حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۱
ارديبهشت ۹۳

یک وقتهایی آدمهایی میایند در زندگی ما... هر کدامشان به نحوی میایند و گاهی عجیب غریب از زندگیِ ما سر در میاورند گاهی هم نه! خیلی نامحسوس و زیرپوستی وارد میشنود...بعد ما به خودمان میاییم میبینیم که چقدر به این آدم نزدیک شده ایم بعد گاهی هم میشود که همین آدم میشود 90% از فکر و ذهنِ و زندگیِ ما! اصلا مهم نیست که مرد باشد یا زن! پیر باشد یا جوون...مهم فعل و انفعالاتی است که بینِ ماها رخ میدهد...

همۀ آدمها مجموعه ای از خصلتهایِ بد و خوبند..قبلا گفته ام مثلِ یک خاکستریِ پررنگ! هیچ آدمی صرفا سیاه یا سفید نیست اما آنهایی با ما مَچ میشوند که ما خوبیهایشان را دوس داریم و تحملِ بدیهایشان را داریم...از همین آدمهای خاکستریِ پررنگ بارها و بارها هم واردِ زندگیِ من شده اند...گاهی من عاشقشان شدم ،گاهی شده اند دوست صمیمی ام گاهی بهترین دوستم شدند و گاهی بهترین دوستشان شده ام...شاید یکی از بدیهای من این باشد که آدمها زود به زندگی ام وارد میشوند، بارها و بارها این را شنیده ام که مثلا انگار که تو را صد سال است که میشناسم...شاید غریبگی کردن در ذاتِ من نباشد ! همانقدری که آدها راحت وارد زندگی ام میشوند همانقدر میتوانم راحت دوستشان داشته باشم...دوست داشتن و ابرازش برایِ من کار آسانی است، بعد به راحتی برایِ کسانی که دوستشان دارم غرورم را له میکنم، از قهر کردن متنفرم از چیزهایی که رابطه ها را خراب میکنند متنفرم..اگر کسی را دوست داشته باشم بارها و بارها به خاطر کارهایِ کرده و نکرده ام معذرت خواهی میکنم! چه اشکالی دارد! اگر آدم کسی را دوست داشته باشد و رابطه ای برایش مهم باشد، معذرت خواهی هم نباید برایش سنگین باشد...خب همۀ اینها را گفتم ...اما یک خصوصیت هم دارم که از آن میترسم!

شاید این خصوصیت از تلاشِ یک طرفه ام برایِ خوب و خوش نگه داشتنِ رابطه ها میاید شاید هم نه! گاهی برایم یک اتفاق ، یه جمله یک حرکت، کافی است تا شخصی را از اوج به فرود آورد...از چشمم بیفتد در مقابلش بشوم سنگ طوری که دیگر برایم با رهگذرانِ خیابان فرقی نکند!! گاهی این تغییر احساسیِ آنی خودم را اذیت میکند...شاید گاهی سنگدلانه به نظر بیاید اما این اتفاق درست لحظه ای میفتد که دلم به معنایِ واقعی میشکند! دلی که بارها کوچک میشود عذرخواهی میکند و از خودگذشتگی میکند یکهو میشکند و از سنگ بدتر میشود!

 من آدمِ مذهبی ای نیستم ممکن است باورتان نشود اما شدیدا با خدا رابطۀ تنگاتنگی دارم، به خاطرِ همۀ سختیهایی که از کودکی تا بحال کشیدم خدا شده رفیقِ تنهایی هایِ من! وقتی با کسی رفیق باشی ازش خجالت نمیکشی، دوستانه ازش درخواست میکنی و آن دوستانه جوابت را میدهد! دوستانِ نزدیکم همیشه به این باور دارند! بارها از من خواسته اند برایشان دعایی بکنم که اتفاقا به حقیقت پیوسته این تعریف از خود نیست این فقط یک اعتراف است! تا اینجایش خیلی خوب به نظر میاید اما برعکسش هم صادق است درست لحظه ای که دل شکسته شدم اگر برایِ کسی چیزی را بخواهم متاسفانه حتما اتفاق میفتد، همان پدیده ای که اسمش را میگذارند نفرین! تمامِ عمرم سعی کرده ام کسی را نفرین نکنم اما گاهی ناخودآگاه میانِ اشک و آه و گریه ام ناگهان فکری از ذهنم رد شده و بی تردید اتفاقِ بدی رخ داده!

