حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۷
دی ۹۳

کامنت خصوصیِ یه نفر


و این چنین است که من از فرطِ رنج از کمر درد ، دردِ خود در وبلاگ جار میزنم و حتی از تاریخچهء موروثیِ آن سخن گفته و شفاف سازی مینمایم اما همانا باز اذهانی اندک به چه سمت و سوهایی که نمیروند! خدایـــــا توبه... هر چند من هیچگونه اطلاعی در مورد صحتِ موردِ مطرح شده در این کامنت خصوصی ندارم اما شَمِ پزشکی ام این مطلب را اصلا نپذیرفته و میپندارم که چیزی جز ساختهء افکارِ عوام نمیباشد ،از آنجایی که شاید بشود به یک مریخی چیزی حالی کرد اما افکار عوام را نمیشود تغییر داد ، بر آن شدم که از همین تریبون با پوزش از حضار محترم اعلام کنم ای آقا و یا خانم "یه نفر" نه بنده و نه مادر و برادرم هیچگونه رابطی ای از قسمت آنال خود بر قرار نکرده و نمیکنیم جز روم به دیوار ، گلاب به رویِ همهء تان ، اجابتِ مزاج!! که آن هم متاسفانه مجبور به ایجاد می باشیم و اگر اجباری در کار نبود ، ترجیح میدادیم همین یک عمل را هم انجام نداده و آن قسمتِ حساسِ مبارک را آسوده تر گردانیم! 


باتشکر 
ستاد مبارزه با اذهان منحرف


+ "یه نفر" درسته که این کامنت شما خصوصی بوده و من عمومیش کردم اما با توجه به اینکه شما کاملا ناشناس هستی و من حتی آی پیِ شما رو پاک کردم که در معرض دید عموم نباشه، فکر نمیکنم کار ناشایستی بوده باشه! و اینکه من خودم به شخصه به شما توهینی نکردم و صرفا جهت پاسخ به کامنت شما که خصوصی بود و هیچ راه ارتباطی ای هم موجود نبود ، این پست رو نوشتم! اگر هم بقیه دوستان در مورد شما الفاظی به کاربردند ، نظر شخصیه خودشون بوده! تمام! 
موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۱۰/۲۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۴)

۲۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۰ مهندس جون
خخخخخخخخخخ اول خوندم چشمم دو متر وا شد ولی توضیحاتتو که خوندم فقط میخندیدم خیلی خوب پاسخ دادی
خداوند افکار منحرف را به راه راست هدایت کند آمین
پاسخ:
خخخخخخ فکر کردی الان چه خبره هاااااا :)))))

خنده بر شما گوارا باد :)

الهی آمین ؛)
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۰ مهندس جون
خخخخخخخخخ تیترت خیلی خوب بود خخخخخخخخخخ

پاسخ:
خخخخخخخ تو هم مواظب آنت باش :)))
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۶ مهندس جون
واقعا ملت با چه هدفی اینجور برداشت ها میکنن آدم شاخ!!!
:)))))))))
پاسخ:
شاخ!!! منظورت در میاره بود دیگه :))))
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۴۲ مهندس جون
آره همون خودمم وقتی فرستادم فهیدم اشتباه نوشتم

پاسخ:
خخخخخ
عجب نسخه ای پیچیده هااا://
آخه روی چه منطقی این حرفا زودی به ذهنش خطور کرده!!!!!!!! خووبه که اینهمه توضیح دادی راجع به کمر دردت، اگه اینا رو نمیگفتی اونوقت چی میگفت؟؟؟!!!! :||

پاسخ:
والا نمیدونم این نسخه رو بر پایهء چ چیزه علمی ای پیچیده :))) اره فک کن این همه شجره نتمه نوشتم حالا خوبه :))))
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۰ مهندس جون
من برم دردر خدافظ :)))))) :***
پاسخ:
ددر خوش بگذره :*
خخخخخخخخ!
هاهاهاهاهاهاها......!
ینی ذهن یه آدم چقد میتونه منحرف و بدبخت و حقیر و ذلیل و شبیه انسان های نخستین باشه ک همچین برداشتی از کمردرد کنه.......!!!!!!!!!
خخخخخخ من یکی ک هم مردم از خنده!
و هم تاسف برای ذهن معیوب مخاطبت!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
لابد از یجاهایی شنیده بعد بدون تحقیق علمی باور کرده و با شنیدنه کمر درد داشتنه منه بدبخت یادش افتاده متذکر بشه :)))))
خخخخخخ!
پس واسه اون ی جاهایی هم متاسفم!!!!!!!!!!!
هاهاها
پاسخ:
فکر عوام! امان از فکره عوام :/
سلام آزی خوبی کمرتون بهتره؟

پس زمینه ی وبتون رو تغییر دادین؟

خخخخ نمیدونم بخندم یا متاسف شم!!!!

