حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۹
فروردين ۹۳
عاغا کافۀ محبوب من رو بستن! کافۀ محبوبِ من سه طبقه زیر زمین بود یه جایی با دودِ عود و موسیقی و کتاب! یه جایی که صاحباش همیشه یک پازلِ ولو شده روی میز خودشون داشتند و وقتی میرفتی اونجا انگار که با تو پسر خاله دختر خاله بودند!  کافه نُت در طبقۀ منفیِ سه پردیس سینمایی ملت که دیگر نیست که الان جایش را به کافۀ مزخرفِ ویونا داده :| تا اینجایِ کار ضد حالِ عظیمی بود اما وقتی چشمم به تبلیغ یک جایِ دیگر خورد، ورق برگشت :)))
جایی برای همۀ کسانی که از نوشیدنیهای چه سرد و یا چه گرمِ سالم و گیاهی و بی ضرر و پر فایده لذت میبرند :)




طبقۀ 1+ پردیس سینمایی ملت





نشد عکسهای خوبی بگیرم اما فضاش واقعا دلنشین بود :)




منو هم که از نظر من عالی بود تو کافی شاپهای دیگه باید با ذره بین بگردی دنبالِ یه دمنوش یا آبمیوۀ طبیعی اما اینجا تا دلت بخواد دمنوش و شربت و آبمیوه داشت :)
البته کافئین بی کافئین :)



من دمنوش دارچین و زنجفیل و هل سفارش دادم!
ظرفِ سِروِش خیلی جالب بود...
خیلی هم خوب دم کشید توش :)


بی شک میتونم بگم یکی از بهترین دمنوشهایی بود که تو عمرم خوردم! صرفا فقط اسم نبود واقعا غلیظ و خوش طعم بود! تنها بدیش این بود که زود تموم شد خخخخخخخخخخخ
تازه اونجا محصولاتی هم برای فروش داشتن :)



WiFi هم که موجود بود دلم میخواست میشد از همونجا آپ کنم اما چون نمیشد عکسها رو بزارم دزدکی کامنتهاتون رو خوندم و اومدم بیرون :)))
خلاصه که اگه با این چیزها حال میکنید من بسیور اینجا رو پیشنهاد میکنم :)
موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۱۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۰)

ما هیچ وقت قسمت نشد تو عمرمون یه کافی شاپی یه کافه ای یه جایی بریم واسه حالو احوالات خودمون، هر سری به زور خانواده بردنمون فالوده شیرازی با بستنی !!!!!
پاسخ:
ای باباااااااا
حالا ایشالا میری یکم بیشتر تنها بیرون بری میری! عایا هیچوقت تنها بیرون میری؟؟؟؟؟؟
چه جای ِ جلبی :)
پاسخ:
اوهوم.!!!تازه طعم دمنوشش از خودشم جلب تر بود!!!
تبلیغات را انداختی؟:دی
پاسخ:
خب اگه بقیه هم از این اطلاع رسانیها میکردن بنده زودتر اینجا ها رو میفتم! چه اشکال داره واسه جایی که ازش لذت بردی تبلیغم بکنی :))
آزی پس یادم باشه ، یادت باشه منو ببری اونجا.. 
:-)





















:-*
پاسخ:
چشمممممممممممممم! شما بیا حتما میبرمت:)

حتما



:*
اوفففف چه جای دبشیD= نوش جونت اون دمنوش عزیزکم:)))) دلم واسه کافه رفتن باتو تنگ شده..یادش بخیر اون روز 3ساعت تو اون کافه نشستیم حرف زدیم:)))
پاسخ:
اوهوم سه ساعتتتتنتتت :))) بعد یادته تو اون سه ساعت فقط دو تا خانوم اومدن و رفتن اون وقت فرداش اونجا شد قیامت:)))))) یه وضی :)
آخی کاش میشد گاهی بیای تهران:|
چه منوی پر و پیمونی . همه چیز داره . خوندنش هم حس تازگی میده . نوش جووووووووووووونت آزی جون
پاسخ:
خیلی منوی خوبی بود، هر چیزی فکر میکردم کاش یه جا سرو کنه داشت :) ایده ی من بود که تو کافه ام از اینا سرو کنم خو:/
مرسی ماهک جونممممممممممم
حتما باید امتحانش کنم! بنظر دوست داشتنی میاد
پاسخ:
تا کیفیتش تغییر نکرده امتحان کن! تو ایران به هیچجا اعتمادی نیس :)

