حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۷
ارديبهشت ۹۴
خودم میام در وبلاگم ، غمم میگیره! شماها چی میکشین!؟ بمیرم براتون :)))) الکی مثلا نوشته های من خیلی خواهان دارن ، خخخخ 
یادمه یه روزهایی بود روزی دو تا پست میذاشتم یکی صبح یکی عصر تازه گاهی دلم میخواست سومی هم بذارم ، خودداری میکردم که ملت نگن چه پست دونه وبلاگش از پاشنه درومده :))) هعیییی جوونی کجایی که یادت بخیر ، الان از آخرین پست چِسقِله ای ( یعنی همچین پست درست و حسابی ای هم نبوده) که گذاشتم ،تقریبا دو هفته میگذره ولی دستم به نوشتن نمیره! میگن نویسنده ها برای نوشتن همیشه از یه احساسِ شدید بهره میبرن ، یعنی یا از غم و خشم ونفرت و  دلتنگی یا از شادی و عشق و تحول و کامیابی ، انرژیِ نوشتنشون رو تامین میکنند! حالا من که خودم رو قاطی نویسنده ها نمیدونم ولی اینو میدونم که این روزها خط زندگیم مث خط ممتدِ مرگ ، صاف و یکنواخته ! نه اتفاق خوشایندی نه احساسِ اندوهناک شدیدی ، شایدم من دچار بی تفاوتی شدم یا میشه گفت سنسورهام سِر شدن دیگه حال و حوصله ندارن از جزئیات و ارتعاشاتِ ضعیف انرژی بگیرن. خلاصه که جونم براتون بگه همون یه ذره حسِ به اشتراکْ گذاری ، خواهیمونم با اینستا ارضا میشه و انگار بی حفاظ سرش بی کلاه مونده! 
از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون دلم برای بی حفاظ پر رفت و آمدُ حوصلهء سرِ کوکه خودم تنگ شده ... تنها خبر جدیدی که این روزها از خودم دارم اینه که هفتهء پیش بنده با همان آنِ عمل کردهء نامبارک خودم ، در پیاده رو ، زمین خورده و آه از نهادم در آمده و هم اکنون به دردمندیه گذشته برگشته ام و بسی برای کانِ بیچارهء از دست رفتهء خود و آن همه رنج عملی که پارسال متحمل شدم و تلف گشته افسوس و غصه میخورم همی! سخته آدم نتونه طاقباز بخوابه خیلی سخته، اونوقت انتظار نداشته باشین من پست بذارم ، چون من مجبورم طاقباز بخوابم و با موبایلم تایپ کنم ، میفهمیــــــــید؟؟؟ اگه فکر نمیکردید رابطهء مستقیمی بین آنِ مبارک با پست در کردن هست، سخت اشتباه میکردید، بعله :))))
موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۴/۰۲/۰۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۳)

آه زِ نهاد آزی برخاست
رفته آن خوابِ طاقباز
شیرین بود و دلچسب،
دردناک، حادثهِ آخ ساز!

+پُست پُست پُست! [آیکون ذوق کردن]
پاسخ:
:)))) 
طاقباز دردناک خیلی بده خیلی
خدا سلامتی ات بده چه کردی با خودت دختر تخس..
انشاءالله که اون خط صاف و ممتد نه برای سر شدن بلکه به خاطر راه اومدن روزگار باهات باشه. والاااا
پاسخ:
تخس نیستم از بچگی هم نبودم :)))
۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۱۶ خانم هموستات
اوخی چه کردی با خودت دختر!
مواظب فرشته باش دیگه :*
به قول شاعر:الهی تب کنی پرستارت من باشم طبیب این دل بیمارت من باشم (آیکون چهچه)
نبینم غصه تو.پاشو بیا مشهد همدردیم.تخت ، پد،دوستی ، مهربونی و سایر امکانات رفاهی در خانه موجود است.

پاسخ:
به به ... ناااازه نفست بانو :)))))))

آخییی چه حالی میده بیام تو اون خونه تلپ شم خخخخ
آرزوی سلامتی و انرژی مثل سابق رو برات دارم آزییییییییی :*
پاسخ:
مرسییییی:*
یاد اون کامنت خصوصی راجع به کمردردت افتادم خخخخخ :)))

پاسخ:
فکر کنننننن خخخخ
ها ( با لحن پسر عمه زا یا قلمراد )
پاسخ:
هیچی ... 
هیییییییییییییییی خوردی زمین با همون آن عمل کرده!!!!!!!!! جونِم دِرا :(((((  
:'(((((((

