حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۱
ارديبهشت ۹۴

یعنی بلاگفا اومد یه دو تا سرور عوض کنه ،گفته بود دو روز طول میکشه، حالا آسیب جدی خورده به سخت افزارشون ، گفته 20 روز طول میکشه، تازه آخرشم نوشته ان شا الله بعد از درست شدن مثل قبل خدمات ارائه میدن! همچین گفته مثل قبل که انگار قبلش چه شاهکارِ بی بدیلی بوده خدمات دادنشون... 

حالا ایها القوم البلاگفا هی بچسبید به اونجا ولش نکنین!! 


در ادامه داستان توجه شما را جلب میکنم به احوالات اینجانب: از حال من اگر میپرسید ، ملالی نیست جز دوریه شما خخخخخخ دورانِ نقاهت آنِ خود را سپری میکنم، از خدا پنهون نیس از شما چه پنهون که با استراحت و خوردن بروفن از درد و التهابش کاسته شده اما راه درازی مانده تا مثل روز قبل از حادثهٔ اخیر شود.  از آن که بگذریم میرسیم به مچ دست که مدتی است از درد مرا کلافه کرده، علتِ این یکی از بنده پوشیده است از آنجا که جز دردهای تاریخی نیست و جدید بروز کرده ، زین رو اطلاعاتی در دست نداریم فقط باید عرض کنم در این مدت به وضوح مشاهده شده که مچ دست راست نقش بسیار پررنگی در زندگی دارد که قبلش نادیده گرفته میشد .

یه مطلبی هم هست که میگه نونت نبود آبت نبود کنکور دادنت چی بود؟ بعله همونجوری که یه سری اطلاع دارن یه سری هم ندارن من چند ماهی است تصمیم گرفتم درس بخونم که خرداد ماه کنکور کارشناسی هنر شرکت کنم، این که چرا باز میخوام برم از کارشناسی بخونم اینه که احساس میکردم بهتره از پایه ورود پیدا کنم به یه فیلد جدید، آقا درس خوندن خیلی سخته مخصوصا که آنِ درست و حسابی هم در کار نباشه خخخخخ به هر حال یه ماه بیشتر تا کنکور نمونده و من هر گلی زدم تو این یه ماه به سر خودم زدم.. حالا تو این هیر و ویر که کلی با دستم کار دارم و باید طراحی هم تمرین کنم ، دستم ریپ داده! دیدی تا بیمه ماشینت تموم میشه زرت فرداش تصادف میکنی ، شده حکایتِ این بدنِ من! 

خلاصه که 90%مواقع خونه هستم و سرم تو درس و کتاب واسه همین سوژه نوشتن ندارم، یه موقعهایی هم که سوژم میاد ، حالم نمیاد ، خسته ام میفهییییییید ؟ خسسسسسته! :)))

اردیبهشت که میشه حالم همیشه اینجوریه >>>> کلیک 


عکسم هیچ ربطی به جریانات نداره فقط خواستم دوستانِ بالکن نشینمون رو بهتون معرفی کنم

از سمت راست ریحون که تازه کاشته شدن

کاکتوس که سوء تغذیه گرفته بودن و تحت درمانن 

و اون گله که اسمشون رو نمیدونم 

:))))

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۴/۰۲/۲۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۴)

عـــه آزیتا ما هم از اون گل سمت چپی داریم ؛) در ضمن ما نیز هم نمیدونیم اسمش چیه خخخخخ
در مورد درس خوندنت هم بگم که با تلاشی که ازت دیده شده تو بقیه چیزا، میتونی به خواسته ات برسی :))
از راه دور برات انرژی + میفرستم دوست خوبم :**
پاسخ:
انرژی دریافت شد متچکرررررر :*

