حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۰
مرداد ۹۵
چند وقت پیش که مریض شده بودم و یه سرگیجه مداوم داشتم و خیلی طول کشید تا رفت و آخرم نه دکترها نه خودم نفهمیدیم چم بوده ، یه چیزی که حالمو بدتر میکرد غذا خوردن بود ، مثلا صبح که از خواب پا میشدم و معده ام خالی بود حالم بهتر بود و سرگیجه هم خیلی کم یا اصلا نداشتم اما بالافاصله بعد از اینکه صبحانه میخوردم شروع میشد، این بود که کم کم میلم رو به صبحانه از دست دادم ، یه روزهایی میشد از صبح تا شام هیچی نمیخوردم که از شر سرگیجه خلاص بشم :/ بعد چند روز فقط میوه خوردم ، وقتی یکم میوه میخوردم حالم بهتر بود ... خلاصه اون روزها گذشت اما بی میلی من نسبت به صبحونه همراهم موند ... 
چند وقته که صبح ها جای صبونه شِیک میوه یا همون معجون درست میکنم و میخورم ، اولین بار فکر کردم شاید اینجوری زود گرسنه بشم اما بعد فهمیدم نه خیلی بیشتر و بهتر و سرحالتر نسبت به صبونه های معمول و طولانی آدم رو نگه میداره.. این فصلم که عالیه وفور میوه :)) مثلا انبه و شیر و طالبی و شیر ، انجیر و شیر یا همون شیر موز خودمون... یه چند تا دونه خرما و یه هفت هشت تا دونه بادوم پوست گرفته ، میریزیم تو مخلوط کن بعدم صبونهء خوشمزهء ما آماده است.. 
 
 
 
از اونجایی که بهترین زمانِ خوردن میوه ها وقتی که شکم خالی باشه پس گزینهء خیلی مناسبی واسه صبحانه هستن در حالی قند و ویتامینشونم صبحها آدم رو سرحال میکنه .. و از همه مهمتر اگه از خوردن صبحانه های تکراری خسته اید تا دلتون بخواد میتونید تو درست کردن مخلوطهای میوه ای خلاقیت به خرج بدید ... 
 
 
یه نکته دیگه، بادوم بخورید ، از نوع بادوم ایرانی، روزی هفت تا دونه بادوم ایرانی خام رو حتما توی تغذیه اتون قرار بدید، بادوم اونقدر خاصیت داره که الان حال ندارم بگم، خودتون از عمو گوکل یه سرچ بزنید ، خیلی خوب بجویید و با بزاق دهانتون مخلوط کنید بعد قورت بدید، اگه مثل من معدهء حساسی دارید بادوم رو یه شب یا طولانیتر خیس کنید ، بعد پوستش رو بگیرید و واسه مصرف تو ظرف در بسته تو یخچال نگه دارید ، تقریبا یه هفته میمونه بیشتر خراب میشه، اینجوری خیلی بادوم خوشمزه تر و زود هضم تر میشه... اگه خوردن مایعات سر صبح باعث دل دردتون میشه ، معدتون رو عادت بدید، از کم شروع کنید و جرعه جرعه بخورید تا یواش یواش بدنتون سیستمش از حالت سنتی خارج بشه :))) 
 
شما صبحانه چی میخورید ؟ اصلا میخورید ؟ اگه نمیخورید جای من یه کتک بخودتون بزنید خخخخ .. صبحانه گرم بیشتر دوست دارید یا سرد؟ واسم کامنت کنید لطفا .. هر کی هم معجون درست کرد واسه صبونه عکسشو واسم بفرسته ... زود دست بکار شید اگه پوست شفافتر میخواید ؛)
موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۵/۰۵/۳۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۴۵)

من عاشق اینم که کلوچه یا کیک و آبمیوه بخورم.اونم غیر طبیعی :///
کلا عاشق صبحونه مفصلم هستم ولی حسش نیست: دییی
پاسخ:
وااای نه :/ چرااا؟؟ حداقل آبمیوه طبیعی بخور دختر.. چکاریه .. من کلوحه اصلا دوس نمیدارم ، ابمیوه غیر طبیعی هم اصلا :)))

