حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۰
فروردين ۹۵

تا اسم نوبت شما آوردم یکی از مهره های ستون فقراتم همچین زد بیرون که از شدت دردش خوابیدن و خوردن و راه رفتن واسه من شده عذاب الیم چه برسه پست گذاشتن اونم با گوشی !! علت درد مهره: پایین نگه داشتن سر به مدت طولانی! نتیجه: نگاه کردن به موبایل بی نگاه کردن به موبایل . فرآیند : یک عدد نشیمنگاه دو ور مصدومه سوراخ سوراخ ، یک شکم پر از قرص همراه با آه و ناله فراوان ، بی خوابی ، بی اعصابی ، خلاصه داغون شدم آقو داغووووون :))) خدا به هیچ جنبنده ای درد نده اگرم میده درد استخوانی و دندون و کلیه نده  ! الهی آمین 

 

هر چند که به شدت معتقدم حال خوب از درون میاد پس بالانس یور مود :))) 

 

* واقعا عمیقا از ترکیده شدنه دومین آپلود سنتر 98ia متاسفم که باعث شده عکسهای وبلاگ من کهدر یک سال اخیر آپلود کردم همه بترکه و عکس پستعای قبلی نمایش داده نشه :( 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۲)

خدا سلامتی بده انشاءالله نازنین.
پاسخ:
ممنونم :)
من که نفهمیدم اخرش کجات درد میکنه.
خداتنتو سلامت و لبت رو خندون کنه عزیزم
پاسخ:
قدرت تجسمیت ضعیفه ها :))) هم گردن و هم کمر :|
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۷ احسان خواجه مرادی
سلام
بلادوره بانو
دکتر ارتوپد رفتید؟ چی گفته؟ فکر میکنم با نرمش های ساده این مشکل حل بشه
ضمنا یادتونه گفتم این آپلود سنترها رفیق نمیه راه هستند! خدا نگذره ازشون که عکس های ماشین من رو زدن ترکوندن
من که دیگه به این نتیجه رسیدم فقط Filcker
راستی به ما سربزنی خوشحال میشیم...
پاسخ:
دکتر زیاد رفتم بازم باید برم :/
الان جواب چیستان عنوان ، کمر بود :دی 

زودتر دوباره سرپا بشی :* بدون درد.
پاسخ:
نه فداتشم چند مهره پایینتر از گردنه البته الان کمرمم هست شده هر دو
این حال خوب که از درون میاد چیز خوبیه ها ولی نمیدونم چرا درونمون گاهی تنبلیش میشه خوب باشه :دی 
پاسخ:
درون رو باید حالیش کرد :))
خب میخوای بخواب بعد گوشی رو بگیر هوا بالایی بهش نگاه کن :)

همیشه یه راهی وجود داره :))))

+ ایشالا که زود رو به راه شی :)


پاسخ:
همینکارم میکنم ولی تایم طولانی بازم سخته :)))
بلاگ که خودش آپلود داره <_<
پاسخ:
بعله من خودم در استفاده از بیان و صندوقش پیشرو بودم ولی متاسفانه محیط صندوق بیان با آپلود کردن از گوشی موبایل سازگاری نداره و من نمیتونم با آیفون توش عکس آپلود کنم واسه همین مجبورم وقتی با گوشی هستم که الان یکساله با گوشی هستم از آپلود سنتر دیگری استفاده کنم 
خود بیان اپلود داره که خیلی راحت و اسون و زود اپلود میکنه
استخون درد بد دردیه 
جالب اینجاست بیشتر شب میاد سراغ ادم/:
پاسخ:
صندوق بیان با گوشی سارگار نیس
اره شب بدتر میشه :/
من هروقت استخون درد میاد سراغم دمنوش زنجیل درس میکنم
خدای معجزه میکنه
ددستور دمنوش
اب جوش یه کوپ
یه ق م زنجبیل
یه ق م دارچین
یه چ عسل
همه رو قاطی کن باهم و نوش جان :دی
ایرانیا همه طبیبن((((:
پاسخ:
من این دمنوش رو هر روز میخورم :d
مرسی به هر حال
عازی جانم لطفن نوبت شما بزارخو.کم بهانه بیار :(
پاسخ:
به زودی به زودی :))
صندوق بیان منم وقتی با گوشی مامانم باشم آپلود می کنه، با گوشی خودم آپلود نمی کنه :|
پاسخ:
اره کلا با گوشی مشکل داره
اینجور وقتا خارجیا میگن: اوه شِت! =))))))))
پاسخ:
گاهی هم میگن وات ده فاااا .... :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">