یه اسم خارجکیه سخت داره شصت بار از گلفروشی  پرسیدم یادم رفته باز خخخخخ
خدا قوت عزیز. انشاءالله که زودی بهبود پیدا کنه عضو مذکور. :دی
و اما در مورد دستت.. یه دونه مچ بند آتل دار بگیر و ببند شب ها در حالت استراحت باشه. زیاد هم از ماوس استفاده نکن تونل عصب دستت داره ملتهب می شه و دردی که حس می کنی ناشی از فشار روی عصب دستت هست. یه مدت کم ازش کار بکش وگرنه مجبور می شی یه سه ماه مرخصی به همون دست راستت هم بدی خدایی نکرده. 
پاسخ:
امیدوارم اینی ک میگی نباشه ولی حس میکنم عصب دیتم تحت فشار ، من اصلا موس دستم نمیگیرم :(
راستی صورتت نیمه که باشه تو عکسا مهربونی جای شیطونی رو می گیره تو چهره ات:))
پاسخ:
من که گفتم تخس نیستم حالا تو هی باور نکن
سلام.
لطفن اینقد(اندازه یه کفه دست)توی بیان به من بیچاره جابدید.
فقط شیرازی واسه نیم ساعت در این بلاگفای خراب شده رو باز بزاره من جروپلاسمو جم کنم ...دیگه میرم وبلاگفا روهم نیگانمیکنم.
عررررررررررررررررررررررررررر من وبلاگمو میخام
پاسخ:
واسه شما جا زیاد هست :)) حتما باید بلاگفا ریپ به این گندگی بدی تا جل و پلاس رو جمع کنید :)))))
با دستت کیسه خرید حمل نکن عزیز. یه بخش از کارهای همیشگی رو موقتاً منتقل کن به دست چپ. مدیونی فک کنی خودم مجبور شدم یه مدت حتی کله همایونی رو یه دستی و اونم با دست چپ تو حموم بشورم.

پاسخ:
تا اونجایی ک بشه همین کارهارو کردم ولی سخته :/

قشنگ معلومه ید طولایی داری :)))
۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۰۵ فهیمه (مامان محمد سپهر و ؟)یا (یه مامان)
سلام آزی جان .ان شاءالله آن مبارکتون به زودی خوب بشه .میگم نکنه دستت دیده خیلی به آن مبارک رسیدگی کردی خودش رو زده به مریضی :-))))))))))))))).خوشبحالت کنکور هنر می خوای شرکت کنی من دوبار شرکت کردم موفق نشدم  بعدش هم در گیر زندگی شدیم و نشد که بشه ،ولی برای تو دعا می کنم موفق بشی :-@
پاسخ:
نه من اعضای حسودی ندارم :))))) زیاد ازش کار کشیدم

چه حیف نخونده کنکور میدادی ک قبول نمیشدی؟ خدا کنه من قبول شم
۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۳۶ خانم هموستات
نبینم غمتو شاخه نبات
نبینم ماتمتو قند و نبات :*
آزی جان اگه بدت نمیاد زالو خیلی زود دردتو آروم میکنه
چه سندرم تونل کارپ باشه که دوستمون گفت چه درد مفصلی عالی عمل میکنه.
پاسخ:
واقعا زالو خوبه؟ عایا یک عدد زالو برای یک عدد مچ نحیف کافیست؟ از قیافش خیلی بدم میاد ولی اگه خوب باشه انجام میدم :)



:***
منم مچ دست چپم برای حدود یک سالی یادمه در مرخصی بود,خیلیییی بد بود!! مچ منو ک امگا۳ و مچ بند و تکون ندادنش خوب کرد ولی طول کشید:((( اگه این زالو خوبه والاع امتحانش کن چندش و همه چیش می ارزه به از دور خارج شدن دستت!!