حسش کجا رفته پس؟؟
خب من صبحای روزایی که می رم باشگاه حتماً تخم مرغ می خورم! کلاً تایم باشگاهم یه ساعت هست ولی اگر تخم مرغ نخورده باشم همون نیم ساعت اول بدنم شروع می کنه به لرزیدن و باطری لاو می شم!!:))
روزای دیگه هم نون سنگک و پنیر و سبزی سق می زنم، یه وقتایی فقط چایی و بیسکوئیت ساقه طلایی ولی هیچ وقت شکم خالی صبح رو ظهر نمی کنم!
گاهی صبحا مرغ های باقیمونده از ناهار دیروز رو ریش ریش می کنم و با یه تخم مرغ قاطی می کنم و عین خاگینه سرخ می کنم اساسی می چسبه با ریحون و نون سنگک ساندویچ کنی بزنی! می دونم می دونم خیلی رژیم غذایی ام ترسناکه ولی خب خوشمزه اس:)))
صبحونه ای که الان داری مصرف می کنی برای من قابل هضم نیست! میوه نمی تونم زیاد بخورم مدت ها بیماری کشیدم و سرُم زدم تا بالاخره یه دکتر عمومی بهم گفت میوه و سبزی خام برات خوب نیست. گفت کمپوت بخور و سبزی رو بپز! به نظرم میوه پخته دیگه خاصیتی نداره و تازه شکر هم مجبوری بهش بکنی یه کم... برای همین دو سه روزی یه بار میوه تازه عصرا می خورم:)
پاسخ:
تخم مرغم خوبه منم باشگاه میرفتم بیشتر میخوردم ، منم گاهی اگه از مایع ماکارونی اضافه اومده باشه املتش میکنم مثل تو که مرغ ریش ریش میکنی، اتفاقا اصلا عجیب نیس ولی من معمولا اینارو واسه صبحانهء دیرهنگام میتونم بخورم صبح خیلی زود باشه میلم نمیبره... 

منم معدم میوه و سبزیجات خام حساسه اگه زیاد بخورم دل درد میشم و شدیدا هم نفخ میکنم اما دواش اینه که هر لقمه رو سی و پنج بار بجوی اینجوری هم جذب بالا میره هم خیلی کم معده اذیت میشه ، من اگه میوه و سبزی تازه نخورم میمیرم ، چند روز که کم میشه اصن پر پر میشم و یکی دیگه از مسائلش اینه که میوه حتما باید با شکم خالی خورده بشه که اذیت نکنه و یه راه دیگه که خودم به این نتیجه رسیدم همین پوره کردن میوه است من اگه طالبی رو همینجوری قاچ بکنم بخورم از دل درد میمیرم ولی وقتی اینجوری فالوده اش میکنم معده ام کاملا اوکی میشه در مورد بقیه میوه هام همینجوره 
صبونه پنیر! اگه از شام دیشبش هم املتی،کوکویی،چیزی مونده باشه،جای صبونه خورده میشه.ولی قوت غالبم(!!!)همون پنیره:)))
گاها دیده شده ماست چکیده و ریحون جان هم میل شده!
پاسخ:
خسته نمیشی همش پنیر اخه؟ من خودم عاشق پنیرم اما واسه صبونه زیاد دوس ندارم از لخاظ طب سنتی هم پنیر اصلا برای وعدهء صبحانه مناسب نیس و بهتره که شام خورده بشه اونم حتما با گردو تا کلسیمش هم جذب بشه :) 
سلام
اول بگم که من اینجا را چند وقتی هست که می خونم از روی feedle و الان چون کلا به خاطر شرایطم روی خوراکیها زوم کردم حس کامنت گذاریم فعال شد.
منم صبحا شیر موز+پودر نارگیل +گردوی خرد شده خیلی کم و گاهی یکم کنجد می خورم و عاشقشم
البته من قبل از اینکه اینقدر بزرگ بشم هم تو خونه پدری از این قرتی بازیها داشتم و خیلی سخت نبود
آبمیوه بعدی به عنوان صبحونه آب پرتقال طبیعی با یکم آب آناناس حاضری یا کمپوتی هست که باید رقیق باشه و خنک که خوب یکم یخ کمک می کنه
الان که کالباس و خیارشور و پنیر و گوجه نمی تونم بخورم گاهی به جای آبمیوه سالاد میوه می خورم صبحها...هندونه+طالبی+توت فرنگی+.....
ولی شخصا عاااااشق گوجه پنیر خیار نعنا و کالباس هستم برای صبحونه و البته یک کافی خوشمزه که الان 8 ماهه ازش محرومم
پاسخ:
اخیییی معلومه که باردارید :)) مبارک باشه
ولی از چیزهایی که برای صبونه میخورید خوشم اومد :)) نوش جان و ممنون که کامنت گذاشتیذ
برای من فرقی نداره پوره باشه، یا آب میوه رو بگیرم بخورم حتی... مشکل از جویدن یا با فاصله از غذا بودنش نیست؛ مشکل خام بودنش هست :)
چند روز یه بار قاچاقی یه کم میوه تازه می خورم اینجوری بدنم دیرتر متوجه می شه گولش زدم ولی وای به وقتی که متوجه بشه یه ماه باید دور هر چی خوشمزه جات هست خط بکشم :))
پاسخ:
خب چه مشکلی برات ایجاد میکنه؟ معمولا میوه خام بخاطر هضم سخت مشکل سازه تو مشکلت چیه؟
خانم شما چقدر باکلاسید :))
اون از ماءالشعیرتون و اینم از معجونای صبحگاهی‌تون :))
نوش جان ;)
پاسخ:
اقا کلاس از خودتونه :))) ماءالشعیرامون ک از سر کوچه بود مواد معجونم که تو هر خونه ای یافت میشه منتها ملت حالشو ندارن :)))
من پارسال بعد ازی اینکه اومدی خونمون واقعا تا یه چند ماه مثل آدم صبونه می خوردم:)) میوه سیب و موز و انگور و خلاصه و گرو و بادوم و اینچیزا!! ولی بعدش مدتی هی می خوردم و نمی خوردم و الانم که دوباره اصلا نمی دونم چی می خورم:|
دوباره باید دست بجونبونم یه تکونی بدم -__-

