حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۰
بهمن ۹۲

با اینکه از چهره اش مشخص بود که یک زن جا افتاده است اما از زیبایی اش چیزی کم نشده بود....هیکلش آنقدر خوب بود که باورم نمیشد دو تا بچهٔ بزرگ دارد...خنده اش به عمق مهربانی اش بود.... همراه مادر شوهرش آمده بود بیمارستان...با یکدیگر تُرکی حرف میزدند... مادر شوهرش هم زن ناز و خوشگلی بود!!! آمده بود زانویش را عمل کند...کمی باهم حرف زدیم....ازم پرسید که چی شده که این بلا سر کمرم آمده!!!

برایش تعریف کردم، گفتم که دردِ مداوم چقدر روحم را خراش داده و نازک کرده!!! گفتم که طوری شده که اشکم دم مَشکم شده است!!! همش با اون قیافهٔ مهربانش لبخند میزد و میگفت : آخی، الهی...بعد پرسید چند سالم است گفتم متولد 66 هستم!!! تعجب کرد...یک آخی گُنده گفت!!! دستش را مهربانانه گذاشت پشتم و گفت همش سه سال از دخترش بزرگترم!!!

انگار برای من بیشتر از مادرشوهرش نگران بود...دلش سوخته بود لابُد که من چه تنها آمدم بیمارستان....وقتی داشتم میرفتم که برم اتاق عمل، چند بار بلند گفت که نگران نباش....من اینجا هستم...دعایت میکنم.... زود خوب میشی...تو جوونی...خوشگلی :)


خواب و بیدار بودم که گرمای دستِ مهربانی را احساس میکردم.... گاهی موهایم را هم نوازش میکرد!!! چشمم را که باز کردم ،همان لبخند مهربان را دیدم!!! خوب یادم نبود....تو خواب و بیداری ...بهم گفت خوبی آزیتا؟ نترس من اینجام ...چیزی نیس همه چی خوبه!!!! داداشت هنوز نیومده....زودی میادش....یادم نمیاد کسی اینقدر گرم و صمیمانه و طولانی... دستمو تو دستش گرفته باشه....یادمه یکم نازم کرد اما من مَنگ بودم....خوابم بُرد!!! وقتی بیدار شدم... یه کاغذ کنار تختم بود که روش شماره تلفنش رو نوشته بود.... جلو شماره هم نوشته بود صفیه! و یه خط زیرش نوشته...


تو همین چند ساعت اینقدر دوسِت دارم ، که میتونی مثلِ مادرت رو من حساب کنی !

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۲/۱۱/۳۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۸)

صفیه دوستت داریم!
پاسخ:
دل زیبایی داری شما اصن :D
خدا هوای بنده های تنهاشو داره 
و در آخر 
هیچ کس تنها نیست:))
پاسخ:
بهله :)
عزیـــــــــــــــــزم:* 
چقد تو خوب هستی که خدا همچین فرشته ای رو در اون لحظات کنارت گذاشت :)
پاسخ:
قربونت برم....نه بابا من زیادم خوب نیستم :P

ولی اون واقعا فرشته بود :)
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۴۲ خانم مهندس
اول:-D
پاسخ:
چهارمی با اجازت خخخخخخ:D
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۴۴ خانم مهندس
آزی چطوری؟؟
پاسخ:
بد نیستم:)
راسته میگن آدم های خوب همدیگه رو جذب میکنن
پاسخ:
ینی آدمهای خووووب ، ممکن نیست آدمهای بد رو هم جذب کنن؟؟؟؟ :دی
شک دارم اینطور باشه :)
:* چه خوب که تنها نبودی...مواظب خودت باش...منم هستم اگر چیزی لازم داشتی بهم بگو آزیتا...
پاسخ:
ممنون عزیزم....الان کمبود یه چیز دارم ....محبـــــــــــــــــــت!!!!! از نوع حقیقی نه مجازی :))))))

:-*:-*:-*:-*
انصافا خوشگلو گفت؟؟خداوکیلی؟؟؟
پاسخ:
آره گفت....اتفاقا خودمم تعجب کردم! :)
آخی! دم صفیه خانوم گرم :)

آزی چرا تنها رفتی بیمارستان ؟!
پاسخ:
دمش گرم واقعا!!!!