دیگ اینکه شیرازی تو هم خعلی خرررری!! 
دلمان برای دوستان بلاگفایی تنگ میشود خوو
پاسخ:
اخیییی مچ تو چرا درد میکرد؟ حالا دست راست خیلی بدتره
چقد نازی آزیتا جان عکستو دوست داشتم
امیدوارم حالت زود خوب شه
هر دوتا کنکورم عالی بشه هم خرداد هم عملیش
پاسخ:
چشمات ناز میبینه ممنونم :)
مرسی
سلام!
کنکور هنر دوست داشتنیه! جدی میگم :)
آرزوی یه رتبه ی خیلی خیلی خوب میکنم که بیاری و هنرمند شی! :دال

+نمایشگاه کتاب نمیری؟ میخواستم هر چندتا از دوستای وبلاگی ای که میتونن بیان رو ببینم؛ که قبل از تنظیم قرار وبلاگی، بدست آورد آن ادمینِ شیرازی دِل ما را!!!
پاسخ:
سلام
البته ک من هنرمند هستم خخخخ منتها میخوام همرمندتر شم :دی
۲۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۲۵ خانم هموستات
خیلی خوبه.از یکی از مراکز طب سنتی وقت بگیر و انجام بده.برای هر مچ دو - سه تا بود دردشم به اندازه یک دونه آنژیوکت .این شیوه رو یک جراح ارتوپد به من معرفی کرد
پاسخ:
وقتم ازادتر شه حتما میرم دکتر نشون میدم اگه گفت میندازم
هه بلاگفا ک ریده! منم ک ریدم کمتر از یک ماه ب کنکورم مونده و هیچی نخوندم! تازه میخوام شرو کنم! :‏|‏   کنکور هنر خیلییییی خوبه! :) من ک خیلی دوس میدارم امیدوارم موفق بشی :)           کاکتوس هم دوس میدارم ! 
پاسخ:
ما فکر کردیم تو کمپیدا شدی داری درس میخونی نگو نمیخوندی :)))
ما بهش می گیم گل قاشقی!شما هم دوست داشتین بگین;-)
در ضمن بلاگفا خر است...B-)
پاسخ:
خیلی ها همینو میگن ولی اسم اصلیش نیس صرفا چون برگهاش گوده ک قاشق نمیشه :)))

ایشالله دستتون خوب شه.

 ما به اون گل میگیم مرجان.انواع زیادی داره.

شمام مرجانش بنامید .....

پاسخ:
مرجان نام زیباییست 
مینامیم :)))
ایشالام بهبود حاصل بشه بِوَم :))
تو که خودت طِبیبی یه مرهمی بمال سِرِ دِسِت زودتر خوب بشه دیه .
ایشالام به حق صاحب همی وقت کنکورتم خوب موکونی بیوین کی گفتم :)))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
والا مرهم جواب نمیده ، استراحت میخواد که من ندارم :)))) 
خوشحال شدیم دیدیمت اینجا 
راسی آزی میتونم بپرسم رشتت چیه؟! :) :) :)    البته اگ دوس داشتی ج بده! ؛)
پاسخ:
لیسانسم چیه یعنی؟ مهندسی عمران :)
خخخ می گم تا رفع مشکل بلاگفا قراره روی این پست ریدمان باقی بمونی یعنی؟ :دی
پاسخ:
مغز منم فعلا ریدمانه ! حوصلمم همینطور.... کلا یه مرگیم هست حالم خوش نییییس 
ولی به کامنتت خیلی خندیدم باحال بود
من انقدر دوست دارم گل و گلدون داشته باشم.. ولی هر بار گرفتم گند زدم.. یک ماهه نابود شد رفت.. نمی دونم چرا هنر این کار رو ندارم

+ امیدوارم به زودی بی نیاز به بروفن سرپا بمونی
پاسخ:
خب یکم مطالعه کن و از یه گل اسون شروع کن تا دستت بیاد :)
سلام 
اول انتقاد کنم 
رالو رو الکی ننداز اول برو پیش این کاره ببین تشخیص چی هست 
اگر صلاحدید زالو بنداز 
دوم تحدید  کنم
ر-ده
فکر من خلافه 
این طور می نویسی افکار شیطانی در من نفوذ می کنه 
سوم انتقاد و تمجدید هم زمان بکنم 
به قول یک بزرگی 
زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