ولی یه پیشرفت مثبت خارج از صبونه ای کردم از عید به اینور اونم اینه که برنج و نون کمتری می خورم :))
پاسخ:
با این حساب دوباره مجبورم پاشم بیام تا دوباره رو فرم بیای:)))) دختر خوبی باش دیگه عه خخخ

افرین در مورد برنج و نون
مشکل من «سندرم روده تحریک پذیر» هست. چیزی که با عرض معذرت باعث شده جرأت نکنم بی گدار به آب بزنم و دور از دستشویی هر ماده غذایی جدیدی رو امتحان کنم!!!
این مشکل باعث میشه توی مسافرت ها و امتحان غذاها و میوه های جدید بسیار محتاط بشه آدم:))
حتی جرأت نمی کنی شیرینی تعارفی توی باشگاه رو بگیری و بخوری و ملت فرت و فرت بهشون بر می خوره که دستشون رو رد کردی نمی شه براشون هم توضیح داد مشکل رو :|
وقتی بی گدار به آب بزنم و شروع بشه این تحریک(حتی ممکنه یه لیوان شربت نذری توی خیابون شروع کننده اش باشه)، هیچی اونقدر توی روده نمی مونه که هضم و جذب بشه و نیم ساعت بعد از غذا خوردن...
نتیجه اش هم افت وزن شدید و ناگهانی هست مثلاً روزی یه کیلو وزن آدم کم میشه.
با زحمت زیاد دو سه ماه یه قاچ کوچیک میوه رو رسوندم به سه چهار روز یکی دو تا میوه... اونم نه هر میوه ای رو... هر میوه جدیدی سیر بیماری رو برمی گردونه به روز اولش! اگر یه سال هلو نخورده باشم به محض خوردنش بیماری بر می گرده... می گن طرف معده اش تعجب کرده حکایت منه :)))
پاسخ:
اتفاقا منم ibs دارم  ولی از این قرار ک میگی مال تو خیلی حاد و شدیده ، چون مال من عرض اسهال بیشتر خودش رو ابتدا با نفخ و درد شدید نشون میده و چند ساعت طول میکشه تا به دسشویی کارم بکشه ... خلاصه که سخته همش ادم درگیرشه ولی خدایی مال تو در حد فاجعه است
یادم باشه ایندفعه ازین شیک ها واسه صبحونه درست کنم..قطعا چیزی که تو پیشنهاد میدی عالیه :)))

