حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۶
تیر ۹۴

 

با سپاس از همهٔ شمایی که وقت گذاشتین و با حضورتون اینجا رو رونق دادین

دم همتون گرم

smiley

 

+دیشب سه تا از عکسها جا افتاده بود که اضافه کردم ، معذرت میخوام خیلی از دوستان :(

 

 

 

 

 

 

مضراب

 

 

 

 

 

خاتون

 

 

 

شاپرک

 

 

 

 

 

آقای شوژ

 

 

 

 

مهندس بهشت

 

 

 

 

سعید

 

 

 

نسیم (lotus)

 

 

 

مری

 

 

 

 

 

گلناز

 

 

 

 

 

محسن

 

 

 

 

 

رویا

 

 

 

 

برنا

 

 

 

 

 

غنچه

 

 

 

 

 

 

الهام

 

 

 

 

توکا

 

 

 

Ali.a

 

 

 

لادن

 

 

 

 

آنا

 

 

 

آزاده

 

 

 

آقای همکار

 

 

 

کیمیا.ش

 

(کلی خندیدم،  :))))) )

 

 

 

 

 

حسین ت.نیا

 

 

 

7660

 

 

 

 

Samira

 

 

 

آزی

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۴۵)

چه نوبت شمای خوبی بود😊
دست خط آقای همکار رو دیدم یادشون افتادم حالشون خوبه آیا؟سلام منو بهشون برسون😊آزی جون
پاسخ:
خوبن مچکر.
خودشون میان میخونن سلامتون رو قریب به یقین 

اگه خوب بود چرا شما شرکت نکردی؟؟؟؟
D:
پاسخ:
شرکت نکردی، حالا میخند؟؟؟ :)))
دست خط خودتو با شعرش عشقه😊
پاسخ:
مرسی مهربان بانو :))
خدا رو شکر من چیزی نفرستادم با این خطم وگرنه مایه آبروریزی میشد حسابی میون این همه دست خط های زیبا

پاسخ:
شکسته نفسی میفرمایین... افتخار ندادید... 
دم خودت گرم با ابن نوبت شما..واسه تنوع خوب بود....  اینجا همه خطاط و خوشنویس و نقاش هستن...ماشالللههههههههههه...
پاسخ:
مرسی شرکت کردی :)

هنرمند زیاد داریم دور و برمون :))چشم نخورن ایشالا
من ِ گیج جا موندم..

در واقع پست اطلاع رسانی رو دیدم.. بعد الان که این پست رو دیدم، یادم افتاد که چند روز پیش اون پستم دیدم!

باشد که در نوبت شماهای بعدی کمی از گیجی ما کم شده باشد.
پاسخ:
عه چه بد :\ 
مدتی بود جاتون خالی بود... تازه یه روزم بیشتر وقت دادم که باز گیج بازی در آوردی :))))) باشد که رستگار شوید
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۹ مهندس بهشت
آقا عکس منو بردار با این خط ضایعم
هر کی بخنده به دست خطم خیلی بی شعوووووووره دی
پاسخ:
باز تو شروع کردی عکس منو بردار بردار.... :))))) هیچ عکسی رو برنمیدارم خلاص
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۰ مهندس بهشت
خیلی نوبت شمای خوبی شده
من که خیلی خوشم اومده
دم همه بچه ها گرم
پاسخ:
چاکریم...

دم همه گرم
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۴ مهندس بهشت
از خط سعید خیلی خوشم اومد
طرح برنا هم خیلی قشنگ بود
پاسخ:
:)
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۲ مهندس بهشت
شوخی کردم بذار بمونه
خواستیم تواضع نشون بدیم الکی مثلا
پاسخ:
خخخخخ ... تواضعت رو عشق است :)))))
ای بابا...[آیکن افسردگیِ یک بد خطِ نانقّاشِ چند شعره ی اوّل]

+چقدر خوب بودن همه! :))
پاسخ:
ترتیب گذاشتن عکسها اتفاقی بود یعنی ربطی به اول بودن نداشت :)))

