حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۱
فروردين ۹۶

سلام :)

سلام کردم چون خیلییی وقته که ننوشتم ، یهو بی مقدمه نوشتنم نمیومد ! هیچ بهونه ای هم واسه ننوشتنم ندارم جز اینکه خودم تنبلی کردم و حسش نمیاد ، تازه از این ننوشتن خودمم خیلی ناخرسندم! اما دیدید گاهی آدم میفته تو یه سیکله از فردا این کارو میکنم از شنبه از بعد از سفر ، بعد از تولدم بعد از عید... یه چرخهء معیوب که هیچوقت فردای موعودش نمیرسه منم تو این مدت اوضاعم همین بود!
امیدوارم این غیبت کبری باعث نشده باشه که دیگه هیچکی اینجا رو نخونه ، همیشه گفتم بازم میگم من هیچوقت دفتر خاطرات نداشتم چون دغدغه ام نوشتن نبوده که از وجناتمم معلومه :))) از روز اول وبلاگ رو انتخاب کردم چون خونده شدن واسم مهمتر بود... پس مرسی که هستید و میخونید و کلی پیام واسم فرستادید که کجایی و چرا نیستی ! درسته که از بی معرفتیه خودم بهشون جواب ندادم اما خیلی واسم مهم بودن خیلییییی :دی
حالا مقدمه بسه دیگه ! شماچطور مطورید؟ عید شما خجسته باشه، سال نو واستون مبارک باشه و 
صد سال بِهْ از این سالها و این حرفها:))
 
 
عکس  حوالی بابلسر باغ میوه
 
من هر چی فکر کردم ببینم سال ٩٥ سال بدی بود 
یا خوب به نتیجهء مطلق نرسیدم ، ولی چند روز پیش به یکی از دوستام گفتم درسته پدرم فوت کرد و خیلیهای دیگه ، اما نامردیه اگه بگم سال بدی بود فقط خیلی سال شلوغی بود اونقد بالا پایین و بازی داشت که من یه روزم نتونستم بی خیال خوش یا بد رو مبل لم بدم خخخ ، خرافاتی نیستم اما خدایی سال ٩٥ مثل نمادش میمون خیلی ورجه وورجه داشت خیلی زود گذشت و خیلی شلوغ بود . 
اتفاقی که هشت سال منتظرش بودم بالاخره تو این سال افتاد ، کلی سفر کوچیک و بزرگ واسه من بهمراه داشت ، بالاخره اینکه دههء دوم زندگی منم توش تموم شد و حالا من در ابتدای سی سالگی ،سالی جدید رو شروع میکنم در حالی که سخت با خودم کلنجار میرم که صبورتر بشم و در مقابل مشکلات قویتر ، تصمیم دارم امسال تمام تلاشمو بکنم برای حل یه سری مشکلاتی که سالهاست با ماست ، نمیخوام چند ساله دیگه برگردم و به خودم نگاه کنم و ببینم که در مقابلشون به راحتی کنار کشیدم و شکست خوردم  میخوام ببینم که تلاشمو کردم حتی اگه برطرف نشدن... 
همهء سالها همین بوده ، مخلوطی از دقایق شادی و غم ، سخت و آسون ... امیدوارم امسال برای همه ما دقایقی که حس خوشبختی میکنیم زیاد باشه!! تن و روانمون سالم باشه ، جیبامون پر پول تا بتونیم ازش لذت ببریم... امیدوارم زندگیامون از گزند شیطانهای انسان نما، از حسد و تنگ نظری و بدخواهی ،از زخم زبونها در امان باشه ... اگر فکر میکنیم که دورمون رو چیزهای منفی احاطه کردن اولین قدم اینه که خودمون مثبت باشیم و از منفی بودن و منفی نگری دور شیم!! امسال هم مثل هر سال به خودم میگم که باید خوب باشم و خوبیها رو ببینم تا کمتر غصه بخورم و بیشتر شاد باشم... 
شاد باشید و دیر زی خوانندگان جان :-*
 
 
+ راستی ده روز مونده به عید رفته بودم سفر ، حتما تو برنامم هست که سفرنامه اش رو بنویسم چون خیلی سفر جالب و خوبی بود و نمیخوام خودمم فراموشش کنم! پس منتظر سفرنامهء کشور باحاله تایلند باشید :)
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۸)

ایشالا همیشه در سِیر و سیاحت باشید و امیدوارم سالی خوبی در انتظارتون باشه... ضمناً روح پدر بزرگوارتون هم قرین رحمت
پاسخ:
ممنون 
راستی از بازگشت شما نیز خوشحالیم
ما که چشممون به در وبلاگ خشک شد... ولی خوبه که برگشتی. سال نو ایشاللا سفراش بیشتر و باحال تر باشه.

پ.ن. چه خوب موندین ولی :دی
پاسخ:
ممنون از چشم انتظاریه شما :))

جدی؟؟
سلام
وجنات و کمالاتت مایه مباهات ماست اصن[افتخار شدید]
خونده شدن واست مهمتر بود؟ فک کنم 70 روزه که نبودی[انگشت حیرت در دهان گزیدن]
موتوشکریم که کامنتامون واست اهمیت داره اونم خیلییییییی[رضایت]
ما خوبیم عید توام مبارک و از این حرفا کلا
چه عکس خوشگلی
سال تلخی بود
سال خروس چه بلایی سرمون میاد؟، فک کنم همه کله سحر بیدارن کل سال اصن یه وضی هههه
البته جماعت مذکرم فک کنم خیلی خوش به حالشونه امسال ههههه
دهه سوم زندگیت تموم شده و وارد دهه چهارم شدی!
اما ماشالله هزار ماشالله شاداب و جوونی[ایجاد روحیه و امید مضاعف]
ان شالله امسال صاحبخونه بشی[دعا و کمک برای حل مشکلات]
الهی آمین واسه همه دعاهات
مثبت میشویم[تحت تاثیر سخنان عرشی و گهربار آزی قرار گرفتن]
خوبی خوبی خوبی خوبی خوبی[ایجاد فضای شاد برای آزی]
ما نیز موتوشکریم نویسنده جان[تریپ محمد صالح علا]
[انتطار شدید واسه خوندن سفرنامه تایلند]
پاسخ:
اره دهه سوم تموم شد اشتباه لپی بود نوشتم دوم خخخخ

:))))
به به پست جدید، ستاره‌ی روشن :دی

و به‌به‌تر که باز سفرنامه :)) حتما زود تر بنویس ^___^
پاسخ:
فقط یه ریزه وقت پیدا کنم مینویسیم :)
بله خیلی جدی
پاسخ:
خیلی خیلی مچکرم :))
بله بله منتظر سفرنامه هستیم :)
خوشحالم که مینویسی
پاسخ:
اگه از تنبلی در بیام البته :))
عیدت مبارک آزییییییییییییییی :******
پر از شادی و سلامتی باشه برات سال جدید :**
پاسخ:
عید تو هم مبارک :)
همچنین برای شما :*
وبت عالیهههههههههههههههههههههههههه.بوس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">