من مهمترین وعده غذاییم صبحونه است..چیزهای مختلفی هم میخورم و بستگی داره اون روز تو چه مودی بشم..از کره عسل مربا بگیر تا گوجه خیار و گردو و املت و نیمرو و اینا :دی
پاسخ:
اتفاقا صبونه خوبه حتما بخور آفرین
این لیوان آبمیوه ت چه وسوسه کننده س:-)
اما من کلا تو مود صبحانه گرمم
چای داغ حالا یا با نون پنیر یا با خامه یا کره و مربا و اینا
ولی صبحا ساعت 7 و 8 که تو مترو میبینم بعضیا دارن صبحانه خشک خشک میخورن مث بیسکویت و کلوچه و اینا میگم من باشم از گلوم پایین نمیره، بعدم معتقدم بعد از صبحانه یه مسواک مفصل باید زد از واجباته.
پاسخ:
قول بده بیای واست صبحانه گرم مفصل درست منم نیر جونم :*
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۱ گمـــــــشده :)
قبل خوندن متن باید بگم که عاشق سبک زندیگتم.
گفتم بدونی.
دی:
پاسخ:
چاکرم :)) البته خاص نبیس ها لطف داری
درود بر غیرتت هموطن! =)))))))) همین که حال نداشتی توضیح بدی خودش مهر تأییدی بود بر پیکر خواص والای بادوم زمینی! :))))) #هر_ایرانی_یک_حال_ندار

صبحونه بنده اکثراً شامل نون/نون روغنی/سنگک با پنیر محلّی (کوپه) یا انواع محصولات لبنی منطقه خودمون -که فکر نکنم شما اسمشونم شنیده باشین- به علاوه مربّای خونگی (هویج، گل، گیلاس، آلبالو و...) در کنار یک لیوان چای تلخه. حالا بعضی وقتا که شیر محلّی جوشونده شده هم در دسترس باشه به جای چایی مصرف میشه. در غیر این حالت، جای پنیر رو ماست میگیره و مربا حذف میشه و به جاش، چایی با نبات شیرین میشه. هر از چند صباحی هم سیستم عوض میشه و میشه تخم مرغ پخته با کره محلّی، یا سیب زمینی پخته با کره محلّی و مقداری نمک یددار مصرف میشه. حالا اوووو اگه اینا هم درکار نبود، نیمرویی چیزی میزنیم دیگهههه! :))

+تاحالا تجربه صبحانه میوه ای نداشتم... [دست زیر چانه، خیره به افق]
پاسخ:
مهر تاییدی بود اما نه بر بادوم زمینی بر بادام درختی... تو عکسم مشخصه بادام درختیه نه زمینی دقت کن پسرم :))

چقد چیزهای محلی میخوری خوووووووش بخالت خدااااا صبحانت رو دوست داشتم خیلی
چقد تو خوبی چقد پیشنهادات خوبه :|
اما من ! از خودم اگه بپرسی من خوابم :))) نهار صبونه رو یکی میکنم :))
اقا من از اولش بهت حسودیم میشدا :))

عاو چه کول !
پاسخ:
نخواب ، سحر خیز باش تا کامروا شی دختر خخخخ 

حسودی حسودی بده :))))))
من صبحانه گرم دوست دارم مثل اوملت یا اشکنه یا توی شیر داغ و عسل نون تریت کنم
ولی همیشه سعی میکنم صبحانمو مرتب بخورم مگر اینکه نون نداشته باشیم
هوس کردم برم یه مخلوط کن بخرم فکر کنم عالیه
پاسخ:
من اشکنه تا حالا صبونه نخوردم ، من زمیتونا صبحانه گرم دوست دارم تابستونا خنک میوه ای :))