نوشته هات رو دوست داشتم مخصوصا اونکه مخصوص خودم نوشته بودی :)
بسیارزیبا ,واقعا ذوق و هنر خیلی چیز خوبیه  ،ازی نوشتت رو دستمال منو یاد تقلبم انداخت که با چه وسواسی نوشته بودم بعد سرجلسه هرچی گشتم نیافتمش یعنی .........:))
پاسخ:
تقلب ؟؟؟!!!!! واااااای کار بد؟؟؟ حخخخخخ 

من تو عمرم تقلب نکردم :))) یعنی بعضی وقتهام دلم میخواست ها ولی بلد نبودم
برای من نبود که، منم فرستادم :((((((((
پاسخ:
من شرمنده ام :\ 
از دیده ام پنهون مونده بود دیشب خیلی درد کمر امونم رو بریده بود ، معذرت میخوام اضافه شد
http://bayanbox.ir/info/8114780983124136807/IMG-%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B5%DB%B0%DB%B6%DB%B1%DB%B7%DB%B3-%DB%B0%DB%B4%DB%B1%DB%B2%DB%B3%DB%B5

این بود، آیا رواست با دوست تازه وارد اینجوری تا کردن ،منه غریب :(((
پاسخ:
بله بله یافتمش
بسیار عالی...
پاسخ:
ممنون
راستش شرکت کردم ولی ظاهراً کامنت حاوی لینک عکس گم و گور شده که بی خیال D:

پاسخ:
اگه دیشب بجای لبخند ملیح یادم مینداختی که فرستادی، زود یادم میفتاد اون چند تا که جا افتاده بودم میذاشتم :( ولی تو فقط میخند :))) به هر حال معذرت میخوام
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۱ حسین ت.نیا
بازم دست بچه ها درد نکنه که شرکت کردن
دست مریزاد و خسته نباشید
من که گذاشتم لحظه آخر اونم با چشمای تا به تا نصف شبی یک تیکه کاغذ پیدا کردم زیر نور مانیتور (خخخخ)نوشتم.
دقیقا گل دقیقه نود بود دست بزنید به عکس هنوز گرمای دست من رو هم میتونید روش حس کنید!!
:)))
++ممنون آزیـــــــــــا(اشاره به شعر آزیـــــا مرد نکونام نمیرد هرگز) خخ
پاسخ:
دست شما هم درد نکنه که با این مشقت شرکت کردی خخخخخخ
اوووووف جا موندم من :))))
باز تا لنگ ظهر خوابیدم این شد:))))
چه خووووووب نوشتن همه ^_^
حالا برم دور دوم تخصصی نگا کنم بام تخصصی کامنت بدم :))
پاسخ:
استاد دستخط شناس :)))))
اوووووووف دست خط سعید :))))
واسه آقای شوز خیلی با نمکه :))
غنچه هم دوس داشتم البته نوشته هاشو :دی :))))) 
اون خودکار نامرٸی هستن? برنا و الهام نوشتن? 
خودتم که دستمال کاغذی :)) مثه همیشه من هنوز اون بوس و اون استار باکستو دارررررم :)) 
واسه خودمو بگووووووووو چرا اونقد نوشته ام ریزه!! من هرکاری مکنم نمیتونم درشت بنویسم عررررر 

پاسخ:
من عاشق اون نوشته آقای شوژم که مخصوص خودم نوشته:)) 

نه فکر میکنم عکس رو نگاتیو کردن

اون بوس مخصوص خودت بود :)

روحیه ات لطیفه از بس
شعر ۷۶۶۰ قشنگ بود :))
پاسخ:
رو مخ من بود این شعرش :))))
برفتم بر در شمس العماره 
همانجایی که آزی خانه داره 
:)))))))
اشاره داره به روزهای تاج الملوکی D:
پاسخ:
خخخخخخخ :)))
سلام
تشکر از شما و سایر دوستان. حس خوبی داشت، انگار راستی راستی همه با هم دوستیم... (من که هستم، شما رو نمیدونم :))) )
پاسخ:
بله نوبت شماها حس و حال خوبی داره کار جمعیه صفا داره :) ممنون شرکت کردین
بعد از مدت ها داشتن یه نوبت شما اونم با این همه دست خط جور واجور عجب چسبـــید :)))
دم همه بچه ها گررررررم 
اون دخترک توکا چه سر به زیر بود :/ اما طرحش جالب بود
دست خط آزی بانو خودمون و سعید هم بسیور دلنشین بودندی :)))
پاسخ:
ممنون نظر لطفته 