پاسخ:
خدا نکنههههههه :)))) یعنی عاشقه این جملتم من :))))
تو چشمات شرارت موج می زنه اون وخ می گی تخس نیسی؟هوم؟:))
پاسخ:
نه والا نیستم، میتونی از شواهد امر بپرسی ... اون شرارت نیست اون انرژیه که موج میزنه :)
اوهو....! امیدوارم خیلی زود خوب شه :) :) :)       
پاسخ:
بعله ... ایهییی :))))
امیدوارم آن ت زود زود خوب بشه ... 
یاد مست قبلیت در موردش افتادم :)))
پاسخ:
موتوشکر :)))
خدای آنِ تو و آنِ منو شفا بده! آنِ من مشکلِ درونی داره :(((
لهِ لهم ینی 
پاسخ:
ای وای مشکل درونی هم خیلی بده ، شفای عاجل ایشالا :(
منم یکی ازون پیله ها بودم هی میگفتم پُست پُست
چه نصفه شبایی تو وبت گذروندما خخ
+
انشاءلله خوب شه اونجا!
پاسخ:
اره انرژی میدادی خوب بود، اون موقع مث الان کلاس بالا نمیذاشتی خخخخخ
ولی از شوخی گذشته درد وحشتناکیه.. و از اون بدتر این که دوباره از همون نقطه آسیب ببینه آدم اینجوری یه نشستن راحت روی زمین آرزوی آدم می شه..
انشاءالله که زود بهتر بشی خانووووم:)
پاسخ:
دقیقا راحتترین کار دنیا که نشستنه میشه عذاب آور ترینشون :/
خب پس مشکل از آن مبارکه
پاسخ:
یکی از مشکلات بلی :)))
متاسفم آن ...کاش زودتر خوب شی
پاسخ:
کاش
امیدوارم خوببببببببببب شی هرچه زودتر
پاسخ:
ممنون :)
دلم پر از غصه شد😖😖😖😖😖😭😭😭😭
پاسخ:
قربون دلت عب نداره 

با سلام و احترام

نقل قول های الهام بخش روز پدر.

نقل قول هایی از شخصیت های مشهور درباره روز پدر.

جمله هایی که کمتر شنیده اید.

نظرتان را با ما در میان بگذارید.

.

برگرفته از ایسا -ESSA.IR (پیش نویس ها)

واقعا خانومی کردی که اشاره نکردی در حال کمک به من باز مصدوم شدی:))

پاسخ:
این چه حرفیه اتفاقه دیگه، میفته :|
واااای ینی اون عملی که بخاطرش کج مینشسدی!هوتو تو؟!! :((( الهی زودتر خوبشو عقشم😍😚
پاسخ:
اره هوتوتو :\
الان باز اون خواننده خاموشه پیداش میش میگه آزی وقتی کار دیگه میکنی چرا الکی میای می نویسی خوردی زمین؟؟ :))
پاسخ:
خخخخ بیچاره 
نکنه از تاثیرات معاشرت با اون خانومه است. همون خانومه دیگه...
پاسخ:
حالا دیگه .... 

آزی خانوم چطوری؟ 

پاسخ:
مرسی خوبم فقط نت ندارم، وقتم ندارم اخه دارم درس میخونم
تو یرای خودت خطرناکی همش بلا سر خودت میاری :|
باید یک فکری کنم از خودت دورت کنم:))))
پاسخ:
واقعا هم همینطوره ، من همش بلا سرم میاد :/
سلام
از وبلاگ شما بازدید کردم جالب بود
لطفا از سایت ما بازدید کنید
www.vaniashop.ir
Let me send you a pack of healing energy
Now that part will heal
And I know you believe in my soul power
پاسخ:
Yup
I beleive :)
حرفهای بی پرررررررررده...
:)
پاسخ:
الان بی پرده است؟
سلام وبلاگتون خیلی خیلی خوبه .می تونید وبلاگ منو هم ببینید اگه خوشتون نیومد یک چیزی توی مایه های فحش بهم بدین:-)
پاسخ:
هر جا میری همین کامنت رو میذاری؟ :||| 
دیدی گفتم کم کم میبندیش،کم کم
پاسخ:
نچ! فعلا نت و وقت ندارم بذار نت رو به راه بشع اوضاع بهتر میشه
سلام. وقتتون بخیر.
بابت مطالب خوبی که تو سایت میزارین خیلی ممنونم. من هم ی وبلاگ زدم برای اموزش زبان انگلیسی از طریق فیلم. خیلی خوشحال میشم که ی سر بیاید و نظرتون را درباره مطالب با ما در میان بزاید.
englishcloob.blog.ir
عریزم، چقد ناراحت شدم ، زود خوب شی ایشالا، درد و بلا و غصه و ناراحتی ازت دور باشه 
مراقب خودت باش
پاسخ:
ناراحت نباش خوب میشه :)
سلام بانو ،

آن عالی متعالی.

بهترین انشاالله
پاسخ:
بهترم ممنون
چه وبلاگ دوست داشتنی مرسی
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">