حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۸
آذر ۹۴

همسایه ها همسایه ها یاری کنید ، تا من مخاطب داری کنم :)))) والا چه عرض کنم هفتهء پیش این بچه از من یه سوالی پرسیده که من کامنتش تا الان تایید نکردم! چرا؟ چون نمیدونستم جوابش رو چی بدم! دوستان ، هنرمندان، فرهیختگان و کتاب عاشقانه بشناسها،  لطفا جواب این بچه رو بدید ، من خیالم راحت شه :)))

 

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۹/۱۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۷)

من هر چی عاشقونه خوندم توشو طرفین شتک میشدن می رفت پی کارش :))))))) حالا بزار فکرامو بکنم شاید توشون یه دونه آدمیزادی یادم اومد :دی
پاسخ:
عب نداره حالا شِتک شده ها هم شما نام ببر :)))))
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۱:۳۸ فیروزه ای
شرمنده این مخاطب کوچولو! من چیزی نمیدونم
پاسخ:
البته زیادم کوچولو نیست ها ولی خب :)))
ممنون از شما به هر حال :)
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۲:۱۱ کرگدن آبی
کتاب خارجکی عشقولانه:
The fault in our stars
The great gatsby
Far from madding crowds
Proud & prejudice

فعلاً همینا یادمه :دی

کتاب شعر هم بلد نیستم :((((
پاسخ:
ممنون از معرفی ، ولی بهتر تر میشد اگه اسمهای ترجمه شده رو میگفتی چون میخواد بخره اینجوری سخت وشه :))))

عب نداره ناراحت نباش منم بلد نیستم :)))
کتاب : دختر پرتقالی
هم کم حجمه (یه جورایی رژیمیه:)) ) هم داستانیه و هم عاشقانه و زیبا.
خارجی هم هست اما اسم نویسنده و مترجمش الان یادم نیست.

پاسخ:
اره خودمم خوندمش قشنگه و مهمتر از اون به قول خودتون رژیمیه واس کم حوصله ها خوبه :)))
یا جدّ اورانگوتان!!!!!!
پاسخ:
چی شده؟ جدت رو مدد گرفتی؟ :))))
بزا برم ببینم:)))
پاسخ:
برو ببین :)
سیندرلا  عموجون
البته الان فک نکنم جواب بده .
زمان ما 25نفر از همکلاسیا با سیندرلا ، عاشق که چه عرض کنم ، فوت فتیش شدن رفت
پاسخ:
الان بگم خیلی لوسی ناراحت میشی؟ 

خیلی لوسی هار هار هار 
آره واللا.
اینا دیگه چه موجوداتین !!!!!
پاسخ:
چی اره والا؟؟ که خیلی لوسی؟ خخخخ
کتاب خوندن برای نسل ما و شاید نسلهای بعد از ما تا اواخر دهه شصت ، یه کار روتین و کاملا معمول بود
الان ..................... چی بگم
پاسخ:
تو نسل منم بودن کسایی که اصلا کتاب نمیخوندن و دوست نداشتن ، بودن کسایی هم که خیلی خورهء کتاب بودن! به هر حال اون موقع چیزی جز کتاب نبود ، من خودم الان چند وقته کتاب خوندنم کم شده :/ خیلی بده ، به هر حال خیلی نمیشه به نسلشون خرده. گرفت ، یجور دیگه بزرگ شدن
الهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیخاد بخونه میخاد کادو بده
پاسخ:
خخخخخ :)))))
سلام عزیزم این چندتا کتاب خارجکی ولی همشون موضوع صرفا عاشقانه ندارن
گتسبی بزرگ 
اولیس
خوشه های خشم 
صدسال تنهایی
پسران و عشاق

پاسخ:
کامنت خصوصی گذاشته بودن ! کپی کردم :d
خب اگه از این عااشقانه لوسا میخواد جین ایر و غرور تعصب و گتسبی بزرگ و از این قبیل، میتونه بره کتاب فروشیی بگه توو مایه های جین ایر چی داری😀
کتاب خوب اگه میخواد و مخاطبش کتاب خونه و اینا، عقاید یک دلقک، زندگی در پیش رو ، کل کتاب های هاروکی موراکامی، حالا اگه خیلی خوبم خواست بگو تا بگم😀
کتاب شعرم من یه "نردبان اندر بیابان" دارم خیلی دوسش دارم، "آینه در آینه" و مجموعه های احمد رضا احمدی و کاظم بهمنی، گروس عبدالملکیان خیلی خوبن
پاسخ:
ممنان و مچکر از معرفی موشکافانهء شما :))
اون صد سال تنهایی که خیلی عاشقانست ...اصلا عشق از سرو کله کتاب داره میریزه بیرون ...
پاسخ:
نههههه؟ خخخخ
بوی سنبل، عطر کاج
این کتاب برای همه رده های سنی عالیه. مخصوصا با اون لحن طنزی که نوشته شده خیلی جذابه:)
پاسخ:
اره خیلی قشنگه منم موافقم دوسش داشتم
عشق در سالهای وبا از گابریل گارسیا مارکز
ربکا از دافنه دوموریه
جین ایر 
بلندیهای بادگیر از امیلی برونته هم خیلی خوب و عالیه...
کتابهای جین آستین هم خوبه

پاسخ:
ممنون فکر کنم اینا خیلی بدردش بخورن
سلااااااام 😁😁😁
به به دومین پستِ متعلق به من 😍😁
مرسییییی مهربووووونمممم 💋

واقعا مرسی از راهنمایی هاتون :))
گزینه آخر رو من ترجیح میدم منطقی تره کلا از همه لحاظ خخخخخ

پاسخ:
خواهش میکنم ، خوبه که به دردت خورد :)
حاجی کرگدن آبی
من فکر کنم اینایی که معرفی کرده فیلمن هااااااااااااااا
البته ممکنه کتابشم باشه ولی فیلماشو دیدم :دی
پاسخ:
نه ... اینا اول کتاب بوده بعد فیلم شده :) بعله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">