دوگانگی برام به وجود اومد؛)
پاسخ:
سلام سلام... متاسفانه خیر هنوز ذره ای از بهبودی مشاهده نشده :(
بعله تغیر دادم، خوبه؟ :)
مطمئنا نظر من بین خنده و تاسف اینه که بخندین :) خیلی هم بهتره :)))
بلی پس زمینه ای است بس زیبا :)

انشاالله به زودی آثار بهبودی در شما ببینیم:)

استخر برین تاثیر داره ؟

شنیدم میگن ورزش در آب خوبه …

ولی من پزشک نیستم و تجویز کار من نیست

میتونین از پزشکتون در این زمینه سوال مند شوید:)


پاسخ:
خیلی ممنون 
چشم حتما از پزشک هم کمک میگیرم :)
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۰ تنهاترین دختر دنیا...
:|
یعنی من با اون ذهن بشدت منحرف و داغونم در برابر نویسنده ی این کامنت،رسماً لنگ میندازم...
لامصب چطور بطور ذهنت رسید؟؟؟
پس با این چیزی که شما گفتین خدا به داد بازیگران فیلمهای پ*و*ر*ن*و و س*ک*س*ی برسه...
پاسخ:
خخخخخخ یعنی خود من، خوده خوده من هم وقتی اون پست رو مینوشتم به تنها کامنتی که فکر نمیکردم دریافت کنم همین بود خخخخخخخ

احتمالا اون بازیگرا کلا با این اوصاف از کمر به پایین فلج شدن :)))))
۲۷ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۵ آقای شوژ
ازش میپرسیدی سردردایی که میاد سراغم (شوژ) از چیه؟!
نکنه...خخخخخخخخخخخخ :)))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
اوخ اوخ الان دلیل میگرنهای منم داره مشخص میشه :)))))
تنها ترین دختر شما همون دوست مجازی من هستین عایا؟

یا من اشتباه گرفتم!؟

خواهش میکنم یا اینجا یا تو وبم جوابمو بدین

چون اون دوست گرام یهو غیبشون زد و

مارو در حیرت خودمون رها کردن!
پاسخ:
حس ششمم میگه که خودشه :))))
وای هرچقد میخوام بیخیال شم نمیشه!
خخخخخخخخ
آزی تو خیلی خوبی خیلیییییییییییییییییییییییی......
ینی اگ کسی با من همچی برخوردی میکرد یا همچی حرفی بم میزد یا همچین فکری راجبم میکرد .........
دیگه بقیشو بیخی ولی.....
هرگز نمیتونسم مث تو و ب این خوبی و خونسردی باش برخورد کنم!!!!!!!
پاسخ:
خخخخخ من اونقد خندیدم اونقد خندیدم که نگو تازه کلی حرفهای دیگه هم داشتم که بنویسم ولی دیدم بحث زیادی بوقی میشه بی خیال شدم، کلی توضیحات داشتم راجع به آنِ خانوادگیمون تازه :)))))) بی خیال دختر ؛) اونقد از این حرفها اتفاقها میفته که اصن ارزش نداره آدم خُلقش رو بهاطرش تنگ کنه :)))) 
۲۷ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۸ تنهاترین دختر دنیا...
آقا اینقدر با احساسات من بازی نکنید،من بسی منحرف و ...
هی میام این پست رو میخونم،هی ...عجب...خخخخخخخخخخخخخخ.
من وقتی یهویی خوشحال میشم،بعدش یه طوفان سهمگین رو از لحاظ روحی پیش روی دارم:((( که بعضاً منو تا مرز خودکشی میرسونه متاسفانه:(((((پس شوخیهای منو زیاد جدی نگیرید،باز زدم تو فاز سرخوشی که این یعنی اوج حال خراب من...:(((
اما آقا یا خانوم hunest من تا حالا وبلاگ شما نیومدم،اما مشتاق شدم که بیام و حتماً هم میام...
پاسخ:
خخخخخخ 

امیدوارم این فازه سرخوشیت یه عالمه کِش بیااااااااااااااااااااااااااد هی کش بیاد هی کش بیاد هی بیاد هی بیاد هی بیاد که دیگه نتونه بره :))))
عجب
 این کامنت گذاشتنش خیلی هنر میخواست!
اینکه چطوری یه همچین جفنگی به ذهن آدم خطور کنه کم چیزی نیست.
ایران
سرزمین استعدادهای سوخته