ممنون شرکت کردی :)
من الان فهمیدم‌یه اشتباه تایپی رخ داده ://
به جای سعید، محسن منظورم بود... البته دست خط سعید هم جالبه ولی بیشتر محسن منظورم بود :)
پاسخ:
خخخخ

آری هر دوشون خوبن ، :)))
مرسی بهرحال پیش میاد.
لذت بردیم از دستخط و اشعار انتخابی دوستان :))
پاسخ:
ممنون از شما که شرکت کردید... بازم معذرت میخوام
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۹ ............................
هعععععععععععععی....
پاسخ:
؟؟؟؟
با تشکر صمیمانه از ماه بانو "آزی"جون و یه خسته نباشید گرم به دوستان
همشون قشنگن(البته غیر از مال خودم)
به نظر من دستخط هر کسی یونیکه، مثل اخلاقش، طرز فکرش و..... و هر چیز یونیکی خاصه و چون خاص هست پس زیباست.(با عرض معذرت هر چی به کله پوکم فشار اوردم معادل فارسی "یونیک" یادم نیومد!���😡😡😫😫

پاسخ:
ممنون از شما 

یونیک هم میشه تَک یا بی مانند 
ازی مرسی بابت فضائی که خلق کردی. 
خوش خط یا بد خط مهم اینه که دوسِت داریم و این تنها هدیه ایه که از این مسافت میشه تقدیمت کرد. :)
خوب بمون مثل همیشه. با انرژی. 
پاسخ:
ممنون از تو تا دوستای خوبی مث شما هست منم خوبم
چه استقبال پرشوری 
مررررررررررررررررررررررررررررسی بی حفاظ فن :*
بیشتر از همه کار توکا و خودت رو دوست داشتم.
پاسخ:
بله با معرفتهای بی حفاظ :) 

ممنون از خودت
من کار خاتون رو خیلی دوس دارم
ممنون
پاسخ:
:)
انگار نسل عوض کرده بی حفاظ
چندتا از بچه ها که تو نوبت شماهای قبل حتما بودن حالا نیستن. یعنی خیلیاشون کمتر دیده میشن کلا....... من همیشه اینجا رو دنبال میکنم واسه همین شاهد حضور نیافتن بعضی آقایون خانما هستم :)))
پاسخ:
بعضیا میرن بعضیا میان دنیا همینه :)

ای دنبال کنندهء خاموش 
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۰:۰۱ آقای همکار
به به چه نوبت شمایی شد :) 
منتظر نوبت شما بعدی هستیم آزی جان حتما بذار حتما شرکت میکنیم :)

+ به به خانوم پ عزیز و گرامی. از این ورا؟ دلمون براتون تنگ شده بود خانوم. مرسی که جویای احوال ما هستید.خوشحالم کردید. شما خوب باشید ما هم خوب هستیم. بخاطر  مواد شیمیایی کوفتی اندک کسالتی در کبد داریم که اگر دعا بفرمایید قطعا خوب خواهیم شد پس التماس دعا دوست عزیز.
پاسخ:
بعله نوبت شمای قشنگی بود مرسی واسه شرکت کردن
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۷ فیروزه ای
ای وای
ای واااای
ای وااااااای
چرا من یادم رفت :((
ماشالا بزنم به تخته همه دست خط ها هم عالی
شعرها هم که حرف نداشت
کلی کیف کردم. ممنون آزی

پاسخ:
حیف یادت رفت

خواهش :)
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۰:۳۶ ریان عظیمی
حیفففففففففففففففففففففففففف
من دیر رسیدم آزی.همیشه دیرمیرسم
پاسخ:
یکم زودتر سر بزنی شاید به موقع برسی هاااا :)) وبلاگ جدید مووووبارک
ظاهرا خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دیر رسیدم...
پاسخ:
متاسفانه :/
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۵:۳۳ مینا پیردیر\miss p
آزیتا جون همین چند روز پیش متوجه شدم همچین نوبت شومایی گذاشتی 
البته دست خطم اصلا خوب نیست