مثلا همین چند سالِ پیش یکی از عمه هایم که برایِ تمامِ عمرش دل مامانم و من را شکسته است ، حرفهایی زده بود که من را با تمامِ وجود غمگین کرده بود و خــــوب یادم هست که آن شب تا صبح با خدا حرف زدم و یک چیزهایی به ذهنم رسیده بود! این اتفاق درست قبل از این بود که من مکه بروم! ظهر نشده بود خبر رسید که عمه ام سکته کرده ، هفتۀ بعدش موتور بهش زد و یک پایش و دو دستش را گچ گرفتند ، چند وقت بعد که من رفتم مکه با برادرم که حرف میزدم گفت عمه ام کلیه اش از کار افتاده! خب من واقعا از این همه اتفاق پشتِ همی که رخ میداد خوشحال نبودم،از خدا خواستم که این همه را تمام کند، بعد عمه ام به من زنگ زد، گفت که خوابی دیده برایِ اولین بار و آخرین بار در زندگی اش و معذرت خواهی کرد به خاطر همۀ بدیهایی که 20 سال بطول انجامیده بود..مثالِ خوب . بد اگه بخوام راجع به این مسئله بگم خودش یه پُستِ جدا میشه :)

اینها را نگفتم که بگویم من خیلی مستجاب الدعوه ام گفتم که وقتی کسی با دل شکسته از خدا چیزی بخواهد حتما جواب میگیرد اما به یه شرط...اینکه دلمان تند تند نشکند...واقعی از اعماق وجود باشد ، من ممکن است صدها بار کسی را ببخشم ، معذرت خواهی کنم یا اصلا همه چیز را گردن بگیرم اما اگر یکباره دلم بشکند یعنی که صدایی آمده، تلنگری برای خُرد شدن..و خدا در دلهایِ شکسته است!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۵۳)

اوه اوه من که بسیارخوب شناختمت، من دیگر شکر بخورم که ایرادی بگیرم
آزی ماه است، اصلا ماه آزی است. معادل آدم همه چیز تمام می‌شود آزی. کسی که ذوق، هنر و استعدادش گوی سبقت را از لئوناردو داوینچی ربوده است.
+ آزی جان یه لیست کوتاه 5-6 نفری از بدخواهان را در دست دارم، در حد همان تصادف با موتور سیکلت کفایت میکند، هزینه شتک کردنشان چند در می‌آید :))
++ خدا که تنها مال مذهبیون نیست.
پاسخ:
واسه شما گرون در میاد :))))) بعدشم من گفتم هر کی دل من رو به معنای واقعی بشکنه وگرنه من به دل شما کاری ندارم که!
++ منم نگفتم فقط مال مذهبیاست اما بعضیا میگن
آزی جووووووووونم، من چاکرم در بسسسسسسسسسسسسست :)))))
پاسخ:
شما چِشِ مایییییییییییییییییییییییییییی :**
درسته ، به خاطر خوبیهاشون بدیها رو تحمل میکنیم و یا نادیده میگیریم ...اما این دل ظرفیت داره :)

پاسخ:
کاسۀ دل هم گاهی تَرَک بر میداره و سرریز میشه :)
پس لازم شد مراقب باشم و با احتیاط چون اینطور که به نظر میاد در اوج مهربونی باید مراقب اوج ناراحتیت بود
پاسخ:
اوج ناراحتی رو خوب اومدی...گاهی خودم از همون اوجش وحشت میکنم
man rabetam khub nabude hich vakh, har chi khastam daqiqan aksesh etefaq oftade, bia baram doa kon, doa kon shad sham
پاسخ:
الهی الهی...............چرا عاخه تو نباید شاد باشی :(
والو کاکو قربون اون ناخونات یه دعایی واسه کنکور ما بکن راه دوری نمیره
پاسخ:
دعا میکنم حتما از ته ته قلبم شما هم تلاشت رو بکن.. :))
جالب بود،عمتو ترکوندیا....
واقعا ما در مقام قضاوت نیستیم ولی اگر یه روزی حالا خواستم یه کسی رو قضاوت کنم زمونه بهم یاد داده که از روی ظاهر افراد نمیشه سطح دین داری یا فاصلشون تا خدا رو تشخیص داد

