حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۰
دی ۹۳
اینجا هم برف می بارد
از جنسِ خُرده یونولیتهای ساختمانِ در حالِ ساختِ روبرویی!!
:|
موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۱۰/۲۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۴)

خوبه دیگه .. با این نوع برف خیس نمیشین دیگه :))))
پاسخ:
عاره معرکه است :| خخخخ
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۴:۵۸ ساماناماسان
این دیروز حیاط خونه ماست :)))
پاسخ:
باید از حیاط اینجام عکس بگیرم که یونولیت سفید پوشش کرده...
عکست خیلی خوووووب بود دلم برای همدان تنگ شد :((
آقا منم دلم برف میخواد.........!
لعنتی اینجا اصنننننننن خبر مبر یوخ!!!!
پاسخ:
اونجا کجاست؟
میخوای مث ما برو برف یونولیتی درست کن واسه خودتون خخخخ
خخخخخخ اینجا تهران صدای مارو از رادیو زنجان میشنوید!!!
تبریز!!!! :)

زنجان!!!! 0____0
پاسخ:
بمیری با این گفتنت خخخخخخخخخخخخخ

همون زن جااااااااااااااان :)))))))))))))))))
اونجا هیچ وقت برف نمیاد،نه؟
پاسخ:
نه هیچوقت :/
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۳ تنهاترین دختر دنیا...
اینجا برف که هیچ،بارون هم نمیزنه،امروز 2-3 قطره بارون زد،مثلاً اینجا یه قطره،5 متر اونورتر یه قطره،10 متر اونورتر یه قطره،ملت همه از مغازه ها و فروشگاه ها زدن بیرون،هی میگفتن وای بارون،بعد این هیچ،یه آقایی بود با هیکل گنده،من تا رو کمربندش بودم،با خودش هی میخوند بارون بارون،بارونه هی،دسه تو به وه دسم...و بقیه اش...
پاسخ:
اره یه چسه بارون زد اونم تازه بارونش گِلیه! همه شیشه ها رو انگار با گِل شستن و استتار کردن :/
حالا همه با هم بارون بارونَ هعییییییی ... خخخخ
اوره همون زن جاآآآآآآآن!!! :)

خخخخخخ مثلا شهر سردسیریه ولی دریغ از ی ذره برف!!!!!!!!!
:)
:(
 دوس دارم زااااااااااار بزنم!!!!
اصن اگ تا پس فردا برف نیاد میرم برف شادی میخرم!!!!!!!!!! 0______0
گرچه متنفرم از برف شادی!!!!!!!!!!
پاسخ:
خخخخخخ منم از برف شادی از همون اولم که اومد متنفر بودم :))))
عوضش از گِل و شُل بعدش راحتین:-)
پاسخ:
اینجا همیشه گِله، اینجا همیشه اجنه اینجا همیشه خاکه اینجا خورستان نیست خاکستان است :|| خوزستانِ اسطوره ای سالهاست که به فنا رفته است :/
خخخخخخخخخخخخ هوووووووووووووورآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ..........!
اینجا برف میباره آزی.......
دمت گرم عجب بحثی را انداختی، باورم نمیشه........!
خخخخخخخ
ولی خیلی کمه....
انگار الکیر ریختن تو آسمون...!
ریزه ریزه ....... ی ذره باریده!!!!

کاش تا فردا ی ریز بباره یکم حال کنیم!
پاسخ:
به امامزاده بی حفاظ ایمان بیار خخخخخخ اینجا همه حاجت روا شدن تا حالا :))))
اینجا بارون میباره اما با فاصله ۴۰ دقیقه ای به برف میرسیم...اونم چه برفی :)))
همچین شهر باحالی دارم خخخخخ
پاسخ:
خیلی خوبه اتفاقا :)))) 
بنده یک عدد خوزستانی برف ندیده ام که از وقتی هم که به اصفهان نقل مکان نموده ایم کلا 1 بار بیشتر برف ندیدم ! اونم پارسال بود منم درگیر کنکور بودم اصلا نرفتم برف بازی! :-/
پس هنوز برف ندیده حساب میشم !
  :-/

+ از گروه متنفرین برف شادی هم حمایت می نماییم 
پاسخ:
آخـــــــــــــــــــی.... ایشالا امسال اصفهان حسابی برف میاد تو هم میری بازی از زمره برف ندیدگان خارج میشی :)))

+تکبیـــــــــــــــــــــــــر :))
خطاب به ساماناماسان 
برو از خدا بترس از این عسکا میذاری دل ملتو آب میکنی :p
 
شوخی میکنم .من کلا از عکس های برفی استقبال میکنم . شادم میکنن :)
پاسخ:
:)
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۲:۲۹ آقای شوژ
به چرخا بگو یونولیتی زنجیر بزنن! :)
پاسخ:
کلا حیاطه خونه ما فقط برف نشسته چرخا مشکل ندارن :/
۲۱ دی ۹۳ ، ۰۱:۵۲ ساماناماسان
نمیخواستم دلت آب شه :/
پاسخ:
دلم تنگ شد، آب نشد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">