متقابلا آقای همکار ارادتمند هستم😁چقدر کتابی شد 
البته من قهرم باهاتون چون شیرنی عروسیتون رو ندادین(شوخی😊)
انشاالله که بلا دور باشه امید دارم سلامت و تندرست باشید...
پاسخ:
دوست داشتم شرکت کنی همین که سر میزنی مفتخر میباشیم
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۹:۳۳ عرفان رسولی
سلام
بعضی از شعرها و مطالبی که دوستان نوشته بودن قشنگ بود ولی بیش از اون باید به خلاقیت ها و دست خط های زیبا اشاره کرد.
منم که سعادت نداشتم تو این فستیوالتون شرکت کنم
چند قسمت از شعرای خودمم به عشق خودت میذارم امیدوارم خوشت بیاد
در کنار خیابان ها
مسافر همین بادم
عشق را تو یادم دادی
خودت هم برس به فریادم
----------------------------------
تو تا بودی خودت بودی
تو تا بودی، منم بودم
تو تا رفتی، یادت ماند
تو تا رفتی، منم مردم
---------------------------------
کتابی را که میخواندی
هزاران بار من خواندم
کجایش گفت رفتن را؟
کجایش گفت ترکم کن؟
--------------------------------
تو که گرگیث در این باران
چرا کز کرده ای؟ پاشو
دلت زخم است از ماندن؟!
تو هم همراه باران شو
پاسخ:
ممنون از شعرهای قشنگت خوب بود با دستخط خودت میفرستادی واسمون 
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۰ ریان عظیمی
درگیر ماه رمضون واینام
مرسی آزی جان
بهم سربزنی ها.توی بیان خیلی احساس غریبگی میکنم
وبلاگمو تو بلاگفا شیرازی عبضی زده حذف کرده حالا سرچ کردم.عرررررررررررر
پاسخ:
:) 

زود اشنا میشی غصه نخور 
همه عالی بودن
دست خط سعیذ وخودت رو خیلی دوست داشتم + شعر های غنچه

پاسخ:
ممنون که شرکت کردی :)
۰۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۶ فیروزه ای
من توی نوبت شمای لنگه کفش های پارسال هم دیر رسیدم :(

منتظر سوژه های ناب بعدی هستیم ^___^
پاسخ:
خب حتما خیلی دیر به دیر راهت این ورا میفته :)))
خط منو :)) انگار دچار سوء تغذیه س!!! من نمیدونم چرا هر چی مینوشتم کمرنگ میشد!!!
پاسخ:
خیلیییی کمرنگه :)))) باشد که پر رنگ شود :))))
۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۹ مهندس حون
سلام :)
خوشکل بود دست خط همه عالی بیست
ممنون از همه برای خط های زیباشون


برفتم بر در شمس العماره همانجایی ک آزی خانه داره :))
مهندس یهشت هم که شعر مورد علاقه منو نوشته :) خودکار دستم بدین اولین بیتی که براتون مینویسم همینه :)
آقای شوژ حال زیاد داشتی : :) اون همه نوشتی خودکارت تموم نشد خخخ به دور از شوخی ایول به همتت


آزی منم که حال نوشتن نداشتم طبق معمول :) ببخشید کلا انسان تنبلی هستم در این امور :)
پاسخ:
شما که جدیدا تو کامنت گذاشتنم تنبل شدی واقعا خسته نباشی خخخ
سلام و وقت به خیر...با تشکر مجدد که محبت کردین جواب سوال چندوقت پیش منو گفتید...این دستخط آقای سعید باروح وروان من بازی کرد بسیار زیباست ...اگر استعداد ذاتی نیست میشه اگر براشون ممکنه اسم استادشون رو بگن...
پاسخ:
اصلا یادم نیست سوالتون چی بوده ولی خواهش میکنم
خیلی زیاد دیر رسیدمممم:||| 😐😐
همشش تخصیر آقای همسره خخخ بهونه پیدا کردم 😁:)))
پاسخ:
اره بقول خودت خوووووووب بهوووونه ای یافتی :))
خیلی دست خط اقا سعید خوبههه
توکا عجقم توام خیلی باحال مینویسی
ازی دستخط خودت برام خیلی اشناس:)
پاسخ:
خب خیلی تا الان دیدیش بایدم اشنا باشه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">