پاسخ:
همینجوری ذهنهای خلاق دارن تو این مملکت تلف میشن :)))))))
شرمنده اشتباه شد دوست عزیز:)
پاسخ:
اوکی...
۲۷ دی ۹۳ ، ۲۲:۵۰ مهندس جون
اشوان هم خیلی خوب گفته خخخخخخخ
پاسخ:
ددر خوب بود؟ ؛)
۲۸ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۹ بانوی دریا
این نوشته صحت علمی هم داره ؟؟؟؟
پس کسایی که فیلم س.ک.س بازی میکنن همه الان باید دیسک کمر داشته باشن ؟؟؟
مامانم منم دیسک کمر داشت عمل کرد بازم گرفت خخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
صحت علمیش رو سما برو جستجو کن والاع 
اونا احتمالا کلا از کمر به پایین مفلوج هستن خخخخخخ
به مامانت بگو مراقبت کنه شدییییید :)))))))))))))))
۲۸ دی ۹۳ ، ۰۲:۴۵ ساماناماسان
بضیا کامنت ندن احساس فلج بودن بهشون دست میدم  :/
با عذر پوزش ولی ... احمق توصیه نکن به مردم نمی میری که :/
نمیدونم واقعا طرف تا چه اندازه از شعور بهره برده چنین کامنتی میده :/
پاسخ:
نگران بوده خوب :))))) چرا درکش نمیکنی؟ نگرانِ آنِ من بوده :))))))
۲۸ دی ۹۳ ، ۰۶:۵۰ مهندس جون
یس یس جای شما خالی بود:)
پاسخ:
:)
آزی جوابت فوق العاده بود:)
پاسخ:
چاکریم :)))
وایییییی منو بابک اول صبح ب جواب تو انقدر خندیدم که نگو٫خدا خیرت بده آزی مارو که شاد نمودی
پاسخ:
وااااای چقد خوب، شما بخندین انگار دنیا خندیده :*
کاش نمیگفتم منم کمر درد دارم!
الان طبق نظر گهربار دوست پزشکمون به خودم مشکوک شدم حتی! :-s

البته یه نکته هست نمیخوام از کامنتگذار دفاع کنم ولی ببینین اون نگفته که دلیل تمام کمردردها فلان چیزه، گفته ممکنه اون باشه. نمیدونم چقدر منطقی بود حرفش اما من به شخصه به گوشم نخورده بود. جستجو می باید کرد. 
حالا شما دخترام به خودتون نگیرین، یکی اومده یه چیزی گفته چرا ناراحت میشین؟! :)))
بخدا من اون کامنتگذار نیستما، گفته باشم. 
پاسخ:
منم خواستم رفع ابهام بشه وگرنه چیزی نگفته بودم به ایشون که.... تو خودت اصن کمردردت خیلی مشکوکه :)))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پس من که گردنم درد میکنه میشه از خانم یا آقای دکتر بپرسم از چیه ?این در اثر ورود غیرمجاز از کدام ناحیه است?هان دکترررررر??!!!
خدایا این ملت را نزن تو سرشان,گناه دارن حداقل باعث شادی ملت ک میشن:)))))))))))))
پاسخ:
تو گردنت درد میکنه احتمالا مشکل از اورال بوده :))))))))) خخخخخخخخ
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۵ دست و پا چلفتی
خدایا شفای عاجل عنایت کن
پاسخ:
خب حالاااااا :)))))
وا ملت درگیرنا :|
پاسخ:
:|
تو روحِ مبارکت خب:||||
چه فسفری میسوزونن این فکرا رو میکننا:))
پاسخ:
ای بابا خخخخ حتما یجایی خونده بوده :)))
وای دختر اینقدر از دستت خندیدم که نگو  :)))) خدا خیرت بده ...
من وقتی تیترت رو خوندم فکر کردم میخوای درمورد آن چشم صحبت کنی ! دیدی میگن فلانی چشماش آن داره :)))) در هر صورت مواظب آن خودت باش :)))
پاسخ:
خخخخخخ من شنیده بودم فلانی چشاش سگ داره ولی آن رو نه! مواظب آنِ خودم هستم شدییییییید :))))
ولی کسایی که به خودشون گرفتن،خودشون در موضع اتهام قرار میگرنا،گفته باشم
:)
پاسخ:
شما خودت اصن مضنونی که از خاکوشی بدر آمدی :)))
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۲:۳۹ یه گوریل
سلام بانو جان .
ظاهراً ایشون تجربه شخصیشونو خواستن در میون بذارن ولی اشتباه اومدن .دلالتشون بفرمایید زیرپل کریمخان یا احیاناً جُردن
پاسخ:
سلام
اوه .... من حرفی ندارم
امان از اینایی که تو کامنت خصوصی هر چی دلشون میخواد میگن 
بعد که میای براشون پست میذاری شاکی میشن چرا عمومی کردی 
حالا بیا توضیح بده رد و نشونی ازت نیست 
یکی با من این کارو کرده بود
والا اینجور افراد کامنت نذارن سنگین تر هستن 
تو دلشون قلمبه میشه اگه اینا رو نگن؟؟؟؟
میشه کامنت خصوصی رو تو بلاگ بست که کسی نطق نامربوط نفرسته؟
پاسخ:
خخخخخ پس تو هم ازینا داشتی، البته من زیاد کامنت خصوصی دارم اما هفتاد سال یبار یکیشو عمومی میکنم :))))
تو مایه های همون سگ داره است :))) توی فیلم تسویه حساب تهمینه میلانی ، شریفی نیا به مهناز افشار میگف چشای شما آن داره :))
پاسخ:
آهااااا، بابا حافظه من که کلا خوده فیلمم یادم نمیمونه چه برسه دیالوگهاش :)))))))) 
:))))))))
نگرانت بوده خب آزی ...
مراقب باش توروخدا 
:)))))))))))
پاسخ:
:))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">