پاسخ:
با خاک یکسان شد :/
البته مثال زیاده خخخ
قضاوت کلا کار خوبی نیس...قضاوت با خداس :)
فعلا که من وحشت کردم!
پاسخ:
تو کِی وحشت نمیکنی اصن ؟:))
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۴۰ بانو (آویزون خدای سابق)
پس برای منم دعا کن:)
پاسخ:
دعای چی؟؟؟؟؟ دعا کن چه معنی میده؟
این یکی دیگه راست راستی ترسناکه
--------------------------------------------------
نزنی من رو پودر کنی درسته اسپانسر خوبی نبودم اما ادم بدی نیستم(از فرمایشات آزیتای بزرگ :دی)
پاسخ:
خخخ
شما بچه خوبی هستی نترس :)
آخی!!! این نشون میده که توی دلت کینه و بدی نیست
آزییی ماچ :* 
پاسخ:
الی خیلی ماچ :*
آزی جان احیانا متولد آذر ماه نیستی؟ خیلی به اذر ماهیا میخوره اینا که گفتی.. حالا عصباتی نشو... نمیدونم کی چیکار کرده ...اما دقیقا منم اینطورم..بعد اینکه یه دعایی هم بکن که من هم مسائل مربوط به ازدواجم به خوبی و خوشی بگذره همش استرس دارم خدااااااااااا
پاسخ:
نخیر بنده اسفندی میباشم رجوع شود به اینجا
:))
ایشالا ایشالا همه چیز خوب پیش میره من میدونم :)
:)
پس دیگه با آرامش خاطر بیشتری میشه عمه ی گرامی را مورد خطاب قرار داد! :))
پاسخ:
شما با هر سه تا عمۀ من راحت باش خخخخ
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۲۰ بانو (آویزون خدای سابق)
دعا کن یعنی از خداوند بخواهD: دعا کن به چیزایی که می خوام برسم:)
پاسخ:
اینجوری نمیشه...باید جزئیات را در اختیاار بزاری
ﺑﺎﮐﺮﺍﻭﺍﺕ ﺑﻪ ﺩﻳﺪﺍﺭ ﺧﺪﺍ، ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﺷﺪ*
*ﺑﺮ ﺧﻼﻑ ﺟﻬﺖ ﺍﻫﻞ ﺭﻳﺎ، ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﺷﺪ*
*ﺭﻳﺶ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺯ ﺍﺩﺏ ﺻﺎﻑ ﻧﻤﻮﺩﻡ ﺑﺎ ﺗﻴﻎ*
*ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺁﻳﻨﻪ ﺑﺎ ﺻﺪﻕ ﻭ ﺻﻔﺎ، ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﺷﺪ*
*ﻣﻦ ﺣﺮﻭﻑ ﻋﺮﺑﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺩﺭ ﯾﺎﺩ...*
* ﻧﻨﻤﻮﺩﻡ ﺯ ﺗﻪ ﺣﻠﻖ ﺍﺩﺍ، ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﺷﺪ*
*ﻫﺮﮔﺰ ﺍﺯ ﻗﺎﺳﻢ ﻭ ﺟﺒﺎﺭ ﻧﮕﻔﺘﻢ ﺳﺨﻨﯽ*
*ﮔﻔﺘﻢ ﺍﺯ ﺻﻠﺢ ﻭ ﺻﻔﺎ، ﻣﻬﺮ ﻭ ﻭﻓﺎ ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﺷﺪ*
*ﻫﻤﭽﻮ ﻭﺍﻋﻆ ﻧﻪ ﻋﺼﺎ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻭ ﻧﻪ ﻧﻌﻠﻴﻦ*
*ﺳﺮﺧﻮﺵ ﻭ ﺑﯽ ﺧﺒﺮ ﻭ ﺑﯽ ﺳﺮ ﻭ ﭘﺎ ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﺷﺪ*
*ﻣﺪﻋﯽ ﮔﻔﺖ ﭼﺮﺍ ﺭﻓﺘﯽ ﻭ ﭼﻮﻥ ﺭﻓﺘﯽ ﻭ ﮐﯽ؟*
* ﻣﻦ ﺩﻟﺒﺎﺧﺘﻪ ﺑﯽ ﭼﻮﻥ ﻭ ﭼﺮﺍ ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﺷﺪ*
*ﺗﻮ ﺳﺮﺕ ﭘﻴﺶ ﺧﺪﺍ ﺭﻭﺯ ﻭ ﺷﺒﺎﻥ ﺧﻢ ﺷﺪ ﻭ ﺭﺍﺳﺖ*
*ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﺁﻣﺪﻡ ﻭ ﺭﻗﺺ ﮐﻨﺎﻥ، ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﺷﺪ*
*ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﺩﻳﺮ ﻭ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺑﻪ ﺩﺍﺩﻡ ﻧﺮﺳﻴﺪ*
*ﻓﺎﺭﻍ ﺍﺯ ﮐﺸﻤﮑﺶ ﺍﻳﻦ ﺩﻭ ﺳﻪ ﺗﺎ، ﺭﻓﺘﻢ ﻭ ﺷﺪ*
*ﮔﻔﺘﻢ ﺍﯼ ﺩﻝ ﺗﻮ ﺑﯿﺎ ﻗﺎﻓﻠﻪ ﺳﺎﻻﺭﻡ ﺷﻮ*
* ﭼﻮ ﺑﺪﻳﻨﺴﺎﻥ ﺷﺪﻡ ﺍﺯ ﮐﯿﺶ ﺭﻫﺎ، ﺭﻓﺘﻢ ﻭ شد*
پاسخ:
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود

:)

مرسی هاله
من بیشتر از اینکه بترسم ذوق کردم :)))
میشه برا منم دعا کنی :* (آیکون بوس و بغل و اینا )

ولی به نظرم نفرین نبوده حتی چیزهایی هم نبوده که تو از دهنت گذشته تو فقط به خدا واگذارشون کردی و اون وکیل خوبیه

یه بار مامانم گفت دهن ودلی که به نفرین باز بشه دعاش مستجاب نمیشه :(

خیلی خوبه که دعاهات مستجاب میشه :)
فکر کنم اگر دلتم نشکنه و واقعا با تمام حست دعا کنی برای کسی مستجاب بشه .




