر شده..اندازشم که میگی قد دو نفر بوده
پاسخ:
اوه اوه اوه تو همینجوریشم کلی خشنی چ برسه بخوای خشن برخورد کنی دیگه باید فانحمو بخونم :))))

بعله قیمت اون غذا واقعا مناسب بود ١٦/٥ سالادم سه تومن 
سلام. چه غذایی! قسمت شد اومدم تهران میرم. آدرسش دقیقترش که بشه راحت پیدا کرد کجاست؟
پاسخ:
ایشالا 
رو گوگل مپ هست لینک کردم
۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۳:۱۵ فروهرو فرداد
لطف عالی کم نشود...شرمندمون کردید با این همه تعریف...در حق شما صرفا شما چه خشونتی کردم..غیر اینکه همیشه گفتم عازی دوستت دارم...اگه به دیگران(لی لی) حرفی زدم تو را سَنَنَه؟

یبار یه دوستی داشتم تو داشنگاه که خیلی دوستم داشت و بمن محبت میکرد اما با یه سریها مشکل داشت و بااونا خوب نبود...دور برداشتم که حالشو بگیرم که چرا با فلانی فلان کردی و با بهمانی بهمان...یروز بمن گفت با تو چه کردم؟
خیلی فکر کردم و یادم نیامد...بسیار خجل شدم...و سرم را بالا نیاوردم..حتی
تو با این جمله که بمن گفتی همینجوری هم کلی خشن هستم منو یاد اون انداختی..یدوستی یروزی راجبع تو چیزی گفت توی وبلاگم که کلی باهاش صحبت کردم که بگم تو خوبی و دوستت دارم...
اما حالا...هر چه فکر میکنم یادم نمیاد چه کردم با تو از کی و از کجا که اینگونه شیک و مجلسی برخورد میکنی

مرحمت و عزت عالی برای همیشه زیاد...خدا حافظ
پاسخ:
کلا شما چرا اینجوری هستی؟ همیشه در موضع اعتراضی! شوخی میکنسم اعتراض ، جدی میگیم اعتراض ... من نگفتم با من خشونت کردی، گفتم کلا خشنی، خشن بودن هم فحش نیس که اینقد بهت برخورده! من اصن برامم مهم نیست که در مورد کی چی گفتی، من گفتم خشنی مث اقوام کُرد... یجور خشونت با لبه های تیز! کم انعطاف! اینا هیچکدوم فخش نیس اینا خصیصهء ذاتیه...
بعد میگم این چه دوست داشتنیه ک هر دفعه مورد رگبار شما قرار میگیرم بعدم بای فور اِوِر !؟!!؟ 
اخلاق من شیرینه یا تو حالا؟ :))
خانم بهتره مواظب زیر باشن
پاسخ:
ها؟
جمله نامفهومه:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">