آفرین بر تو :) 
مخلوط چیز بسیار مفیدی است به خلاقیت بسی کمک میکنه
شیر عسل هر صبح باید خورده بشه. از وقتی یادمه اینو می خوردم.
بعدشم خرما و گردو
گاهی موز
گوجه و خیار بیشتر روزای هفته
و گاهی هم هندونه و یا انگور
پنیر خیلی کم می خورم.
:)
پاسخ:
یعنی گوجه و خیار خالی میخوری صبونه؟؟
به هر حال این چیزی از کلاس شما کم نمی‌کنه :))
پاسخ:
چاکریم :)))
سلام
اگه صبحانه نخورم اصلا نمیشه
مگه اصن میشه صبحانه نخورد؟
اونایی که صبحانه نمیخورن رو درک نمیکنم.
میوه تقریبا همراه همیشگی بشقاب صبحونمه
پاسخ:
آفرین بر تو عالیه :) کیپ گویینگ
سلام
ان شالله از همه بلاها دور باشی و حالت خوب باشه
ممکنه این یه مشکل عصبی یا مغزی باشه!
متاسفانه من اصن صبونه نمیخورم[شدیدا خودزنی کردن]
میدونم چقد خوبه که بخورم و پایه اون روزو با صبونه میشه گذاشت مخصوصا واسه کسی مثه من که مشکل اسید معده داره خوبه صبونه بخوره تا اسیدپاشی شرو نشه اونم یه صبونه خیلی مقوی و عالی
مثلا دوس دارم سحر برم کله پاچه بخورم که اساسی دیگه پایه اون روزو گذاشته باشم ههه
صبونه گرم رو ترجیح میدم واسه مشکل معدم
شیک میوه پیشنهاد خوبیه و ازش استقبال میکنم و اتفاقا خودم دوس دارم صبونه حتما یه همچین چیزی بخورم یا بنوشم هههه
پاسخ:
صبونه بخور حتما بذار عادت بشه ، واسه مشکل معده ناشتا هر روز یه قاشق عسل طبیعی تو یه لیوان اب ولرم بخور بعد از چند ماه مشکل معده محو میشه
من هم صبحانه ی گرم با نون سنگک ویا بربری داغ
من انواع شیره سیاه وسفید انگور وشیره خرما وعسل رو مخلوط می کنم با پنیر حالا یا گردو هست ویا نیست با چای می خورم تا نخورم از خون بیرون نمی رم خخخخ
پاسخ:
آفرین بر شما :))
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۱۳ فاطیما کیان
فکر میکنم یک ساله که صبحونه نمیخورم فقط وقتی بیدار میشم عین گربه ها توی کابینت سرم رو میندازم که ببینم ته مونده قوطی قهوه داریم یا نه که اگر نبود به چایی چند ساعت پیش دم شده ی مامان +شکر رضایت میدم که حداقل گلو دردم بعد خوابم خوب بشه :))
پاسخ:
صبونه خیلی میچسبه من وقتی میل ندارم شیر چای زعفرون عسل میخورم
che pishnahade jazabiii:D
man favorite soboonam dar halate mamooli hamoon noon panire tabriz gerdoo ba khiar gooje ye ablimoo zade shodas
vali khob roozayi ke sare kar miam soboonam mishe chayi bisquit:|
vali khob chizaye dg ham bashe mikhoram doos daram
پاسخ:
تو خیلی خوبی با تو من اشتهام باز میشه پایهء خوردنی
من صیحانه دوست دارم ولی اغلب نمیخورم چون وقتش نیس, صبحانه گرم دوس دارم مثل غذا ازخوردن مربا و.... خوشم نمیاد
اب میوه هم دوس دارم
پاسخ:
من تنوع دوست دارم :))
هر گونه بادوم رو از ریشه تکذیب می کنم! =)))))))))
پاسخ:
شما بی جا میکنی من عاشق بادومم :)))
آره بوخودا پاشو دوباره بیا :*
پاسخ:
نشد درت نهادینه بشه :/
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۵۷ آقای سر به هوا ...
خرما با بادوم زمینی و طالبی ؟! اصلا جور نیستها !!!
پاسخ:
بادوم زمینی ؟ :||| من کجا اسم بادوم زمینی اوردم؟؟ تازه متن رو بی دقت میخونید عکس که معلومه