آزی بیا دفتر استجابات دعا بزن خخخخخخ




پاسخ:
من نفرینش نکردم فقط دلم میخواس یه چیزی بکشه که بفهمه آزار دیدن ینی چی:/

معمولا دعاهام تو خوشی کمتر مستجاب میشه خخخخ ولی دفتر استجابت دعا درامدش خوبه :))))
شما لطف دارید الان دیگه خیالم راحت شد.
پاسخ:
:)
خب باید بگم که خیلی شبیه به تو هستم  و این چیزایی که نوشتی تو دل منم بود ! دوس داشتم منم این حرفا رو در مورد خودم یجایی بنویسم اما الان تو گفتیشون :)
ایشالا هیچوقت دلت نشکنه :) بوچ :*
پاسخ:
ولی تو غریبگی میکنی، زود جوش نمیخوری ;)
ولی خیلی خوبه که این همه باهاش ارتباط برقراری کردی :)

موچ:-*
یک فیلم دیدم ک اسمش الان تو ذهنم نیست...توش گفته بود جوری دل ببند ک در عرض سه ثانیه بین اون و خودت...خودتو انتخاب کنی...
بعضیا ب محبت کردن بیشتر از محبت دیدن احتیاج دارن...و بعضیای دیگه برعکس اند...

پاسخ:
الان اونجوری دل بستن خوبه ینی؟؟؟؟ :|

بعضیام به دوتاش نیازمندن =/
آره در این مورد یمقدار فرق دارم ! اما خییییییییییییلی بهتر از قبلم شدم آزی ! چند سال پیش اگه منو میدیدی مطمئنن کلّمو درجا میکندی خخخخخ
در مورد اینکه زود آدما رو به زندگیت راه میدی . اینکه بارها و بارها میبخشی و بخاطر اونی که دوسش داری غرورتو میشکنی و اینکه اگر دلت بشکنه دلت از سنگ میشه حتی ممکنه این اتفاق در لحظه بیفته . اینا برام زیادی آشناس ! :)
پاسخ:
خدا رو شکر ایشالا بهترم میشی :)))))))))
;)
اوهوم



:-*
خب اگه بشه برای من از خدا چیزهای خوب بخوای ، خیلی خوب میشه ، خیلی....
پاسخ:
ایشالا
فقط نمیدونم باید چی بخوام :)
من که اینقدر زود دلم میشکنه و ترک برمیداره اصن اشکام بی اختیار گوله گوله سرازیر میشه وقتی یکی که من همیشه به فکرشم و یا هیچ وقت بهش بدی نکردم دلمو میشکنه!!!
پاسخ:
قربون اون شکل شما من بشم ، شما یکم خیلی حساسی البته منم کم سن تر بودم خیلی حساستر بودم اما نباید اینجوری باشم، شما سعی کن یکم کمتر نازک باشی پوست کلفت تر باش دنیا خشن تر از این حرفهاست :)


:-*
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۲۵ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
وای آزی آزی آزی
نفرینات نفرینات نفرینات
یعنی من به عینه دیدم طرف به غلط کردن میوفته
باور کن وقتی اون موقع ها عمه خانومتون شل و پل شد من به دوست گلستان و گرمابه خودم گفتم که احتمالا طرف رو سپردی به خدا! مریض خود دکتر بود و در جریان کامل تعداد پلاتین های اون بنده خدا هم هستم!
این رو هم قبول دارم که نفرینات درجا مسجاب میشه ولی دعاهای خیرت به طرفت هم بستگی داره!
+فکر کردی واسه چی وقتی شغلم رو لو دادی اعتراضی نکردم؟ به جون خودم ترسیدم بسپاریم به خدا !!!!!!!!!!!!!! ارادتمنم آزی خانوم دربست! :D
پاسخ:
خخخخ
حالا همچی میگی انگار که من جادوگرم :))))
نفرین که نکردم ولی گفتم دعاهام تو ناراحتی بیشتر میگیره =/
بعدشم شغل سابقت رو لو دادم حالا چی شد مگه؟ اوووووووف
آزی من موندم چطور باهم دوستیم در حالیکه دربعضی موارد خعلی باهم فرق داریم:) تو میتونی همه رو دوسداشده باشی ولی من دوست خیلی دارم روابط اجتماعیم خعلی بالاس ولی دوست واقعیو کسی که به زندگیم راهش بدمو دوسش داشده باشم کمه.تو زود میبخشی واصلا کینه ای نیستی ولی من نه خیلی دیر میبخشم وگاهی غرورم به احساسم غلبه میکنه وکلا دوره طرفو یه خط قرمز میکشم.میدونی ازی تو زیادی مهربونی وهمیشه از همین مهربونیه زیادت ضربه میخوری ومن حرص میخورمD= تو دلت پاکه واسه همین دعاهات میگیره خوشگل من.من افتخار میکنم دوستی مثه تو دارم:)[ایکون بیا جلو ماچت کنم:**]خخخ
پاسخ:
با هم دوستیم چون با این همه تفاوت هم دیگه رو درک میکنیم و همدیگه رو قضاوت نمیکنیم تو که ماه منی :-*