این طور که تو زلف در باد دادی بنیاد من بر باد رفت 
نگفتم افکار شیطانی دار م
حالا بگرد دنبال پرتغال فروش تمجدید وانتقاد رو از هم جدا کن 

می دونم این نظر هم غیر قابل پخشه 
یاد اخرین برنامه های فرشید منافی افتادم توی رادیو جوان (البته طنزش)
هر بخشی رو نمی گذاشتن پخش کنن توی بخش غیر قابل پخش برنامه چند قسمتی رو پخش کردن ملت بشنوم  که چی غیر قابل پخشه 
ایام خوش
پاسخ:
سلام
بعله برای زالو درست میگین...وقت کنم میرم طبیب

واسه ادامهء کامنتم خوبه که خودتون گفتین ذهنتون خرابه پس مشکل از فکر شماست!  لطفا ذهنتون رو درمان کنید من نمیتونم بخاطر ذهن شما زلف بر باد ندم ! والا.... این واسه قسمت انتقادش واسه تمجیدشم تشکر
دیدی بی وبلاگ شدیم آزی؟؟؟ :((( 
تنها دلیلی که من اونجا موندم واسه اینه که میشه لینک وبلاگای دوستان رو اونایی که آپ کردن رو دید و اونا هم متقابلا من رو میبینن. 

پاسخ:
آرزووووووووو
از تو بعیده از تویی که زبانت خوبه بعیده این همه فید ریدر های خوب قوی و رایگان هست ادم میتونه از اونا استفاده کنه چسبیدی به فید ریدر فکستنیه بلاگفا ؟؟؟؟ الان من وبلاگ تو رو از تو فید ریدر یاهو پایپم میبینم هر وقت اپ میکنی دیگه
مخسی مخسی...... :)))    همیشه واسم سوال بود ک رشتت چی بوده ک کارت تو خوزستانه!!!! خخخخ میدونم بسیار آدم فضولی میباشم! ولی خو دختر است دیگر........! :) 
پاسخ:
:) اکثرا میدونستن عجیب بود از گوش تو پنهون مونده بود
فید ریدر اصن نمیدونستم چی هست آزی!! الان که اینو گفتی فهمیدم که چیزای دیگه هم هست که آپ شده ها رو نشون میده!!!! بعد ولی همه بلد نیستن که, مثلا یه مدت پرشین میخواستم برم همه اومدن گفتن نه نرو چون تو بلاگفا لینک پرشین رو نمیشه گذاشت توی قسمت آپ شده ها
پاسخ:
منم وقتی اومدم تو بلاگ یه آموزش فید ریدر واسه بقیه گذاشتم و به خیلیها ک نمیدونستن معرفی کردم که خیلی وقته یه همچین وبسایتهایی اختراع شده از بلاگفا بکشین بیرون :)))))
آیکن یه بلاگر خسته از اسباب کشی...!



راهنمایی: روی آن کره زمین خاک گرفته و خسته کلیک بنمایید.

پی نوشت: از آنجا که وسایل پذیرایی هنوز آماده نیست، از آوردن هر گونه خوراکی به شدّت استقبال می شود. مخصوصاً اون خامه داراش که با یک لیوان چایی بسیار می چسبد!!!

پی نوشت: فرزندم، وقتت را به جای وب گردی، به تست گردی بگذران. باشد که در کنکورت، سربلند و هنرمند، شوی و برای آیندگان نقاشی های وری وری کول ترسیم بنمایی.

پی نوشت: البته همش که نمیشه هی تست تست تست! صله رحم و اینام هستا!!!
پاسخ:
امدین خونه نبودید یادداشت گذاشتیم 
به بلاگ خوش اومدی کار خوبی کردی
یه نوع کالانکوئه است سمت راستیه
پاسخ:
راستی که ریحونه فک کنم چپی رو میگین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">