من همینو میخورم خیلی جوره و خوشمزه است طالبی سه تا دونه خرما هفتا بادوم درختی و کمی شیر 
کامنتم نیومده؟!
پاسخ:
اومده :)
من شیفته ی حسّ وظیفه شناسی این آدمی ام که زیر همه پُستا یه "مخالف" زده! =)))) دریغ از یه تبعیضِ ریز! همه رو به یه چشم دیده، به یه اندازه دوست نداشته!!! :))
پاسخ:
اره خیلی هم مصر و مداوم :))
شما چطور حوصلت میشه سر صبح این کارا رو بکنی :))‌من از تنبلی صبح تا شب با چایی شیرین خودمو زنده نگه میدارم :)))
پاسخ:
من میگم اونم نخور بی خیال وقتی اینقد حوصله نداری بذار تموم شه :)))))))))
این عکس ها - وسوسه کرد ما رو که بزنیم از این ترکیبات چشایی :/
صبحانه میخورم - یک عدد کیک صبحانه + آب :/
قبلنا نمی خوردم اصلا صبحانه - روزی فقط یک وعده نهار میخوردم که خیلی وضع بدی بود :/
صبحانه سرد رو دوست دارم من
پاسخ:
آب و کیک :| نهههههههه نتوانم نتوانم :)))
سلام
خیلی از نوشته هایتان استفاده کردم
چون به گفته خودتان در زمینه طب سنتی اطلاعاتی دارید، از شما راهنمایی می خواستم.
من به دلیل فعالیت شدید بدنی و استرس کاری دچار گرفتگی عضلات کمر و صاف شدن ستون فقرات شدم. و اکثر شبها از شدت درد نمی توانم بخواهم.
اگر در زمینه کاهش درد های کمر دمنوش یا عرق گیاهی می شناسید لطفاً معرفی کنید، با تشکر فراوان
پاسخ:
والا من خودم از درد کمر عاجزم ... اما اگه اسپاسمه شکلات تلخ بخور ... مکمل کلسیم منیزیوم هم خوبه اگه نه بادکش و روغن گرم تو کاهش درد کمر موثره
بازم که رفتین سراغ خوراکی جات......
پاسخ:
نباید میرفتم عایا؟
باید خوشمزه باشه و برای منی که شیر دوس ندارم طعم شیرو بگیره
درحال حاضر دکتر بهم گفته صبا باید هفت تا دونه انجیر و هفت دونه آلو و یه قاشق سرکه و یه قاشق عسل که ۲۴ ساعت در یه لیوان آب خیسانده شده رو بخورم
پاسخ:
یبوست داری :))) خوبه به حرف دکتر گوش بده حتما
کجایی ازی جون بنویس دیگه
پاسخ:
من شرمنده اخلاق ورزشیتم با مرام :))
صبحونه مورد علاقه من سنگک یا بربری داع و پنیر سفید روزانه است. هرروزم میخورمش دلمو نمیزنه. نوشیدنی گرم نمیخورم با صبحونه .اول صبح که بیدار میشم معمولا حس تشنگی دارم و آب میخورم.
من هنوز تو اون باور قبلیتم که میوه نگهم نمیداره. معمولا بعدش گشنه ام میشه. اما این واقعیت رو هم قبول دارم که ذائقه تربیت پذیره . شیک های سالم و مقوی نوش جونت
پاسخ:
میوه منو خیلی بیشتر از نون پنیر نگه میداره وانگهی :)
ممنون
دقیقا مهمترین بخش غذایی ما گوریلا ناشتاییه .
زیاد میخورم .گرم و سردش یه جوره برام . از پنیر و سرشیر و عسل و انواع خوراک تخم مرغی تا چای و آب میوه طبیعی و عسل و سالمون دودی و نون کره ای و خاویار و بیف اسلایس و اینا (البته این چهار مورد آخرو از اتاق فرمان اشاره کردن گه زیادی نخور )
پاسخ:
اونا تو قسمت خیال و پندار روزهای سفره لابد😄
خیلی از حس هایه تنهاییات شبیه منه.... کل آرشیوتو خوندم و قتایی که از تنهاییات نوشتی حس کردم خودمم......و دقیقا همسن خودت.... واست زندگیه پر آرامشیو آرزو میکنم
پاسخ:
منم برای تو ارامش و خوشبختی ارزو دارم :)
سلام خوبی؟من همیشه شمارو دنبال میکردم 2سالی بود که به واسطه ی سنگین شدن درسم وبلاگ خونی و ترک کرده بودم امشب دوباره به سرم زد به همراه های روزهای قدیمیم سری بزنم دیدم خیلی هاشون دیگه نمینویسن خیلی حس بدی بهم دست داد دوست داشتم گریه کنم ولب بعد دیدم شما هنوز فعالین خیلی خوشحال شدم ممنونم ازت
پاسخ:
البته منم نیمه فعالم ولی هنوز تسلیم نشدم :))) 
ممنون که سر زدی
آزی جون کجایی؟
بیا اینجا:-)
پاسخ:
اومدم اومدم خخخ
من نمیخورم 🙈🙈🙈
پاسخ:
خیلی بده بد بد
آزی یکماهه ننوشتیا خانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
معذرت مارا پذیرا باشید 
سلام