ولی من همیشه خودم فکر نمیکنم که خیلی آدم مهربونی هستم همیشه فکر میکنم میتونم مهربونتر باشم اما نبودم =/
منم افتخار میکنم به تو قلبون شکل ماهت :)))

:-*:-*:-*:-*:-*
خب مثلاً برای من اگه اینا رو بخوای ، عالی میشه :
1. یه بیماری روحی دارم ، دوست دارم برطرف شه
2. بیکارم ، دلم میخواد شغل خوبی داشته باشم

می دونم پر رو ام ، اما اگه انجامش بدی ، خیلی خوبه ! 
فقط لطفاً  از ته دل باشه ها 
پاسخ:
1, الهی :(
2, :|

حتما حتما از ته قلبم دعا میکنم واقعا میگم یه روز که حالم خوبه و با خدا دوسته دوستم حتما ازش میخوام :)
اِی به چَشم :* :)
پاسخ:
خدا کنه :)
چشمت بی بلا :)
منم اینجوریم اون جایی که گفتى کوتاه میایی کوتاه میایی یه دفعه یکى از چشمت میفته... به نظرم زیاد خصوصیت خوبى نیست، آدم اگه ناراحت میشه باید حرف بزنه  و همون موقع حلش کنه اینجورى میشه که قطره قطره پیمانه صبرش لبریز میشه و یهو بدون هیچ توضیحى کات میکنه و میذاره میره، شاید اون طرف هیچوقت نمیفهمیده چقدر تورو آزرده کرده و بعد هاج و واج میمونه چی شد که یهو همه چى خراب شد
به نظرم نباید اینجور باشه, نباید اونقد خودخورى کرد که یهو به اون نقطه رسید
پاسخ:
نه من تو خودم نمیریزم من بهش میگم بارها و بارها حتی هشدار میدم میگم لب مرزه افتادنی حواست باشه من سکوت نمیکنم، حتی گاهی میرم سراغ طرف و بهش میگم از این ناراحت شدم از دلم درار اما.... اگه همهٔ اینا جواب نده اون وقت یهو میشم سنگ، و اون طرف دیگه برام هیچی میشه

:)

salam azi jun

in halatike k az khodet gofti b khatere ghalbe paket hast k pish miad

lotfan tu doahat b manam doa kon begu khodaya havaeje eli ro ham khaheshan baravorde befarma

:) 

ishala khodetam hamishe hajat rava bashi ba in dele pak o ghalbe mehrabunet khanum gol

boos boos 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ishala khodetam hamishe hajat rava bashi khanum gol

merci golam, boos ;)

پاسخ:
سلام الی جون اینجوریام که میگی نیس و دل منم اونقدرها پاک نیست شما لطف دارید