چون کسی نبود باهام بیاد :|
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۰۱ masi_ bi asabo saltane
چرا همه دوستت دارن؟
1- چون دوست داشتنیی...
2- چون خوشگلی...
3- چون خوش تیپی...
4- همه موارد...
گزینه 4 صحیحه...
آزی جون خوب شدی؟
پاسخ:
ای جونم ....تو مهربونی تو خوبی :)

خوب میشم کم کم :)
آخی چه مهربون :) آدمای خوب و دوس داشتنی همه جا هستن :) منم یادمه بیمارستان که بودم مادر ِ هم اتاقیم خیلی به من میرسید . حس خوبیه :)
زود خوب شووووووووووووووووووووو :)
پاسخ:
نه باوووو کوجا همه جا هستن؟؟؟؟ باید با ذره بین بیابی :) چه خوب که تو هم خوش شانسی :)
چه خانوم دوست داشتنی! مثل عمه من میمونه. رفته بود نخاع خودش رو عمل کنه خانواده سه تا از مریضایی که شهرستانی بودن رو فرستاد خونه خودش پیش دختراش که توی خیابون آواره نباشن! :)
آزی حتما خدا از دعاهای ما یه فرشته برات فرستاده! ;) انقد که ما دلمون صافه!

(خودشیفته هم خودتی!)
پاسخ:
تو از این ادمهایی که همه چیزو به نفع خودت برداشت میکنی خخخخخ :))))))
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۱۹ دیااکو ایزدی
عزیزززززززززززززززززم چه آدمای خوبی پیدا میشن
پاسخ:
آره میبینی :)
azi junam, hey baba, ye ruz nabudam, b salamati rtafti oumadi dustam yafti!azizam morakhebe khodet bash, ijala alan k dard nadare?
پاسخ:
یه روز نبودی ما تا مرگ رفتیمو اومدیم:D

مرسی
خدا خیرش بده اون خانوم مِرَبونو:-) یه دوسته دیگه به دوستای ازیمون اضافه شد اونم از نوع مادرانه:-* کاش پیشت بودم پرستاری میکردم ازت این استاد سلامم که انگار نه انگار دوسته ازیمونه:@ چجور دوستی هستی خو شما استاد سلام مگر نبینمت....:-D
پاسخ:
مرسی عزیزم قربونت برم. از همین دور هم که هستی کلی خوبه، بعدشم اون استاد سلام رو واسه سرگرم کردن خواستگار سابق فرستادمش ماموریت تا نیاد مزاحمم نشه. منم که حالم خوب نیست اصلا حوصله خواستگار سابق رو ندارم.
عه عمل داشتی ؟ من نمیدونستم ، الان خوفی ؟ 
واسه منم تعریف میکنی چه بلایی سر کمرت اومده ؟