عید غدیر مبارک

ان شالله در پناه مولا به بهترینا برسی
پاسخ:
ممنون
سلاممممممم
کسی خونه نیست؟
تابستون نبودم گفتم سر بزنم به وبت هوارتا پست انتظارم رو میکشه ولی زهس
پاسخ:
خونه ایم سر و صدا نمیکنیم :))
(اوف بر انگشتی که بی موقع تکون بخوره و همچنین اوف بر نت ذغالی که پیام قبلی رو به سر منزل مقصود نرسوند اگه هم رسونده که دیگه این پیام رو تایید نکن (: )
یادم نمیاد به کجا رسیده بودم.خلاصه انتظار شونصدتا پست داشتم ولی در عمل ۵-۶تا ناخونده بیشتر نبودن.
به هر حال امیدوارم با گور به گور شدن تابستون و اومدن پاییز حالت بهتر شده باشه.
تا درودی دگر دو صد بدرود.
پاسخ:
حالم خوبه ، سرم شلوغ بود یکمم حس راحتی ای که اینجا ندارم باعث میشه ننویسم
سلام :) گفتم حالا که مزاحم شدم و این همه چرت نوشتم لااقل یه نظر مربوط به پست هم بذارم دیگه.
صبحونه..... هوم..... یعنی عشق یعنی نفس یعنی من بی اون هرگز. گاهی در یک صبحانه مختصر چنان لذتی نهفته هست که در صدها سیخ انواع کباب یافت نمیشه. سرد و گرم و کم و زیادش هم مهم نیست. مهم اینه صبحانه خورده باشیم.
صبحانه چی میخورم؟به جز تخم مرغ و مشتقاتش همه چیز از اش هایی مثل اش شله قلمکار و اش سبزی(ابادانی) و حلیم و عدس و نخود اب گرفته تا نون پنیر کره و مربا یا حتی شیک موز، انبه و ... شیرینی یا کیکی هم پخته باشم که به کار بیاد برا صبحانه میاد تو رژیم.
جدیدا گرانولا هم درست کردم اون رو هم دوس داشتم رژیمی و مقوی و خر سیر کن :)
راستی به ندرت صبحا چای میخورم. اگه بخورم یا شیر دمه دست نبوده یا برا تفنن بوده. البته و صد البته شیر پاکتی نمیخورم،منظورم از شیر،شیر گاوداریه که خودمون جوشوندیم.
این بود صبحانه های من :)
پاسخ:
شما کارت درسته بابا دست ماهم بگیر :))) 
چرا تخم مرغ نمیخوری؟
خودمم دقیق نمیدونم چرا ،شاید تخم مرغ صبحا بهم نمیسازه یا اصلا خوردنش برام تابو شده ولی چیزی که میدونم اینه نخوردن تخم مرغ به عنوان صبحانه ریشه در کودکیم داره. یه جورایی فکر کنم بخاطر بوی تخم مرغ بوده باشه که تا الان هم صبحا رغبت به خوردنش نمیکنم

پ.ن:الان که میبینم لیست اعلامیم رو، نمیفهمم شیره و ارده رو چطور یادم رفته(ایکون تعجب و افسوس به همراه سر تکان دادن)
پاسخ:
من تخم مرغ دوست دارم ولی جدیدا خیلی میلم نمیبره نمیدونم چرا 

ارده و شیره هم عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">