ممنون
حتما عزیزم ایشالا حاجتت روا میشه حتما دعا میکنم
:)
آزی خانم من همیشه به دیگران میگم هیچ وقت از روی ظاهر دیگران قضاوت نکنین. آزی اگه قیافه ی منو ببینی با خودت میگه این دیگه اند بچه مثبته.  تیپ شیخی ندارم اما ظاهرم طوریه که همه فکر میکنن خیلی پاکم و ... شاید الان اینطوری باشم ولی در گذشته اینطوری نبودم. خیلی کارای کثیفی انجام دادم من نماز میخوندم روزه میگرفتم اما نمیدونستم که دین فقط اینا نیست دین میگه یک جاهایی باید صبر کنی یک جاهایی باید پا رو دلت بزاری یک جاهایی باید تلخی رو به شیرینی ترجیح بدی چون خیرت در اونه. اما من اینجوری نبودم تا وقتی مکلی اذیتم نمی کرد پای دین وایمیستادم ولی وقتی یک کم سختی میدیدم به حرف دلم گوش میدادم. همش هم به خاطر این میل کثیف بود همش به خاطر این بود که توی مسایل جنسی   خودم رو اسیر کردم و به حرف دلم گوش می دادم. آزی خانم برای یک مرد خیلی مقابله با این میل خیلی سخته اگه وارد بازیش بشی کارت زاره. برای یک مرد  برخورد با این مساله مثل شطرنج بازی کردن با گوریل می مونه هر لحظه امکان داره این آقا گوریله عصبانی بشه و بازی رو به هم بریزه.
پاسخ:
خوب نیست آدم یه بومُ دو هوا باشه :|
خوبه که آدم خودش بدونه با خودش چند چنده مث اینکه شما الان میدونی و این خیلی خوبه...
و مسائل جنسی هم مثل خیلی از مسائلِ طبیعی و اولیه ای میمونه که متاسفانه جامعۀ ما باهاش دست به گریبانه و همچنان با دین و فرهنگ و سنتی که که این روزها داریم در بن بستش گیر کردیم! باشد که روزی این و هزاران مشکل کوچکی که جوونهای ما رو ترکونده درست بشه...
گفتی گوریل یاد یه نفری افتادم که خیلی وقته نیس...:|
 آزی خانم الان که دو سال و نیمه که توبه کردم زندگیم خیلی بهتر شده چون دیگه ظاهر و باطنم یکی شده. قبلا وقتی کسی به من میگفت که آدم پاکی هستی و چشمات پاکه و... از صد تا فحش برام بد تر بود چون در باطن پاک نبودم.  آزی خانم من اشتباهی بودم من از اول اشتباهی بودم. من نمیخواستم خودم رو آلوده کنم من  میخواستم به آرامش برسم فقط راه رو اشتباه میرفتم. . من همه ی تلاش خودم رو کردم اما همه ی تلاش من همین بود. خدایا تو شاهد بودی که من هیچ کس رو اذیت نکردم با احساسات کسی بازی نکردم من فقط به خودم بد کردم.  من فقط اشتباهی بودم حالا من موندم و تقاص اشتباهات گذشته ام.خدایا من از هیچ کس تقاضای بخشش ندارم خدایا فقط تو منو ببخش 
پاسخ:
نیلسون جان همۀ ما ها اشتباه میکنیم اما خودخوری و آزار به خود خودش بزرگترین گناهه :/
خودت داری میگی به کسی آسیب نرسوندی پس این ینی حق الناسی به گردنت نیس...مطمئن باش اگه زین پس هم با خودخوری کردن به خودت آسیب نرسونی خدا مطمئنا میبخشه...خدا حق خودش رو راحت میبخشه :)
خدا وحشتناک نیست ترسناک نیست این ذهن ماست که خیلی چیزهارو برای ما میسازه:)
ممنون از همدردیت معلومه که دل بزرگی داری.مشکل من با بخشش خدا نیست میدونم که بخشیده مشکل من با این فشار ها ست . مشکل من با این گوریله است که وقتی طغیان میکنه دوباره گذشته ام فعال میشه. مشکل من با ضمیر نا خودآگاهه در حالت عادی مشکلی ندارم اما در هنگام عصبانیت یا در  بعضی مواقع دیگه ضمیر ناخودآگاهم فعال میشه.  با اینکه دو سال و نیمه که توبه کردم و خیلی از  اشتباهات گذشته رو ترک کردم اما باز هم بعد از چندین سال بعضی وقت ها ضمیر ناخودآگاهم فعال میشه. کسی رو که 9 سال منو به بازی گرفت رو فراموشش کردم و حتی با اینکه برام سخت بود بخشیدمش  ممکنه ماه ها هم بهش فکر نکنم اماباز توی خواب میبینمش باز اعصابنم خورد میشه. واقعا حضرت علی درست فرمودن که گناه نکردن آسانتر از توبه کردن است..
پاسخ:
نیلسون خان..اشتباه تو همینه که میگی طغیان میکنه...حس جنسی از بین رفتنی نیست مث عطش یا گشنگی شما برای طولانی مدت نمیتونی نادیده اش بگیری...کسی که گشنه است تا یه جایی میتونه تحمل کنه بعدش قار و قور و ضعف و بی حالی و افت قند ... و..و..
این حسم همینه اگه نادیده گرفته بشه بالاخره از طریقی بقول شما طغیان میکنه مث رودخونه ای که جلوش سد بسازن اما دریچه های سد هیچوقت باز نشن تا فشار پشت سد کم بشه! پس اگر گاهی این احساس سراغت میاد لدفن خودخوری نکن!
و آدمی که نه سال تو زندگیِ یه نفر بوده ممکن نیست که از ناخودآگاهش پاک بشه پس اینم طبیعیه که گاهی خوابش رو ببینی... مادر من بعد از 17 سال جدایی از پدرم هنوز کابوسهاشو داره :|
من واسش راه چاره ای ندارم :| اما خودخوری کردن نه تنها دردی رو درمان نمیکنه که به مشکل می افزاید :) بهترین کار اینه که آأم اونقد سر خودش رو با کار و ورزش و چیزهای دیگه شلوغ کنه تا این حس مجال کمتری پیدا کنه
من نمیخوام مثل شیخ ها نصیحت کنم اما توصیه من جوونا اینه که قبل از انجام هر کاری به عاقبتش فکر کنن. با اجازه ی آزی خانم میخوام دو باره این شعر ملک الشعرای بهار رو بیارم
 پادشاها چشم خرد باز کن فکر سر انجام ز آغاز کن
 واقعا اگه همه ی ما فکر سر انجام رو ز آغاز بکنیم دیگه هیچ کس راه خطا نمیره. ببخش آزی خانم سرتو درد آوردم. آزی برای من دعا کن تو دلت پاکه دعا کن بتونم  با این فشار لعنتی مقابله کنم.  .
پاسخ:
:)
امیدوارم زودتر ازدواج کنی اصن تو که این همه با این حال درگیری :)