آخی منم دلم یکی از این صفیه ها خواست ، البته با همینقدر اخلاف سنی ها :دی
پاسخ:
 اینجا رو بخون نوشتم چه اتفاقی افتاده، دلیل عملم این بود.
دوست جدیدم که پیدا کردی !! البته مامان دوستی شاید بهتر باشه :)))
پاسخ:
بهله ;-)
کاش کنارت بودم
پاسخ:
قربونت برم. تو خودت یه سر داری هزار سودا :-x
پس یحتمل عینکشو نزده خخ
یا خاسته انگیزه بهت بده :دی
دمش گرم 
بضیا واقعا مهربونا ذاتن،و قطعا زندگی ب
سختی داشتن :)
پاسخ:
آره. ولی درست بعضی ها برعکس اونا بدجنس الذات هستن خخخخخخخ
خو پ ایجالا که درد نداشته باشی:دی
از اون کلیپ هم که فک کنم وقت تعریفش گذشت ولی گل کاشته بودی، حظ وافر بردیم و بیسیار تنکولو و خسته نباشید:)
عزیزم مراقب خودت باش فراوون، یه آزی که بیشتر نداریم
:* :*
پاسخ:
مرسی، هیچ وقت برای تعریف دیر نیست :دی
ما هم یه دونه گارفیلد بیشتر نداریم.
پس چرا جواب منو ندادییییییییییییییییییییی (ایکون شیون و گریه زاری شدید)
پاسخ:
دیروز حالم خوب نبود، امروز جواب دادم عزیزم.
شما یک آدم بد به من نشون بده که یک خوب رو جذب کرده باشه
پاسخ:
خیلی از آدم بدها خوب ها رو گول میزنن و آدم خوب ها میرن جزبشون میشن قبل از اینکه بفهمن اونها آدم های بدی هستن.
جناب چپ الدوله حاکم همین شهر بقلی وارد میشوند :دی
امروووووووووووووووووز چطوری تاج السلطنه؟
پاسخ:
حالمان بد نیست، به سختی در حال جواب دادن به کامنت ها هستیم‌ :)
برای سلامتیتون دعا میکنیم...
پاسخ:
ممنون :)
چرا هیچکس نبود؟مگه من مرده بودم؟شمارمو که واست فرستادم یه اس می دادی با جونو دل میومدم،حالا هم دیر نشده هر وقت دوست داشتی خبرم کن،اصلا می خای بعد بیمارستان بیا خونه من مثل بچه نداشتم مراقبتم،
پاسخ:
خدا نکنه عزیزم. اصلا دوست ندارم مزاحم کسی بشم. ولی از سر تا پای این کامنتت مهربونی میریزه. حتما بهت زنگ میزنم تا با هم حرف بزنیم. بوس.
  بهتری آزیتا?
پاسخ:
دروغ چرا!!!
تا قبر عا عا عا
نه، حالم زیاد خوب نیست. از دیروز یدترم.
راسی کدوم مینی آیکون منظورت بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
همون آزی که اون بالای سایتم اومده. اومدم تهران از داداشم پرسیدم درستش کرد.
خو چرا راسی تنها رفتی؟
پاسخ:
چون کسی نبود تا باهام بیاد.
سلام عزیزم خوبی؟؟؟
خب پسر مسر نداش؟؟؟
بریم لباس بخریم دی:
پاسخ:
سلام، مرسی. چرا یه پسر داشت 18 سالش بود. به درد من که نمیخوره شاید به درد تو بخوره ;-)
آره واقعا بضیا اونجورین
اما خدا رو شکر ک من مث اوو خانومه مهربونم :)
بعله
پاسخ:
سند داری که مهربونی؟؟؟ رو کن خو:)))))
سلام عزیزم بهتری ؟
آزیتا امروز توی بانک با حسن فری داشتم کلیپه PBC رو گوش میدادم بعد خندم گرفته بود آخراش ملت نگاه میکردن همینجوری !!! خخخخ
آخر سر دیدم ضایعس قطعش کردم که نترکم اون وسط از خنده ! :دی
پاسخ:
سلام فدات شم مرسی بدک نیستم!!!

خخخخخخخ چه باحال :D
اااااااا
عاغا قبول نی
منم ازونا بلد نیستم!
ولی برای خود بلاگفاست!!!!!!!!!!
منم آیکون میخوامممممممممممممممممم

پاسخ:
این مگه وبلاگ تو نیست؟ http://samanehtanha.blogfa.com/
اون بالا که یه آیکون S رنگی داره!!!
وبلاگت که داره، منم میخوام چیه خانومی ;-)
واقعا باس گفت صفیه دوستت داریم
پاسخ:
اصن همه صفیه رو دوس دارن

azi jun khoshhalam k behtari va amalet bekheir gozashte

azizam moraghebe khodet bash

boos

پاسخ:
مرسی عزیزم، تو هم مراقب خودت باش. بوس
+مرسی هر دفعه که میای ایمیلت رو میذاری. آخه یه eli خانومه دیگه هم میاد تو وبلاگم این باعث میشه که بدونم الان شما اومدید :)
ب سلامتی بالاخره رسیدی به دنبالچه :)
خدا سلامتی بده ایشالو
پات دیگه باز نشه اونجا
ولی ببین عجب شانسی داری دوس داشتنی کمیاب نصیبت شد کجا
بیخود اون همه وقت رفتی پارک تنها نشستی با فلاکس چایی باید ی راس میرفتی بیمارستان همون اول ;)
الان اوضا چطوره بعد عمل؟
پاسخ:
مرسی....

اره باید برم بیمارستان دوستیابی کنم.... :)
چه حس خوبی.... کمرت چی شده بود؟
پاسخ:
:)

اینجا رو بخون تا ببینی کمرم چی شده بود :|
اخ نه بدرد من نمیخوره دی:
کوشولوئه دی:
پاسخ:
اها...
:)
نازی...!
عزیزم
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">