چه خوب

میرم حتما"، مرسی که معرفی کردی

پاسخ:
خواهش!!! :)
خیلی دم نوش دوست دارید درسته؟
نوش جان
پاسخ:
چرا دوس نداشته باشم؟ آدم وقتی دمنوشها رو میخوره مطمءنه که داره یه چیز خوب میخوره :)
ممنون:)

کافی شاپ شهر کتاب معلم هم دمنوش داره . بزرگترین لذت من این روزا اینه که برم یه عالمه بین کتابا بگردم و بخونم و از بوی کتابا مست بشم . بعدم با کتابی که انتخاب کردم برم تو کافه کتاب بشینم و دمنوش رویال سفارش بدم و باز دوباره با بوی بهار نارنجش مست مکرر بشم. اگر نزدیکی پیشنهاد می کنم حتما یه سری به اونجا بزنی. برای من که همیشه یه تجربه بینظیره.

پاسخ:
والا تا حالا نرفتم زیاد اون ورا رو بلد نیستم.... ولی حتما جای جالبی میتونه باشه مرسی مرجان جون که گفتی :):*
نه ما راستش همه ی دوستانمان از دانشگاه می باشند و آنها هم هر وقت تعطیلات می شود راهی  شهر و دیار خودشان می شوند یک عدد دوست هم در شهر خودمان بیشتر نداریم که آنهم در شهر دیگری درس می خواند و چون خیییییلی هم درس می خواند تعطیلاتها هم به شهر خودمان نمیاید و تابستانها هم که دیگه زین پس واسه ارشد می خاد بخونه و دیگه یی بار تلفنی مگه باش بحرفیم:|
ازین روی همیشه ما خودمان هستیم و خودمان:|
بعد شهر ما هم خیلی خیلی کوچک است و یی دونه کافی واین صوبتا نداره باید یرویم شهر بغلی بیست دقیق بیشتر راه نیست...
تنهااااااااااایی هم تا دلت بخواد بیرون میرم ولی من هیچ وقت تنهایی بهم هیچی نمی چسبه حتی ویترین مغازه ها رو دیدن هم تنهایی دوس ندارم چه برسه برم تنهایی کافه ریا، دوس دارم با یکی برم که یه کم حرف بزنیم درد و دل کنیم، چمی دونم دیگه خلاصه تا حالا اصن نرفتیم!!!!!!!!!!!

پاسخ:
خب موقع غیر تعطیلات برید، بعد کلاسهای دانشگاه برید چه میدونم یه کاری کنید بالاخره! 
ولی خوبه آدمها تنهایی هم بتونن با زندگی حال کنن شاید یه روز بیاد البته خدا نکنه که مجبور باشن تنها زندگی کنن که تنها بمونن! هوم؟ 
منم از اول اینجوری نبودم که ولی یاد گرفتم :)
۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۱۹ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
اسمش کافه دکتر بین بود؟ مورد طنز هم داشت؟ آخه یاد مستر بین افتادم!
پاسخ:
نه باووووو...دکتر بین مارکِ چایهای گیاهیِ ..:)))
ایول ایول
منم عاشق دمنوشم
برم امتحانش کنم
مرسی که گفتی :*
پاسخ:
حتما برو مطمئنم خوشت میاد ؛)
نوش جونت
خواهش :)):*
نوش جان 
خیلی خوشم میاد وقتی میبینم اینقدر به سلامتیت و اینکه چی میخوری اهمیت میدی :)


پاسخ:
ممنون
البته بعضیها بهم میگن سوسول :))))
بعضیهام میگن لوس:))))
ولی بعضیها که مث شما خانومن میفهن دیگه :))
جات خالی قووتو ریختم تو چایی دارم میخورم...اومدی کرمان بگو برات ازینا درست کنم قوت بگیری مادر...:))
پاسخ:
من قوتو خیلی دوست دارم اما خالیش رو تو چایی نه :)))
نوش جونت:)
همیشه خوش باشی...:*
پاسخ:
مرسی :*
جدی تنها میری؟خوش به حالت!منم تنهایی هیچ جا نمیرم:(
پاسخ:
تنها نرم که کلا نباید جایی برم چون ٩٠٪ مواقع تنهام خو :)
چه خوبه که به فکر سلامتیت هستی:)
نوش جون:)
پاسخ:
 شما هم باشین ایشالا :)
چشــــــــــــــــم
اومدم تهران حتما میام
پاسخ:
آورین :)
خوش بگذره :)
نمی ذارن باشیم:(
پاسخ:
ای بابا.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">