خوب کاری کردی که حرف زدی :)
ممنوم آزی خانم. خیلی خوب مسایل رو تحلیل میکنی. آره من فقط باید ذهنم رو مشغول کنم و  خیلی به این قضایا میدون ندم. برای همینه که تمام فوتبال های داخلی رو دنبال می کنم حتی لیگ 3 رو
تمام سریال ها رو هم دنبال می کنم.   زمانه اگر با تو نساخت تو با زمانه بساز  برای مرد خیلی سخته ولی خوب چاره ای نیست
میتو!.
پاسخ:
من پیشنهاد میکنم بیشتر از اونی که نگاه کنی خودت انجام بدی ینی فوتبال بازی کن...کلا ورزش کردن خیلی کمک میکنه...بعدم یه چیز جدید رو شروع کن به یادگیری مث زبان یا یه مهارت اینم جواب میده

و باید بگم این مساله تنها برای مردها سخت نیست هستن دخترهایی هم که شدیدا باهاش گریبان گیرن :)

:)
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۲۱ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
من حالت کلی رو عرض کردم به استثنائات کار ندارم متخصصا میگن مرد ها چهار برابر زن ها به مسایل جنسی فکر می کنن البته این از پستی و پلیدی مرد نیست بلکه طبیعت مرد اینه . متخصصان میگن مرد ها بیشتر با چشم تحریک میشن  در صورتیکه زن ها چندان از طریق چشم تحریک نمیشن بلکه از طریق لمس تحریک میشن. تمام این مواردی رو که گفتم حالت کلی هست در هر چیزی موارد استثنا وجود داره در واقع هیچ چیز در جهان مطلق نیست . من حالت عمومی رو در نظر میگیرم و بر اساس تحقیقاتی که انجام میدم و اون چیزی که به شخصه تجربه کردم، نتیجه گیری می کنم. از اینکه اینقدر پیگیر مشکل من بودی ازت ممنونم.
پاسخ:
حالا گردنه ما رو نزن از مو نازکتره....
در اینکه مردها 90 درصد زندگیشون کلا در همان حیطه خلاصه میشه که شکی نیس ولی منخصصا هم چرت زیاد میگن خخخخ
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۴ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
باشه ایندفعه رو می بخشمت دیگه تکرار نشه. میتو!
پاسخ:
پررو شد سریع بی جنبه :|
 من کجا عذرخواهی کرده بودم که شما بخشیدی؟

برو بَبَ خخخخخ :))))))

۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۶ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
کاش این میل نبود. یک ورد میخوندن یک بچه به دنیا میومد اون وقت همه در صلح و صفا زندگی میکردن. خدایا ما نمیخوایم تو کار شما دخالت کنیم یک پیشنهاد دادیم
پاسخ:
الان حالت خوب نیس داری هذیون میگی!!!:)))))))))))
همینطورى داشتم کامنتا رو میومدم بایین یهو نکام خوردیدم تو اسفندی هستی
یاد این بست خودم تو وبم افتادم :

اسفندیها رو باید فهمید
تسفندی ها همه شاعرند
همه خدای احساسند....
زندکی با انها لذت بخش است زیرا احساس تو را ارضا میکنند
اسفندیها کوش کردن را دوست دارند
بس بهترین سنک صبور ها هستند..
ارامشی به تو هدیه میدهند که انتظارش را نداری
اسفندی ها دنیا را زیبا میبینند وبه تمام دنیا جان میبخشند
اسفندیها لبخند را بیشتر از خنده های بلند دوست دارند
سکوت را بهترین موسیقی میدانند
زیاد با خود زمزمه میکنند,زیر لب شعر میخوانند
اغلب صداهای دلنشینی دارند
عاشق اهنک های ملایم و احساسی اند
زود میبخشند...دیر عصبانی میشوند...ظرفیت بسیار بالایی دارند
بیشتر نکران دیکرانند تا نکران خود
جون کسی حرف هایشان را نمیفهمند در خود میریزند
ولی حرفهای همه را تا تخر کوش میدهند
دیکران از بودن با اهنا لذت بسیاری میبرند
ولی اسفندیها کسی را به احساسات خود نزدیک نمیبینند
و همه این خصوصیات باعث شدهت همه ارزوی زندکی کردن با انهارو داشته باشند

+بستتو میخوندم 90درصد خیلی بات شباهت داشتم ;) و البته منم اسفنیم
دقیقن همین اتفاق عمه واس من تکرار شد
یه بیماری داشتم جندان خوب نبود عمه م مامانمو همیشه میسوزوند
یه شب بین حرفام با خدا کفتم خدایا فقط کاری کن مامانم خوشال باشه
من که خوب شدم بعد یه ماهدخترعمه مفوت شد اتفاقا بیماری منداشت ونفهمیده بودن
خوشال نشدم ولی فهمیدم خدا هوامو داره
پاسخ:
هم نوشتت عالی بود هم این خاطرت بسیار عجیب بود :)

چقدر خوب که خوب شدی و ای کاش آدمها قبل از اینی که خدا بخاد بهشون بفهمونه بفهمنن که اینقدر ضربۀ هولناکی نخورن...

ممنون عروس کوشولو واسه این مطلب قشنگ و خاطری ای که شِیر کردی :)

:*
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۴۳ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
خیلی ممنون از   کلمات محبت آمیزتون! باشه تو هم مارو مسخره کن  ما هم خدایی داریم
پاسخ:
عاغا چیزی که عوض داره گله نداره که...
شوخی کردم فضا عوض شه :))))))
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۵۴ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
باشه میتو
پاسخ:
دلخور نباشی ها :))
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۵۸ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
نه بابا چرا دلخور باشم میدونم هیچی تو دلت نیست.
پاسخ:
:)
مرسی
عدالت خدا واقعن عدالته : )
فدای تو بشم من :*

پاسخ:
:*
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۱۷ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
راستی یک چیزی بگم باز نمیگی هذیون میگم. من توی عکس ها طرفدار حاجیم امیدوارم اون سوگلی بشه. من طرفدار کسایی هستم که لیاقت دارن اما بهشون توجه نمیشه
پاسخ:
شما طرفداره نیلسونی الکی نگو :)))

با جورابای خوشگلش سوگلی میخاد بشه حاجی:)))))))
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۲۶ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
چیکار کنم من همیشه طرفدار کسایی هستم که کمتر بهشون توجه میشه.
پاسخ:
ای طرفدار مظلومان جهان ای... همه چی تمام :))))))
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۳۹ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
آزی میخوام برم به دوست عزیزم به عشقم به برنج سر بزنم میخام امروز از رستوران برنج بگیرم جات خالی.  پیغامی چیزی نداری بهش برسونم؟
پاسخ:
برنج از  رستوران؟ بعد با چی میخای بخوری؟
تنبل برنج درست کردن که کاری نداره:)))
بعد میگم زیاد نخور چاق میشی (میدونم چاق نیستی میدونم)
نوش جان
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۴۵ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
برنج و مرغ میخوام بگیرم چون برای من برنجش مهمتر  بود گفتم برنج.  حال و حوصله ی غذا درست کردن ندارم دوران دانشجویی هم یکی دو ماه توی خوابگاه غذا درست کردم دیدم حسش نیست ژتون پنج شنبه ها رو اضافه میگرفتم تا برای جمعه هم غذا داشته باشم.
پاسخ:
ای تنبل :))
آشپزی یک هنر است لااقل آن را برای خودتا فرا بگیرید خخخخ
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۴۹ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
کی اینجوری میگفت؟
پاسخ:
آزی ره :)))
من کلا تو کار تقلید نیستم
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۵۴ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
 بابا آزی کارت درسته. تو هم یک چشمه هایی برای خودت داری من هر وقت کلمات یک طور خاصی بیان میشه فکر می کنم  فرد دیگه ای اون حرف رو زده.
پاسخ:
چی فکر کردی پس؟ :))))
اینجا یه سوالی پیش میاد که اینجوری میشه که این میشه :
من آدم مذهبی ای نیستم ینی چی؟
بالاخره هرکسی یک تعریفی از مذهبی بودن داره .
یکی هست که دو رکعت نماز رو مذهبی بودن میدونه ؛ یکی نه رفتن به مجالس ادعیه و اینور اونور و خوندن همه ی دعاها و نماز ها و اعمال مستحب و اینارو  مذهبی بودن میدونه .
خو پس این وسط شما چی رو مذهبی بودن میدونی که از نظر خودت اون نیستی؟
پاسخ:
من کلا انجام دادنِ هر گونه فریضۀ مذهبی ای رو تا حدودی مذهبی بودن میدونم...من آدمِ خیلی خداشناسی هستم اما مذهبی  نیستم... هر بار خواستم مذهبی بشم احساس کردم بیشتر از خدا دور شدم یه جورایی اصل فدایِ فرع شده زین روووووووو....

الان نشستی اونجا رو شخم میزنی ؟ :))
شخم میزنم :)))
آها  ! بلی بلی ! ملتفت شدم :)
پاسخ:
خدا رو شکر...
خب شخم بزن...بیشتر محصول میده بعدا :))
درک میکنم و واقعا" به دعاهای دل های شکسته اعتقاد دارم...
پاسخ:
اوهوم :)

چقدر این آدم خاکستری  برام آشناست . خیلی شبیه منه.

پاسخ:
و اینگونه است که من ندیده تو رو خیلی دوس میدارم :)
مطلبتون تایید .
دو روز ما نبودیما شده محله برو بیا انقد شلوغه :)))))))))) 
پاسخ:
دو روز کجا بودی؟ اتفاقا دو روز آرامش اعلام کردیم کمی خلوت شده که :))
ینی من انقد شلوغ بودم :))))))))))) خدایا شکرت من به هدفم که همانا مردم ازاری بوده رسیدم من دیگه صبتی ندارم :))))))))))))))))))))
پاسخ:
:|
کامنت بی ربط

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">